Achizitie publica - Achizitie Servere de fisiere (baze de date) si Rack-uri
Detaliu pentru invitatia numarul 177886
CASA JUDETEANA DE PENSII CLUJ
Cod de identificare fiscala: 13582024
Adresa: CLUJ-NAPOCA, STR.G. COSBUC, NR.2, Cluj-Napoca
Telefon: 0264431010
Fax: 0264450080
Denumire invitatie: Achizitie Servere de fisiere (baze de date) si Rack-uri
Modalitate de desfasurare: Procedura offline
Criteriu de atribuire: Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economic
Cu faza finala de licitatie electronica
CPV: 48823000-3 - Servere de fisiere (Rev.2)
Tip contract: Furnizare
Obiectul contractului: Furnizarea a 4 buc Servere de baze de date si implementare soft si 3 buc Rack-uri (unitati back-up)
Stare procedura: Anulata
Data publicarii: 17.10.2008 08:45
Data limita de depunere a ofertelor: 28.10.2008 13:00
Adresa la care se transmit ofertele: CASA JUDETEANA DE PENSII CLUJ, str. G Cosbuc nr.2 Cluj Napoca, ghiseul 15 parter
Data si ora deschiderii ofertelor: 28.10.2008 14:30
Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: sediul autoritatii contractante : Cluj Napoca, str. G Cosbuc nr.2, comp achizitii cam 17A
Limba de redactare a ofertei: Romana
Modalitatea de atribuire:
Impartire pe loturi: Nu
Valoare estimata: -
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
Criterii de calificare:
Modul de obtinere a documentatiei de atribuire:
eligibiliate, inregistrare, experienta similara, autorizatie producator, sistemul calitatii, etc, conform Fisa de date a achizitiei
Documentatia de atribuire se poate obtine, gratuit, de la sediul institutiei sau pe email-ul indicat, in baza unei solicitari scrise la fax 0264-450080, zilnic intre orele 8.30-15.30
Motive anulare:
Altele
Observatii: S-a trecut in mod eronat ca etapa finala licitatia electronica