Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Achizitie servicii de elaborare studiu de fezabilitate privind infrastructura de monitorizare-informare din PNMR in cadrul proiectului ?Masuri de management privind cresterea gradului de informare si constientizare din Parcul National Muntii Rodnei?


Detaliu pentru invitatia numarul 322201
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: JUDETUL MARAMURES (CONSILIUL JUDETEAN MARAMURES)
Numar invitatie: 322201/21.03.2012
Denumire contract: Achizitie serviciide elaborare studiu de fezabilitate privind infrastructura de monitorizare-informare din PNMR in cadrul proiectului ?Masuri de management privind cresterea gradului de informare si constientizare din Parcul National Muntii Rodnei?
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialJUDETUL MARAMURES (CONSILIUL JUDETEAN MARAMURES)Cod fiscal: 3627315, Adresa: Str. Gheorghe Sincai, nr.46, Baia Mare, Telefon: +40 0262214659, Fax: +40 0262215597
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Str. Gheorghe Sincai, nr.46, Baia Mare, Romania, cod postal: 430311, telefon: +40 0262214659, fax: +40 0262215597, persoana de contact: SORIN PASCU, DELIA RUZSA
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Consiliul judetean Maramures, cam.126 sau cam.220
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Achizitie serviciide elaborare studiu de fezabilitate privind infrastructura de monitorizare-informare din PNMR in cadrul proiectului ?Masuri de management privind cresterea gradului de informare si constientizare din Parcul National Muntii Rodnei?
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Contractul consta in prestarea urmatoarelor servicii: ? Achizitie serviciide elaborare studiu de fezabilitate privind infrastructura de monitorizare-informare din PNMR in cadrul proiectului ?Masuri de management privind cresterea gradului de informare si constientizare din Parcul National Muntii Rodnei? .? Intocmirea documentatiilor cadastrale, aferente punctelor de informare si monitorizare , observatoarelor pentru flora/fauna si a punctului de monitorizare-informare existent - Casa Laborator si depunerea acestora pentru inscrierea in Cartea Funciara.? Elaborarea documentatiilor necesare pentru obtinerea de avize si acorduri si a certificatelor de urbanism.
II.1.6) CPV: 71241000-9 - Studii de fezabilitate, servicii de consultanta, analize (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 240, 000 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de participare este de: 4800 lei .Perioada de valabilitate a garantiei de participare este de 60 de zile de la data limita de depunere a ofertelor.In cazul extinderii perioadei de valabilitate a ofertei, perioada de valabilitate a garantiei de participare va fi prelungita in mod corespunzator, in caz contrar se considera ca ofertantul si-a retras oferta.Garantia de participare se va constitui prin virament in contul Consiliului Judetean Maramures, deschis la TREZORERIA BAIA MARE, nr. RO41TREZ4365006XXX000127, sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari , care se prezinta in original , in cuantumul si pentru perioada prevazutain documentatia de atribuire.In masura in care Consiliul respinge contestatia, autoritatea contractanta va retine contestatorului din garantia de participare suma de 2400 lei , conform art 278 ¹ din OUG 34/2006.In cadrul instrumentului de garantare trebuie sa fie prevazuta in mod expres situatia retinerii in conditiile art. 278 ¹ din O.U.G. nr. 34/2006.
Garantie de buna executie
Cuantum: 5% din val. contractului fara TVA. Mod de constituire: instrument de garantare emis in conditiile legii de o soc.bancara sau de asigurari sau prin retineri succesive din sumele datorate pentru facturi partiale. In acest caz, contractantul are obligatia de a deschide la unitatea Trezoreriei Statului un cont de disponibil distinct la disp. autoritatii contractante.Suma initiala care se depune in contul de disponibil este de minim de 0, 5% din pretul contractului.Pe parcursul indeplinirii contractului, autor.contr.va alimenta contul prin retineri succesive din sumele datorate si cuvenite pana la concurenta sumei stabilite drept garantie.Din cont pot fi dispuse plati atat de catre contractant, cu avizul scris al autoritatii contractante, cat si de Trezorerie la solicitarea scrisa a autor. Contrac.in fav.careia este constituita garantia.Contul este purtator de dobanda in fav.contractantului.La semnarea contractului se va conveni modul de const.a garantiei.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art. 180 din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 34/2006, aprobata cu modificari si completari prin Legea nr. 337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.Cerinta minima: Se completeaza si se prezinta Formularul A1;Documentele solicitate pentru neincadrarea in prevederile art. 180 din O.U.G. nr. 34/2006 vor fi depuse si de tertul sustinator, daca este cazul;Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art. 181 din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 34/2006, aprobata cu modificari si completari prin Legea nr. 337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.Cerinta minima: Se completeazasi se prezinta Formularul A2;Documentele solicitate pentru neincadrarea in prevederile art. 181 lit. a), lit. c)1 si lit. d) din O.U.G. nr. 34/2006 vor fi depuse si de tertul sustinator, daca este cazulConfirmarea platii obligatiilor la bugetul de stat.Cerinta minima: prezentarea in original, copie legalizata, sau copie lizibila insotita de mentiunea ?conform cu originalul? semnata de catre reprezentantul legal a unui Certificat de atestare fiscala (datorii la bugetul consolidat general) din care sa reiasa obligatiile exigibile in luna anterioara celei care se depun ofertele - formulare-tip eliberate de autoritatile competente dintara in care ofertantul este rezident.Confirmarea platii taxelor si impozitelor la bugetul local. Cerinta minima: prezentarea in original, copie legalizata, sau copie lizibila insotita de mentiunea ?conform cu originalul? semnata de catre reprezentantul legal a unui Certificat de taxe si impozite locale (datorii la bugetele locale) din care sa reiasa obligatiile exigibile in luna anterioara celei care se depun ofertele - formulare-tip eliberate de autoritatile competente dintara in care ofertantul este rezident.Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta (datat, semnat si parafat), completat in conformitate cu Ordinul nr. 314 din 12 octombrie 2010 al Presedintelui Autoritatii Nationale pentru Reglementarea si Monitorizarea Achizitiilor Publice. Cerinta minima: Se completeaza si se prezinta Formularul A3.Evitarea conflictului de interese. Cerinta minima: Se completeaza si se prezinta Formularul A4. Declaratieprivind neincadrarea in prevederile art. 69^1 din O.U.G. nr. 34/2006 , cu modificarile si completarile ulterioare. Acesta declaratie se vaprezenta atat de catre subcontractant, cat si de tertul sustinator, daca este cazul.In sensul prevederilor art. 69^1 din O.U.G. nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare, persoanele din cadrul autoritatii contractante ce detin functii de decizie in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire sunt: Mircea Man PresedinteBolos Constantin Administrator PublicMarinescu Emil VicepresedinteMatei Calin VicepresedinteDumuta Dumitru Secretar al judetuluiGlodan Ana Director executivKovacs Maria Director executivDelia Ruzsa Sef serviciuCocosila Dan Director executivDragos Ioan Director executivDeclaratie pe propria raspundere privind calitatea de participant la Procedura (datata, semnata si parafata).Cerinta minima: Se completeaza si se prezinta Formularul A5.In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte documentele din aceasta sectiune. Persoane juridice romaneCertificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului. Cerinta minima: Prezentarea in original, copie legalizata, sau copie lizibila insotita de mentiunea ?conform cu originalul? semnata de catre reprezentantul legala Certificatului constatator emis de ONRC. Din certificat trebuiesa rezulte obiectul de activitate al respectivului operator economic. Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator emis de ONRC. In cazul unei asocieri, fiecare asociat trebuie sa prezinte acest document.Persoane fizice romaneCerinta minima: Prezentarea in original, copie legalizata, sau copie lizibila insotita de mentiunea ?conform cu originalul? semnata de catre reprezentantul legal a unui document cum ar fi: Autorizatie de functionare, Certificat de inregistrare / altele echivalente.Persoane juridice/ fizice straineCerinta minima: Prezentarea in original, copie legalizata, sau copie lizibila insotita de mentiunea ?conform cu originalul? semnata de catre reprezentantul legal, a unor documente care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este resident. Documentelorprezentate se vor alatura traducerile autorizate a acestora in limba romana. Ofertantii vor trebui sa prezinte o declaratie pe proprie raspundere prin care, in cazul in care oferta este declarata castigatoare, isi asuma responsabilitatea pentru: a. - ca in termen de 30 de zile de la comunicarea instiintarii vor prezenta dovada deschiderii unui punct de lucru in Romania. b. - inaintea incheierii contractului, in cazul asocierii cu persoane juridice romane, vor imputernici pe unul din asociatii inregistrati in Romania pentru indeplinirea obligatiilor contractuale ce ii revin fiecarui asociat, prin legalizarea asociatiei si inregistrarea acestei asocieri la autoritatea fiscala competenta, conform prevederilor legislatiei fiscale din Romania in vigoare.In cazul unei asocieri, fiecare asociat trebuie sa prezinte aceste documente.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cerinta nr. 1Informatii privind cifra de afaceri.Nivel minim necesar: Media cifrei de afaceri globale pe ultimii 3 ani va fi cel putin egala cu valoarea estimata a contractului fara TVA. In cazul in care oferta este depusa in asociere, cifra globala medie de afaceri cumulata pe ultimii 3 ani va fi cel putin egala cu valoarea estimata a contractului. In cazul unei asocieri, acasta cerinta va putea fi indeplinita si prin cumul.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Cerinta nr. 1Experienta similaraNivel minim necesar: Experienta similara va fi dovedita prin prezentarea a maxim 3 contracte de servicii de realizare studii de fezabilitate, prefezabilitate/DALI/PT, a caror valoare cumulata va fi cel putin egala cu 240 000 lei. In cazul unei asocieri, aceasta cerinta va putea fi indeplinita si prin cumul., Cerinta nr. 2Informatii referitoare la utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice de care poate dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului de servicii., Cerinta nr. 3Informatii referitoare la studiile, pregatirea profesionala si calificarea personalului de conducere, precum si ale persoanelor responsabile pentru indeplinirea contractului de servicii.Nivel minim necesar: coordonatorul/directorul tehnic/arhitect cu cel putin 3 ani de experienta;
- topograf autorizat ANCPI.-inginer specialist constructii civile-minim 2 ani experienta-inginer instalatii sanitare ? minim 2 ani experienta-inginer instalatii electrice ? minim 2 ani experienta-desenator/ tehnician CAD ? minim 2 ani experienta-economist ? minim 2 ani experienta, Cerinta nr. 4Informatii privind asociatii si/sau subcontractantii
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: Documentatia de atribuire publicata pe www.e-licitatie.ro si este atasata prezentei invitatii
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 03.04.2012 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 03.04.2012 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Da
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri europeneFond european: Programul Operational Sectorial Mediu
Data expedierii prezentei invitatii: 19.03.2012 09:19
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer