Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - achizitie servicii de paza, protectie si monitorizare a sistemelor de alarma la sediile in care isi desfasoara activitatea angajatii Garzii Nationale de Mediu.


Detaliu pentru invitatia numarul 350407
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: GARDA NATIONALA DE MEDIU - COMISARIATUL GENERAL
Numar invitatie: 350407/15.07.2013
Denumire contract: achizitie serviciide paza, protectie si monitorizare a sistemelor de alarma la sediile in care isi desfasoara activitatea angajatii Garzii Nationale de Mediu.
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialGARDA NATIONALA DE MEDIU - COMISARIATUL GENERALCod fiscal: 15378153, Adresa: Bulevardul Unirii nr.78, bl.J2, sector 3, Bucuresti, Telefon: +40 749196387/+40 213232254, Fax: +40 213262259
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: In seap
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: In SEAP
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Mediu
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: achizitie serviciide paza, protectie si monitorizare a sistemelor de alarma la sediile in care isi desfasoara activitatea angajatii Garzii Nationale de Mediu.
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Achizitia publica a serviciilor de paza, protectie si monitorizare a sistemelor de alarma la sediile in care isi desfasoara activitatea angajatii Garzii Nationale de Mediu.
II.1.6) CPV: 79713000-5 - Servicii de paza (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 159, 371 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de participare 3.187, 42.lei Perioada de valabilitate a garantiei de participare - 60 zile de la data limita de primire a ofertelor. - Garantia de participare va fi constituita: a) - sub forma de scrisoare de garantie bancara, conform Formular 18- prin virament bancar sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, in contul de garantie al GNM: RO 04 TREZ 700 5005XXX000 189, CUI 15378153, deschis la A.T.C.P.Mun.Bucuresti c) - sau prin orice alt instrument bancar de plata. - Conform art. 16 din Legea nr. 346/2004 IMM-urile beneficiaza de reducerea cu 50% a cuantumului garantiei de participare, avand obligatia de a prezenta la data si ora stabilita pentru deschiderea ofertelor declaratia privind incadrarea intreprinderii in categoria IMM prevazuta in Anexa 1 la Legea nr. 346/2004. Autoritatea contractanta va retine garantia pentru participare in conditiile art.87 din HG nr. 925/2006.Autoritatea contractanta va restitui garantia de participare conform prevederilor art. 88 din H.G. nr. 925/2006. Suma care poate fi retinuta in conditiile prevazute la art.278^1 lit c, din OUG nr.34/2006 este de 31.87lei.Documentul ce reprezinta garantia de participare va fi scanata si introdusa in SEAP cu mentiunea ?garantia de participare ? iar originalul va fi transmis la sediul autoritatii contractante pana la data si ora limita de depunere a ofertelor in SEAP.- Lipsa declaratiei privind incadrarea in categoria IMM sau prezentarea acesteia fara a fi completata conform prevederilor din actul normativ mentionat va avea ca efect respingerea ofertei ca inacceptabila. - Neconstituirea garantiei de participare si neprezentarea acesteia, si depunerea originalul scrisorii bancare la sediul GNM, atrage dupa sine respingerea ofertei.- Echivalenta leu/alta valuta se va face la data publicarii anuntului de participare.
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie in lei: 10 % din valoarea contractului atribuit fara TVA. Garantia de buna executie va fi valabila pe toata perioada de derulare a contractului. Garantia de buna executie se va constitui in conformitate cu prevederile Art. 90, alin. 1 si 3 din H.G. Nr. 925/2006 cu completarile si modificarile ulterioare In cazul in care instrumentul de garantare va fi emis de catre o societate bancara, modul de constituire a garantiei de buna executie va fi scrisoare de garantie bancara ? Formular 19, cu posibilitatea preluarii acestuia si in cazul emiterii instrumentului de garantare de catre o societate de asigurari. Garantia de buna executie va avea o perioada de valabilitate cel putin egala cu durata contractului incheiat. Garantia de buna executie se va elibera in conditiile art, 92, alin. (1) din HG nr. 925/2006.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1.Formularul nr .1 - Declaratie privind eligibilitatea2.Formularul nr. 2 - Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din OUG nr. 34/20063.Formularul nr. 3 - Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 69^1 din OUG nr. 34/2006Persoanele cu functie de decizie in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire ( persoane care aproba/semneaza documente emise in legatura sau pentru procedura de atribuire): Comisar General : Dl. Florin DiaconuDirector DJRU : / Luminita VaidaDirector DEAPIT: / Monica DragomirDirector General DGCP: Octavian PopescuDirector General DGCPBAP: Marius BarbulescuDirector DCSDD: Iancu Adrian Cristian?ef serviciu DEAPIT Marius ChirilaConsilier, DEAPIT Cristian Vaduva, Consilier, DEAPIT Simona RangConsilier Juridic: Alina CatanoiuResponsabil Financiar: Consilier-Oana Butoi4.Formularul nr. 4 -Declaratie privind calitatea de participant la procedura5.Formualrul nr. 5 Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta6. Confirmarea cu privire la plata taxelor si impozitelor la bugetul general consolidat, prin prezentarea Certificatului de atestare fiscala, eliberat de autoritatea fiscala competenta, din care sa rezulte situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depune oferta.7. Certificat fiscal privind plata impozitelor si taxelor locale, din care sa rezulte situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depune oferta.Toate documentele vor avea, pe langa semnatura si stampila, mentionat in clar numele intreg al reprezentantului legal al firmei sau persoanei imputernicite. A nu se folosi prescurtari.Ofertantul va depune documentele in copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?. Certificat constatator eliberat de Ministerul Justitiei ? Oficiul Registrului Comertului sau echivalent, din care sa rezulte numele complet, sediul, persoanele autorizate/administratori, ca are ca obiect de activitate principal sau secundar prestarea serviciilor solicitate prin prezenta documentatie de atribuire si faptul ca acesta nu este in stare de faliment ca urmare a hotararii pronuntate de judecatorul sindic. Informatiile cuprinse in certificat sa fie actuale, reale la data limita de depunere a ofertelor.Nota: Ofertantul ce se va clasa pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, trebuie sa prezinte autoritatii contractante Certificat constatator in original sau copie legalizata. Pentru persoane juridice/fizice straine, modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul procedurii: Documente care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile din tara in care ofertantul este stabilit, prezentate in copie legalizata tradusa in limba romanaCertificat de inregistrare emis de catre Oficiul National al Registrului Comertului, valabil la data deschiderii ofertelor.Ofertantul va depune documentele in copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Informatii generale si prezentarea cifrei de afaceri din ultimii 3 aniPentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: a) Licenta de functionare emisa de Inspectoratul General de Politieb)avizul actualizat al conducatorului unitatii specializate in prestarea serviciului de paza;c) Conventie de asigurare de raspundere civila (contract), in calitate de asigurat, cu o firma asiguratoare, in vederea acoperirii pierderilor ?i daunelor materiale rezultate in urma efrac?iei, Lista/declaratii cu echipamentele necesare implementarii contractului de servicii, Declaratia de disponibilitate a ofertantului cu privire la prestarea contractului., CV-uri din care sa rezulte ca ofertantul dispune depersonal calificatin masura sa indeplineasca activitatileprevazute in caietul de sarcini., Declaratie privind personalul tehnic de specialitate de care dispune sau al carui angajament de participare a fost obtinut de catre ofertant , responssabil pt indeplinirea contractului de servicii, Informatii privind sustinatorul, Informatii privind asocierea, Informatii privind subcontractantii, Experienta similara, O lista a principalelor servicii similare prestate in ultimii 3 ani, continand valori, perioade de prestatre, beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati Se solicita documente, emise de organele acreditate, care confirma certificarea implementarii de proceduri privind: Sistemului de management al securitatii informatiei, Se solicita documente, emise de organele acreditate, care confirma certificarea implementarii de proceduri privind: Sistemul de management al calitatiiPentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura online
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 29.07.2013 15:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: -
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 26.09.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 12.07.2013 10:29
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer