Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Achizitie servicii tipografice si servicii conexe privind buletinele de vot, necesare organizarii si desfasurarii alegerilor pentru Camera Deputatilor si Senat din anul 2012


Detaliu pentru invitatia numarul 338114
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: Institutia Prefectului Judetului Vaslui
Numar invitatie: 338114/24.10.2012
Denumire contract: Achizitie serviciitipografice si servicii conexe privindbuletinelede vot, necesare organizarii si desfasurarii alegerilor pentru Camera Deputatilor si Senat din anul 2012
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialInstitutia Prefectului Judetului VasluiCod fiscal: 3394163, Adresa: str. Stefan cel Mare, nr. 79, Vaslui, Telefon: 0235-316330, Fax: 0235-361398
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: str. Stefan cel Mare, nr. 79, Vaslui, Romania, cod postal: 730168, telefon: +40 0235-316330, fax: +40 0235-361398, persoana de contact: Eduard Goian
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: str. Stefan cel Mare, nr. 79, Vaslui, Romania
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Achizitie serviciitipografice si servicii conexe privindbuletinelede vot, necesare organizarii si desfasurarii alegerilor pentru Camera Deputatilor si Senat din anul 2012
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Obiectul contractului il constituie achizitia serviciilor de tiparire a buletinelor de vot necesareorganizariisi desfasurarii alegerilor pentruCamera Deputatilor si Senat din anul 2012.
II.1.6) CPV: 79800000-2 - Servicii tipografice si servicii conexe (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 172, 012 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
? Cuantumul garantiei de participare este de 3440lei. Perioada de valabilitate a garantiei de participare este de 60 zile de la termenul limita de primire a ofertelor, cu posibilitatea de prelungire la cerere. Garantia de participare este irevocabila si se constituie in lei, in urmatoarele forme: ? a) Scrisoare de garantie bancara, Formular 14? b) instrument de garantare emis de o societate de asigurari in original.? c) plata cu numerar la casieria institutiei orar de luni pana vineri 8-16? d) ordin de plata vizat de banca emitenta. Cont bancar RO67TREZ6565005XXX002559, deschis la Trezoreria municipiului Vaslui, cod fiscal 3394163.? Ofertele care nu sunt insotite de dovada constituirii garantiei de participare vor fi respinse si returnate nedeschise. In cazul in care ofertantul depune o contestatie la CNSC, iar aceasta respinge contestatia, autoritatea contrctanta va retine suma de 1720, 12 lei din garantia de participare (art.278.1 din OUG nr.34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare)
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie va fi 10% din pretul contractului fara TVA.Modalitateade constituire a garantiede buna executie este cea prevazuta in art 90 alin.(1)-(3) din HG nr.925/2006Nota: In cazul IMM-urilor, in conformitate cu art.16, alin (2) din Legea nr 346/2004 garantia de buna executie se va reduce cu 50% si ofertantul va prezenta declaratia prevazutade anexa nr 1 din Legea nr 346/2004.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Cerinta nr. 1 Ofertantul/candidatul, nu se incadreaza in situatiile prevazute de art. 180 din OUG 34/2006 , Prezentarea declaratiei pe proprie raspundere privind eligibilitatea ? conform Formularului 2, Sectiunea III FormulareCerinta nr. 2 Ofertantul/ candidatul, nu se incadreaza in situatiile reglementate de art. 181 din OUG 34/2006 34/2006, prezentarea declaratiei conform Formularului 3, sectiunea III FormulareCerinta nr. 3 Ofertantul/ candidatul participa in nume propriu sau in asociere , Prezentarea declaratiei pe proprie raspundere privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 69 indice 1 din OUG nr 34/2006 ? conform Formularului 4 din Sectiunea III Formulare.Persoanele cu functie de decizie din cadrul Institutiei Prefectului Vaslui sunt: prefect Radu Renga, subprefect Andrei Puica, sef serviciu FCRUA Mania Maria Laura , Sef serviciu SJCA Sorea Liviu Constantin, Sef birou AEMSPD Bujder Ingride Emanuela, Director Cabinet Alin Florian Juverdeanu, Consilier Ciomaga Dumitru , Consilier Balan Alexandru, Consilier Juridic Ursulescu Diana Elena, Consilier Vasilache Elena , Consilier Iftode Torini.In cazul in care oferta va fi depusa in asociere se vor prezenta urmatoarele documente: a) Lista cuprinzand asociatii (Formularul nr. 5 - Declaratie privind lista asociatilor), din Sectiunea III Formulare, completata de liderul Asocierii.b) Acord sau o scrisoare preliminara de asociere - Oferta trebuie sa cuprinda un acord sau o scrisoare preliminara de asociere in care sa se mentioneze ca toti asociatii isi asuma raspunderea colectiva si solidara pentru indeplinirea contractului, ca liderul asociatiei este imputernicit sa se oblige si sa primeasca instructiuni in numele tuturor asociatilor si este raspunzator in nume propriu si in numele Asocierii pentru indeplinirea contractului.c) Ofertantul, in cazul in care este o asociere la care participa mai multi operatori economici, va prezenta o declaratie prin care se obliga ca in cazul in care oferta sa este declarata castigatoare va legaliza asocierea, iar contractul de asociere legalizat va fi prezentat Autoritatii Contractante, inainte de data semnarii contractului.NOTA: In cazul asocierii, cerintele privind situatia personala si cele privind capacitatea de exercitare a activitatii profesionale trebuie sa fie indeplinite de fiecare asociat, iar celelalte cerinte privind capacitatea tehnica si/sau profesionala trebuie sa fie indeplinite prin cumul de grupul de asociati.Cerinta nr. 4 Ofertantul/candidatul are indeplinite obligatiile fiscale fata de bugetul de stat, Certificat fiscal eliberat de Administratia Finantelor Publice din care sa rezulte faptul ca operatorul economic si-a indeplinit obligatiile fiscale de plata catre bugetul de stat pentru luna anterioara celei in care se depune oferta .Cerinta nr. 5 Ofertantul/candidatul are indeplinite obligatiile fiscale fata de bugetul local, Certificat fiscal eliberat de Autoritatile Publice Locale din care sa rezulte faptul ca operatorul economic si-a indeplinit obligatiile fiscale de plata catre bugetul local pentru luna anterioara celei in care se depune oferta.Cerinta nr.6 Ofertantul sa certifice ca participarea este facuta in concordanta cu regulile de concurenta cf. Ordinului presedintelui ANRMAP nr. 314/2010.Certificat de participare cu oferta independenta Formularul nr. 6, Sectiunea III Formulare.Nota : Documentele solicitate in cadrul acestei sectiuni se potdepun/prezenta in oricare din formele: original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?Ofertele depuse de operatorii economici care figureaza cu datorii restante neachitate catre bugetul de stat sau catre bugetul local vor fi respinse, cu exceptia situatiilor prevazute la art. 9 alin. (1) din Ordinul presedintelui ANRMAP nr. 509/2011.Operatorii economici nerezidenti (straini) au dreptul de a prezenta orice documente edificatoare pentru demonstrarea faptului ca si-au indeplinit obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor catre bugetul de stat si bugetul local, in conformitate cu cerintele solicitate de autoritatea contractanta, eliberate de autoritatile competente ale tarii de origine (cum ar fi certificate, caziere fiscale sau alte documente echivalente), precum si un certificat de rezidenta fiscala (evitarea dublei impuneri) valabil pentru anul 2012 ori a unui angajament de obtinere a acestui document, cel mai tarziu pana la data semnarii contractului de achizitie. Documentele se vor prezenta insotite de traducerea autorizata si legalizata a acestora in limba romana. 1.Exercitarea activitatii intr-o forma legala, conforma cu specificul contractului de achizitie publica-Pentru persoanele juridice/fizice romane: Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunalul teritorial, eliberat cu cel mult 30 zile inainte de data depunerii ofertelor, in original sau copie lizibila insotita de mentiunea ?conform cu originalul? cu semnatura si stampila ofertantului, din care sa rezulte ca ofertantul are obiectul de activitate necesar desfasurarii activitatii ofertate precum si daca au fost inscrise mentiuni ref. la declararea starii de faliment.Pentrupersoane juridice/fizice straine: Documente edificatoare, care sa dovedeasca o forma de inregistrare ca persoana juridica/fizica sau de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile legale din tara in care candidatul/ofertantul este rezident, tradus in limba romana, traducere autorizata si legalizata.In cazul unei asocieri, fiecare asociat trebuie sa prezinte acest formular.Nota: Ofertantului clasat pe primul loc i se va solicita prezentarea certificatului constatator emis de O.R.C. in original/copie legalizata, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, pentru verificarea conformitatii acestuia cu cel depus in oferta, la solicitarea Comisiei de evaluare a ofertelor.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: 1.Valoarea cifrei medii de afaceri globale pe ultimii trei ani a ofertantului sa fi de cel putin 172.012 lei.Prezentarea ultimelor trei bilanturi inregistrate la organismele abilitate sau alte documente care demonstreaza indeplinirea cerintei sau alte documente echivalente din care sa reiasa nivelul solicitat.Atunci cand nivelul este exprimat in alta moneda decat leul, echivalenta leu/alta moneda va fi efectuata la cursul mediu anual comunicat de BNR pentru moneda respectiva.Se va completa Formularul 7, Sectiunea III Formulare? Cifra de afaceriIMM-urilor benefiaza de facilitatile Legii 346/2004 art.16 alin.(2). Se va completa Formularul nr. 8, Sectiunea III, Formulare.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: 1.Experienta demonstrata cu servicii similare.Ofertantul va prezenta lista principalelor prestari din ultimii 3 ani, continand valori, termene, beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati. Cerinta este indeplinita daca ofertantul prezinta cel mult doua contracte care au avut ca obiect prestare de servicii de tiparire/furnizare buletine de vot, pliante, ziare, tipizate etc., care sa insumeze o valoare mimima de 172012 lei. (In cazul unei asocieri cerinta minima se va considera indeplinita in mod cumulativ.)In cazul IMM urilor valoarea se reduce cu 50%.Pentru contractul/contractele propuse ca experienta similara ofertantul va prezenta copii dupa contracte (parti relevante), Atunci cand contractele sunt exprimate in alta moneda decat leul, echivalenta leu/alta moneda va fi efectuata la cursul mediu anual comunicat de BNR pentru moneda respectiva., Ofertantul va prezenta in acest sens recomandari, documente constatatoare privind indeplinirea obligatiilor contractuale., 2.Asigurarea cu personal calificat - Informatii referitoare la efectivele medii anuale personalului angajat si al cadrelor de conducere in ultimii 3 ani., 3.Ofertantul trebuie sa dispuna de utilaj care sa prelucreze hartie de ziar tip bobina si/sau planacu o capacitate mare de tiparire(daca operatorul economic nu detine in proprietate un utilaj/echipament etc. pe langa posibilitatea prezentarii unui contract de inchiriere/comodat se va permite prezentarea altor documente care sa faca dovada punerii la dispozitie)- Autoritatea contractanta isi rezerva dreptul de a vizita spatiulde productie si de a verifica existenta utilajului, 4.Prestatorul va dispune despatiul necesar depozitarii si manipularii cantitatii de aproxim. 20 tone hartiei necesare tiparii si a buletinelor de vot tiparite in conditii optime de temperatura, umiditate si securitate in vederea pastrarii caracteristicilor tehnice asigurandu-le impotriva sustragerilor si intemperiilor- Autoritatea contractanta isi rezerva dreptul de a vizita spatiul de depozitare 1- Certificat ISO 9001 sau echivalent, Copie lizibila cu mentiunea "conform cu originalul? dupa certificate emise de organisme independente care atesta respectarea standardelor de asigurare a calitatii, respectiv ISO 9001 sau echivalente. Note: -in cazul unei asocieri, se vor prezenta documente pentru fiecare dintre operatorii economici; - documentele solicitate trebuie sa fie valabile la data deschiderii ofertelor., 2 - Certificat ISO 14001 sau echivalent, Copie lizibila cu mentiunea "conform cu originalul? dupa certificate emise de organisme independente care atesta respectarea standardelor de asigurare a calitatii, respectiv ISO 14001 sau echivalente. Note: -in cazul unei asocieri, se vor prezenta documente pentru fiecare dintre operatorii economici; - documentele solicitate trebuie sa fie valabile la data deschiderii ofertelor.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 06.11.2012 12:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 06.11.2012 14:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 23.10.2012 14:14
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer