Achizitie publica - Achizitie servicii tipografice si servicii conexe privind buletinele de vot, necesare organizarii si desfasurarii alegerilor pentru Camera Deputatilor si Senat din anul 2012
Detaliu pentru invitatia numarul 338114
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Numar invitatie: 338114/24.10.2012
Denumire contract: Achizitie serviciitipografice si servicii conexe privindbuletinelede vot, necesare organizarii si desfasurarii alegerilor pentru Camera Deputatilor si Senat din anul 2012
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialInstitutia Prefectului Judetului VasluiCod fiscal: 3394163, Adresa: str. Stefan cel Mare, nr. 79, Vaslui, Telefon: 0235-316330, Fax: 0235-361398
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: str. Stefan cel Mare, nr. 79, Vaslui, Romania, cod postal: 730168, telefon: +40 0235-316330, fax: +40 0235-361398, persoana de contact: Eduard Goian
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: str. Stefan cel Mare, nr. 79, Vaslui, Romania
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Achizitie serviciitipografice si servicii conexe privindbuletinelede vot, necesare organizarii si desfasurarii alegerilor pentru Camera Deputatilor si Senat din anul 2012
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Obiectul contractului il constituie achizitia serviciilor de tiparire a buletinelor de vot necesareorganizariisi desfasurarii alegerilor pentruCamera Deputatilor si Senat din anul 2012.
II.1.6) CPV: 79800000-2 - Servicii tipografice si servicii conexe (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 172, 012 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
? Cuantumul garantiei de participare este de 3440lei. Perioada de valabilitate a garantiei de participare este de 60 zile de la termenul limita de primire a ofertelor, cu posibilitatea de prelungire la cerere. Garantia de participare este irevocabila si se constituie in lei, in urmatoarele forme: ? a) Scrisoare de garantie bancara, Formular 14? b) instrument de garantare emis de o societate de asigurari in original.? c) plata cu numerar la casieria institutiei orar de luni pana vineri 8-16? d) ordin de plata vizat de banca emitenta. Cont bancar RO67TREZ6565005XXX002559, deschis la Trezoreria municipiului Vaslui, cod fiscal 3394163.? Ofertele care nu sunt insotite de dovada constituirii garantiei de participare vor fi respinse si returnate nedeschise. In cazul in care ofertantul depune o contestatie la CNSC, iar aceasta respinge contestatia, autoritatea contrctanta va retine suma de 1720, 12 lei din garantia de participare (art.278.1 din OUG nr.34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare)
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie va fi 10% din pretul contractului fara TVA.Modalitateade constituire a garantiede buna executie este cea prevazuta in art 90 alin.(1)-(3) din HG nr.925/2006Nota: In cazul IMM-urilor, in conformitate cu art.16, alin (2) din Legea nr 346/2004 garantia de buna executie se va reduce cu 50% si ofertantul va prezenta declaratia prevazutade anexa nr 1 din Legea nr 346/2004.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Capacitatea economica si financiara
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: 1.Experienta demonstrata cu servicii similare.Ofertantul va prezenta lista principalelor prestari din ultimii 3 ani, continand valori, termene, beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati. Cerinta este indeplinita daca ofertantul prezinta cel mult doua contracte care au avut ca obiect prestare de servicii de tiparire/furnizare buletine de vot, pliante, ziare, tipizate etc., care sa insumeze o valoare mimima de 172012 lei. (In cazul unei asocieri cerinta minima se va considera indeplinita in mod cumulativ.)In cazul IMM urilor valoarea se reduce cu 50%.Pentru contractul/contractele propuse ca experienta similara ofertantul va prezenta copii dupa contracte (parti relevante), Atunci cand contractele sunt exprimate in alta moneda decat leul, echivalenta leu/alta moneda va fi efectuata la cursul mediu anual comunicat de BNR pentru moneda respectiva., Ofertantul va prezenta in acest sens recomandari, documente constatatoare privind indeplinirea obligatiilor contractuale., 2.Asigurarea cu personal calificat - Informatii referitoare la efectivele medii anuale personalului angajat si al cadrelor de conducere in ultimii 3 ani., 3.Ofertantul trebuie sa dispuna de utilaj care sa prelucreze hartie de ziar tip bobina si/sau planacu o capacitate mare de tiparire(daca operatorul economic nu detine in proprietate un utilaj/echipament etc. pe langa posibilitatea prezentarii unui contract de inchiriere/comodat se va permite prezentarea altor documente care sa faca dovada punerii la dispozitie)- Autoritatea contractanta isi rezerva dreptul de a vizita spatiulde productie si de a verifica existenta utilajului, 4.Prestatorul va dispune despatiul necesar depozitarii si manipularii cantitatii de aproxim. 20 tone hartiei necesare tiparii si a buletinelor de vot tiparite in conditii optime de temperatura, umiditate si securitate in vederea pastrarii caracteristicilor tehnice asigurandu-le impotriva sustragerilor si intemperiilor- Autoritatea contractanta isi rezerva dreptul de a vizita spatiul de depozitare 1- Certificat ISO 9001 sau echivalent, Copie lizibila cu mentiunea "conform cu originalul? dupa certificate emise de organisme independente care atesta respectarea standardelor de asigurare a calitatii, respectiv ISO 9001 sau echivalente. Note: -in cazul unei asocieri, se vor prezenta documente pentru fiecare dintre operatorii economici; - documentele solicitate trebuie sa fie valabile la data deschiderii ofertelor., 2 - Certificat ISO 14001 sau echivalent, Copie lizibila cu mentiunea "conform cu originalul? dupa certificate emise de organisme independente care atesta respectarea standardelor de asigurare a calitatii, respectiv ISO 14001 sau echivalente. Note: -in cazul unei asocieri, se vor prezenta documente pentru fiecare dintre operatorii economici; - documentele solicitate trebuie sa fie valabile la data deschiderii ofertelor.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 06.11.2012 12:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 06.11.2012 14:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 23.10.2012 14:14