Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - ACHIZITIE SERVICII BANCARE


Detaliu pentru invitatia numarul 320128
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: ASOCIATIA DE DEZVOLTARE INTERCOMUNITARAA COMUNELOR FANTANELE SI SIPOTE
Numar invitatie: 320128/10.02.2012
Denumire contract: ACHIZITIE SERVICII BANCARE
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialASOCIATIA DE DEZVOLTARE INTERCOMUNITARAA COMUNELOR FANTANELE SI SIPOTECod fiscal: 24519871, Adresa: Str. Principala, nr. 1, Comuna Fantanele, Judetul Iasi, Iasi, Telefon: +40 232/413654, Fax: +40 232/413654
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Str. Principala, nr. 1, Comuna Fantanele, Judetul Iasi, Iasi, Romania, cod postal: 707196, telefon: +4 0232413654, fax: +4 0232413654, persoana de contact: Sorin Chelariu
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: ASOCIATIA DE DEZVOLTARE INTERCOMUNITARA A COMUNELOR FANTANELE SI SIPOTE, Str. Principala, nr. 1, Comuna Fantanele, Judetul Iasi
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: ACHIZITIE SERVICII BANCARE
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Contract serviciibancare in vederea contractarii unei linii de finantare in valoarere de 4.600.000 lei.
II.1.6) CPV: 66113000-5 - Servicii de acordare de credit (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 276, 000 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
5500 lei.Garantia de participare se va constitui prin Scrisoare de garantie, cash la casieria Primariei Comunei Fantanele sau prin ordin de plata in contul RO23TREZ406509802X013812deschis la TREZORERIA Iasi, CUI 24519871.Valabilitatea garantiei de participare este de 90 de zile de la data limita stabilita pentru depunerea ofertelor.Autoritatea Contractanta va retine o parte din garantia pentru participare in conditiile art. 278^1 din OUG nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.In masura in care Consiliul respinge contestatia depusa de operatorul economic in cadrul procedurii de atribuire, autoritatea contractanta va retine din garantia de participare a ofertantului contestator, suma de 2.760 lei.In cazul in care instanta competenta admite plangerea formulata impotriva deciziei Consiliului de respingere a contestatiei, autoritatea contractanta va returna contestatorului suma retinuta in cel mult 5 zile lucratoare de la data pronuntarii deciziei instantei de judecata.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1. Declaratii privind eligibilitatea . Formular nr. 32. Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181.- Formular nr. 43. Certificat de atestare fiscala emis de Agentia Nationala de Administrare Fiscala, Directia Generala a Finantelor Publice, privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor catre stat, din care sa rezulte ca ofertantul nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele in original sau copie lizibila, cu mentiunea ?conform cu originalul?.4. Certificat fiscal privind plata obligatiilor catre bugetul local eliberat de catre directia fiscala din cadrul primariei in a caror raza teritoriala activeaza ofertantul, din care sa rezulte ca ofertantul nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele in original sau copie lizibila, cu mentiunea ?conform cu originalul?.5. Declaratie privind neancadrarea in prevederile art.69 1 - Formularul12 D.Persoane cu functie de decizie in cadrul autoritatii contractante: - Primar ? Clelariu Sorin;
- Viceprimar ? Marchidan Costica- Secretar - Ifemedebe - Hortopan Denisa- Scutar Liviu MarcelIn cazul in care oferta este depusa de o asociere, fiecare asociat va prezenta acest formular.Aceasta declaratie va fi depusa si de eventualii subcontractanti/terti sustinatori.6. Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta - Formularul 12 D- 1 1. Persoane juridice/fizice romane: Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului valabil la data stabilita pentru depunerea ofertelor ? in copie conform cu originalul, din care sa rezulte ca: - domeniul de activitate al ofertantului corespunde obiectului procedurii;
- nu sunt inscrise mentiuni cu privire la fapte penale si la fapte aflate sub incidenta art. 21 lit. d) ? g) din Legea nr. 26/1990, republicata.Autoritatea contractanta va solicita ofertantului clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, de a prezenta pentru conformitate, documentul Certificat constator emis de Oficiul Registrul Comertului in original/copie legalizata.Autorizatie de functionare emisa de BNR - in copie conform cu originalul.2. Persoane juridice /fizice straine: Documente edificatoare care sa dovedeasca o forma de inregistrare ca persoana juridica, in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident, precum si un Certificat de Rezidenta Fiscala (pentru evitarea dublei impuneri) valabil pentru anul calendaristic in curs (documentele se vor prezenta in copie legalizata, anexandu-se si traducerea autorizata in limba romana)
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Informatii privind situatia economico-financiara: Cifra de afaceri medie anuala calculata pentru ultimii 3 ani.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: 1.Informatii privindcapacitatea tehnica - Lista principalelor servicii bancare prestate ultimii 3 ani., 2. Informatii privind subcontractantii - Precizarea obligatorie, daca este cazul, a partii/partilor din contract care urmeaza a fi subcontractate si datele de recunoastere ale subcontractantilor propusi.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: De pe SEAP, adresa www.e-licitatie.ro
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 27.02.2012 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 27.02.2012 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 09.02.2012 15:18
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer