Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - ACHIZITIE SERVICII BANCARE


Detaliu pentru invitatia numarul 342109
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: Comuna Dobrovat(Primaria comunei Dobrovat)
Numar invitatie: 342109/29.01.2013
Denumire contract: ACHIZITIE SERVICII BANCARE
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialComuna Dobrovat(Primaria comunei Dobrovat)Cod fiscal: 4540607, Adresa: sat Dobrovat, comuna Dobrovat, judet Iasi, Dobrovat, Telefon: 0232321207, Fax: 0232321207
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: sat Dobrovat, comuna Dobrovat, judet Iasi, Dobrovat, Romania, cod postal: 707175, telefon: +40 232321207, fax: +40 232321207, persoana de contact: Gaby Patlagica
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Sediul Primariei Dobrovat , judetul Iasi
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: ACHIZITIE SERVICII BANCARE
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Contractarea unui credit in valoare de 2 200 000 lei in vederea asigurarii finantarii proiectului integrat derulat prin F.E.A.D.R. masura 322, ? Renovarea, dezvoltarea satelor, imbunatatirea serviciilor de baza pentru economia si populatia rurala si punerea in valoare a mostenirii rurale.-
II.1.6) CPV: 66113000-5 - Servicii de acordare de credit (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 95, 000 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de participare este 1900 lei/421, 67 euro calculat la cursul BNR din 29 noiembrie 2012 Valabilitate 90 zile de la data limita de depunere a ofertelor. Se va constitui prin: Virament bancar, in contul nr. RO70TREZ4065004XXX000304 deschis la TREZORERIA IASI, CUI 4540607, beneficiar: Comuna DOBROVAT; Instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari; Documentul se va depune in original, in cuantumul si pentru perioada prevazuta in documentatia de atribuire (90 zile). Instrumentul de garantare trebuie sa prevada daca plata garantiei se va executa: a) Conditionat, respectiv dupa constatarea culpei persoanei garantate, in conformitate cu contractul garantat. b) Neconditionat, respectiv la prima cerere a beneficiarului, pe baza declaratiei acestuia cu privire la culpa persoanei garantate. In cazul scrisorilor de garantie bancara emise de o banca din strainatate se va prezenta in anexa traducerea autorizata si legalizarea acesteia. In orice situatie, dovada constituirii garantiei de participare trebuie sa fie prezentata cel mai tarziu la data si ora stabilite pentru deschiderea ofertelor. NOTA: Ofertele care nu sunt insotite de garantia pentru participare vor fi respinse la deschidere, fiind considerate ca inacceptabile.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: prezentare Formular nr. 1Atentie! In cazul in care oferta este depusa de o asociere, fiecare asociat va prezenta documentul mentionat. Aceasta declaratie trebuie prezentata in mod obligatoriu, daca este cazul, si de tertul sustinator.Atentie! In cazul neprezentarii declaratiei si certificatelor ofertantul/canditatul/concurentul va fi declarat inacceptabil.Prezentare Formular nr. 2Autoritatea contractanta are dreptul de a exclude din procedura de atribuire a contractului de achizitie publica orice ofertant/candidat care se afla in oricare din urmatoarele situatii: a intrat in faliment ca urmare a hotararii pronuntate de judecatorul-sindic;nu si-a indeplinit obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor de asigurari sociale catre bugetele componente ale bugetului general consolidat, in conformitate cu prevederile legale in vigoare in Romania sau in tara in care este stabilit;in ultimii 2 ani nu si-a indeplinit sau si-a indeplinit in mod defectuos obligatiile contractuale, din motive imputabile ofertantului in cauza, fapt care a produs sau este de natura sa produca grave prejudicii beneficiarilor acestuia;a fost condamnat, in ultimii 3 ani, prin hotarare definitiva a unei instante judecatoresti, pentru o fapta care a adus atingere eticii profesionale sau pentru comiterea unei greseli in materie profesionala;prezinta informatii false sau nu prezinta informatiile solicitate de catre autoritatea contractanta in scopul demonstrarii indeplinirii criteriilor de calificare si selectie.- Prezentare Formular nr. 3Atentie! In cazul in care oferta este depusa de o asociere, fiecare asociat va prezenta documentul mentionatprezentare Formular nr. 4Fiecare ofertant/candidat la procedura va prezenta certificatul de participare la licitatii cu oferta independenta, completat conform Ordinului 314/2010 emis de A.N.R.M.A.P si atasat prezenteiprezentare Formular nr. 5- certificat de atestare fiscala privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata catre bugetul de stat;
-certificat fiscal privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata catre bugetul local;Aceasta cerinta este obligatorie pentru fiecare membru al asociatieiPersoanele care aproba/semneaza documente emise in legatura sau pentru prezenta procedura privind organizarea, derularea si finalizarea procedurii sunt: Persoanele cu functii de decizie in autoritatea contractanta sunt: 1. Primar: Martinus Catalin Iulian, 2. Viceprimar: Amihaesei Gheorghe, 3. Secretar: Patlagica Gaby, 4. Contabil: Nicolau Cezar , inspector II Alexandru Petronela, inspector II Dima Ioan, Membrii Consiliului Local: Amihaesei Gheorghe, Boboc Petru, Luca Mihai, Boghiu Pantelimon, Postelnicu Constantin, Pintili Stefan, Iacobute Ionut, Popistasu Vasile, Patlagica Gheorghe, Sacaleanu Ilie, Roman Aneta.Toti operatorii economici participanti la procedura indiferent de calitatea acestora (ofertant/ofertant candidat/ofertant asociat/subcontractant) vor trebui sa respecte art. 69.1. - Ofertantul/Candidatul/Ofertantul asociat/ Subcontractantul/Tertul sustinator care are drept membri in cadrul consiliului de administratie/organ de conducere ori de supervizare si/sau are actionari ori asociati persoane care sunt sot/sotie, ruda sau afin pana la gradul al patrulea inclusiv ori care se afla in relatii comerciale, astfel cum sunt acestea prevazute la art. 69 lit. a), cu persoane ce detin functii de decizie in cadrul autoritatii contractante, este exclus din procedura de atribuire..? In acest sens ofertantii vor completa Formularul? Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 69ยน din Ordonanta de Urgenta a Guvernului nr. 34/2006 .in original sau copie lizibila semnata si stampilata ?conform cu originalul?Certificatele mentionate trebuie sa prezinte situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele.In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte aceste documente.In cazul in care, din documentele solicitate, reiese ca ofertantul are datorii, acesta va fi exclus de la procedura pentru atribuirea contractului.Pentru persoanele juridice straine se solicita prezentarea certificatelor in original sau copie lizibila certificata ?conform cu originalul? semnata si stampilata, insotite de traducerea autorizata in limba romana.Persoanele juridice straine vor prezenta un document similar / declaratie pe proprie raspundere / declaratie autentica data la notar, a unei autoritati legale ce are competenta in aceste sens, la care se va atasa traducerea autorizata a acestora in limba romana.Daca vor exista incertitudini referitoare la situatia personala a unui operator economic, autoritatea contractanta are dreptul de a solicita informatii direct de la autoritatile competente.Atentie! In cazul in care oferta este depusa de o asociere, fiecare asociat va prezenta documentele mentionate.Atentie! In cazul neprezentarii declaratiei si certificatelor ofertantul/canditatul/concurentul va fi declarat inacceptabil. Cerinta obligatorie: -certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului;
- Autorizatie de functionare emisa de BNR ? valabila la data limita de depuner a ofertelorin copie conform cu originalul sau echivalent.Ofertantului clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, i se va solicita prezentarea documenteului pentru conformitate, in original sau copie legalizata.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Informatii privind situatia economico-financiara-informatii generale din care sa rezulte activitete din cel putin 3 ani(2010, 2011, 2012) Se solicita cifra de afaceri pentru activitatea pe ultimii 3ani (2010, 2011, 2012). In situatia in care ofertantul a fost infiintat sau si-a inceput activitatea economica de mai putin de 3 ani, cifra de afaceri se va calcula corespunzator perioadei efective de activitate;Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: .?Declaratia privind lista principalelor prestari de servicii in ultimii 3 ani? Prestarile de servicii se confirma prin prezentarea unor certificate/documente emise sau contrasemnate de o autoritate ori de catre clientul privat beneficiar. In cazul in care beneficiarul este un client privat si, din motive obiective, operatorul economic nu are posibilitatea obtinerii unei certificari/confirmari din partea acestuia, demonstrarea prestarilor de servicii se realizeaza printr-o declaratie a operatorului economic;
- Declaratie privind partea/partile din contract care sunt indeplinite de subcontractant;
- Model acord de subcontractare;Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P sau Primaria Dobrovat
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 14.02.2013 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 14.02.2013 11:30
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 15.05.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Da
VI.1.2) Tip de finantare: Program / ProiectProgram / Proiect: Programul National de Dezvoltare Rurala - PNDR
Data expedierii prezentei invitatii: 25.01.2013 23:08
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer