Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - ACHIZITIE SERVICII BANCARE


Detaliu pentru invitatia numarul 343260
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: Comuna Orlesti
Numar invitatie: 343260/28.02.2013
Denumire contract: ACHIZITIE SERVICII BANCARE
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialComuna OrlestiCod fiscal: 2573950, Adresa: com. Orlesti, judetul Valcea, Orlesti, Telefon: 0250763563, 0250763301, Fax: 0250763563, 0250763301
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: com. Orlesti, judetul Valcea, Orlesti, Romania, cod postal: 242570, telefon: +40 250763563, fax: +40 250763563, persoana de contact: Constantin Cirstina
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Primaria comunei Orlesti, judetul Valcea, Orlesti, Romania, cod postal: 242570, telefon: +40 250763563, fax: +40 250763563, persoana de contact: Constantin Cirstina
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: ACHIZITIE SERVICII BANCARE
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Contract servicii bancare in vederea contractarii unei linii de finantare in valoare de 4242445 lei
II.1.6) CPV: 66113000-5 - Servicii de acordare de credit (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 270, 000 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
4000 lei.Garantia de participare se va constitui prin Scrisoare de garantie, cash la casieria A.D.I. ORLESTI-SCUNDU, Judetul Valcea, sau prin ordin de plata in contul RO14CARP039100743333RO01 deschis la Banca Carpatica DRAGASANI, CUI 24411399.Valabilitatea garantiei de participare este de 90 de zile de la data limita stabilita pentru depunerea ofertelor.Autoritatea Contractanta va retine o parte din garantia pentru participare in conditiile art. 278^1 din OUG nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.In cazul in care instanta competenta admite plangerea formulata impotriva deciziei Consiliului de respingere a contestatiei, autoritatea contractanta va returna contestatorului suma retinuta in cel mult 5 zile lucratoare de la data pronuntarii deciziei instantei de judecatadata la care se va face echivalenta leu/euro este 01.03.2013, la cursul BNR..
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1. Declaratii privind eligibilitatea . Formular nr. 32. Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181.- Formular nr. 43. Certificat de atestare fiscala emis de Agentia Nationala de Administrare Fiscala, Directia Generala a Finantelor Publice, privindindeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor catre stat, din care sa rezulte ca ofertantul nu are datorii scadente in lunaanterioara celei in care se depun ofertele in original sau copie lizibila, cu mentiunea ?conform cu originalul?.4. Certificat fiscal privind plata obligatiilor catre bugetul local eliberat de catre directia fiscala din cadrul primariei in a caror raza teritorialaactiveaza ofertantul, din care sa rezulte ca ofertantul nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele in original saucopie lizibila, cu mentiunea ?conform cu originalul?.5. Declaratie privind neancadrarea in prevederile art. 69 1 - Formularul 12 D.Persoane cu functie de decizie in cadrul autoritatii contractante: CIRSTINA CONSTANTIN - PresedinteBLEJAN DUMITRU - VicepresedinteTUDOR FLORIN - SecretarENEA MIHAELA - CenzorIn cazul in care oferta este depusa de o asociere, fiecare asociat va prezenta acest formular.Aceasta declaratie va fi depusa si de eventualii subcontractanti/terti sustinatori.6. Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta - Formularul 12 D- 1 1. Persoane juridice/fizice romane: Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului? in copie conform cuoriginalul, din care sa rezulte ca: - domeniul de activitate al ofertantului corespunde obiectului procedurii;
- nu sunt inscrise mentiuni cu privire la fapte penale si la fapte aflate sub incidenta art. 21 lit. d) ? g) din Legea nr. 26/1990, republicata.Autoritatea contractanta va solicita ofertantului clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii deatribuire, de a prezenta pentru conformitate, documentul Certificat constator emis de Oficiul Registrul Comertului in original/copie legalizata.Autorizatie de functionare emisa de BNR - in copie conform cu originalul.Informatiile cuprinse in certificatul constatator trebuie sa fie reale/actuale la data limita de depunere a ofertelor.2. Persoane juridice /fizice straine: Documente edificatoare care sa dovedeasca o forma de inregistrare ca persoana juridica, in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident, precum si un Certificat de Rezidenta Fiscala (pentru evitarea dublei impuneri) valabil pentru anul calendaristic in curs (documentele se vor prezenta in copie legalizata, anexandu-se si traducerea autorizata in limba romana)
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Informatii privind situatia economico-financiara: Cifra de afaceri medieanuala calculata pentru ultimii 3 ani.Cifra de afaceri medie anuala se va determina ca medie aritmetica a cifrelor de afaceri obtinute de ofertant in aniifinanciari precizati.Se solicita - Copii ale bilanturilor contabile prescurtate si aleconturilor de profit si pierdere pe ultimii trei ani incheiati (31.12.2010, 31.12.2011, 30.06.2012).In situatia in care ofertantul a fost infiintat sau si-a inceputactivitatea economica de mai putin de 3 ani, cifra de afaceri seva calcula corespunzator perioadei efective de activitate.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: 2. Informatii privind subcontractantii - Precizarea obligatorie, daca estecazul, a partii/partilor din contract care urmeaza a fi subcontractate si datelede recunoastere ale subcontractantilor propusi., 1.Informatii privind capacitatea tehnica - Lista principalelor servicii bancareprestate ultimii 3 ani.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 13.03.2013 12:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 13.03.2013 13:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 13.06.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 27.02.2013 10:54
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer