Achizitie publica - Achizitie servicii bancare pentru plata impozitelor si taxelor cu cardul
Detaliu pentru invitatia numarul 348719
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Numar invitatie: 348719/17.06.2013
Denumire contract: Achizitie servicii bancare pentru plata impozitelor si taxelor cu cardul
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialDirectia Fiscala BrasovCod fiscal: 14929823, Adresa: str. Dorobantilor nr. 4, Brasov, Telefon: 0268 / 474440 int 124, Fax: 0268 / 410540
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: str. Dorobantilor nr. 4, Brasov, Romania, cod postal: 500009, telefon: +40 474440/124, fax: +40 410540, persoana de contact: Ciprian Benga
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Str. Dorobantilor nr. 4, et. 2, cam. 18, Brasov
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Altele (stabilirea, colectarea, controlul, urmarirea si incasarea impozitelor si taxelor locale)
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Achizitie servicii bancare pentru plata impozitelor si taxelor cu cardul
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: servicii bancare pentru plata impozitelor si taxelor cu cardul
II.1.6) CPV: 66110000-4 - Servicii bancare (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Da
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 25, 000 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de participare: - Pentru Lotul A: 120 lei;
-Pentru lotul B: 380 lei- Ofertele care nu sunt insotite de garantia pentru participare, in forma cuantumul si avand perioada de valabilitate cel putin egala cu perioada de valabilitate a ofertei, vor fi declarate inacceptabile conf. art. 36 alin.(1) lit.a si art. 33 alin. (3) lit. b din HG nr. 925/2006, fiind respinse in cadrul sedintei de deschidere.Ofertantii care doresc sa beneficieze de reducere de 50% pentrugarantia pentru participare trebuie sa faca dovada incadrarii in prevederile Legii nr. 346/2004, cu modificarile si completarile ulterioare (se va prezenta o declaratie pe proprie raspundere ca operatorul economic se incadreaza in prevederile Legii 346 / 2004 ). Aceasta va insoti garantia de participare.Pentrugarantia de participare constituit in alta moneda se va tine cont de cursul de referinta afisat pe site-ul BNR in ziua 13.05.2013;1 euro = 4.3207 lei.- modul de constituire a garantie de participare: 1. instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, care devine anexa la contract2. in numerar ? chitanta eliberata de casieria Directiei Fiscale Brasov3. cu ordin de plata in contul Trezoreriei Municipiului Brasov, cont nr. RO44TREZ1315006XXX000165
Garantie de buna executie
- cuantumul garantiei de buna executie va fi de 2 % din valoarea contractului fara T.V.A- modul de constituire a garantie de buna executie: 1.instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, care devine anexa la contract2. in numerar ? chitanta eliberata de casieria Directiei Fiscale Brasov3. cu ordin de plata in contul Trezoreriei Municipiului Brasov, cont nr. RO44TREZ1315006XXX000165- in cazul contractului de servicii, autoritatea contractanta are obligatia de a elibera/restitui garantia de buna executie in cel mult 14 zile de la data indeplinirii de catre contractant a obligatiilor asumate prin contractul respectiv, daca nu a ridicat pana la acea data pretentii asupra ei.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1.Declaratii privindneincadrarea in prevederile art.180 si 181 dinOUG 34 / 2006 - (Formularul 1)Operatorul economic care are datorii la bugetul de stat, fondul asigurarilor de sanatate, fondul asigurarilor sociale de stat si fondul de somaj si bugetul local va fi exclus din procedura de atribuire in conformitate cu art. 180 si art. 181 din O.U.G. 34 /2006ATENTIE! In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte acest document2.Certificatul de participare la procedura cu oferta independenta - (Formularul 12)3.Declaratia privind calitatea de participant la procedura? (Formularul 6)ATENTIE! In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte acest document4.Certificat de plata a obligatiilor fiscale eliberat de D.G.F.P a municipiului/orasului etc pe raza careia isi are sediul ofertantul in original sau copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ? conform cu originalul, in care sa se prezinte situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele ? in conformitate cu art.9 din ordinul 509 / 2011 privind formularea criteriilor de calificare si selectie.5.Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 69ยน din O.U.G. 34 /2006: - Marian Voinescu ? Director;
- Bulubenchi Laura ? Sef Serviciu Financiar Contabilitate;
- Sorin Puia ? Sef Serviciu Juridic Contencios;
- Comisia de evaluare: Fabich Izabela- presedinte;Negrea Liliana- inlocuitorMarian Alexandru? membru;Albulet Roxana Maria- inlocuitorStroia Alina? membru;Calin Cerasela- inlocuitorMuresan Ion? membru;Sandor Cristina- inlocuitorHogea Gabriela? membru;Diaconu Carmen- inlocuitorGaiu Florentina? secretar.Boghiu Olimpia- inlocuitor- Anca Vlad ? VIZA C.F.P. (Serviciu Financiar Contabilitate)- Benga Ciprian ? Compartimentul Contracte Administrative 1.certificat constatator emis de oficiul registrului comertuluiin original sau copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ? conform cu originalul; ATENTIE ! In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte acest document2.Pentru Persoane juridice/fizice straine - Documente edificatoare care sa dovedeasca o forma de inregistrare ca persoana juridica, in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident, precum si un Certificat de Rezidenta Fiscala (evitarea dublei impuneri) valabil pentru anul calendaristic in curs.(ATENTIE! In cazul unei asocieri, fiecare asociat persoana juridica straina este obligat sa prezinte acest formular\document).
Capacitatea economica si financiara
Descriere: se va prezenta o declaratie privind cifra de afaceri pe ultimii 3 ani in conformitate cu art.185 di O.U.G.34 / 2006 privindatribuirea contractelor de achizitie publica, a contractelor de concesiune de lucrari publice si a contractelor de concesiune de serviciPentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: 1. lista principalelor servicii prestate in ultimii 3 ani, continand valori, perioade de prestare, beneficiari, idiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati.Prestarile de servicii se confirma prin prezentarea unor certificate/documente emise sau contrasemnate de o autoritate ori de catre clientul privat beneficiar. In cazul in care beneficiarul este un client privat si, din motive obiective, operatorul economic nu are posibilitatea obtinerii unei certificari/confirmari din partea acestuia, demonstrarea prestarilor de servicii se realizeaza printr-o declaratie a operatorului economic.2. informatii referitoare la studiile, pregatirea profesionala si calificarea personalului de conducere, precum si ale persoanelor responsabile de contract.3. declaratie referitoare la efectivele medii anuale alepersonalului angajat si al cadrelor de conducere in ultimii 3 ani.4. informatii referitoare la utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice de care poate dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului de servicii.5. informatii privind subcontractantii - daca este cazul.6.informatii privind asocierea - daca este cazul.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Da
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 01.07.2013 12:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 01.07.2013 13:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 02.09.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 17.06.2013 15:31