Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Achizitie servicii de asigurare de personal, inclusiv personal angajat temporar, necesare pentru organizarea programelor de formare profesionala


Detaliu pentru invitatia numarul 344616
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: Agentia Judeteana pentru Ocuparea Fortei de Munca BUZAU
Numar invitatie: 344616/01.04.2013
Denumire contract: Achizitie servicii de asigurare de personal, inclusiv personal angajat temporar, necesare pentru organizarea programelor de formare profesionala
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialAgentia Judeteana pentru Ocuparea Fortei de Munca BUZAUCod fiscal: 11350427, Adresa: STR.ION BAIESU, Buzau, Telefon: +40 0238713216, Fax: +40 0238713216
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: SEAP
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: In SEAP
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Protectie sociala
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Achizitie servicii de asigurare de personal, inclusiv personal angajat temporar, necesare pentru organizarea programelor de formare profesionala
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii acord-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Reluarea competitiei se va face in SEAP: Nu
Perioada previzionata pentru desfasurarea acordului cadru (in luni): 11
Acordul cadru urmeaza sa se incheie cu: un singur ofertant
II.1.5) Obiectul contractului: contractele ce urmeaza a fi incheiate in baza acordului, privesc asigurarea de lectori - specialisti cu studii superioare si/sau medii pentru cursurile de formare profesionala: operator introducere validare prelucrare date; lucrator in comert; frizer, coafor, manichiurist, pedichiurist; inspector ssm; inspector (referent) resurse umane; contabil; instalator instalatii tehnico sanitare si de gaze. Valoarea fiecarui contract, se stabileste functie de oferta detaliata (formularul nr.4), de tipul cursului, de numarul de lectori si specialitatile necesare, care se stabilesc de catre AJOFM Buzau, cu ocazia instiintarii ofertantului prin care i se comunica data la care personalul urmeaza a fi pus la dispozitia AJOFM Buzau si perioada pentru care se organizeaza cursul de formare profesionala. Frecventa contractelor este determinata de accesul efectiv la finantarea de catre ordonatorul principal de credite, precum si de conditiile de asigurare a grupului tinta necesar demararii cursurilor de formare profesionala. Detalierea elementelor tehnice, este prevazuta in caietul de sarcini.
II.1.6) CPV: 79620000-6 - Servicii de asigurare de personal, inclusiv personal angajat temporar (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 144, 143 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Potrivit art. 431 din O.U.G. nr. 34/2006, modificat prin Legea nr. 279/2011, garantia de participare este obligatorie in toate cazurile pentru care este obligatorie publicarea unei invitatii de participare in S.E.A.P. Potrivit prevederilor legale in domeniul achizitiilor publice se vor preciza obligatoriu urmatoarele informatii: 1) cuantumul garantiei de participare: 2800 lei2) perioada de valabilitate a garantiei de participare este cel putin egala cu perioada de valabilitate a ofertei;3) modalitatea de constituire: pe langa modalitatile de constituire reglementate de art.86 alin.1 din H.G. nr.925/2006 (inclusiv ordin de plata in contul nr.RO80TREZ1665005XXX000307 deschis la Trezoreria mun.Buzau), garantia de participare se poate constitui prin depunerea la casieria AJOFM Buzau situata in Buzau str.Ion Baiesu bloc 3A parter.4) se recomanda/este de preferat ca emiterea garantiei sa fie emisa de catre o banca care sa aiba corespondent in Romania.5) potrivit prevederilor legale operatorul poate face dovada constituirii garantiei de participare inclusiv la data deschiderii ofertelor;6) echivalenta pentru o garantie de participare depusa in euro se va face la cursul BNR din data anterioara datei limita de depunere a ofertelor cu 5 zile.7) avand in vedere ca achizitia se va desfasura on-line, dovada constituirii garantiei de participare, se va face prin depunerea acesteia in original la sediul autoritatii contractante pana la termenul limita de primire a ofertelor siva fi incarcata si in SEAP.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1. Declaratii privind eligibilitatea: Prezentare formular nr.1 ? conform OuG nr.34/2006. Incadrarea in situatiaprevazutala art.180din OuG nr.34/2006 atrage excluderea ofertantului din procedura aplicata pentru atribuirea contractului de achizitie publica.Autoritatea contractanta are obligatia de a exclude din procedura aplicata pentru atribuirea contractului de achizitie publica orice ofertant care nu prezinta formularul si/sau se afla in situatia expusain acest formular, precum si orice ofertant/candidat care nu prezinta formularul. Documentele solicitate pentru neincadrarea in prevederile art.180 din O.U.G. nr. 34/2006 vor fi solicitate si vor trebui prezentate si de tertul sustinator, daca este cazul.2. Declaratie privind neancadrarea in prevederile art.181 din OuG nr.34/2006: Prezentare formular nr.2 ? conform OuG nr.34/2006. Incadrarea in situatiaprevazutala art.181 din OuG nr.34/2006 atrage excluderea ofertantului din procedura aplicata pentru atribuirea contractului de achizitie publica. Operatorul economic va prezenta documente edificatoare (certificate fiscale, in oricare din formele: original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?) prin care sa dovedeasca ca si-a indeplinit obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor catre bugetul de stat consolidat si bugetul local, valabile la data depunerii ofertei.Autoritatea contractanta are obligatia de a exclude din procedura aplicata pentru atribuirea contractului de achizitie publica orice ofertant care nu prezinta certificatele fiscale si/sau care se afla in situatia expusainacest formular. De asemenea, autoritatea contractanta va exclude de la procedura, orice ofertant/candidat care are datorii scadente catre bugetul de stat consolidat si/sau bugetul local in luna anterioara celei in care se depun ofertele, precum si orice ofertant care nu prezinta formularul. Documentele solicitate pentru neincadrarea in prevederile art.181 lit. a), lit. c1) si lit. d) din O.U.G. nr.34/2006 vor fi depuse si de tertul sustinator, daca este cazul3. Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta confom Ordin ANRMAP nr.314/12.10.2010: Prezentare formular nr.3 ? Conform Ordinului ANRMAP nr.314/2010, ofertantii au obligativitatea de a prezenta certificatul de participare la licitatie cu oferta independenta.Autoritatea contractanta are obligatia de a exclude din procedura aplicata pentru atribuirea contractului de achizitie publica orice ofertant care nu prezinta formularul.4. Formular art.691 din O.U.G. nr. 34/2006: Prezentare formular nr.6 ?Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 691 din OuG nr.34/2006?. Declaratia se va prezenta atat de catre subcontractant, cat si de tertul sustinator, daca este cazul (se va avea in vedere Ordinul ANRMAP nr. 170/2012).Autoritatea contractanta are obligatia de a exclude din procedura aplicata pentru atribuirea contractului de achizitie publica orice ofertant care nu prezinta formularul.Conform Ordinului ANRMAP nr.170/2012, in aplicarea prevederilor art. 691 din O.U.G. nr. 34/2006, persoanele cu functie de decizie, respectiv conducatorul autoritatii contractante, membrii organelor decizionale ale autoritatii contractante ce au legatura cu procedura de atribuire, orice persoana din cadrul autoritatii contractante ce poate influenta continutul documentatiei de atribuire, orice persoana din cadrul autoritatii contractante ce poate influenta procedura de atribuire, sunt urmatoarele: Nr.crt. Numele si prenumele persoanei cu functie de decizie din cadrul autoritatii contractante Functia pe care o detine in cadrul autoritatii contractante persoana cu functie de decizie1 Tociu Ionel Director executiv2 Dimciu Valeriu Director executiv adjunct3 Anton Artemiza Ligia Sef serviciu4 Pruteanu Iulian Sef serviciu5 Vasilescu Sorin Consilier juridic6 Cretu VictoriaConsilier superior compart.formare profesionalaAtentie! Ofertantii vor completa semna si stampila formularele nr.1, nr.2, nr.3 si nr.6, le vor scana in format pdf. originalele formularelor, precum si certificatele fiscale (bugetul de stat consolidat si bugetul local), si le vor arhiva intr-un singur fisier in format winrar, si vor fi atasate la pozitia corespunzatoare din SEAP. 1. Persoane juridice/fizice romane: Cerinta obligatorie: documente care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional; pentru persoane juridice/fizice straine: documente care dovedesc o forma de inregistrare/ atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional (traduse in limba romana, in mod oficial) ? certificatul constatator emis de Oficiul Registrului Comertului/ certificat ROLEGAutoritatea contractanta are obligatia de a exclude din procedura aplicata pentru atribuirea contractului de achizitie publica orice ofertant/candidat care nu prezinta certificatul constatator emis de Oficiul Registrului Comertului/certificat ROLEG, care nu fac dovada inregistrarii/ atestarii ori apartenentei din punct de vedere profesional (traduse in limba romana, in mod oficial), care nu au ca obiect de activitate ? Activitati de servicii privind forta de munca: cod CAEN (Rev.2)- 7810 ?Activitati ale agentiilor de plasare a fortei de munca; sau 7820 - Activitati de contractare, pe baze temporare, a personalului;sau 7830 - Servicii de furnizare si management a fortei de muncaDepunerea/prezentarea documentelor solicitate in cadrul acestei sectiuni, se poate realiza in oricare din formele: original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.Pentru evitarea aparitiei conflictului de interese, avand in vedere prevederile art. 691 din O.U.G. nr.34/2006 si informatiile ce reies din certificatul constatator, acest document trebuie sa fi fost emis cu cel mult 30 de zile calendaristice inainte de data depunerii ofertelor.Ofertantul castigator are obligativitatea, ca la data semanrii acordului cadru, sa prezinte certificatul ROLEG in original/copie legalizata.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Informatii privind capacitatea tehnica si/sau profesionalaPentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura online
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 18.04.2013 15:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: -
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 17.07.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 30.03.2013 10:40
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer