Achizitie publica - Achizitie servicii de asigurari
Detaliu pentru invitatia numarul 333889
Tip legislatie: OG 34
Numar invitatie: 333889/17.08.2012
Denumire contract: Achizitie servicii de asigurari
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialR.A. AEROPORTUL IASICod fiscal: 9671409, Adresa: Moara de Vint 34, Iasi, Telefon: +40 232271590, Fax: +40 232271570
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Calea Chisinaului nr.27, camera 8 etaj 1, Iasi, Romania, cod postal: 700177, telefon: +40 332408304, fax: +40 332402539, persoana de contact: BRM-Terminal iasi
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Calea Chisinaului nr.27, camera 8 etaj 1, Iasi, Romania, cod postal: 700177, telefon: +40 332408304, fax: +40 332402539, persoana de contact: BRM-Terminal iasi
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Da
I.2.2) Tip Activitate: Activit??i aeroportuare
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Achizitie servicii de asigurari
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii acord-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Reluarea competitiei se va face in SEAP: Nu
Perioada previzionata pentru desfasurarea acordului cadru (in luni): 24
Acordul cadru urmeaza sa se incheie cu: un singur ofertant
II.1.5) Obiectul contractului: Se vor achizitiona servicii de asigurari conform descrierii din Anexa B
II.1.6) CPV: 66516400-4 - Servicii de asigurare de raspundere civila generala (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Da
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 434, 275 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de participare este de 8.012 lei divizata astfel pe loturi: Lot I 3.700 lei, lot II1615 lei, lot III 197 lei, Lot IV 2500. Constituire: conf. art. 86 din HG 925/2006 react. Contul IBAN: RO 5BRDE240SV08557202400 deschis la BRD Iasi. Of. din categ. IMM conf. Lg nr.346/2004 gar. de particp. se const. in propor. de 50% din cuantumul precizat. Per de valab.: 90 de zile calendaristice de la data limita de dep. a of. Restituire: conf. art.88 din HG925/2006 reactualiz. In cazul form. unei contestatii, in masura in care CNSC disp resp acesteia, aut. contr. va retine contestatorului din gar de particip in rap de val estimata a contractului o suma procentuala conform art. 278ind.1 din OUG 34/2006reactualiz, calculata pentru fiecare lot in parte..
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie este de 5% din valoarea contractului (fara TVA).Modul de constituire a garan de buna exec este conf. art.89 s 90 din HG925/2006 reactualiz. Garantia de buna exec se restituie conf preved. art.92, alin.4 HG925/2006. Atentie! In cazul ofertantilor din categ IMM (facand dovada in acest sens prin prezentarea documentelor prevazute de Legea 346/2004) garantia de buna exec se constituie in proportie de 50% din cuantumul precizat.In cazul in care oferta este depusa de o asociere, fiecare asociat trebuie sa depuna documntele in original privind incadrarea IMM.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Persoane juridice/fizice romane: Declaratie privind eligibilitatea-Prezentarea declaratie privind neincadrarea in art. 180 din din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare; se va completa formular nr.3;Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG 34/2006-Prezentarea declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG 34/2006 actualizata; se va completa formular nr.4;Se va prezenta certificatul de atestare fiscala privind achitarea obligatiilor exigibile catre bugetul de stat si catre bugetele asigurarilor sociale de stat (sanatate, pensii, somaj), eliberat ANAF, in original, copie legalizata sau copii certificate conform cu originalul (in conformitate cu Ordinul ANRMAP publicat in M.O. nr. 687 din 28.09.2011), care sa prezinte situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele;Se va prezenta certificatul privind plata taxelor si impozitelor locale, eliberat de autoritatile locale, in original, copie legalizata sau copii certificate conform cu originalul (in conformitate cu Ordinul ANRMAP publicat in M.O. nr. 687 din 28.09.2011), care sa prezinte situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele.Operatorii economici care se inregistreaza cu debite la bugetul de stat si/sau cel local, vor fi exclusi din procedura de achizitie;Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta-Prezentare CERTIFICAT de participare la licitatie cu oferta independenta ? conform ORDIN ANRMAP Nr. 314 din 12 octombrie 2010; se va completa form.nr.6;Certificat de cazier fiscal-Prezentare certificat de cazier fiscal al societatii valabil la data depunerii ofertelor;Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 69ind.1 din OUG 34/2006-Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 69 ind 1 din Ordonanta de Urgenta 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare - ofertantul va completa formularul nr. 7 din sectiunea III ?Formulare.Persoanele cu functii de decizie in autoritatea contractanta sunt: Marius Bodea-Director General, Monica Nichitus - Director Comercial, Alexandru Anghel ?Director Operational, Melania Pripasu-viza CFP, jr.Maria Paslaru, Mihart Sever-sef serv.tehnic, Alexandrescu Nicoleta ?sef serv.financiar; Consiliul de Administratie: Bahneanu Catalin, Rebegea Mitica, Ostaficiuc Marius, Parvu Marcel, Gheorghica Florian, Damian Ionel, Buiceag Marius;Declaratie privind calitatea de participant la procedura -Se va prezenta Declaratiei privind calitatea de participant la procedura - formularul nr. 5 din sectiunea -formulare si modele.In cazul asocierii, documentele de mai sus vor fi prezentate obligatoriu de toti operatorii economici din care este formata asocierea. Se solicita prezentarea de certificate emise de organisme abilitate care confirma inregistrarea precum si autorizarea ofertantului pentru desfasurarea activitatilor in domeniul obiectului contractului prestari servicii asigurari.1.Se va prezenta Certificat constatator emis de Oficiul registrului comertului de pe langa Tribunalul teritorial, din care sa rezulte ca in obiectul de activitate al firmei sunt cuprinse activitatile care fac obiectul prezentei achizitii, in original, copie legalizata sau copie certificat conform cu originalul, aflat in perioada de valabilitate.In cazul in care ofertantul prim clasat, in urma verificarii cerintelor minime de calificare si aplicarea criteriilor de atribuire a depus pentru Certificatul constatator o copie certificata conform cu originalul, autoritatea contractanta va solicita inainte de transmiterea comunicarii rezultatului procedurii, originalul sau o copie legalizata a documentului prezentat spre validarea autenticitatii acestuia.In cazul unei asocieri fiecare asociat este obligat sa prezinte certificatul. Daca este cazul documente edificatoare care sa dovedeasca ca operatorul economic se incadreaza in categoria intreprinderilor mici si mijlocii (daca este cazul); se va completa formularul nr. 9.2. Autorizatie de functionare a ofertantului emisa de Comisia de Supraveghere a Asigurarilor (C.S.A.) - copie legalizata/copie ?conform cu originalul?3. Certificat de inmatriculare in Registrul Societatilor de Asigurare - copie legalizata/copie ?conform cu originalul?4. Aprobarea emisa de Comisia de Supraveghere a Asigurarilor (C.S.A.) pentru clasa de asigurari ofertata - copie legalizata/copie ?conform cu originalul?.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Coeficientul de lichiditate Se solicita ca ofertantul sa aiba coeficientul de lichiditate de cel putin 1, pentru exercitiul financiar 31.12.2011 .
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Experienta similara Se solicita ca ofertantul sa fi incheiat in ultimii 3 ani o polita de asigurare tip pentru lot 1: ARIEL, lot 2 ALL RISKS ; lot 3 EMPL BENEFITS , lot 4 CASCO+RCA(clasa corspunzatoare din Anexa nr. 1 la Legea nr. 32/2000).Pentru demonstrarea indeplinirii acestei cerinte se va prezenta o lista a pricipalelor servicii de asigurare pentru raspundere civila generala prestate in ultimii 3 ani, continand valori, perioade de asigurare, beneficiari.Pentru fiecare dintre politele pentru care se face dovada se vor atasa obligatoriu recomandari, in original/copie legalizata/copie ?conform cu originalul?, din partea beneficiarilor.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economic
Factori de evaluare
Denumire
Punctaj maxim
Pretul ofertei
65
Descriere: Pentru factorul de evaluare 1) - ?pret ofertei? - punctajul (P1) se acorda astfel: - pentru pretul minim (p1min = valoarea cea mai mica din coloana C din anexa 1 la formularul de oferta) se acorda punctajul maxim (P1min = 65 puncte);
- pentru celelalte preturi (p1i = valori din col. C din anexa 1 de la formularul de oferta, altele decat valoarea cea mai mica), punctajul se acorda astfel: P1i = (p1min / p1i) x 100
Pret maximal
35
Descriere: Pentru factorul de evaluare 2) - ?pret maximal? - punctajul (P2) se acorda la fel, respectiv: - pentru pretul minim (p2min = valoarea cea mai mica din coloana H din anexa 1 la formularul de oferta) se acorda punctajul maxim (P2min = 35 puncte);
- pentru celelalte preturi (p2i = valori din col. H, altele decat valoarea cea mai mica), punctajul se acorda astfel: P2i = (p2min / p2i) x 100
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: Documentatia se va descarca in mod gratuit de pe www.e-licitatie.ro, aceasta fiind atasata prezentei inviatii de participare
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 03.09.2012 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 03.09.2012 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 16.08.2012 15:48