Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Achizitie servicii de asigurari


Detaliu pentru invitatia numarul 356060
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: COMPANIA DE TRANSPORT PUBLIC SA Arad
Numar invitatie: 356060/25.11.2013
Denumire contract: Achizitie servicii de asigurari
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialCOMPANIA DE TRANSPORT PUBLIC SA AradCod fiscal: RO 1708600, Adresa: ARAD, CALEA VICTORIEI, NR. 35B - 37, Arad, Telefon: +40 0257338590, Fax: +40 0257338590
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: ARAD, CALEA VICTORIEI, NR. 35B - 37, Arad, Romania, cod postal: 310158, telefon: +40 0257338590, fax: +40 0257338590, persoana de contact: Gherghel Dan
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Arad, Calea Victoriei, nr 35b-37, sala de sedinte
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Da
I.2.2) Tip Activitate: Servicii feroviare, de tramvai sau de autobuz
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Achizitie servicii de asigurari
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Lot I ? Servicii de asigurare de raspundere civila auto (RCA);Lot II ? Servicii de asigurare impotriva tuturor riscurilor (CASCO);Lot III ? Servicii de asigurare contra accidentelor;Lot IV - Servicii de asigurare a bunurilor (bagaje calatori);Lot V - Servicii de asigurare a instalatiilor tehnice (Statia interna carburanti).
II.1.6) CPV: 66516100-1 - Servicii de asigurare de raspundere civila auto (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Da
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 285, 000 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Garantia totala de participare ( pentru cele 5 loturi ) va fi in cuantum de 5.688 Lei, ea fiind constituita pe loturi astfel: Lot I ? garantie de participare ? 5.050 lei Lot II ? garantie de participare ? 120 lei Lot III ? garantie de participare ? 475 lei Lot IV ? garantie de participare ? 25 lei Lot V ? garantie de participare ? 18 lei perioada de valabilitate a garantiei de participare va fi cel putin egala cu perioada de valabilitate a ofertei, care este de 90 zile de la termenul limita de primire a ofertelor Garantia de participare se constituie prin virament bancar sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, care se prezinta in original, in cuantumul si pentru perioada prevazuta in documentatia de atribuire. Scrisoarea de garantie de participare trebuie sa fie intocmita in mod obligatoriu in conformitate cu prevederile art.278^1 din OUG34/2006 modificata prin OUG 76/2010. Formularul: 10Garantia de participare se poate constitui si in Valuta, la cursul BNR raportat la data anterioara datei limita de depunere a ofertelor cu 3 zile.
Garantie de buna executie
Garantia de buna executie va fi de 5% din valoarea fara TVA a contractului de prestare servicii. Garantia de buna executie se constituie printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, care devine anexa la contarct. Garantia de buna executie se va prezenta in maxim 3 zile de la semnarea contractului de catre ambele parti.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: -declaratie privind calitatea de participant la procedura-formular 1-declaratie privind eligibilitatea, conform prevederilor art 180 din OUG 34/2006-formular 2-declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art 181 din OUG 34/2006-formular 3-certificat de participare la procedura cu oferta independenta-formular 14-declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute de art 69 indice 1 din OUG 34/2006Legat de conflictul de interese, respectiv incadrarea in prevederile art. 69 indice 1 din O.U.G. nr. 34/2006, nominalizam toate persoanele cu functii de decizie din cadrul autoritatii contractante, in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire, respectiv persoanele care aproba/semneaza documente emise in legatura cu sau pentru procedura de atribuire, inclusiv persoanele care aproba bugetul aferent procedurii, necesar finantarii contractului de prestari servicii de asigurari: - Ing. BIRAU MARIANA ? director general- Ing. GHERGHEL DAN - presedinte comisie evaluare- Ing. BALTA CATALIN ? membru comisie evaluare- Ing. NEACSIU DORU - membru comisie evaluare- BUNACIU SERGIU - membru comisie evaluare- TAU IOAN - membru comisie evaluare 1. Dovada obiectului de activitate prin certificat constatator, conform Legii nr 26/1990Cerinta de calificare: - prezentarea certificatului constatator emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa tribunalul competent teritorial. Informatiile cuprinse in acesta trebuie sa fie reale/actuale la data limita de depunere a ofertelor. Din document trebuie sa rezulte ca obiectul de activitate al operatorului economic are corespondent in codul CAEN din certificatul onstatator emis de ONRC si corespondent cu obiectul contractului;Certificatul va fi prezentat de catre fiecare ofertant sau ofertant asociat.Documentul se va accepta in oricare dintre formele: - original- copie legalizata- copie lizibila cu mentiunea , ,conform cu originalul ? semnata de catre reprezentantul legal al ofertantului si stampilata pe fiecare pagina, 2. Autorizarea activitatii, conform Legilor nr 136/1995 si 32/2000Cerinta de calificare: Dovada autorizarii de la Comisia de Supraveghere a Asigurarilor, valabila la data limita a depunerii ofertelor;Dovada autorizarii de Comisia de Supraveghere a Asigurarilor va fi prezentata obligatoriu de catre fiecare ofertant sau ofertant asociat.Documentele se vor accepta in oricare dintre formele: - original- copie legalizata- copie lizibila cu mentiunea , ,conform cu originalul ? semnata de catre reprezentantul legal al ofertantului si stampilata pe fiecare pagina.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: informatii privind cifra de afaceri globalaCerinta de calificare: - prezentarea fisei de informatii generale (Formularul nr.6 din Sectiunea III), din care sa reiasa cifra medie globala de afaceri pe ultimii 3 ani. - In cazul in care doi sau mai multi ofertanti se asociaza in vederea depunerii unei oferte comune, cerinta se solicita fiecarui asociat pentru partea din contract pe care o realizeaza, informatii contabile privind bilantul si contul de profit si pierdereCerinta de calificare: - prezentarea bilantului contabil si a contului de profit si pierdere la data de 31.12.2012 (sau echivalent in cazul persoanelor juridice straine), vizate si cu dovada inregistrarii la organele fiscale competente. Documentele solicitate vor fi prezentate obligatoriu de catre fiecare ofertant sau ofertant asociat. Documentele se vor accepta in oricare dintre formele: - original - copie legalizata - copie lizibila cu mentiunea , ,conform cu originalul ? semnata de catre reprezentantul legal al ofertantului si stampilata pe fiecare pagina.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: informatii privind certificarea implementarii sistemelor de calitate si managementCerinta de calificare: - Prezentarea unor certificate, valabile la data limita a depunerii ofertelor si emise de organisme independente acreditate la nivel national sau in Uniunea Europeana, prin care se certifica faptul ca ofertantul a implementat si mentine in functiune un sistem de management al calitatii conform standardului ISO 9001:2008 sau echivalente. - Cerinta se solicita fiecarui asociat pentru partea de contract pe care o realizeaza. Documentele se vor accepta in oricare dintre formele: - original - copie legalizata - copie lizibila cu mentiunea , ,conform cu originalul ? semnata de catre reprezentantul legal al ofertantului si stampilata pe fiecare pagina.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Da
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 13.12.2013 09:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 13.12.2013 10:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 25.11.2013 13:19
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer