Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Achizitie "Servicii de asigurari de viata".


Detaliu pentru invitatia numarul 323494
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: Unitatea Militara 0251 Bucuresti
Numar invitatie: 323494/04.04.2012
Denumire contract: Achizitie "Servicii de asigurari de viata".
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialUnitatea Militara 0251 BucurestiCod fiscal: 4192782, Adresa: Str. Jandarmeriei, nr. 9 - 11, Bucuresti, Telefon: 0214096099, Fax: 0214096099
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Str. Jandarmeriei, nr. 9 - 11, Bucuresti, Romania, cod postal: 013894, telefon: +40 214096068 / +40 214096579, fax: +40 213198071, persoana de contact: Iacob Stefan
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Serviciul Achizitii al Inspectoratului General al Jandarmeriei Romane cu sediul in Str. Jandarmeriei, nr. 9 - 11, cod postal: 013894, sector 1, Bucuresti
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Ordine si siguranta publica
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Achizitie "Servicii de asigurari de viata".
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Achizitie prestari de servicii de asigurari de viata pentru personalul participant la misiunea internationala din Afganistan.
II.1.6) CPV: 66511000-5 - Servicii de asigurare de viata (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 386, 310 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
GB = 3.863, 10 lei.Suma mentionata anterior va fi retinuta, in conformitate cu prevederile art. 278^1 din O.U.G. nr. 34/2006, de catre autoritatea contractanta in cazul in care C.N.S.C. va respinge o eventuala contestatie ca nefondata.Perioada de valabilitate: garantia de participare va fi valabila 60 de zile de la data limita de primire a ofertelor.Mod de constituire ? garantia de participare se constituie de catre ofertant, iar in cazul ofertei comune de catre liderul de asociatie, astfel: - prin virament bancar in contul autoritatii contractante U.M. 0251 Bucuresti RO09TREZ 7005005XXX000196 deschis la Directia de Trezorerie si Contabilitate Publica a Municipiului Bucuresti. In situatia in care garantia de participare se va depune cu ordin de plata, suma va fi virata, cu cel putin 72 de ore inainte, astfel incat, cu o zi inainte de data deschiderii ofertelor, aceasta sa figureze in extrasul de cont al U.M. 0251 Bucuresti;
- sub forma de scrisoare de garantie bancara/instrument de garantare emisa/emis in favoarea autoritatii contractante si in conditiile legii de o societate bancara/de o societate de asigurari din Romania sau dupa caz, din strainatate, care va fi prezentata in original, exprimata in lei si echivalent euro, eliberata/eliberat conform Formularului nr. 11, din cadrul documentatiei de atribuire;
- chitanta pentru suma cu titlul de garantie de participare depusa la casieria autoritatii contractante, in fiecare zi intre orele 08.00 ? 09.00, precum si intre orele 14.00 ? 16.00.Dovada constituirii garantiei de participare la procedura de achizitie va fi emisa in favoarea autoritatii contractante si va fi prezentata obligatoriu in original in cadrul sedintei de deschidere a ofertei. Garantia de participare nu se introduce in plicul care contine oferta.
Garantie de buna executie
GE = 5% din valoarea contractului de prestari de servicii fara TVA.Garantia de buna executie se constituie de catre ofertant, iar in cazul ofertei comune de catre liderul de asociatie, prin scrisoare de garantie bancara in favoarea autoritatii contractante (Formularul nr. 19, din cadrul documentatiei de atribuire), valabila inca 30 de zile de la data expirarii perioadei de valabilitate a contractului.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1. Declaratia pe proprie raspundere privind eligibilitatea se va completa in conformitate cu modelul prezentat in cadrul documentatiei de atribuire (Formularul nr. 12A).2. Certificate constatatoare, in original sau copii lizibile, semnate si stampilate pentru ?conformitate cu originalul?, privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor catre stat, inclusiv cele locale (formulare tip eliberate de autoritatile competente din tara in care candidatul ? operatorul economic este rezident), din care sa reiasa ca ofertantul/candidatul nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele/candidaturile: ? Certificat de atestare fiscala pentru persoane juridice, eliberat de Agentia Nationala de Administratie Fiscala (Administratia Financiara), ? Certificat privind impozitele si taxele locale pentru persoane juridice, eliberat de Directia de Impozite si Taxe a Primariei.NOTA: In situatia in care din documentele solicitate reiese ca operatorul economic are datorii, acesta va putea fi exclus de la procedura pentru atribuirea contractului de prestare, cu exceptia cazului in care: - acestea sunt esalonate in baza unor conventii si se face dovada achitarii la termenul scadent a platilor;
- se face dovada ca a fost acceptata compensarea datoriilor, conform art. 116 alin. 9 C.pr.fiscala.3. Declaratia privind neincadrarea in prevederile art. 181 din O.U.G. nr. 34/2006 se va completa in conformitate cu modelul prezentat in cadrul documentatiei de atribuire (Formularul nr. 12B).4. Declaratia privind calitatea de participant la procedura se va completa in conformitate cu modelul prezentat in cadrul documentatiei de atribuire (Formularul nr. 12C).5. Declaratia pe propria raspundere conform ordinului A.N.R.M.A.P. nr. 314/2010 prin care se certifica faptul ca participarea la procedura este facuta in concordanta cu regulile de concurenta se va completa in conformitate cu modelul prezentat in cadrul documentatiei de atribuire (Formularul nr. 12E).6. Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 69^1 din O.U.G. nr. 34/2006 se va completa in conformitate cu modelul prezentat in cadrul documentatiei de atribuire (Formularul nr. 12J).- persoane cu functie de decizie din cadrul autoritatii contractante, care asigura organizarea, derularea si finalizarea procedurii: Gavrila Costel, Bontic Neculai, Costache Marius, Trascalie Lucian, Dumbar Mariana, Iacob Stefan, Chilian Silviu, Badea Marius, Sarandi Mirela, Beca Ruxandra, Dubit Ovidiu.NOTA: Ofertantii care se afla intr-una din situatiile prevazute la art. 180 din O.U.G. nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare sau care nu respecta prevederile art. 46 din acelasi act normativ, vor fi exclusi de la procedura de achizitie.Vor putea fi exclusi de la procedura de achizitie publica ofertantii care se afla intr-una din situatiile prevazute la art. 181 din O.U.G. nr. 34/2006. Pentru persoane juridice romane: Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunalul Teritorial de care apartine/Oficiul National al Registrului Comertului, eliberat cu cel mult 60 de zile inainte de data limita de primire a ofertelor, in original sau copie lizibila, semnata si stampilata pentru ?conformitate cu originalul?, din care sa rezulte ca: ? obiectul de activitate al ofertantului include prestarea sau comercializarea serviciilor care fac obiectul achizitiei, ? nu sunt inscrise mentiuni cu privire la aplicarea Legii nr. 85/2006, privind procedura insolventei, ? nu sunt inscrise mentiuni referitoare la condamnari penale ale persoanei juridice.NOTA: Ofertantul care se va clasa pe primul loc, in urma evaluarii ofertelor, la solicitarea autoritatii contractante, are obligatia de a prezenta, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, pentru conformitate, documentul in original/copie legalizata.Pentru persoane fizice romane: Autorizatia de functionare (original sau copie conforma cu originalul) pentru a dovedi apartenenta la categoria profesionala impusa de indeplinirea contractului.Pentru persoane juridice/fizice straine: Documente edificatoare care sa dovedeasca o forma de inregistrare ca persoana juridica sau de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile legale din tara in care candidatul/ofertantul este rezident, cu respectarea prevederilor Legii nr. 571/2003 privind Codul fiscal cu modificarile si completarile ulterioare (pentru impunerea unor venituri realizate din Romania de persoane fizice si juridice nerezidente). Persoana juridica/fizica straina beneficiaza in Romania de acelasi regim privind participarea de care beneficiaza si furnizorul roman in tara in care furnizorul strain este rezident.Vor fi exclusi de la procedura de achizitie ofertantii care nu au in obiectul de activitate prestarea, respectiv comercializarea serviciilor care fac obiectul procedurii de achizitie.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Bilantul contabil (sau documente similare bilantului contabil, considerate legale si edificatoare in tara in care operatorul economic este rezident), in copie, vizate si inregistrate de organele competente, si orice alte documente legale edificatoare (rapoarte anuale), prin care operatorul economic isi poate dovedi capacitatea economico-financiara.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Fisa de informatii generale se va completa in conformitate cu modelul prezentat in cadrul documentatiei de atribuire Operatorii economici trebuie sa prezinte certificate, in copii lizibile, semnate si stampilate pentru ?conformitate cu originalul?, care sa ateste implementarea sistemului de management al calitatii, conform standardelor internationale - ISO 9001:2001.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Da
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: on-line prin SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 20.04.2012 09:30
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 20.04.2012 10:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 04.04.2012 14:33
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer