Achizitie publica - Achizitie servicii de asistenta tehnica-R.S.V.T.I. - DS Hunedoara 2012
Detaliu pentru invitatia numarul 331473
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: REGIA NATIONALA A PADURILOR - ROMSILVA
Numar invitatie: 331473/10.07.2012
Denumire contract: Achizitie servicii de asistenta tehnica-R.S.V.T.I. - DS Hunedoara 2012
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialREGIA NATIONALA A PADURILOR - ROMSILVACod fiscal: RO1590120, Adresa: B-dul Magheru nr. 31, sect. 1, Bucuresti, Telefon: +40 213171005, Fax: +40 213169745
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: str.M.Viteazu, nr.10, jud.Hunedoara, Deva, Romania, cod postal: 330091, telefon: +40 254205100, fax: +40 254205111, persoana de contact: Biroul Productie, Marketing, Achizitii
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: DIRECTIA SILVICA HUNEDOARA, str.M.Viteazu, nr.10, jud.Hunedoara, Deva, Romania, cod postal: 330091, telefon: +40 254205100, fax: +40 254205111
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Altele (silvicultura)
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Achizitie servicii de asistenta tehnica-R.S.V.T.I. - DS Hunedoara 2012
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Se achizitioneaza servicii de asistenta tehnica-R.S.V.T.I. pentru o perioada de 12 luni: Serviciile de responsabil cu supravegherea si verificarea tehnica a instalatiilor-RSVTI vor fi prestate pentru: - macara cu brat hidraulic tip Epsilon, cap. 5 to, montata pe auto Scania pt. transport material lemnos-cazan abur tip TAU-NOVA SIGMA, p max 4 bar, Q 1, 33 t/h;locatie Santamarie Orlea-in conservare !-electropalan 3, 2 tf;locatie Santamarie Orlea ? in conservare !-motostivuitor tip BALKANCAR;locatie Santamarie Orlea- in conservare !-trolii montate pe tractoare forestiere si autoplatforme forestiere, 13 buc, locatie ocoalelesilvice;
-incarcatoare frontale tip IFRON, locatie ocoalele silvice;
-centrale incalzire sedii administrative, combustibil gazos, intre 24 si 140 KW :6 buc, locatie: Oc.Silvice Petrosani, Hunedoara, Simeria, Directia Silvica Hun edoara-centrale incalzire , combustibil solid intre 35 si 100 KW, 6 buc., locatie SantamarieOrlea-in conservare !, Ocolul Silvic Lupeni, Ocolul Silvic Dobra-Cabana Roscani, Ocolul SilvicRetezat-dispozitive de tractiune tip TIRFOR, 1, 6 to ? 6 buc.
II.1.6) CPV: 71356200-0 - Servicii de asistenta tehnica (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 1, 400 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Valoarea garantiei de participare(GP): 14, 00 lei.Perioada de valabilitate a garantiei de participare: 90 zile de la data limita stabilita pentru depunerea ofertelor. In situatii exceptionale, comisia de evaluare poate solicita acordul ofertantilor pentru marirea perioadei de valabilitate a garantiei de participare.Forma de constituire a garantiei de participare: - plata in numerar la casieria autoritatii contractante (cf. art. 86 din H.G. 925/2006).- virament bancar sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, care se prezinta in cuantumul si pentru perioada prevazuta in documentatia de atribuire; Cont RO17RZBR0000060001246149 ? Raiffeisen Bank sucursala Deva.- scrisoare de garantie bancara.Indiferent de modalitatea de constituire a garantiei de participare, ofertantul va depune la sediul D.S. Hunedoara pana la data si ora limita de depunere a ofertelor dovada constituirii garantiei.In cazul in care G.P. nu este prezentata pana cel mai tarziu la deschiderea ofertelor precum si in cazul in care nu este constituita in conditiile prezentate mai sus, in cuantumul si pentru perioada de valabilitate stabilite in prezenta documentatie, respectiva oferta va fi considerata inacceptabila si va fi respinsa.A.C. are dreptul de a retine garantia de participare, ofertantul pierzand suma constituita, atunci cand acesta din urma se afla in oricare din situatiile prevazute de art. 87 din H.G. 925/2006. Restituirea garantiei de participare se face conform art. 88 din H.G. 925/2006.Restituirea se va face in baza cererii depuse de catre ofertant (Formularul ?Cerere de restituire a garantiei de participare? din Sectiunea a III-a Formulare), cu precizarea valorii de restituit, a contului si bancii societatii, precum si a numarului si denumirii procedurii.
Garantie de buna executie
In termen de maxim 5 zile lucratoare de la semnarea contractului, prestatorul va fi obligat, prin contract, sa constituie garantia de buna executie a contractului conform art.90 din H.G. 925/2006, in cuantum de 5 % din valoarea contractului.Aceasta garantie se retine pentru eventuale prejudicii care ar putea fi aduse achizitoruluiprin nerespectarea prevederilor contractuale. Deblocarea garantiei depuse se va face conform art. 92 din H.G. 925/2006.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Pentru demonstrarea indeplinirii criteriilor de calificare si selectie ofertantul are dreptul de a prezenta initial(la deschiderea ofertelor) doar o declaratie pe propria raspundere(conform modelului din Sectiunea III FORMULARE) semnata de reprezentantul sau legal, prin care confirma ca indeplineste cerintele de calificare astfel cum sunt ele solicitate mai jos. Declaratia va fi insotita de o anexa in care ofertantul trebuie sa mentioneze succint, dar precis, modul concret de indeplinire a cerintelor de calificare si selectie, inclusiv valori (cf. art. 11, alin. (4) din H.G. 925/2006).Ofertantul care uzeaza de dreptul prevazut mai sus are obligatia de a prezenta/completa certificatele/documentele edificatoare care probeaza/confirma indeplinirea cerintelor de calificare, atunci cand primeste din partea autoritatii contractante o solicitare in acest sens, in termenul prevazut in respectiva solicitare, termen care nu va fi mai mic de 3 zile lucratoare (cf. art. 11, alin. (5) din H.G. 925/2006).In lipsa declaratiei mentionate mai sus, neprezentarea unui singur document(la deschiderea ofertelor), necesar pentru demonstrarea indeplinirii cerintelor stabilite prin criteriile de calificare si selectie sau pentru demonstrarea conformitatii ofertei cu cerintele solicitate, are ca efect descalificarea ofertantului.Cerinta nr. 1Informatii generaleModalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul procedurii: Cerinta obligatorie: - completarea si prezentarea formularului, ,Informatii generale?din SectiuneaIIIFORMULARENota: In cazul in care oferta este depusa de o asociere, fiecare operator economic din cadrul asocierii va completa acest formular.In cazul in care ofertantul subcontracteaza o parte din servicii, subcontractantii vor trebui sa completeze formularul , ,Informatii generale? cu propriile date, pentru recunoastere, conform art. 45, alin.(2) din OUG nr.34/2006.Cerinta nr. 2Declaratie privind eligibilitatea, inclusiv participarea la proceduraModalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul procedurii: Operatorii economici participanti la procedura nu trebuie sa se incadreze in situatiile prevazute la art. 180 din OUG 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare (incadrarea in situatia prevazuta la art.180 din OUG nr. 34/2006 atrage excluderea ofertantului din procedura aplicata pentru atribuirea contractului de achizitie publica);Cerinte obligatorii: - completarea si prezentarea formularului , ,Declaratie privind eligibilitatea? din Sectiunea III FORMULARE- completarea si prezentarea formularului , ,Declaratie privind calitatea de participant la procedura? din Sectiunea III FORMULARE-completarea si prezentarea formularului ?Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 69^1 din O.U.G. nr.34/2006? din Sectiunea a III-a FORMULARE;Persoanele cu functie de decizie in cadrul D.S.Hunedoara: - Director: ing. Ignat Emil- Director tehnic: ing. Pasarel Alin- Director economic: ec. Pastiu CrinelaPe langa persoanele de mai sus, alte persoane implicate in procedura de atribuire sunt(membri ai comisiei de evaluare): - Consilier juridic: jr.Faur Lavinia- Inginer silvic: Macarie Ilie- Inginer silvic: Ghitoaica Izabela- Inginer silvic: Ognean Eugen- Inginer silvic: Gorun GabrielMembri de rezerva(care pot inlocui membri comisiei de evaluare): - Inginer silvic: Coanda Victor- Inginer silvic: Ulita Razvan- Inginer silvic: Golea Horia- Economist: Breban Daniela- completarea si prezentarea formularului , ,Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta? din Sectiunea III FORMULAREIn cazul in care, in tara de origine sau in tara in care este stabilit ofertantul nu exista prevederi legale referitoare la declaratia pe propria raspundere, se accepta o declaratie autentica data in fata unui notar, a unei autoritati administrative sau judiciare sau a unei asociatii profesionale care are competente in acest sens.Cerinta nr. 3Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din O.U.G. nr.34/2006Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul procedurii: Cerinta obligatorie: - completarea si prezentarea formularului ?Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.181 din O.U.G. nr.34/2006? din Sectiunea a III-a FORMULARE;In cazul in care, in tara de origine sau in tara in care este stabilit ofertantul nu exista prevederi legale referitoare la declaratia pe propria raspundere, se accepta o declaratie autentica data in fata unui notar, a unei autoritati administrative sau judiciare sau a unei asociatii profesionale care are competente in acest sens.In situatia in care din documentele solicitate reiese ca ofertantul se afla in una din situatiile prevazute de art. 181 din OUG 34/2006, acesta va fi exclus de la procedura pentru atribuirea contractului de achizitie publica. Cerinta nr. 1Persoane juridice/ fizice romaneModalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul procedurii: Cerinta obligatorie : -prezentare certificat constatator emis de O.N.R.C. ? original, copie legalizata sau copie lizibila semnata si stampilata pentru , ,conformitate cu originalul" de catre reprezentatul legal al firmei ofertante, din care sa rezulte ca: - domeniul de activitate al ofertantului corespunde obiectului procedurii;Cerinta nr. 2: Autorizatia RSVTIpentru persoane juridice, valabila la data limita stabilita pentru depunerea ofertelorModalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul procedurii: Cerinta obligatorie: - prezentare documente emise de organisme acreditate, care confirma autorizarea pentru prestarea serviciilor de R.S.V.T.I. ? copii conforme cu originalul.Cerinta nr. 3Persoane juridice / fizice straineModalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul proceduriiParticipantii la procedura sa fie legal inregistrati si sa aiba dreptul de a presta serviciile solicitate.Documente obligatorii: i) Se vor atasa copii legalizate sau copii lizibile, semnate si stampilate pentru , ,conformitate cu originalul" de catre reprezentatul legal al firmei ofertante, traduse in limba romana, dupa documentele care dovedesc o forma de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional.ii) Se vor atasa copii legalizate sau copii lizibile, semnate si stampilate pentru , ,conformitate cu originalul" de catre reprezentatul legal al firmei ofertante, traduse in limba romana, dupa documentele de infiintare ale operatorului economic (actul constitutiv, contractul de societate, statutul etc., dupa caz), cu toate modificarile intervenite (actele aferente modificarilor) pana la data deschiderii ofertelor.iii) Se vor atasa copii legalizate sau copii lizibile, semnate si stampilate pentru , ,conformitate cu originalul" de catre reprezentatul legal al firmei ofertante, traduse in limba romana dupa documentele relevante, emise de autoritatile competente din tara in care isi are sediul operatorul economic, faptul ca ofertantul (asociatii), au ca obiect de activitate principal sau secundar prestarea serviciilorsolicitate prin prezenta documentatie de atribuire.Alte informatii: Autoritatea contractanta isi rezerva dreptul de a solicita ca documentele prezentate intr-o alta limba decat cea romana sa fie prezentate ulterior si intr-o traducere legalizata in limba romana.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Cerinta nr. 1 : Declaratie privind numarul mediu anual al personalului angajat in ultimii 3 ani si asigurarea cu personal de specialitate. Ofertantul va face dovada ca are ca angajat cel putin un cadru tehnic de specialitate in domeniul solicitat prin caietul de sarcini. Se accepta orice forma de angajament.Cerinta obligatorie: -completarea si prezentarea formularului ?DECLARATIE PRIVIND EFECTIVUL MEDIU ANUAL AL PERSONALULUI ANGAJAT SI ASIGURAREA CU PERSONAL DE SPECIALITATE? din Sectiunea a III-a FORMULARE;
-prezentarea de acte doveditoare ca ofertantul are ca angajat cel putin un cadru tehnic de specialitate in domeniul solicitat prin caietul de sarcini.Daca in tara de origine sau in tara in care este stabilit ofertantul nu exista prevederi legale referitoare la declaratia pe propria raspundere, se accepta o declaratie autentica data in fata unui notar, a unei autoritati administrative sau judiciare sau a unei asociatii profesionale care are competente in acest sens, Cerinta nr. 2: Informatii privind asocierea, dupa caz. In cazul in care oferta este depusa de o asociatie, fiecare operator economic din cadrul asocierii va trebui sa indeplineasca conditiile privind Situatia personala a ofertantului, Capacitatea de exercitare a activitatii profesionale (inregistrare). Situatia economico-financiara si Capacitatea tehnica si profesionala pot fi indeplinite prin cumul de catre membrii asociatiei respective., Documente obligatorii: i) Acord de asociere(formularul Acord de asociere din Sectiunea III FORMULARE), in original, din care sa rezulte cine este liderul asociatiei si partea din contract pe care o va indeplini fiecare asociat (valoric si procent din valoarea contractului), inclusiv modul de utilizare a resurselor tehnice si umane, precum si imputernicirea liderului asociatiei de a semna oferta in numele asociatiei. In cazul in care acordurile de asociere sunt incheiate in alta limba decat limba romana, se va prezenta copie dupa acorduri si traducere legalizata in limba romana dupa acestea., ii)Se vor atasa obligatoriu toate documentele solicitate la Situatia personala a ofertantului, Capacitatea de exercitare a activitatii profesionale (inregistrare), pentru fiecare operator economic asociat. In cazul in care ofertantul nu apeleaza la acociati pentru indeplinirea contractului, formularul se completeaza cu ?NU ESTE CAZUL? sau nu se prezinta. Mentiune: Daca ofertantul castigator va fi o asociatie, autoritatea contractanta solicita legalizarea asocierii conform prevederilor legale, pana la data incheierii contractului de achizitie publica., Cerinta nr. 3: Informatii privind subcontractantii, dupa caz. Modalitatea de indeplinire: daca este cazul, Cerinta obligatorie: - Se va completa formularul: ?Anexa nr. 18 ? Model declaratie subcontractanti? din Sectiunea III FORMULARE. - Se va completa de catre fiecare subcontractant formularul: Declaratie privind calitatea de participant la procedura din Sectiunea III FORMULARE. - In cazul in care parti din contractul ce urmeaza a fi atribuit trebuie sa se indeplineasca de unul sau mai multi subcontractanti, operatorul economic are obligatia de a preciza partea/partile din contract pe care acesta urmeaza sa le subcontracteze si datele de recunoastere ale subcontractantilor propusi.In cazul in care ofertantul nu apeleaza la subcontractanti pentru indeplinirea contractului, formularul se completeaza cu ?NU ESTE CAZUL? sau nu se prezinta., Nota: Fiecare subcontractant va trebui sa prezinte formularul , ,Informatii generale? completat cu propriile date, pentru recunoastere, conform art. 45, alin.(2) din OUG nr.34/2006., Cerinta nr. 4: Sustinerea invocata conform art. 186 si 190 din O.U.G. nr. 34/2006, dupa caz. In cazul unei sustineri invocate conform art. 186 si 190 din O.U.G. nr. 34/2006, angajamentul de sustinere incheiat in forma autentica va cuprinde o clauza prin care autoritatea contractanta isi rezerva dreptul de a solicita sustinatorului indeplinirea obligatiilor contractuale neexecutate de catre persoana sustinuta. Sustinatorul raspunde pentru prejudiciile cauzate autoritatii contractante ca urmare a nerespectarii obligatiilor prevazute in angajament, aceasta din urma are posibilitatea de actiune directa impotriva sustinatorului (cf. art. 11^1 din H.G. 925/2006).
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: www.e-licitatie.ro
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 24.07.2012 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 24.07.2012 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 10.07.2012 10:09