Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Achizitie servicii de auditare


Detaliu pentru invitatia numarul 341413
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: DIRECTIA PENTRU EVIDENTA PERSOANELOR SI ADMINISTRAREA BAZELOR DE DATE
Numar invitatie: 341413/27.12.2012
Denumire contract: Achizitie servicii de auditare
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialDIRECTIA PENTRU EVIDENTA PERSOANELOR SI ADMINISTRAREA BAZELOR DE DATECod fiscal: 26362870, Adresa: Sectorul 6, str. Obcina Mare nr. 2., Bucuresti, Telefon: 021/413.55.59, Fax: 021/413.55.59
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Bucuresti, str. Obcina Mare nr. 2. sectorul 6, Romania, cod postal: 061591, telefon: +040 214135559, fax: +04 214135559, persoana de contact: Alexandru Maria
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Bucuresti, str. Obcina Mare nr. 2. sectorul 6, Romania, cod postal: 061591, telefon: +040 214135559, fax: +04 214135559, persoana de contact: Alexandru Maria
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Ordine si siguranta publica
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Achizitie servicii de auditare
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Achizitie de servicii de auditare, conform cerintelor din Caietul de sarcini.Achizitia serviciilor de auditare este strict necesara pentru verificarea: - conformitatii activitatilor si cheltuielilor efectuate in timpul implementarii proiectului ?Sistem national integrat de introducere si actualizare a informatiilor legate de evidenta persoanelor?, cod SMIS 14323;
- securitatii aplicatiei implementate, conform clauzelor prevazute in Cererea de finantare si Contractul de finantare nr. 1.924.276/302/321 din 18.04.2011, incheiat cu Ministerul Comunicatiilor si Societatii Informationale, in calitate de Organism Intermediar.
II.1.6) CPV: 79212000-3 - Servicii de auditare (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 180, 000 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Valoare-3.500 lei. Per de valabilitate-60 de zile calendaristice de la data limita de depunere a ofertei. AC poate solicita extinderea perioadei de valabilitate a ofertei. Daca ofertantul isi extinde perioada de valabilitate a ofertei, perioada de valabilitate a garant va fi prelungita in mod corespunzator. Constituire: A) orice instrument de garantare emis in conditiile legii, de o societate bancara ori de o societate de asigurari, in original, conf Formular nr.13; B) virament bancar in contul: RO47TREZ7065005XXX008549 deschis la Trez Sect 6, Buc, cod fiscal 26362870; C) depunerea unei sume de bani la casieria AC, conf prev art.86 alin. (5) lit.a) si b) din HG nr.925/2006. Dovada constituirii se va prezenta pana cel tarziu la data si ora stabilite pentru deschiderea ofertelor. Ofertele care nu sunt insotite de garantie in cuantumul, forma si avand per de valabilitate solicitate de AC, vor fi respinse in cadrul sedintei de deschidere a ofertelor. Daca ofertantii vor constitui garantia in alta moneda decat RON, echivalenta leu/euro se va realiza la cursul BNR valabil cu 5 zile inainte de data limita de depunere a ofertelor.Scrisoarea de garant de partic va fi depusa in original la sediul DEPABD impreuna cu OFERTA. Daca ofertantul se incadreaza in categoria IMM, reducerea de 50% se va aplica doar daca acesta face dovada incadrarii in categoria de referinta. Declaratia pe propria raspundere privind incadrarea in categoria IMM va fi completata conf model prev in Anexa nr.1 din Legea nr.346/2004 si va fi prezentata in original. NOTA: Garantia poate fi executata de catre AC in conf cu prev legale in vigoare in domeniul achiz pub, iar eliberarea acesteia se va face conf prev art.88 din HG nr.925/2006. Daca ofertantul va depune contestatie la CNSC, iar aceasta este respinsa ca nefondata, AC va retine contestatorului din garantia de part suma prev la art.278^1 alin.(1) din OUG nr.34/2006, respectiv 1.800 lei.
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie se constituie in procent de 10% din valoarea contractului fara T.V.A. sau in procent de 5% din valoarea contractului fara T.V.A., in situatia in care furnizorul face dovada ca se incadreaza in categoria IMM-urilor, in baza prevederilor art.16 alin. (2) din Legea nr. 346/2004, cu modificarile si completarile ulterioare. Conform prevederilor art. 90 alin. (1) coroborate cu cele ale art. 86 alin. (2) ? (4) din H.G. nr. 925/2006, cu modificarile si completarile ulterioare, garantia de buna executie se poate constitui prin orice instrument de garantare emis in conditiile legii, de o societate bancara ori de o societate de asigurari, care se va prezenta in original, conform Formularului nr. 11. Garantia de buna executie se poate constitui si prin depunerea unei sume de bani la casieria D.E.P.A.B.D., aflata la sediul autoritatii contractante, in conformitate cu prevederile art. 90 alin. (2) din H.G. nr.925/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Cerinta nr.1: Declaratie privind calitatea de participant la procedura (lider/independent, asociat, tert sustinator). Ofertantul trebuie sa completeze si sa depuna, in original, Formular nr.1; Cerinta nr. 2: Declaratie privind eligibilitatea (lider/independent, asociat). Ofertantul trebuie sa completeze si sa depuna, in original, Formular nr.2. Cerinta nr.3: Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.181 din O.U.G.nr. 34/2006 (lider/independent, asociat, tert sustinator). A.Ofertantul trebuie sa completeze si sa depuna, in original, Formularulnr.3; B.Ofertantul trebuie sa depuna Certificatul de atestare fiscala eliberat de organul de administrare fiscala al unitatii administrativ teritoriale de pe raza careia societatea isi are sediul social privind plata obligatiilor la bugetul de stat sau echivalent. Din continutul certificatului trebuie sa reiasa situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele (acesta va fi prezentat in original/copie legalizata/ copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?); C.Ofertantul trebuie sa depuna Certificatul privind plata impozitelor si taxelor locale sau echivalent. Din continutul certificatului trebuie sa reiasa situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele (acesta va fi prezentat in original/copie legalizata/ copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?). Se pot prezenta si orice alte acte doveditoare (certificate) echivalente in conditiile art. 182 din O.U.G. nr.34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare (in original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?); Cerinta nr. 4: Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 69^1 din O.U.G.nr. 34/2006 (lider/independent, asociat). Ofertantul trebuie sa completeze si sa depuna, in original, Formularulnr. 12. Persoanele cu functie de decizie in procedura de achizitie: Manoloiu Constantin ? Director; Gheorghe Daniel ? Sef Serviciu Prelucrari si Acces Date Operative; Baba Dumitru-Florin ? Director Adjunct;Manescu Ovidiu-Daniel ? Contabil Sef; Cusa Gina-Laura ? Sef Serviciu Juridic si Secretariat; Otobacu Mihai ? Sef Birou Inginerie de Sistem si Comunicatii; Balasa Sorin ? Sef Birou Schengen si Relatii Internationale; Alexandru Maria?Sef Birou Achizitii; Zemba Mihaela?Sef Serviciu Logistic. Bugetul autoritatii contractante este aprobat de secretarul general al M.A.I. ? Stoica Ion. Cerinta nr. 5: Certificat de participare la procedura cu oferta independenta (lider/independent, asociat). Ofertantul va completa si va depune, in original, Formular nr. 4. Cerinta nr.1: Certificatul constatator eliberat de Ministerul Justitiei ? Oficiul National al Registrului Comertului sau echivalent (lider/independent, asociat) - Cerinta obligatorie: Ofertantul va depune Certificatul constatator eliberat de Ministerul Justitiei ? Oficiul National al Registrului Comertului sau echivalent (original / copie legalizata / copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?). Informatiile cuprinse in certificat trebuie sa fie reale/actuale la data limita de depunere a ofertelor. Din continutul certificatului trebuie sa rezulte numele complet, sediul, persoanele autorizate/administratori, precum obiectul de activitate, respectiv servicii de auditare care constituie obiectul prezentei proceduri de atribuire. Ofertantul clasat pe primul loc trebuie sa prezinte Certificatul constatator in original sau copie legalizata, inainte de data intocmirii raportului procedurii de atribuire. Se pot prezenta si orice alte acte doveditoare (certificate echivalente), conf dispoz art.183 din OUG nr.34/2006.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cerinta nr. 1: Declaratie privind cifra de afaceri globala pe ultimii 3 (trei) ani financiari incheiati. Cerinta obligatorie: Ofertantul trebuie sa prezinte, in original, o Declaratie privind cifra de afaceri globala pe ultimii 3 (trei) ani financiari incheiati. Pentru echivalenta lei/euro se va avea in vedere cursul mediu anual comunicat de B.N.R. pentru anul respectiv., Cerinta nr. 3: Bilantul contabil sau extrase de bilant (lider/independent, asociat)-Cerinta obligatorie: Ofertantul va depune bilantul contabil sau extrase de bilant pentru ultimii 3 ani financiari incheiati (copie legalizata, copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul? ). Se pot prezenta si orice alte acte doveditoare, conf dispoz art.185 alin.(2) din OUG nr.34/2006.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Cerinta1: Lista principalelor servicii prestate in ultimii 3 ani(lider/independent, asociat)Ofertant tb sa prezinte, in original, Formular 6 si anexa la acesta (pt. servicii de audit: TIC; in securitatea informatiilor;financiar., 2. Ofertant tb sa faca dovada ca a prestat serv similare (audit: TIC; in securitatea informatiilor; financiar) Ofertant tb sa prezinte unul/mai multe contract, avand ca obiectachizitia de serv.audit: TIC;in securitatea informatiilor; financiar, pt care exista P-Vde receptie finala/partiala, in valoare cumulata de cel putin 180.000 lei, fara T.V.A.(copie: legalizata/lizibila cu menta ?cf cu originalul?). Pt echivalenta lei/euro_curs mediu anual B.N.R. pentru anul respectiv., 3. Ofertantul tb. sa prezinte, in original, Formular 6A, (pt fiecare contract prezentat, respectiv pt fiecare tip de serviciu: audit TIC; audit in securitatea informatiilor; audit financiar), la care se vor atasa documente/certificate emise sau contrasemnate de o autoritate/clientul beneficiar, care vor contine date ref. la: beneficiarul serv., tipul serv. prestate, perioada se derulare (copie: legalizata/ lizibila cu mentiunea ?cf cu originalul?).In caz asociere, cerintele se vor considera indeplinite in mod cumulativ., Cerinta 2: Lista cu datele de identificare ale personalului de specialitate(lider/independent, asociat)Ofertant tb sa prezinte, in original, lista de referinta pt Expert audit: TIC;securitate sisteme informatice; financiar, nominalizat pt indep contract., 1. Expert audit TIC1.1.Pregatire prof. si aptitudini: Studii superioare in domeniul TIC -Tehnologia Informatei si Comunicatii(electronica, automatica, cibernetica, informatica);Competente in auditul sistem informatice, atestat certificare Certified Information Systems Auditor/echivalent.Dovada prezentare: diploma de absolvire studii superioare in domeniul TIC si un/unor certificat care dovedesc compet in audit sistem informatice: Certified Information Systems Auditor/echivalent si a unui CV si a documentelor doveditoare pentru experienta din CV., 1.2. Experienta prof generala: experienta in domeniul TIC de minimum 2 ani.Dovada: cartii de munca/extras REVISAL/echivalent/a unui/unor document emis de beneficiar serv1.3. Experienta prof. specifica: Participare in calitate de auditor in dom TIC la minimum 1 proiect de auditarea sisteme informatice, realizat ptinstitutii publice/private., 2. Expert audit securitate sistem informat: 2.1. Pregatire prof si aptitudini: Studii superioare in dom TIC;Competenta evaluare riscuri si controale pt sistem infor, atestat prin certificare Certified in Risk and Information Systems Controls/echivalent; Competenta in testarea securitatiisistem informatic atestat prin cel putin una din ur certificari: 1.Certified Information System Security Professional 2.Certified Information Security Manager/echivalent.3.Systems Security Certified Practitioner.Dovada prezentare: diploma de absolvire pt studii superioare in domeniul TIC si a unui/unor certificat dovedesc competentele solicitate si a unui CV si a documente doveditoare pt experienta din CV., 2.2. Experienta profesionala generala: - experienta in domeniul TIC-Tehnologia Informatei si Comunicatii, de minimum 2 ani.Dovada se va face prin prezentarea: - cartii de munca/extras din REVISAL(echivalent) sau a- unui/unor document/e emis/e de beneficiarul serviciilor prestate din care sa rezulte experienta expertului in domeniul TIC pentru o perioada de minimum 2 ani.2.3. Experienta profesionala specifica: - Participare in calitate de auditor in domeniul tehnologiei informatiei si comunicatii la minimum 1 proiect ce a avut ca obiect auditarea unor sisteme informatice, realizat pentru institutii publice sau private.Toate documentele solicitate vor fi prezentate in copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul? / copie legalizata., 3. Expert audit financiar: 3.1.Pregatire prof si apt: Studii superioare in dom financiar, contabilitate sau economic; Certificari: Membru in Camera Auditorilor Financiari din Romania Dovada prezentare: diploma de absolvire studii superioare in dom fin, contab siec si a unui/unor certificat valabil care dovedeste calitatea de membru in CAFR si a unui CV sidocumente doveditoare pt experienta din CV., 3.2.Experienta profesionala generala: - experienta in domeniul studiilor absolvite de minimum 2 ani. Dovada se va face prin prezentarea: cartii de munca/extras din REVISAL(echivalent) sau a unui/unor document/e emis/e de beneficiarul serviciilor prestate din care sa rezulte experienta expertului pentru o perioada de minimum 2 ani.3.3. Experienta profesionala de specifica: Participare in calitate de auditor financiar la minimum 1 proiect realizat pentru institutii publice sau private., Nota: 1. Fiecare expert trebuie sa indeplineasca in mod individual cerintele minime de mai sus. Nu se vor lua in considerare cerintele indeplinite prin cumulul experientei expertilor.Toate documentele solicitate pentru experti vor fi prezentate in copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul? / copie legalizata., Cerinta nr. 3.Declaratie de disponibilitatepe durata derularii contractului.Cerinta obligatorie: Ofertantul trebuie sa completeze si sa prezinte, in original, Formularulnr. 17 pentru fiecare expert (auditor: TIC; in securitatea sistemelor informatice; audit financiar). Cerinta nr. 1: Certificat privind sistemul de management al calitatii ISO 9001:2008 sau echivalent (lider/independent, asociat).Cerinta obligatorie: Ofertantul trebuie sa prezinte certificatul privind sistemul de management al calitatii ISO 9001:2008 sau echivalent, emis de un organism abilitat in domeniu, care trebuie sa fie in termen de valabilitate la data limita de depunere a ofertelor. Nota: In cazul unei asocieri, cerinta va fi indeplinita de catre toti membri asocierii.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 17.01.2013 11:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 17.01.2013 12:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Da
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri europeneFond european: Programul Operational Sectorial Cresterea Competitivitatii Economice
Data expedierii prezentei invitatii: 21.12.2012 16:26
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer