Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Achizitie servicii de auditare a securitatii retelei si a aplicatiei informatice - CES


Detaliu pentru invitatia numarul 297755
Autoritate contractanta
MINISTERUL EDUCATIEI, CERCETARII, TINERETULUI SI SPORTULUI
Cod de identificare fiscala: 13729380
Adresa: Strada Gen. Berthelot 28-30, sector 1, Bucuresti
Telefon: 021-4056284
Fax: 021-3120140
Detaliu invitatie
Denumire invitatie: Achizitie servicii de auditare a securitatii retelei si a aplicatiei informatice - CES
Modalitate de desfasurare: Procedura offline
Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
CPV: 72810000-1 - Servicii de audit informatic (Rev.2)
Tip contract: Servicii
Obiectul contractului: Achizitie servicii de auditare a securitatii retelei si a aplicatiei informatice. Proiect ?Sprijinirea sistemului educational special prin portal educational specializat?.
Stare procedura: In Desfasurare
Data publicarii: 07.06.2011 16:50
Data limita de depunere a ofertelor: 15.06.2011 10:00
Adresa la care se transmit ofertele: Ministerul Educatiei, Cercetarii, Tineretului si Sportului ? Unitatea de Management al Proiectelor cu Finantare ExternaStr. Spiru Haret nr. 12, et. 2, cam. 1Bucuresti, sector 1
Data si ora deschiderii ofertelor: 15.06.2011 11:00
Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Ministerul Educatiei, Cercetarii. Tineretului si Sportului ? Unitatea de Management al Proiectelor cu Finantare Externa, Str. Spiru Haret nr. 12, et. 2, cam. 7, Bucuresti, sector 1.
Limba de redactare a ofertei: Romana
Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Da
Tip de finantare: Fonduri europene
Fond european: Programul Operational Sectorial Cresterea Competitivitatii Economice
Tip Autoritate: Sectorial: Nu
Tip Activitate: Educatie
Valoare estimata: 74, 000 RON
Criterii de calificare:
Modul de obtinere a documentatiei de atribuire:
1. Declaratie privind neîncadrarea în situatiile prevazute la art. 181 - original.2. Certificat fiscal Impozite si Taxe Locale - original sau în copie certificata.3. Certificat de atestare fiscala-original sau copie certificata.4. Declaratie privind calitatea de participant la procedura ? original.5. Certificatul de participare la licitatie cu oferta independenta - original.6. Certificatul de înregistrare - copie legalizata sau copie certificata.7. Lista principalelor prestari de servicii din ultimii 3 ani ? original. Experienta în domeniul auditarii securitatii informatice.8. Certificat ISO 9001 sau echivalent - copie certificata.9. Certificat ISO 27001 sau echivalent - copie certificata.10. Garantie de participare: 1.480, 0 lei (740, 00 lei pentru IMM).11. Garantie de buna executie: 5% din valoarea contractului, fara TVA (2, 5% pentru IMM).
Online, din SEAP.
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer