Achizitie publica - Achizitie servicii de campanie publicitara pentru proiect TREPAN
Detaliu pentru invitatia numarul 281473
UNIVERSITATEA CRAIOVA
Cod de identificare fiscala: 4553380
Adresa: Str. A.I. Cuza nr. 13, Craiova
Telefon: 0251414398
Fax: 0251411688
Denumire invitatie: Achizitie servicii de campanie publicitara pentru proiect TREPAN
Modalitate de desfasurare: Procedura offline
Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
CPV: 79341400-0 - Servicii de campanii de publicitate (Rev.2)
Tip contract: Servicii
Obiectul contractului: Achizitia de servicii de campanie publicitara media pentru proiectul POSDRU/09/3.1/S/6, TREPANGarantie de participare: 1200 lei
Stare procedura: In Desfasurare
Data publicarii: 03.03.2011 11:21
Data limita de depunere a ofertelor: 14.03.2011 10:00
Adresa la care se transmit ofertele: Universitatea din Craiova, str. Libertatii nr.19, camera 105
Data si ora deschiderii ofertelor: 14.03.2011 10:30
Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Universitatea din Craiova, str. Libertatii nr.19, DGAE, Serviciul Achizitii Publice
Limba de redactare a ofertei: Romana
Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Da
Tip de finantare: Fonduri europene
Fond european: Programul Operational Sectorial Dezvoltarea Resurselor Umane
Tip Autoritate: Sectorial: Nu
Tip Activitate: Educatie
Valoare estimata: 60, 000 RON
Criterii de calificare:
Modul de obtinere a documentatiei de atribuire:
-Declaratii privind calitatea de participant la procedura-Declaratii privind eligibilitatea-Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta-Documente care demonstreaza neîncadrarea în prevederile art. 181-Certificat de atestare fiscala eliberat de Administratia Finantelor Publice privind plata datoriilor la Bugetul consolidat in termen de valabilitate - original sau copie legalizata.-Certificat de atestare fiscala privind impozitele si taxele locale privind plata datoriilor la bugetul local in termen de valabilitate ? original sau copie legalizata.-Certificat constatator-Lista principalelor prestari de servicii-Recomandari- cel putin una-Declaratie privind efectivul mediu anual al personalului angajat si al cadrelor de conducere-Declaratie privind personalul propus pentru elaborarea contractului-Informatii privind subcontractantii / asociatii
Din SEAPIn Planul anual al achiz. publ 2011 val tot a serv ce vor fi achiz. pt cod CPV este>15000 euro dar < 125000 euro în conf cu art 124OUG 34/2006 aut contr are dr de a aplica co