Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Achizitie servicii de colectare, transport, procesare si eliminare finala a deseurilor medicale infectioase


Detaliu pentru invitatia numarul 337867
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: SPITALUL JUDETEAN DE URGENTA ALEXANDRIA
Numar invitatie: 337867/22.10.2012
Denumire contract: Achizitie servicii de colectare, transport, procesare si eliminare finala a deseurilor medicale infectioase
Stare procedura: Suspendata(din 05.11.2012 10:31)
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialSPITALUL JUDETEAN DE URGENTA ALEXANDRIACod fiscal: 4253650, Adresa: str. LIBERTATII NR.1, Alexandria, Telefon: 0247311836, Fax: 0247311836
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: SEAP
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: In SEAP
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Sanatate
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Achizitie servicii de colectare, transport, procesare si eliminare finala a deseurilor medicale infectioase
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii acord-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Reluarea competitiei se va face in SEAP: Nu
Perioada previzionata pentru desfasurarea acordului cadru (in luni): 24
Acordul cadru urmeaza sa se incheie cu: un singur ofertant
II.1.5) Obiectul contractului: Colectare, transport, procesare si eliminare finala a deseurilor medicale infectioase si livrarea de ambalaje necesare colectarii respectivelor deseuri conform Caietului de sarcini
II.1.6) CPV: 90524400-0 - Servicii de colectare, de transport si de eliminare a deseurilor spitalicesti (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 465, 600 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Garantia de participare este de2% din valoarea maxima estimata fara TVA aacordului cadru.VALOAREA GARANTIEI DE PARTICIPARE :9.312 LEIGarantia de participare se poate constitui prin Ordin de plata in contul autoritatii contractante RO50TREZ6065041XXX000285, deschis la Trezorerie Alexandria , sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, conform HG 925/2006, art 86, valabil pe toata durata de valabilitate a ofertei (60 zile de la data limita de depunere a ofertelor). Documentul care dovedesteconstituirea garantiei de participare se va posta in SEAP si se vatrimite si in original autoritatii contractante pana la data limita de depunere a ofertelor din Anuntul de participare, la adresa;SPITALUL JUDETEAN DE URGENTA ALEXANDRIA;STR.LIBERTATII;NR.1;ALEXANDRIA;JUD.TELEORMAN;C.P 140009. Pe plic se va mentiona ?GARANTIE DE PARTICIPARE PENTRU LICITATIE DESEURI SPITALICESTI?.In cazul in care ofertantul se incadreaza in categoria intreprinderilor mici si mijlocii, astfel cum acestea sunt definite prin Legea nr. 346/ 2004 privind stimularea infiintarii si dezvoltarii intreprinderilor mici si mijlocii, cu modificarile si completarile ulterioare, acesta beneficiaza de reducerea cu 50% prevazuta de art. 16 alin. (2) din Legea 346/ 2004. In aceste situatii, ofertantul trebuie sa completeze si sa ataseze la oferta declaratia pe propria raspundere privind incadrarea in categoria IMM (declaratia va fi intocmita in conformitate cu Anexa nr. 1 la Ordonanta Guvernului nr. 27/ 2006 pentru modificarea si completarea Legii 346/ 2004, cu modificarile si completarile ulterioare) Valabilitatea Garantiei de participare este egala cu perioada de valabilitate a ofertei .Neconstituirea garantiei de participare si neprezentarea acesteia impreuna cu oferta, atrage dupa sine respingerea ofertei.( cnf. Art.33 ? (3) din HG 925/2006 cu completarile si modificarile ulterioare.
Garantie de buna executie
Garantia de buna executie este de 5% din valoareafara TVA fiecarui contract subsecvent. Mod deconstituire: conform prevederilor art.90 alin(1) din HG 925/2006 coroborate cu prevederile hotaririi 1045 din 19.10.2011. Scrisoare de garantie bancara prezentata la incheierea contractului ; - Instrument de garantare emis de o societate bancara sau ordin de plata in contul autoritatii contractanteRO50TREZ6065041XXX000285, deschis la Trezorerie Alexandria , ori de o societate de asigurari.Instrument de garantare irevocabil , care va fi prezentat in original , si va mentiona dreptul autoritatii contractante de a retine garantia de participare in cazurile prevazute la art. 87.alin.1 din HG.925/2006 conform dispozitiilor art 86 alin 3 din HG 925/2006Ofertantii din categoria Intreprinderilor Mici si Mijlocii vor beneficia de reducere de 50% conform legii.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Cerinta nr. 1Declaratie privind eligibilitateaDeclaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art. 180 din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare aprobata prin Legea nr. 337/2006.Se solicita prezentarea formularului nr.1 completat.Incadrarea in situatia prevazuta la art. 180 din OUG nr.34/2006 atrage excluderea ofertantului de la procedura aplicata pentru atribuirea contractului de achizitie publica.Documentul scanat va fi depus in S.E.A.P. la sectiunea Documente de calificare.In cazul unei asocieri aceste documente trebuie prezentate de fiecare asociat.Toate documentele se vor atasa scanat in format p.d.fCerinta nr. 2Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art. 181 din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare aprobata prin Legea nr. 337/2006.In situatia in care documentele prezentate confirma ca ofertantul se afla intr-una din situatiile prevazute de art. 181 din O.U.G nr. 34/2006, autoritatea contractanta va exclude ofertantul de la procedura pentru atribuirea contractului de achizitie publica.Se solicita prezentarea formularului nr.2 completat.Documentul scanat va fi depus in S.E.A.P. la sectiunea Documente de calificare.In cazul unei asocieri aceste documente trebuie prezentate de fiecare asociat.In cazul in care ofertantul beneficiaza de sustinere cnf art.186 si 190 din OUG 34/2006 persoana care asigura sustinerea nu trebuie sa se afle in situatia conf prevederilor art 181 lit a), c1), d) din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare.Toate documentele se vor atasa scanat in format p.d.f.Cerinta nr. 3Certificat de participare cu oferta independenta, conform Ordinului presedintelui Autoritatii Nationale pentru Reglementarea si Monitorizarea Achizitiilor Publice nr. 314/2010 privind punerea in aplicare a certificatului de participare la licitatii cu oferta independenta.Se solicita formularulnr.3completat.Documentul scanat va fi depus in S.E.A.P. la sectiunea Documente de calificare.In cazul unei asocieri aceste documente trebuie prezentate de fiecare asociat.Toate documentele se vor atasa scanat in format p.d.f.Cerinta 4Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 69ยน din OUG nr.34/2006 cu modificarile si completarile ulterioareSe va completa formularul nr. 6 '. Ofertantul/Candidatul/Ofertantul asociat/Subcontractantul care are drept membri in cadrul consiliului de administratie/organ de conducere sau de supervizare si/sau are actionari ori asociati persoane care sunt sot/sotie, ruda sau afin pana la gradul al patrulea inclusiv sau care se afla in relatii comerciale, astfel cum sunt acestea prevazute la art. 69 lit. a), cu persoane ce detin functii de decizie in cadrul autoritatii contractante : Manager ?Dr. Filip Valentin, Director Medical- Dr. Zahiu Ioana, Director de Ingrijiri Medicale: As.Pisica Elena, Consilier Juridic: Plopeanu Ramona, Sef Serviciu Aprovizionare ? Achizitii Publice: Ec. Apostolescu Gabriela, Sef Serv.Tehnic Administrativ: Ec.Petanca Damian -va fi exclus din procedura de atribuire.Se solicita prezentarea formularului nr.4 completat.De asemenea, in cazul in care exista subcontractanti, fiecare subcontractant este obligat sa prezinte acest formular. In cazul in care ofertantul beneficiaza de sustinere conf.art.186 si 190 din OUG 34/2006, fiecare tert sustinator este obligat sa prezinte acest formular.Documentul scanat va fi depus in S.E.A.P. la sectiunea Documente de calificare.In cazul unei asocieri aceste documente trebuie prezentate de fiecare asociat.Toate documentele se vor atasa scanat in format p.d.fCerinta 5Certificat de atestare fiscala eliberat de organul de administratie fiscala al unitatii administrativ teritoriale privind plata obligatiilor la bugetul general consolidatSe prezinta Certificat de atestarefiscala eliberat de organul de administrare fiscala al unitatii teritoriale de pe raza caruia societatea are sediul social privind plata obligatiilor la bugetul general consolidat in copie lizibila cu mentiunea, ,Conform cu originalul?, certificat din care trebuie sa reiasa situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei care depune oferta.In cazul unei asocieri aceste documente trebuie prezentate de fiecare asociat.Toate documentele se vor atasa scanat in format p.d.fCerinta 6Certificat fiscal eliberat de Compartimentul Impozite si Taxe Locale al unitatii administrativ teritoriale, pe raza caruia societatea are sediul social.Se prezinta Certificatul fiscal eliberat de Compartimentul Impozite si Taxe Locale care sa ateste ca societatea ofertanta nu se inregistreaza cu debite la bugetul local in copie lizibila cu specificatia, ,Copie conform cu originalul?, certificat care trebuie sa prezinte situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depune oferta.In cazul unei asocieri aceste documente trebuie prezentate de fiecare asociat.Toate documentele se vor atasa scanat in format p.d.fCerinta 7Declaratie privind calitatea de participant la proceduraSe solicita prezentarea formularului nr.5 completat.In cazu In cazul unei asocieri aceste documente trebuie prezentate de fiecare asociat.Toate documentele se vor atasa scanat in format p.d.f Cerinta nr. 1Certificat constatatoremis de ONRCa) pentru persoane juridice romane: Certificat constatator emis de O.N.R.C. din care sa rezulte obiectul de activitate al respectivului operator economic. Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator emis de O.N.R.C.Operatorii economici participanti la procedura trebuie sa fie legal inregistrati sa dovedeasca minimum inregistrarea urmatoarelor coduri CAEN :3822 - Tratarea si eliminarea deseurilor periculoase4941-Transporturi rutiere de marfurib) pentru persoane juridice /fizice straine: Documente care dovedesc o forma de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional.(in limba romana)Certificatul constatator va fi emis de ONRC cu30 zile inainte de data depunerii ofertelor.In cazul unei asocieri aceste documente trebuie prezentate de fiecare asociat.Toate documentele se vor atasa scanat in format p.d.fCerinta nr. 2Autorizatia sanitara de functionare din care rezulta explicit ca ofertantul desfasoara activitatile ce privesc prezenta procedura de achizitie.Se solicita documentu conform cu originalul.In cazul unei asocieri aceste documente trebuie prezentate de fiecare asociat.Toate documentele se vor atasa scanat in format p.d.fCerinta nr. 3Autorizatie de mediu emisa deorganismele teritoriale de mediu de pe raza pe care ofertantul si/sau subcontractantii acestuia isi desfasoara activitatea pentru toate etapele de procesare a deseurilor infectioase, inclusiv transport si eliminare finala.Se prezinta documentul in copie legalizata in termen de valabilitate la data depunerii ofertelor.Toate documentele se vor atasa scanat in format p.d.fCerinta nr. 4Aviz sanitar pentru procesarea deseurilor medicale periculoase.Se prezinta documentul incopie legalizataToate documentele se vor atasa scanat in format p.d.f
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cerinta nr. 1Fisa de informatii generale, Cerinta nr.2Bilantul contabil la 31.12.2011
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Cerinta nr. 1Declaratie privind lista cu principalele prestari de serviciisimilare efectuate in ultimii 3 ani, precizate valoric si cantitativ, perioada de prestare , beneficiari, indiferentdaca acestia din urma sunt unitati de statsau unitati private, Cerinta nr.2Declaratie privind echipamentele tehnice, utilaje instalatii, Cerinta nr. 3Licente/autorizatii necesare desfasurarii activitatii de transport, si de asemenea Certificat de atestare profesionalapentru sofer (ADR), Persoana Desemnata si Consilier de Siguranta, conform OMF nr. 82/1992 (se va face dovada ca sunt angajatii ofertantului sau subcontractantilor acestuia)., Cerinta nr. 4Declaratie pe proprie raspundere a operatorilor ec. din care sa reiasa ca daca va fi declarat castigator, ofertentul va obtine Avizul sanitar privind abrobarea rutelor de transport deseuri medicale periculoase eliberat de catre DSP de pe raza careia face parte autoritatea contractanta si de pe raza careia apartin ofertantii.Aviz eliberat in baza art.34 din ordinul 219/2002 pentru aprobarea Normelor tehnice privind gestionarea deseurilor rezultate din activitatile medicale si a Metodologiei de culegere a datelor pentru baza nationala de date privind deseurile rezultate din activitatile medicale si il va depune autoritatii contractante in timp util pentru derularea contractului., Cerinta nr.5Referat tehnic pentru vehiculele care transporta materiale periculoase si pentru instalatia de eliminare finala emis de ISP Certificat care atesta implementarea unui sistem de management de mediu ISO 14001 sau echivalent., Certificat care atesta implementarea unui sistem de management al calitatii ISO 9001 sau echivalent
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura online
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 05.11.2012 15:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: -
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 31.12.2012
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 19.10.2012 11:45
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer