Achizitie publica - ACHIZITIE SERVICII DE COLECTARE, TRANSPORT SI ELIMINARE A DESEURILOR INFECTIOASE
Detaliu pentru invitatia numarul 339940
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Numar invitatie: 339940/23.11.2012
Denumire contract: ACHIZITIE SERVICII DE COLECTARE, TRANSPORT SI ELIMINARE A DESEURILOR INFECTIOASE
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialSPITALUL CLINIC DE URGENTA SF.IOANCod fiscal: 4204178, Adresa: Sos.Vitan Barzesti Nr.13, Bucuresti, Telefon: 334.67.15, Fax: 334.67.15
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Sos.Vitan Barzesti Nr.13, Bucuresti, Romania, cod postal: 042122, telefon: +40 213345290, fax: +40 213345290, persoana de contact: CRISAN GEORGETA
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Spitalul Clinic de Urgenta Sf. Ioan , Sos.Vitan Barzesti Nr.13, Bucuresti,
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Sanatate
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: ACHIZITIE SERVICII DE COLECTARE, TRANSPORT SI ELIMINARE A DESEURILOR INFECTIOASE
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii acord-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Reluarea competitiei se va face in SEAP: Nu
Perioada previzionata pentru desfasurarea acordului cadru (in luni): 24
Acordul cadru urmeaza sa se incheie cu: un singur ofertant
II.1.5) Obiectul contractului: Achizitie de servicii de colectare, transport si eliminare a deseurilor infectioase
II.1.6) CPV: 90524400-0 - Servicii de colectare, de transport si de eliminare a deseurilor spitalicesti (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Da
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 518, 400 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Valoarea garantiei de participare este de: 1% din valoarea maxima estimata a lotului, fara TVA in cuantumul prevazut in Anexa B a prezentei fise de date.Valabilitatea garantiei de participare 90 zile de la termenul limita pentru primire a ofertelor. Garantia de participare va fi constituita, in conformitate cu prevederile Art.86alin.(1)si(5) din H.G. 925/2006, printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate e asigurari, instrument care va fi prezentat autoritatii contractante in original cel mai tarziu la data si ora stabilita pentru deschiderea ofertelor.?In conformitate cu art. 278^1 ? (1) ?: In masura in care Consiliul respinge contestatia, autoritatea contractanta va retine contestatorului, din garantia de participare, in raport cu valoarea estimata urmatoarele sume: pentru valori estimate/lot cuprinse intre intre: a)63.000 lei si 420.000 lei inclusiv - 1% din aceasta valoare; b) intre 420.001 lei si 4.200.000 lei inclusiv - 4.200 lei + 0, 1% din ceea ce depaseste 420.001 lei; c) intre 4.200.001 lei si 42.000.000 lei inclusiv - 7.980 lei + 0, 01% din ceea ce depaseste 4.200.001 lei
Garantie de buna executie
Valoarea garantiei de buna executie este de 7% din valoarea fara TVA a fiecarui contract subsecvent. Garantia de buna executie se constituie printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara, sau de o societate de asigurari, care devine anexa la contract, in conformitate cu prevederile Art.90alin.(1) din H.G.925/2006. Prevederile Art.86 alin.(2)-(4) se aplica in mod corespunzator
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Declaratie privind eligibilitatea (formular 2a)Declaratie cu privire la neincadrarea in prevederile art.181 din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare (formular 2b)- Declaratie privind calitatea de participant la procedura conf formularului nr.12 din Sectiunea FORMULARE a prezentei documentatii de atribuire.Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta (Formular 14)Document emis de catre Autoritatea Nationala de Administrare Fiscala privind indeplinirea obligatiilor de plata a impozitelor si contributiilor de asigurari sociale catre bugetul de stat care sa faca dovada platii obligatiilor scadente in luna anterioara celei care se depun ofertele.Document emis de catre directia de impozite si taxe locale privind indeplinirea obligatiilor de plata a impozitelor si taxelor catre bugetul local care sa faca dovada platii obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele.Declaratie pe proprie raspundere privind neincadrarea in prevederile art.69^1 din OUG 34/2006. (formular 2c)Persoanele cu functie de decizie sunt: -Manager: Prof.Dr. Alexandru Ciocalteu-Director Medical: Prof.Dr. Niculae Iordache-Director financiar-contabil: Ec. Petruta Lazar-Comisia de evaluare: -Prof. Dr. Niculae Iordache-Dr. Mihaela Balaceanu-Ref. Maria Ionescu-Ref. Vlad Bogdan-Ref. Crisan GeorgetaNOTA : -Incadrarea in una sau mai multe dintre situatiile prevazute la art.180 , 181 si 69^1 atrage declararea ofertei ca inacceptabila, conform art. 36alin. (1) lit. b) din HG nr. 925/2006. Certificat constatator eliberat de ORC, care se va depune in original/copie legalizata/copie lizibila conform cu originalul(emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa tribunalul teritorial, care atesta domeniul sau de activitate. Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondenta in codul CAEN din certificatul constatator emis de ORC). Pentru ofertantul castigator, se va solicita, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, prezentarea pentru conformitatea a documentului in original/copie legalizata;Autorizatie de la agentia protectiei mediului conform OMMD 1798/2007;Autorizatie ruta de transport de la ISU conform HG 1061/2008;Autorizatie de transport de la DSP conform ORD. 219/2002.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Bilantul contabilla 31.12.2011 .
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Lista principalelor prestari de servicii efectuate in ultimii 3 ani, continand valori, perioade de prestare, beneficiari.Vehiculul care transporta deseurile periculoase trebuie conceput, amenajat special si avizat sanitar de Ministerul Sanatatii si Familiei conform ordinului 219/2002, art. 35.Conducatorul auto trebuie sa aiba cunostinte referitoare la natura incarcaturii si la normele de igiena privind deseurile periculoase rezultate din activitatea medicala conform ordinului 219/2002, art .37. Certificat ISO 9001/2001 - privind standardele de asigurare a calitatii, sau echivalent;
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: seap
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 07.12.2012 08:30
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 07.12.2012 09:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 22.11.2012 07:56