Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Achizitie servicii de consultanta in domeniul managementului proiectului "MODERNIZAREA UNOR STRAZI IN ORASUL OVIDIU", cod SMIS 36545


Detaliu pentru invitatia numarul 328510
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: ORASUL OVIDIU
Numar invitatie: 328510/31.05.2012
Denumire contract: Achizitie servicii de consultanta in domeniul managementului proiectului "MODERNIZAREA UNOR STRAZI IN ORASUL OVIDIU", cod SMIS 36545
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialORASUL OVIDIUCod fiscal: 4301359, Adresa: OVIDIU- STR. SANATATII NR. 7, Ovidiu, Telefon: 0241255340, Fax: 0241255341
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: OVIDIU- STR. SANATATII NR. 7, Ovidiu, Romania, cod postal: 905900, telefon: +40 241255340, fax: +40 241255341, persoana de contact: LUMINITA-ANCUTA BRATULESCU
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Primaria orasului Ovidiu - Sala de Consiliu
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Achizitie servicii de consultanta in domeniul managementului proiectului "MODERNIZAREA UNOR STRAZI IN ORASUL OVIDIU", cod SMIS 36545
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Achizitie servicii de consultanta in domeniul managementului proiectului "MODERNIZAREA UNOR STRAZI IN ORASUL OVIDIU", cod SMIS 36545
II.1.6) CPV: 79411000-8 - Servicii generale de consultanta in management (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 100, 000 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Garantia de participare 1000 lei. Se va retine suma de 1000 lei conf.art. 278^1 din OUG 34/2006 contestatarului caruia i se va respinge contestatia de catre CNSC, ca nefondata. Perioada de valabilitate a garantiei de participare este cel putin egala cu perioada de valabilitate a ofertei. Constituirea garantiei de participare in conformitate cu preved.art. 86 ain. (1)din HG 925/2006; se permite si depunerea la casieria autoritatii contractante a sumei de 1000 lei, sau OP in contul RO69TREZ2395006xxx001749 Trezoreria Navodari, CUI 4301359.
Garantie de buna executie
Garantia de buna executie in cuantum de 5% din valoarea de contract acceptata, fara TVA. Se constituie conf. art. 90 din HG 925/2006 si va avea o perioada de valabilitate cu cel putin o luna mai mare decat perioada de implementare/managementul proiectului. Garantia de buna executie se constituie in termen de 10 zile de la semnarea contractului. Este de preferat sa fie emisa de catre o banca din Romania.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Declaratie privind neincadrarea in preved.art. 180 si 181 din OUG 34/2006. Certificat atestare fiscala privind oblig.plata datorii la buget de stat si local din care sa reiasa ca ofertantul nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele. Certificat de participare cu oferta independenta cf. Ordin 314/2010. Declaratie privind neincadrarea in preved.art. 69 (1) din OUG 34/2006 (conflictul de interese).Persoanele din cadrul autoritatii contractante cu functii in procedura de atribuire: Primar Bocai Dumitru, Viceprimar Pindichi Dan, Sef serv. APL Petrescu Laura, Sef serv. buget-finante Danila George, Sef birou ADPP Ali Erkin, Compartiment achizitii Bratulescu Anca. Certificat constatator emis de Oficiul National Registrul Comertului eliberat cu cel mult 30 zile inainte de data deschiderii ofertelor, din care sa rezulte obiectul de activitate al ofertantului, iar obiectul contractului sa aiba corespondent in codul CAEN; certificatul constatator pentru oferta situata pe primul loc se va prezenta in original/copie legalizata pentru conformitatea documentului, inainte de semnarea contractului, la solicitarea autoritatii contractante.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Media cifrei de afaceri globale a ofertantului pe ultimii 3 ani trebuie sa fie de min. 200.000 lei.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Ofertantul trebuie sa demonstreze ca a prestat in ultimii trei ani min. un contract de servicii similare de management de proiect in valoare totala de 100 000 lei., ? 1 coordonator de proiect, 3 ani experienta generala, diploma universitara in dom.tehnic, economic sau juridic/studii de lunga durata, ?1 expert financiar3 ani experienta profesionala, din care min. 2 ani in contabilitate, diploma universitara in domeniul economic, studii de lunga durata, ? 1 expert achizitiiCel putin 3 ani de experienta in monitorizarea, organizarea, supervizarea si derularea procedurilor de achizitie publica ISO 9001:2008 sau echivalent
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 15.06.2012 11:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 15.06.2012 11:30
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Da
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri europeneFond european: Programul Operational Regionale
Data expedierii prezentei invitatii: 31.05.2012 09:58
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer