Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Achizitie servicii de consultanta in management de proiect


Detaliu pentru invitatia numarul 347407
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: SPITALUL DE BOLI CRONICE SMEENI
Numar invitatie: 347407/24.05.2013
Denumire contract: Achizitie servicii de consultanta in management de proiect
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialSPITALUL DE BOLI CRONICE SMEENICod fiscal: 4385457, Adresa: STR, PRINCIPALA, NR 991, Smeeni, Telefon: +40 238532800, Fax: +40 238532513
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: STR, PRINCIPALA, NR 991, Smeeni, Romania, cod postal: 127595, telefon: +40 238532800, fax: +40 238532513, persoana de contact: MARILENA GIRBAN
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: SPITALUL DE BOLI CRONICE SMEENISTR, PRINCIPALA, NR 991, Smeeni, Romania
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Sanatate
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Achizitie servicii de consultanta in management de proiect
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Achizitie de servicii de consultanta pentru managementul proiectului ?Sanatate in Spitale? (incluzand, fara a se rezuma la managementul activitatilor si resurselor, managementul riscurilor, managementul calitatii, managementul schimbarilor, managementul procesului de comunicare, monitorizare, raportare )
II.1.6) CPV: 79411000-8 - Servicii generale de consultanta in management (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 165, 668 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
a)Cuantumul garantiei de participare 3.313, 00 leiPentru calculul echivalentei garantiei de participare in alta moneda/valuta decat Lei (RON) se va avea in vedere cursul comunicat de Banca Nationala a Romaniei si valabil pentru data publicarii invitatiei de participare.In cazul depunerii de oferte in cadrul unei asocieri de operatori economici, garantia de participare trebuie constituita in numele asocierii si sa mentioneze ca acopera in mod solidar toti membrii grupului de operatori economici.b)Perioada de valabilitate a garantiei: 90 de zile de la termenul limita pentru primirea ofertelorc)Garantia de participare se va completa conform Formular nr. 1 si se va depune in original la adresa mentionata la punctul I.1, cel tarziu la data limita de deschidere a ofertelor - conform prevederilor art.86(6) din HG 925/2006d)Forma de constituire a garantiei de participarei).instrument de garantare irevocabil emis, in conditiile legii, de o societate bancara ori de o societate de asigurari; sauii.ordin de plata in contul Autoritatii Contractante IBAN RO60TREZ1705067XXX0004594 deschis la Trezoreria PogoaneleOperatorul economic va prezenta ordinul de plata avizat de banca emitenta, in original. In caz contrar, oferta va fi respinsa.e)In cazul ofertantilor sau grupului de ofertanti din categoria intreprinderilor mici si mijlocii (facand dovada in acest sens prin prezentarea documentelor prevazute in Legea 346/2004 privind stimularea infiintarii si dezvoltarii intreprinderilor mici si mijlocii, cu modificarile si completarile ulterioare), valoarea garantiei de participare se reduce cu 50% din cuantumul prezent in documentatia de atribuire
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie este de 5 % din pretul contractului, fara TVA.Garantia de buna executie (Formular nr.2) se constituie printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari in conditiile art. 90 alin. (1) din H.G. nr. 925/2006 sau prin retineri succesive din sumele datorate pentru facturile partiale, in coditiile prevazute la art. 90 alin. (3) din H.G. nr. 925/2006. In acest ultim caz, suma initiala pe care o va depune contractantul in contul deschis la dispozitia autoritatii contractante va fi de 1% din pretul contractului.Ofertantul declarat castigator are obligatia de a constitui garantia de buna executie a contractului in conditiile de mai sus cel mai tarziu in termen de 15 zile de la data semnarii contractului, sub sanctiunea rezilierii acestuia.Autoritatea contractanta va elibera/restitui garantia de buna executie conform prevederilor art. 91- 92 din H.G. nr. 925/2006
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Se vor prezenta urmatoarele documente in oricare dintre formele original sau copie legalizata sau copie conform cu originalul cf.Ordin ANRMAP 509/2011: Cerinta 1Declaratie privind eligibilitatea conform art. 180 din O.U.G. nr. 34/2006 (se va prezenta Formularul nr. 3 ? original, semnat si stampilat)Documentele solicitate pentru neincadrarea in prevederile art. 180 din O.U.G. nr. 34/2006 vor trebui prezentate si de tertul sustinator, daca este cazul.Cerinta 2Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din O.U.G. nr. 34/2006. (se va prezenta Formularul 4 ? original, semnat si stampilat)Documentele solicitate pentru neincadrarea in prevederile art. 181 lit. a), lit. c1) si lit. d) din O.U.G. nr. 34/2006 vor fi depuse si de tertul sustinator, daca este cazul.Prezentarea Certificatului eliberat de Administratia Finantelor Publice din care sa rezulte ca operatorul economic si-a indeplinit obligatiile fiscale de plata catre bugetul de stat si nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele.Prezentarea Certificatului eliberat de Autoritatile Publice Locale din care sa rezulte ca operatorul economic si-a indeplinit obligatiile de plata catre bugetul local si nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele.Data la care expira termenul de achitare a datoriilor este data de 25 a fiecarei luni, conform prevederilor Legii nr. 571/2003 privind Codul Fiscal, cu modificarile si completarile ulterioare. Cerintele referitoare la obligatiile de plata aimpozitelor, taxelor ?i contributiilor de asigurari sociale catre bugetele componente ale bugetului general consolidat suntconsiderate ca fiind indeplinite in masura in care operatorii economici prezinta inlesniri la plata de genul e?alonarilor sau compensarilor, aprobate de catre organele competente in domeniu.Cerinta 3Certificat de participare cu oferta independenta conform Ordinului presedintelul ANRMAP nr. 314/2010 (se va prezenta Formularul 5 ? original, semnat si stampilat)Cerinta 4Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 69ยน din O.U.G. nr. 34/2006 (se va prezenta Formularul 6 ? original, semnat si stampilat)Persoanele cu functie de decizie din cadrul a.c. plus cei care au legatura cu organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire sunt urmatorii: Manager ? Marilena Gela Girban ? Coordonator ProiectDirector Financiar ? Contabil ? Aurelia Boiangiu ? Responsabil FinanciarAsistent ? Oana Cristina Gherasi ? Responsabil AchizitiiPrin persoana cu functie de decizie se intelege: ? conducatorul autoritatii contractante, ? membrii organelor decizionale ale autoritatii contractante ce au legatura cu procedura de atribuire, ? orice persoana din cadrul autoritatii contractante ce poate influenta continutul documentatiei de atribuire, ? orice persoana din cadrul autoritatii contractante ce poate influenta procedura de atribuire.In cazul in care oferta este depusa de o asociere de operatori economici, fiecare asociat va prezenta declaratia mentionata mai sus. De asemenea, declaratia trebuie prezentata si de catre fiecare subcontractant declarat prin oferta. Declaratia trebuie prezentata si de tertul sustinator, daca este cazul.Nota: a. Dovada indeplinirii obligatiilor de plata a taxelor si impozitelor se va face la nivelul intregii societati.b. Operatorii economici nerezidenti (straini) au dreptul de a prezenta orice documente edificatoare pentru demonstrarea faptului ca si-au indeplinit obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor catre bugetul de stat si bugetul local, in conformitate cu cerintele solicitate de autoritatea contractanta, eliberate de autoritatile competente ale tarii de origine (cum ar fi certificate, caziere fiscale sau alte documente echivalente), precum si un certificat de rezidenta fiscala (evitarea dublei impuneri) valabil pentru anul 2013 ori a unui angajament de obtinere a acestui document, cel mai tarziu pana la data semnarii contractului de achizitie. Documentele se vor prezenta insotite de traducerea autorizata si legalizata a acestora in limba romana. Cerinta nr. 1Prezentarea de documente care dovedesc forma de inregistrare in calitate de operator economicModalitatea de indeplinirePrezentarea Certificatului constatator emis de Oficiul Registrului Comertului in raza caruia este situat sediul ofertantului din care sa rezulte cel putin informatiile legate de structura actionariatului, reprezentantilor legali, obiectul de activitate.Informatiile cuprinse in certificatul constatator trebuie sa fie reale/actuale la data limita de depunere a ofertelor.Nota: Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din Certificatul Constatator eliberat de Oficiul National al Registrului ComertuluiOperatorii economici nerezidenti (straini): vor prezenta documente care dovedesc o forma de inregistrare/atestare din care sa rezulte abilitarea persoanei juridice straine de a presta serviciile care fac obiectul prezentului contract, in conformitate cu tara de origine/tara in care operatorul economic este stabilit.Documentele se vor prezenta insotite de traducerea autorizata si legalizata a acestora in limba romana.Ofertantul clasat pe primul loc va avea obligatia de a prezenta, la solicitarea autoritatii contractante, certificatul constatator in original/copie legalizata pentru verificarea conformitatii acestuia cu cel depus in oferta.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cerinta nr. 1Prezentarea informatiilor generale aferente ultimelor 3 ani (Formularul 7).Cifra de afaceri globala a ofertantului pe ultimii trei ani (2010, 2011, 2012) trebuie sa fie cel putin egala cu suma de 331.336, 00 lei.Nota: a. In vederea demonstrarii indeplinirii cerintei, se vor prezenta documente relevante din care va rezulta cifra de afaceri globala care vizeaza activitatea din cel mult ultimii 3 ani (2010, 2011, 2012), precum: bilanturi contabile sau, dupa caz, rapoarte anuale emise de auditori financiari sau societa?i specializate, ori scrisori de bonitate din partea bancilor sau alte documente edificatoare, cu condi?ia ca acestea sa con?ina informa?iile relevante prin care ofertantul probeaza capacitatea sa economico-financiara.b) Pentru calculul cifrelor de afaceri exprimate in alta moneda decat lei se va folosi cursul mediu comunicat de catre Banca Nationala a Romaniei pentru anii indicati;c) Pentru operatorii economici nerezidenti, in masura in care publicarea bilanturilor contabile nu este prevazuta de legislatiatarii de origine/tarii in care este stabilit operatorul economic, atunci acesta va prezenta alte documente edificatoare care sa reflecte o imagine fidela a situatiei economice si financiare a operatorului economic. Documentele se vor prezenta insotite de traducerea autorizata si legalizata a acestora in limba romana.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Cerinta nr. 1Lista privind principalele servicii prestate in ultimii 3 ani- certificate/documente emise sau contrasemnate de o autoritate ori de catre client in conformitate cu prevederile art. 188 alin. (1) lit. a) din O.U.G.34/2006. In cazul in care beneficiarul este un client privat si, din motive obiective, operatorul economic nu are posibilitatea obtinerii unei certificari/confirmari din partea acestuia, demonstrarea prestarilor de servicii se realizeaza printr-o declaratie a operatorului economicOfertantul (operator economic sau membrii asocierii impreuna) va face dovada ca a efectuat in ultimii 3 ani, in cadrul a maxim 3 contracte similare, servicii de natura celor prevazute in cadrul caietului de sarcini (consultanta in management de proiect)Nota: In vederea indeplinirii cerintei privind experienta similara se va prezenta un numar maxim de 3 contracte din care sa rezulte activitatile enumerate mai susOperatorii economici care nu si-au indeplinit conditiile contractuale privind calitatea si/sau au prezentat documente false in cadrul procedurii de atribuire sau la alte proceduri de atribuire a contractelor de achizitie publica vor fi respinsi din cadrul procedurii de atribuire a contractului., Cerinta nr. 2Prezentarea de Informatii privind subcontractantii cu specializarea acestora . Se solicita datele de identificare ale subcontractatilor.Se va completa formularul 9 (original, semnat si stampilat de ofertant si de fiecare subcontractant)Nota: a. Resursele materiale si umane ale subcontractantilor declarati se vor lua in considerare pentru partea lor de implicare in contractul care urmeaza sa fie indeplinit, daca sunt prezentate documente relevante in acest sens decatre ofertant., Cerinta nr. 3Informatii referitoare la personalul de specialitate responsabil pentru indeplinirea contractului: a. Declaratie privind personalul responsabil pentru indeplinirea contractului (se va completa formularul 10)b. Declaratie de disponibilitate a ofertantului cu privire la personalul despecialitate care nu este angajat al ofertantului (se va completa formularul 11)c. CVformularul 12 complet si alte documente relevante (ex: diplome de absolvire a studiilor)aferent fiecarei persoane propuse in cadrul echipei, care sa ateste indeplinirea cerintelor solicitate de autoritatea contractanta, semnat de titular si datat.Nota: a) Nu se accepta propunerea unor persoane de specialitate care sa ocupe doua sau mai multe pozitii din cele mentionate.b) Fiecare informatie din CV va fi sustinuta prin documente suport din care sa rezulte detinerea pregatirii si competentelor/ calificarilor profesionale ale personalului de specialitate propus in cadrul echipei de proiect, astfel cum sunt acestea mentionate, respectiv diplome, atestate, certificari, contracte/carti de munca, alte documente pentru dovedirea experientei profesionale specifice., Pentru echipa de implementare proiect este necesara urmatoarea componenta si calificari minime: Manager de proiect ? 1 specialistCerinte minime obligatorii: Studii superioare absolvite cu diploma de licenta sau echivalent;Experienta profesionala generala de minim 5 ani;Experienta de minimum 3 ani ca manager de proiect;Certificat de absolvire (recunoscut CNFPA sau echivalent) in domeniul managementului de proiect., Expert financiar ? 1 specialistCerinte minime obligatorii: Studii superioare economice abolvite cu diploma de licenta sau echivalent;Experienta profesionala generala de minim 3 aniCunoasterea regulilor de eligibilitate a cheltuielilor, procedurilor financiar-contabile specifice si intocmirea documentatiilor necesare rambursarilor dovedita prin participarea in cadrul a minim un proiect in calitate de expert financiar / auditor financiar., Expert tehnic ? 1 specialistCerinte minime obligatorii: Studii universitare tehnice, in domeniul IT;Experienta profesionala generala de minim 5 ani;Experienta de cel putin 3 ani in domeniul IT, cu precadere in domeniul dezvoltarii si/sau implementarii de solutii informatice complexe., Expert comunicare si promovare ? 1 specialistCerinte minime obligatorii: studii universitare in domeniul comunicarii/jurnalismului sau curs de specialitate in domeniul comunicarii/ jurnalism absolvite cu diploma de licenta / certificat sau echivalentExperienta in comunicare si relatii publice minimum 3 ani.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economic
Factori de evaluare
Denumire
Punctaj maxim
Pretul ofertei
50
Descriere: Componenta financiara
Numarul de riscuri realiste identificate
25
Descriere:
Numarul de recomandari si masuri pentru tratarea riscurilor
25
Descriere:
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 10.06.2013 11:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 10.06.2013 12:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 09.09.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Cofinantare
Data expedierii prezentei invitatii: 24.05.2013 13:57
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer