Achizitie publica - Achizitie servicii de consultanta pentru managementul de proiect - cod CAEN 702
Detaliu pentru invitatia numarul 320370
Tip legislatie: OG 34
Numar invitatie: 320370/17.02.2012
Denumire contract: Achizitie servicii de consultanta pentru managementul de proiect - cod CAEN 702
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialUNITATEA MILITARA 0418 BUCURESTICod fiscal: 4204267, Adresa: SOSEAUA ODAI, NR. 20, SECTOR 1, Bucuresti, Telefon: 0214106550 INT 1155, 1111, 1166, Fax:
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: SOSEAUA ODAI, NR. 20, SECTOR 1, Bucuresti, Romania, cod postal: 013601, telefon: +40 214106550-1155, persoana de contact: ELENA IANCU
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Bucuresti, Sos. Odai nr.20, sector 1
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Educatie
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Achizitie servicii de consultanta pentru managementul de proiect - cod CAEN 702
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii acord-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Reluarea competitiei se va face in SEAP: Nu
Perioada previzionata pentru desfasurarea acordului cadru (in luni): 21
Acordul cadru urmeaza sa se incheie cu: un singur ofertant
II.1.5) Obiectul contractului: Obiectul contractului consta in achizitionarea de servicii de consultanta si management de proiect in vederea implementareaproiectului: Imbunatatirea procesului de formare continua si promovarea educatiei de securitate la nivel national, prin implementarea unui sistem e-learning in Academia Nationala de Informatii ?Mihai Viteazul?
II.1.6) CPV: 79411000-8 - Servicii generale de consultanta in management (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 211, 050 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de participare este de 4.221, 00 lei si se poate constitui astfel: -cu OP sau fila de CEC in contul RO22TREZ7015005XXX005429deschis laTrez. SECT.1, cod fiscal4204267, cu confirmarea acestora de catre banca pana la data deschiderii ofertelor- printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o soc. bancara ori de o soc. de asigurari, in cuantumul si pt. perioada prevazuta in doc. de atribuire. (formular nr.11)-numerar depus la casieria autorit contractanteTermenul de valab. al garantiei tb. sa fie de 100 de zile de la dep.ofertelor.IMM beneficiaza de reducere de 50 % a garantiei de participare, pe baza unei decl. pe propria raspundere, in conf. cu legislatia in vigoare.(L 346/2004)In cazul ofertan. care se asociaza in vederea depunerii unei of. comune, garantia de particip. poate fi constituita pe numele oricaruia dintre op. econ. asociati. Pentru evitarea unor eventuale neintelegeri intre asociatii din cadrul unui grup de op. econ., se recomanda constituirea garantiei de participare in mod proportional cu partea/ partile din contract care urmeaza sa fie indeplinita de acestia. Atentie! In cazul in care ofertantul este o asociere, incadrarea in categoria IMM se va analiza cu privire la asociere in ansamblu. Astfel, chiar daca toti asociatii se incadreaza, in mod individual, in categoria IMM, reducerea cu 50% a cerintei privind cuantumul garantiei de participare nu se va aplica daca asocierea in ansamblu nu se incadreaza in categoria IMM. NOTA: Neprezentarea garantiei de participare, in cuantumul, forma si avand perioada de valabilitate solicitate in documentatia de atribuire, cel tarziu la data si ora deschiderii ofertelor, are drept consecinta respingerea ofertei.In masura in care Consiliul respinge contestatia, autor. contractanta va retine contestatorului din garantia de participare in raport cu val. estimata a contractului suma de 2.110, 50 lei
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie este de 10% din valoarea contractului, fara T.V.A.Garantia de buna executie se va constitui printr-un instrum.de garantare emis in conditiile legii de catre o soc. bancara, ori de catre o societate de asigurari sau prin numerar sau prin retineri succesive din facturi.In cazul in care instrumentul de garantare va fi emis de catre o societate bancara, modul de constituire a garantiei de buna executie va fi scrisoare de garantie bancara , cu posibilitatea preluarii acestuia si in cazul emiterii instrumentului de garantare de catre o societate de asigurari. (formular 19)
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Pentru demonstrarea indeplinirii criteriilor de calificare, ofertantul are dreptul de a prezenta initial doar o declaratie pe propria raspundere, semnata de reprezentantul sau legal, prin care confirma ca indeplineste cerintele de calificare astfel cum au fost solicitate in documentatia de atribuire. Declaratia va fi insotita de o anexa in care ofertantul trebuie sa mentioneze succint, dar precis, modul concret de indeplinire a respectivelor cerinte - inclusiv, daca au fost solicitate, diverse valori, cantitati sau altele asemenea.In cazul in care uzeaza de dreptul prevazut la mai sus, ofertantul are obligatia de a prezenta/completa certificatele/documentele edificatoare care probeaza/confirma indeplinirea cerintelor de calificare, atunci cand primeste din partea autoritatii contractante o solicitare in acest sens, in termenul prevazut in respectiva solicitare.In cazul unei candidaturi si oferte comune, situatia personala si capacitatea de exercitare trebuie dovedite de fiecare dintre asociati in parte, iar cerintele privind situatia economico-financiara si capacitatea tehnica si/sau profesionala vor fi indeplinite prin cumul, mai putin cerintele care vizeaza atributii in executarea viitorului contract care trebuie indeplinite de acela dintre asociati, care, conform acordului de asociere a fost nominalizat pentru executarea respectivelor atributii.III.2.1) Situatia personala a ofertantuluiCerinta nr. 1: Declaratie privind calitatea de participant la procedura(formular nr.12C)Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul procedurii: Documentul solicitat se va prezenta in original.Cerinta nr. 2: Declaratie privind eligibilitatea (formular nr.12A)Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul procedurii: Documentul solicitat se va prezenta in original.Documentul va fi depus si de tert sustinator.Cerinta nr. 3: Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din ordonanta (formular nr.12B)Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul procedurii: Documentul solicitat se va prezenta in original.Documentul va fi depus si de tert sustinator(pentru ali.a), c1) si d)).Cerinta nr. 4: Certificate privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor catre stat inclusiv cele locale, precum si a contributiei pentru asigurarile sociale de stat(formulate tip, eliberate de autoritatile competente din tara in care ofertantul este rezident ).In cazul operatorilor economici straini acestea vor fi traduse in limba romana si legalizate originalModalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul procedurii: Documentul/documentele solicitat/e se va/vor prezentain original sau copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?, pe fiecare pagina, semnata de catre reprezentantul legal al acestuia, din care sa rezulte ca operatorul economic nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele.In situatia in care din documentele solicitate reiese ca ofertantul are obligatii restante neachitate la bugetul statului, acesta va fi exclus de la procedura pentru atribuirea contractului de achizitie publica. Cerintele referitoare la obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor de asigurari sociale catre bugetele componente ale bugetului general consolidat sunt considerate fiind indeplinite in masura in care operatorul economic prezinta inlesniri la plata de genul esalonarilor sau compensarilor aprobate de catre organele competente in domeniu.Operatorii economici nerezidenti (straini) au dreptul de a prezenta orice documente edificatoare pentru demonstrarea faptului ca si-au indeplinit obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor catre bugetul de stat si bugetul local, in conformitate cu cerintele solicitate de autoritatea contractanta, eliberate de autoritatile competente ale tarii de origine (cum ar fi : certificate, caziere fiscale sau alte documente echivalente). Documentele vor fi transmise in limba in care au fost emise, insotite de o traducere autorizata a acestora in limba romana.In conformitate cu art.181, lit.c1 din O.U.G.34/2006, Autoritatea Contractanta isi rezerva dreptul de a exclude din procedura orice ofertant careinultimii 2 ani nu si-a indeplinit sau si-a indeplinit in mod defectuos obligatiile contractuale, din motive imputabile ofertantului in cauza.Cerinta nr. 5: Certificat de cazier fiscal emis de autoritatea competenta din tara de origine a acestuia in termen de valabilitate la data depunerii oferteiIn cazul operatorilor economici straini acesta va fi tradus in limba romana si legalizat original Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul procedurii: Documentul solicitat se vaprezentain original sau copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?, pe fiecare pagina, semnate de catre reprezentantul legal al acestuia, in termen de valabilitate la data deschiderii ofertei, din care sa rezulte ca operatorul economic nu are fapte inscrise in acesta.Cerinta nr. 6: Certificat de cazier judiciar al companiei sau echivalent (pentru statele unde este aplicabilIn cazul operatorilor economici straini acesta va fi tradus in limba romana si legalizat original Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul procedurii: Documentul solicitat se vaprezentain original sau copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?, pe fiecare pagina, de catre reprezentantul legal al acestuia, in termen de valabilitate la data deschiderii ofertei, din care sa rezulte ca operatorul economic nu are fapte inscrise in acesta.Cerinta nr. 7: Certificat de participare la cererea de ofertecu oferta independenta (formular nr.10) Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul procedurii: Documentul solicitat se va prezenta in original.Cerinta nr. 8: Declaratia privind neincadrarea in prevederile art. 69^1 dinOUG nr. 34/2006 privind atribuirea con tractelor de achizitie publica, cu modificarile si completarile ulterioare (formular nr.20)Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul procedurii: Documentul solicitat se va prezenta in original. Documentul se va prezenta de catre ofertant/asociati/subcontractant/tertul sustinator.Persoanele din cadrul autoritatii contractante care detin functii de decizie cu privire la organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire: Stefan Teodoru, Razmerita Horatiu, Nitov Ionelia, Iancu Elena, Voicu Adriana, Aldea Laura, Chirita Ana si Ardeleanu Dragos. Cerinta nr. 1: Certificat Constatator emis de Oficiul National al Registrului Comertului de pe langa Tribunalul Teritorial, eliberat cu cel mult 30 zile inainte de data deschiderii ofertelor, din care sa rezulte ca au in obiectul de activitate prestareade servicii din categoria cod CAEN 702Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul procedurii: Documentul solicitat se vaprezentain original sau copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?, pe fiecare pagina, semnate de catre reprezentantul legal al acestuia.In etapa evaluarii ofertelor autoritatea contractanta poate solicita ofertantului clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire prezentarea, pentru conformitate, a documentului IN ORIGINAL/ COPIE LEGALIZATAOperatoriieconomici nerezidenti (straini): vor prezenta traduceri autorizate dupa documentele care dovedesc o forma de inregistrare/ atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, din care sa rezulte abilitarea persoanei juridice/fizice straine de a executa lucrarile care fac obiectul prezentului contract, in conformtiate cu tara de origine/tara in care operatorul economic este stabilit- Declaratie privind incadrarea ofertantului incategoria I.M.M.-urilor sau orice alt document emis de autoritatile competente prin care se atesta calitatea de I.M.M., conform prevederilor Legii nr. 346/2004 (daca este cazul)
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cerinta nr. 1: Fisa de informatii generale(formular nr.2)care sa cuprinda declaratia privind cifra medie globala de afaceri pe ultimii 3 aniNu vor fi acceptati ofertantii din ale caror documente rezulta ca cifra medie de afaceri globala pentru ultimii 3 ani este mai mica de 240.000 lei sau 55.000 euro
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Cerinta nr. 1: Lista principalelor prestari de servicii in ultimii 3 ani, Cerinta nr.2: Experienta similaraIn scopul sustinerii experientei similare ofertantul va trebui sa prezintemaxim 2contract/acord cadru care sa confirme prestarea de servicii similare in valoare de cel putin 120.000, 00 lei. (formular 2C), Cerinta nr.3: Personal solicitat pentru indeplinirea contractului (formular 2D): , 1.Manager Extern de Proiect ? 1 persoanaPregatire profesionalaStudii superioare universitare de lunga durata absolvite cu diploma de licenta in domeniul economic/ stiinte ingineresti: electronica, automatica/ matematica-informatica/IT.Cunostinte in utilizarea unei metodologii de management de proiect recunoscute international (certificare PMI, PMP, PRINCE2 sau echivalent). Certificarea competentelor conform standardului ocupational COD COR 242101 sau echivalent pentru persoanele din alte tari.Experienta profesionala generalaMinim 5 ani in domeniul studiilor de lunga durataExperienta profesionala specificaMinim 3 ani de experienta in pozitia de manager de proiect, coordonand echipe de implementareCunostinte specifice de managementul riscului in cadrul proiectelor ITParticiparea ca lider de proiect/coordonator de echipa la implementarea unui proiect de servicii de consultanta in domeniul IT, 2.Analist de Business ? 1 persoanaPregatire profesionalaStudii superioare universitare de lunga durata absolvite cu diploma de licenta in domeniul economic/ stiinte ingineresti: electronica, automatica/ matematica-informatica/IT.Experienta profesionala generalaMinim 5 ani de experienta profesionalaExperienta profesionala specificaCel putin 3ani de experientain domenii specifice tehnologiei informatiei;Experienta in modelarea proceselor de business in contracte de consultanta;Participarea la implementarea unui proiect de servicii de consultanta, in calitate deanalist de business in domeniul IT., 3.Expert financiar si de gestiune a Fondurilor Structurale- 1 persoanaPregatire profesionalaStudii superioare universitare de lunga durata absolvite cu diploma de licenta in domeniul economic/ stiinte ingineresti: electronica, automatica/ matematica-informatica/IT.Cursuri de pregatire, specializare in domeniul finantarilor externe (se vor prezenta diplomele de participare)Experienta profesionala generala: Minim 5 ani de experienta profesionala in domeniul studiilor de lunga durataExperienta profesionala specificaMinim3 ani experienta in domeniul financiar si de gestiune a Fondurilor StructuraleParticiparea la implementarea unui proiect de servicii de consultanta in domeniul tehnologiei informatiei., 4.Expert ITsi Securitate ? 1 persoanaPregatire profesionalaStudii superioare universitare de lunga durata absolvite cu diploma de licenta in domeniul economic/ stiinte ingineresti: electronica, automatica/ matematica-informatica/IT.Diplome cu recunoastere internationala care sa dovedeasca expertiza in retele si securitate informatica/ solutii PKI sau echivalent/ comunicatiiExperienta profesionala generalaMinim 5 ani de experienta profesionalaExperienta profesionala specificaMinim 3 ani in domeniul tehnologiei informatiei;Experienta ca arhitect de securitate IT pentru implementarea unui proiect din domeniul IT&C., 5.Expert Achizitii Publice? 1 persoanaPregatire profesionalaStudii superioare universitare de lunga durata absolvite cu diploma de licenta in domeniul economic/ stiinte ingineresti: electronica, automatica/ matematica-informatica/IT.Diplome/Certificari in domeniul achizitiilor publice conform standardului ocupational COD COR 214946, sau echivalent pentru persoanele din alte tari;Experienta profesionala generala: Minim 5 ani in domeniul studiilor de lunga durata.Experienta profesionala specifica: Minim 3 ani in domeniul achizitiilor publiceExperienta ca expert achizitii publice in cadrul unui proiect de consultanta in domeniul IT, 6.Expert in dezvoltare software, testare - 1 persoanaPregatire profesionalaStudii superioare universitare de lunga durata absolvite cu diploma de licenta in domeniul economic/ stiinte ingineresti: electronica, automatica/ matematica-informatica/IT.Experienta profesionala generala: Minim 5 ani in domeniul studiilor de lunga durataExperienta profesionala specifica: Minim 3 ani in domeniul ITExperienta in dezvoltarea de aplicatii informatice in cadrulunui proiect in domeniulIT;Experienta intestarea sistemelor informatice., 7.Arhitect de solutie pentru e-learning ? 1 persoanaPregatire profesionalaStudii superioare universitare de lunga durata absolvite cu diploma de licenta in domeniul economic/ stiinte ingineresti: electronica, automatica/ matematica-informatica/IT.Experienta profesionala generala: Minim 5 ani in domeniul studiilor de lunga durataExperienta profesionala specifica: Minim 3 ani in domeniul ITExperienta in dezvoltarea de aplicatii informatice de e-learning, in cadrulunui proiectnational/international de e-learning, Cerinta nr. 4 : Informatii privind subcontractantii ? Completarea Formularului 12G Certificatul privind managementul sistemului calitatiidin seria ISO 9001 sau certificate echivalente, ,Certificat de atestare ISO 27001/2006 privind certificarea operatorilor economici sau echivalent, Certificarea sistemul de management al mediului ? 14001:2005/14001:2004sau echivalent;, Certificare a sistemul de management al serviciilor IT ISO 20000-1 sau echivalent.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economic
Factori de evaluare
Denumire
Punctaj maxim
Pretul ofertei
30
Descriere: Componenta financiara
Oferta tehnica
70
Descriere: Propunereatehnica
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: gratuit, din SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 02.03.2012 14:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 05.03.2012 13:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Da
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri europeneFond european: Programul Operational Sectorial Cresterea Competitivitatii Economice
Data expedierii prezentei invitatii: 16.02.2012 14:35