Achizitie publica - Achizitie servicii de curatenie
Detaliu pentru invitatia numarul 321417
Tip legislatie: OG 34
Numar invitatie: 321417/06.03.2012
Denumire contract: Achizitie servicii de curatenie
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialDirectia Generala de Asistenta Sociala si Protectia Copilului Sector 2Cod fiscal: 17093691, Adresa: Str.Olari nr.11-13, Bucuresti, Telefon: 021/3110029, Fax: 021/3110029
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Str.Olari nr.11-13, Bucuresti, Romania, cod postal: 024056, telefon: +40 213110029, fax: +40 213110029, persoana de contact: Negru Cristina, Ruxandra Hincu
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Str. Olari nr 11-13, sector 2, Bucuresti
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Protectie sociala
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Achizitie servicii de curatenie
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii acord-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Reluarea competitiei se va face in SEAP: Nu
Perioada previzionata pentru desfasurarea acordului cadru (in luni): 24
Acordul cadru urmeaza sa se incheie cu: un singur ofertant
II.1.5) Obiectul contractului: Achizitie servicii de curatenie
II.1.6) CPV: 90911100-7 - Servicii de curatare a locuintelor (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 475, 948.8 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de participare 9500 lei- Perioada de valabilitate a garantiei pentru participare trebuie sa fie cel putin egala cuperioada de valabilitate a ofertei - 90 de zile.Forma de constituire a garantiei de participare, se accepta: ? scrisoare de garantie bancara in favoarea autoritatii contractante ? completarea formularuluinr. 11? sau instrument de garantare emis de o societate de asigurari ? prezentata in original, in cuantumul si pentru perioada solicitata in documentatia de atribuire, in favoarea autoritatii contractante, mentionandu-se in mod expres ca se constituie pentru procedura ce face obiectul prezentei cereri de oferteNeprezentarea garantiei de participare in forma , cuantumul, perioada de valabilitatesi atasata pe plicul exterior al ofertei, atrage descalificarea ofertantului.Autoritatea contractanta va retine din garantia de participare suma de 4.255, 95 lei, ofertantului care depune contestatie si aceasta va fi respinsa de catre CNSC ca nefondata, in conformitate art. 278 ind 1) alin 1) din OUG 34/2006
Garantie de buna executie
Garantia de buna executie va fi de 2% din pretul contractului fara TVA.Modalitati de constituire: - scrisoare de garantie bancara;
- depunere in cont pentru garantii de buna executie deschisla trezorerie, in favoarea DGASPC Sector 2;Contractantul are obligatia de a deschide la unitatea Trezoreriei Statului din cadrul organului fiscal competent in administrarea acestuia un cont de disponibil distinct la dispozitia autoritatii contractante? Conform Hotararii 1045/18.10.2011.- garantia de buna executie se poate constituii printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate de o societate de asigurari, care devine anexa la contract.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Decl. privind eligibilitatea; se va prezenta cazier judiciar si cazier fiscal pentru operatorul economic si pentru administratori/actionari;Decl. privind neincadrarea in situatiile prevazute la art.181 din OUG 34/2006; Decl. privind calitatea de participant;cert. const privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor catre bugetul de stat, inclusiv cele locale, privind sit obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun oferta(form-tip eliberate de autoritatile competente din tara in care candidatul/ofertantul este rezident)?original/copie lizibila conf cu originalul semnata si stampilata-(traducere autorizata in limba romana de traducator autorizat de Min.de Just.-daca este cazul);decl. pe proprie raspundere privind neincadrarea in disp.art. 69'(Isabela Hurjui; Carmen Ciobanu; Adrian Andor; Cristina Negru; Valentina Badea; Mihaela Modroi; Ruxandra Hincu); cert. de particip cu oferta independenta conf.Ord.314/2010; Cert. constat. emis de ORC original /copie conf cu originalul semnata si stampilata cu o data de emitere de maxim 30 zile anterior datei de deschidere; Cert. constatator trebuie sa ateste ca nu sunt expirate: sediul social, punctul/punctele de lucru; Autoritatea contract va solicita ofertantului clasat pe primul loc inainte de transmiterea comunicarii, prezentarea pt conformitate a certificatului constatator in original/copie legalizata;Se solicita prezentarea certificatului de atestare privind obligatii la fondul de mediu, conform OUG 196/2005 si a Ordinului 594/09.06.2006.Pt pers. juridice/fizice straine Doc. care dovedesc o forma de inregistrare /atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conf cu prevederile legale din tara in care candidatul/ofertantul este rezident.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cifra medie de afaceri pe ultimii 3 ani, care trebuie sa fie egala sau mai mare decat 300.000, 00 lei, Bilantul contabil la 31.12.2010 insotit de dovada depunerii la organismele competente- copie lizibila semnata si stampilata ?conform cu originalul?., Se solicita ca Prestatorul sa incheie si sa mentina in vigoare pe toata perioada derularii acordului cadruo asigurare ce va cuprinde toate riscurile ce ar putea aparea privind serviciile executate precum si daunele sau prejudiciile aduse catre terte persoane fizice sau juridice, conform Art. 185 alin. 1 lit.a) din OUG 34/2006 cu toate modificarile si completarile ulterioare.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Lista princip. prestari de servicii in ultimii 3ani.Se va prezenta lista cu substantele de curatenie care urmeaza sa fie utilizate pentru exercitarea serviciilor de curatenie, insotite de mostre., Minim 1 ctr. similar efectuat in ultimii 3 ani (se vor calcula anterior datei de depunere a ofertelor) cu o valoare minima de 47.000 lei fara TVA., Decl. privind utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice ? dotare min. proprie: ? aparat cu monodisc ? min 2 buc;? generator spuma ? min 2 buc.;? masina profesionala pentru spalare/aspirare pardoseli ? min 2 buc? schela? aspirator pentru lichide vacuumat + set aspirare lichide ? min 2 buc.;? aspirator praf profesional ? min 1 buc.;? aspirator profesional pentru lichide si praf? min 1 buc.? autoutilitaremin 2, 7 mc ? min. 2 buc, Numarul personalului angajat din cadrul organizatiei ofertantului in ultimii 3 ani (2008, 2009, 2010)Lista personalului ce va fi utilizat in cadrul contractului;
- Minim 1 alpinist utilitar pentru curatarea suprafetelor vitrate exteriore (570 mp), bilunar si de cate ori este nevoie;, Informatii privind subcontractantii Certificat pentru sistemul calitatii pentru servicii de curatenieISO 9001sau echivalent., Certificat pentru sistemul de mediu ISO 14001 sau echivalent.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Da
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: www.e-licitatie.ro
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 26.03.2012 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 26.03.2012 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 06.03.2012 15:05