Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Achizitie servicii de curatenie si dezinfectie


Detaliu pentru invitatia numarul 353737
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: Spitalul Clinic "Prof.Dr.Th.Burghele"
Numar invitatie: 353737/16.09.2013
Denumire contract: Achizitie servicii de curatenie si dezinfectie
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialSpitalul Clinic "Prof.Dr.Th.Burghele"Cod fiscal: 4283538, Adresa: sos. Panduri, nr.20, sector 5, Bucuresti, Telefon: 4106910/118, Fax: 4111055
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: sos. Panduri, nr.20, sector 5, Bucuresti, Romania, cod postal: 050659, telefon: +40 214106910, fax: +40 24111055, persoana de contact: GABRIEL CAPITANU
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Sos.Panduri, nr.20, sector 5, Bucuresti, Biblioteca
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Sanatate
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Achizitie servicii de curatenie si dezinfectie
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii acord-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Reluarea competitiei se va face in SEAP: Nu
Perioada previzionata pentru desfasurarea acordului cadru (in luni): 24
Acordul cadru urmeaza sa se incheie cu: un singur ofertant
II.1.5) Obiectul contractului: Achizitie servicii de curatenie si dezinfectie in Spitalul Clinic "Prof. Dr. Theodor Burghele" pentru suprafete orizontale si verticale
II.1.6) CPV: 90910000-9 - Servicii de curatenie (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 276, 250 - 552, 500 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de participare: 11050.00lei. Perioada de valabilitate a garantiei de participare :90 de zile calendaristice de la data limita de depunere a ofertelor. Garantia de participare se poate constituie prin conf. art.86 din OUG 34/2006 cu completarile si modificarile ulterioare si art. 278^1 din OUG 34/2006 cu completarile si modificarile ulterioareCursul BNR din data de 09.09.2013.
Garantie de buna executie
Se va constitui in cuantum de 5% din valoarea contractului fara TVA. Modul de constituire: conf. art.90 din HG 925/2006.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1.Declaratii privind eligibilitatea2.Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 1813.Declaratie de atestare fiscala eliberat de Administratia Financiara care sa stipuleze ca ofertantul nu are datorii fiscale la bugetul de statgeneral consolidate, in copie.dovada achitarii taxelor se va face prin prezentarea formularelor tip emise de organismele competente privind indeplinirea obligatiilor de plata scadente in luna anterioara celei in care se depune oferta;4.Certificat fiscal privind impozitele si taxele locale ca nu figureaza cu creantele bugetare de plata catre bugetul local, in copie. Dovada achitarii taxelor se va face prin prezentarea formularelor tip emise de organismele competente privind indeplinirea obligatiilor de platascadente in luna anterioara celei in care se depune oferta5.Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta conform Ordinului nr.314/2010 privind punerea in aplicare a certificatului de participare la licitatii cu oferta independenta.6.Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art.69.1.din OUG 34/2006 cu modif. si complt. ulterioare. Conducerea spitalului : Manager: Prof.Dr.Armean Petru;, Director Medical: Conf.Dr.Jinga Viorel, Serviciul Achizitii Ec.Capitanu Gabriel, Compartiment juridic - Cabinet de avocatura Serban, Asist Coordonator Spital Ionel Ileana 7.Certificat constatator emis de ONRC in original sau copie "conform cu originalul" semnata si stampilata de reprezentantul legal. Autoritateacontractanta ca solicita ofertantului clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, saprezinte certificat constatator in original sau copie legalizata pentru conformitate, in situatia in care a prezentat acest document in copie , dincare sa rezulte: 1. obiectul de activitate al ofertantuluiDocumente care dovedesc ca ofertantul beneficiaza de prevederile Legii nr.346/2004 privind stimularea infiintarii si dezvoltariiintreprinderilor mici si mijlocii (daca este cazul)Persoane juridice/fizice straine - prezentare Documente care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Bilanturile contabile pe ultimii 3 ani, vizate si inregistrate de organele competente, in copie conforma cu originalul, Informatii privind cifra de afaceri medie: Declaratie prin care ofertantul va demonstra realizarea unei cifre de afaceri globale medii anuale pentru ultimii trei ani egala sau mai mare decat echivalentul a 552500 lei.Se folosi cursul BNR la nivelul ultimilor 3 ani, pentru calcul echivalentei se va aplica cursul mediu leu/valuta comunicat de BNR pentru fiecare an in parte.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Declaratie privind lista principalelor prestari de servicii in ultimii 3 aniOfertantul trebuie sa demonstreze ca a prestat un contract de prestari servicii similare cu obiectul de activitate al contractului, duse la bun sfarsit/finalizate, in unitati de stat sau private, in ultimii 3 ani impliniti de la data limita de depunere a ofertelor (36 de luni calculate prin raportare la data limita de depunere), in care participarea ofertantului sa fi fost cu o valoare egala sau mai mare decat suma de 276250 lei lei fara TVA.Prestarile de servicii se confirma prin prezentarea unor certificate/documente emise sau contrasemnate de o autoritate ori de catre clientul privat beneficiar. In cazul in care beneficiarul este un client privat si, din motive obiective, operatorul economic nu are posibilitatea obtinerii unei certificari/confirmari din partea acestuia, demonstrarea prestarilor de servicii se realizeaza printr-o declaratie a operatorului economic. Pentru calcul echivalentei se va aplica cursul mediu leu/valuta comunicat de BNR pentru fiecare an in parte., Declaratie formular care contine informatii privind numarul personaluluiangajat la data depunerii ofertei, asigurarea cu personal de specialitate, numarul si pregatirea intregului personal, (numar personal ce va fidisponibilizat pentru realizarea serviciului care face obiectul acestui acordcadru.Ofertantul trebuie sa prezinte un angajament de participare la indeplinireacontractului a unui numar de minimum 30 de persoane -( agenti decuratenie specializati) ? si minimum 2 supraveghetori, din care cel putin unulsa fie asistent de igiena (conf. Formularului specific ? din Sectiunea IV aprezentei documentatii de atribuire ?Declaratie privind forta de munca?)., Declaratie pe proprie raspundere care contine dotarile tehnice necesare realizarii activitatilor specifice indeplinirii obiectului contractului (conf. Formularului specific 6 ? din Sectiunea IV a prezentei documentatii de atribuire ?Declaratie privind dotariletehnice?) Informatii privind implementarea Sistemelor de Management al Mediului ISO 14001:2008 sau standard echivalent pentru activitatea de curatenie si dezinfectie, Informatii privind implementarea Sistemelor de Management al calitatii ISO 9001:2008 sau standard echivalent pentru activitatea de curatenie sidezinfectiePentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 30.09.2013 09:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 30.09.2013 10:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 13.09.2013 12:06
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer