Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Achizitie servicii de curatenie spatii


Detaliu pentru invitatia numarul 355914
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: Casa de Asigurari de Sanatate a Municipiului Bucuresti
Numar invitatie: 355914/19.11.2013
Denumire contract: Achizitie servicii de curatenie spatii
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialCasa de Asigurari de Sanatate a Municipiului BucurestiCod fiscal: 11629740, Adresa: Str.Serg. Matei Dumitru, nr.1-3, sector 2, Bucuresti, Telefon: +40 0316901003, Fax: +40 0316901023
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: SEAP
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: In SEAP
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Sanatate
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Achizitie servicii de curatenie spatii
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii acord-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Reluarea competitiei se va face in SEAP: Nu
Perioada previzionata pentru desfasurarea acordului cadru (in luni): 24
Acordul cadru urmeaza sa se incheie cu: un singur ofertant
II.1.5) Obiectul contractului: Achizitie servicii de curatenie spatii conform caietului de sarciniValoarea celui mai mare contract subsecvent: 241935, 48 lei
II.1.6) CPV: 90910000-9 - Servicii de curatenie (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 483, 870.96 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuant. gar.de part.: 2 % din val. est. fara TVA, adica 9.677, 42 lei.Daca se va constitui in valuta, data la care se va face echiv. lei/valuta va fi cursul BNR stab. cu 5 zile inainte de data lim. de dep. a ofertei.Ea poate fi const.: a)prin vir. bancarb)OP in contul ROXXXXXXXX deschis la Trez. xxx, titular de cont C.A.S.M.B., cod fis. 11629740.Gar. de part. se va posta scanata in SEAP, originalul se va prez. la sediul AC ?pana la data lim. de dep. a ofertei?.c) Scris. de gar. bancara (Form. 17) in favoarea AC conf. form. anexat.d) instr. de gar. emis in cond. legii de o soc. de asig., in cuantumul si pt per. solicitata. Instr. de garantare trebuie sa prevada daca plata gar. se va executa: - conditionat, dupa constatarea culpei pers. garantate, in conf. cu contr. garantat; sau- neconditionat, la prima cerere a benef., pe baza decl. cu privire la culpa pers. garantatee) prin depunere la casieria C.A.S.M.B.: - a unui OP sau a unei file cec, care vor fi confirmate pana la data limita de depunere a ofertelor- a sumei in numerarScris. de gar. vor fi eliberate de o banca din Romania, sau de o banca din strainatate.- Perioada de valab. a gar.- va fi cat perioada de valab. a ofertei, adica 60 de zile, de la data lim. de dep. a ofertei.Ofertantii care vor constitui gar. de part. prin virament bancar (O.P.) sau printr-un instr. de garantare emis in conditiile legii de o societ.bancara, vor include in cadrul acestora si urmat. clauza: ?in sit. in care subscrisa a depus contestatie la C.N.S.C.B., iar acesta a respins contestatia, ne obligam sa viram in contul AC o val. raportata la val. est. a contr., conf. art. 278ยน al.(1) din OUG 34/2006 cu modif. si compl. ulterioare, respectiv 4.263, 87 lei.Gar. pentru part. se pierde cand: 1-ofertantul isi retrage oferta in per. de valab. a ofertei;2-oferta sa fiind stabilita castigatoare, refuza sa semneze contr. de achiz.publica in per. de valab. a ofertei.
Garantie de buna executie
Garantia de buna executie va reprezenta 10% din valoarea fara TVA a contractului subsecvent / 5 % pentru IMM, si se va putea constitui prin una din urmatoarele modalitati, in termen de maximum 3 zile de la semnarea contractului, devenind anexa la contractul incheiat: 1. scrisoare de garantie bancara (Formular nr.11)2. instrument de garantare emis in conditiile legii de o de o societate de asigurariExecutarea contractului incepe dupa constituirea garantiei de buna executie.Eliberarea/Restituirea garantiei de buna executie se va face in cel mult 14 zile de la data indeplinirii de catre contractant a obligatiilor asumate prin contract, daca nu a ridicat pana la acea data pretentii asupra ei, iar riscul pentru vicii ascunse este minim.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: a) Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.180 din OUG nr.34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare. Se va completa Formularul nr.2 din Sectiunea III. Declaratia se va prezenta si de tertul sustinator, daca este cazul.b) Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.181 din OUG nr.34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare. Se va completa Formularul nr.3 din Sectiunea III. Declaratia se va prezenta si de tertul sustinator, daca este cazul, conform literelor a, c^1 ?i d din oug 34/2006.c) Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.69^1 din OUG nr.34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare. Se va completa Formularul nr. 4 din Sectiunea III.Persoanele cu functie de decizie din cadrul autoritatii contractante, in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire sunt urmatoarele: - Presedinte ? Director General ? Prof. Univ. Dr. Gheorghe IANA- Director Logistica CASMB- Ing. Octavian Miread) Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta. Se va completa Formularul nr. 5 din Sectiunea III, potrivit Ordinului nr.314/2010 al Presedintelui ANRMAP.e) Declaratie privind calitatea de participant la procedura, completata si semnata de catre reprezentantul legal (Formularul nr. 20 din Sectiunea III).f) Certificat de atestare fiscala eliberat de MFP-ANAF care sa ateste faptul ca ofertantul nu are datorii exigibile la data de 25 a lunii anterioare termenului limita de depunere a ofertei.g) Certificat de atestare fiscala de la Directia Impozite si Taxe Locale, din care sa reiasa ca ofertantul nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care este prevazut ?termenul limita de depunere a ofertelor? sau, daca procedura de emitere a acestor certificate nu permite confirmarea situa?iei datoriilor la data solicitata, ofertantul poate depune o declara?ie pe propria raspundere conform art. 11 alin (4) din HG 925/2006. Certificat constatator eliberat de Ministerul Justitiei, Oficiul Registrul Comertului.Pentru persoane juridice straine: documente care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional.Certificatul constator trebuie sa certifice faptul ca ofertantul apartine categoriei profesionale impuse de indeplinirea contractului, respectiv sa aibe inscris codul CAEN corespunzator obiectului achizitiei publice. Informa?iile cuprinse in Certificatul constatator trebuie sa fie reale/actuale la data limita de depunere a ofertei.Certificatul va fi solicitat in original/copie legalizata ofertantului declarat castigator inainte de comunicarea rezultatului procedurii.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: a) Fisa de informatii generale. Se va completa Formularul nr.6 din Sectiunea III, din care sa reiasa sediul si datele de identificare ale ofertantului, numarul de telefon, fax, contul deschis la Trezorerie si contul pentru restituirea garantiilor de participare la procedura, precum si cifra de afaceri globala pe ultimii 3 ani.b) Se va prezenta bilant contabil pe anii 2010, 2011 si 2012 vizat si inregistrat de organele competente, din care sa rezulte cifra medie de afaceri globala pe anii fiscali2010, 2011 si 2012 sa fie mai mare sau cel putin egala cu 483.870, 96 lei.Valorile vor fi exprimate in lei/alta valuta, la cursul lei/alta valuta mediu comunicat de BNR pentru anii respectivi. Ofertan?ii care trebuie sa faca conversia altor monede sau lei vor utiliza ratele de schimb medii anuale stabilite de BNR.c) nivelul minim impus la cifra de afaceri este de 483.870, 96 lei.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Experien?a similara- lista principalelor servicii prestate in ultimii 3 ani, din care sa rezulte ca a prestat servicii similare, continand valori, perioade de prestare, beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati. Suma valorilor de servicii prestate inclusa in contractul/contractele prezentat/prezentate de catre operatorul economic sa fie mai mare sau egala cu 241.935, 48 lei. Prestarile de servicii se confirma prin prezentarea unor certificate/documente emise sau contrasemnate de o autoritate ori de catre clientul privat beneficiar. In cazul in care beneficiarul este un client privat si, din motive obiective, operatorul economic nu are posibilitatea obtinerii unei certificari/confirmari din partea acestuia, demonstrarea prestarilor de servicii se realizeaza printr-o declaratie a operatorului economic. Se va ata?a formularul 7.Pentru calculul echivalen?ei se va indica cursul mediu anual lei/valuta comunicat de BNR pentru fiecare an in parte.Curs euro comunicat de BNR la data de: 31.12.2010 - 1 euro=4, 2848 ron;31.12.2011 - 1 euro=4, 3197 ron;31.12.2012 - 1 euro=4, 4287 ron;
- Declaratie privind efectivul mediu anual al personalului angajat si al cadrelor de conducere. (Formularul 9 din sectiunea ?Formulare?). Vor fi desemnate persoanele care vor fi direct raspunzatoare de indeplinirea contractului.Se vor prezenta CV-urile persoanelor raspunzatoare de derularea contractului, semnate de titularii acestora;
- Declaratie care contine informatii privind dotarile specifice, utilajele, echipamentul tehnic, mijloacele de transport, laboratoarele si alte mijloace fixe pe care candidatul/ofertantul se angajeaza sa le utilizeze pentru indeplinirea contractului (Formularul nr. 10 din sectiunea ?Formulare?);
- Declaratie pe propria raspundere din care sa reiasa ca daca oferta sa va fi stabilita castigatoare, ofertantul va asigura dotarile ?i personalul necesar realizarii contractului;
- document constatator din partea achizitorului/beneficiarului, din care sa reiasa modul de indeplinire a obligatiilor contractuale, precum si calitatea serviciilor furnizate sau pot fi prezentate orice alte certificate/documente emise sau contrasemnate de o autoritate ori de catre clientul beneficiar. - Ofertantul va prezenta Certificatul Sistemului de Management al Calitatii conform SR EN ISO 9001:2008, sau echivalent, care trebuie sa fie emis pentru domeniul obiectului contractului prezentei achizitii;
- Ofertantul va prezenta dovada certificarii Sistemului de Management de Mediu conform SR EN ISO 14001:2005, sau echivalent;
- Ofertantul va prezenta Certificatul Sistemului de management al Securita?ii Informa?iei conform SR ISO/CEI 27001:2006, sau echivalent.Nu se accepta adeverinte ca sunt in curs de certificareOrice document in care se mentioneaza ca auditul de certificare a fost finalizat, urmand ca acesta sa primeasca in curand certificarea propriu-zisa, poate constitui dovada asigurarii unui nivel corespunzator al calitatii sau orice alte probe sau dovezi prezentate de operatorul economic respectiv, in masura in care probele/dovezile prezentate confirma asigurarea unui nivel corespunzator al calitatii.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura online
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 29.11.2013 15:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: -
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 19.11.2013 14:45
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer