Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - ACHIZITIE SERVICII DE DESZAPEZIRE ORAS TURCENI


Detaliu pentru invitatia numarul 337453
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: Orasul Turceni
Numar invitatie: 337453/16.10.2012
Denumire contract: ACHIZITIE SERVICII DE DESZAPEZIRE ORAS TURCENI
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialOrasul TurceniCod fiscal: 4813480, Adresa: Consiliul Local Turceni, str Muncii, , jud Gorj, Turceni, Telefon: 0253335024/0253335025, Fax: 0253/335026
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Consiliul Local Turceni, str Muncii, , jud Gorj, Turceni, Romania, cod postal: 217520, telefon: +40 253335024, fax: +40 253335026, persoana de contact: Predescu Georgiana Diana
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: sediul Primariei orasului Turceni, str. Muncii, nr. 12, Biroul Achizitii Publice
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: ACHIZITIE SERVICII DE DESZAPEZIRE ORAS TURCENI
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Prestarea serviciilor de deszapezire in Orasul Turceni
II.1.6) CPV: 90620000-9 - Servicii de deszapezire (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 161, 290 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de participare este de 3225 lei.In cazul ofertantilor din categoria IMM facand dovada in acest sens prin prezentarea documentelor prevazute in Legea 346/2004 ? garantia de participare se constituie in procent de 50% din cuantumul precizat in documentatia de atribuire.In cazul in care ofertantul este o asociere, incadrarea in categoria IMM se va analiza cu privire la asocierea in ansamblu. Astfel, chiar daca toti asociatii se incadreaza, im mod individual, in categoria IMM, reducerea cu 50% a criteriului privind cifra de afaceri nu se va aplica daca asocierea in ansamblu nu se incadreaza in categoria IMM.Perioada de valabilitate a garantiei pentru participare va fi 120 zile de la data limita de depunere a ofertelor.Garantia va fi constituita astfel: a. scrisoare de garantie bancara - se va completa Formularul Scrisoarea de garantie bancara trebuie: 1. prezentata in original si anexata/atasata la coletul cu oferta2. sa faca referire expresa la procedura organizata deautoritatea contractanta3. sa contina in clar denumirea autoritatii contractante in favoarea careia s-a constituit4. sa contina valoarea garantiei care sa corespunda sumei de 3225 lei5. sa aiba inscrisa valabilitatea pentru care a fost constituita6. sa contina parafa lizibila a bancii emitente si /sau semnatura autorizata7. sa fie emisa pentru operatorul economic care a depus oferta.SAU: Garantia de participare se constituie prin virament bancar sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, care se prezinta in original, in cuantumul si pentru perioada prevazuta in documentatia de atribuire.b.direct la casieria Primariei Orasului Turcenic. instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Declaratie privind eligibilitateadeclaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art.180 din OUG nr.34/2006Formulare tip cu valabilitate privind situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se prezinta ofertele, emise de: - Directia impozite si taxe locale din care sa reiasa ca ofertantul nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele-Directia Generala a Finanatelor Publice ? taxe si impozite catre bugetul consolidat al statului din care sa reiasa ca ofertantul nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun oferteleneincadrarea in prevederile art 181 din OUG 34/2006Certificatul de participare cu oferta independenta conform Ordin 314/2010 ANRMAP Se va prezenta in original.Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 69ยน din OUG nr 34/2006 ? Formularul Nr.2ASe va prezenta in original.declaratie privind neincadrarea in prevederile art.69 ind.1 din OUGnr.34/2006;cu privire la conflictul de interese, respectiv incadrarea in prevederile art.69 indice 1 din O.U.G. 34/2006, persoanele cu functie dedecizie din cadrul autoritatii contractante, in ceea ce priveste organizarea, derularea, si finalizarea procedurii de atribuire sunt: GILCEAVA DUMITRU - primar, Cilibiu Cristina-viceprimar, CILIBIU ION-ADRIAN ? administrator public, GOLUMBEANU ELENA ? secretar, RADOI MINEL ?sef birou contabilitate, FOTA ALINA-consilier juridic, BALTARETU SOCOL VALERIU-consilier superior birou tehnic, PREDESCU GEORGIANA DIANA-inspector achizitii publice, LAMBU FLORICA ? inspector, TUNARU OLIMPIA- inspector, POPESCU CATALIN ? inspectorBiriboiu Ion- consilier localBurada Nicolae- consilier localCornescu Doru Ion- consilier localNicolae Floarea - consilier localDumitrascu Ion- consilier localFaini?i Magdalena- consilier localIordache Ion - consilier localDinu Ion- consilier localIonitoiu Ion Marius - consilier localManoiu Octavian- consilier localManolache Florina - consilier localTra?ca Constantin- consilier localTudoroaia Alexandru - consilier localCostescu Florin Constantin - consilier localCazier judiciar pentru administratorul societatii eliberat de organele competente (nu mai vechi de 30 de zile)2. Cazier fiscal al societatii eliberat de organele competente. Autoritatea contractanta va solicita operatorilor economici sa prezinte situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se prezinta ofertele .Declaratia privind calitatea de participant la procedura.Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta Se va prezenta in original Persoane juridice- Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului sau echivalent- in original sau copie conform cu originalul sau copie legalizata; (NU MAI VECHI DE 30 ZILE DE LA DATA DEPUNERII OFERTELOR)in etapa evaluarii ofertelor, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, ofertantul clasat pe primul loc, va prezenta pentru conformitate documentul in original/copie legalizata.-licenta ANRSC, (clasa 1, 2 sau 3), pentru activitatea de curatare si transport a zapezii de pe caile publice si mentinerea in functiune a acestora pe timp de polei sau inghet in conformitate cu legea 51/2006 si legea 101/2006.Persoane fiziceDocumente care dovedesc o forma de inregistrare /atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Informatii generaleOfertantul sa aiba cifra de afaceri medie anuala din ultimii 3 ani in domeniul de activitate aferent obiectului contractului de minim 161290 lei fara TVApentru prestarea serviciilor . pentru calcul echivalentei se va aplica cursul mediu anual lei/valuta comunicat de BNR/BCE pentru fiecare an in parte.In cazul asocierilor, valoarea se refera la cifra de afaceri medie anuala a societatilor mixte, consortiilor sau asociatiilor., Bilanturile contabile vizate din ultimii 3 aniinclusiv anexele, in copie simpla pe care se va mentiona CONFORM CU ORIGINALUL., Scrisoare de bonitate emisa de banca ofertantului ( eliberata cu cel mult 30 zile inaintea datei limita de depunere a ofertei), in original , copie legalizata sau copie conform cu originalulInformatii minimale ce trebuie cuprinse in scrisoarea de bonitate : -au fost/sunt inregistrate restante fata de banca provenite din nerambursarea creditelor/dobanzilor acordate ;
-au fost/sunt inregistrate litigii cu tertii ;
-au fost/sunt inregistrate popriri pe conturile operatorului economic ;
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Lista principalelor servicii prestate in ultimii 3 ani - minim un contract similarPrezentarea declaratiei insotita de un tabel cuprinzandobiectele contractelor, valorilor, perioade de prestare si beneficiari ai serviciilor prestate , in original., prezentarea fisei cu experienta similara din care trebuie sa rezulte casuma valorilor de servicii prestate, incluse in contractele prezentate de catre operatorul economic ca dovada a experientei lui similare, sa fie egala sau mai mare decat valoarea de servicii ce vor fi prestate in baza contractului care urmeaza sa fie atribuit, respectiv valoarea estimata de 161290 lei fara TVA pentru prestarea serviciilor. Pentru calculul echivalentei se va raporta la cursul mediu anual lei/valuta comunicat de BNR pentru fiecare an in parte, Contractul in baza caruia a fost intocmita fisa cu experienta similara, in copie semnata si stampilata conform cu originalul - se va limita doar la copii de pe partile revalante din contract(parti, durata, valoare garantie, semnaturi)., Procesul-verbal de receptie la terminarea serviciilor pentru contractulprezentat ca experienta similara, in copie semnata si stampilata conform cu originalul.5. Recomandarea din partea beneficiarului pentru contractul prezentat ca experienta similara, in copie semnata si stampilata conform cu originalul., Declaratie privind echipamentele tehnice, instalatiiPrezentarea declaratiei insotite de tabel privind echipamentele tehnice, instalatiile, in original, 1. declaratie referitoare la efectivele medii anuale ale personalului angajat si al cadrelor de conducere in ultimii 3 ani, in original, 2. Lista cu personalul tehnic de specialitate necesar pentru indeplinirea contractului de achizitie publica, inoriginal, care trebuie sa cuprinda: Ofertantul trebuie sa dispuna de resursele umane strict necesare indeplinirii in bune conditii a contractului: - un responsabil cu protectia mediului;
- un responsabil cu sanatatea si securitatea munciiIn lista vor fi inscrise nominal persoanele de conducere si de prestare care vor fi utilizate in cadrul acestui contract.3. informatii referitoare la personalul/organismul tehnic de specialitate de care dispune sau al carui angajament de participare a fost obtinut de catre candidat/ofertant, in special pentru asigurarea controlului calitatii;, 4. Documente edificatoare din care sa rezulte ca personalul inscris in lista este calificat sa presteze acest gen de servicii (diplome, autorizatii, atestate, certificate de calificare), in copie semnata si stampila conforma cu originalul., Se solicita completarea formularului cu privire la subcontractantii, acordul si specializarea acestora., Pentru asociere se va prezenta: Liderul de asociatie va prezenta toate documentele solicitate in fisa de date a achizitiei.Se va prezenta acordul de asociere si se va preciza liderul de asociere.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Da
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: gratuit prin descarcare fisier atasat sau direct de la sediul Primariei Turceni in urma unei solicitari scrise
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 30.10.2012 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 30.10.2012 12:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 15.10.2012 09:42
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer