Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Achizitie servicii de dezinsectie.


Detaliu pentru invitatia numarul 350221
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: Regia Autonoma de Distributie a Energiei Termice Bucuresti
Numar invitatie: 350221/10.07.2013
Denumire contract: Achizitie servicii de dezinsectie.
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialRegia Autonoma de Distributie a Energiei Termice BucurestiCod fiscal: RO 361218, Adresa: Str.Cavafii Vechi nr.15 sector 3, Bucuresti, Telefon: +40 372148000, Fax: +40 213126203 / +40 213108132
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Str.Cavafii Vechi nr.15 sector 3, Bucuresti, Romania, cod postal: 030254, telefon: +40 372148086, fax: +40 213126203/+40 213108132, persoana de contact: Serviciul Achizitii Publice
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Str. Cavafii Vechi nr. 15, sector 3, etaj 7, camera 72, Serviciul Achizitii Publice RADET.
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Da
I.2.2) Tip Activitate: Producere, transport ?i distribu?ie de gaz ?i de energie termic?
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Achizitie servicii de dezinsectie.
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii acord-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Reluarea competitiei se va face in SEAP: Nu
Perioada previzionata pentru desfasurarea acordului cadru (in luni): 12
Acordul cadru urmeaza sa se incheie cu: un singur ofertant
II.1.5) Obiectul contractului: Servicii de dezinsectie care se vor presta insediile administrative ale RADET Bucuresti, centrale termice si puncte termice conform Anexei 1.
II.1.6) CPV: 90921000-9 - Servicii de dezinfectie si de dezinsectie (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 223, 000 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de participare: 3.800 lei. Echivalenta pentru o garantie de participare depusa in euro se va face la cursul BNR din data anterioara datei limita de depunere a ofertelor cu 5 zile.Cont de evidenta a garantiilor de participare RADET Bucuresti: cont RO42 RNCB 0074 0064 2303 0326 -BCR Sector 3. Perioada de valabilitate a garantiei de participare va fi cel putin egala cu perioada minima de valabilitate a ofertei, respectiv 90 zile incepand cu data limita stabilita pentru depunerea ofertelor. Garantia de participare se constituie prin virament bancar sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, care se prezinta in original, in cuantumul si pentru perioada prevazuta sau prin ordin de plata ori fila cec, cu conditia confirmarii acestora de catre banca pana la data deschiderii ofertelor. In baza prevederilor art. 16 alin. (2) din Legea nr. 346/2004 cu modificarile si completarile ulterioare, garantia de participare a operatorilor economici incadrati in categoria intreprinderilor mici si mijlocii va fi admisa in cuantum de 50% din valoarea impusa. In acest caz, operatorii economici au obligatia de a prezenta documentele prevazute la art. 7 din Legea nr. 346/2004 cu modificarile si completarile ulterioare. Cuantumul ce se va retine din garantia de participare in conditiile art. 2781 alin. (1) lit. b) din OUG nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare (1% din valoarea estimata) = 223.000 lei x 1% = 2.230 lei. Retinerea garantiei de participare se va face potrivit dispozitiilor art. 87 alin. (1) din HG nr. 925/2006 cu modificarile si completarile ulterioare.
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie: 5% din valoarea fiecarui contract subsecvent, fara TVA. Garantia de buna executie se va constitui printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, care devine anexa la contract. Documentul privind constituirea garantiei de buna executie va fi prezentat in forma originala. In baza prevederilor art. 16 alin. (2) din Legea nr. 346/2004 cu modificarile si completarile ulterioare, garantia de buna executie a operatorilor economici incadrati in categoria intreprinderilor mici si mijlocii va fi admisa in cuantum de 50% din valoarea impusa. In acest caz, operatorii economici au obligatia de a prezenta documentele prevazute la art. 7 din Legea nr. 346/2004 cu modificarile si completarile ulterioare.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Cerinta nr. 1Prezentarea declaratiei pe propria raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art. 180 din OUG nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare (formular nr. 2). In cazul in care in tara de origine sau in tara in care este stabilit ofertantul nu exista prevederi legale referitoare la declaratia pe propria raspundere, se accepta o declaratie autentica, data in fata unui notar, a unei autoritati administrative sau judiciare ori a unei asociatii profesionale care are competente in acest sens. Autoritatea contractanta are obligatia de a exclude din procedura aplicata pentru atribuirea contractului de achizitie publica orice ofertant despre care are cunostinta ca, in ultimii 5 ani, a fost condamnat prin hotararea definitiva a unei instante judecatoresti, pentru participare la activitati ale unei organizatii criminale, pentru coruptie, pentru frauda si/sau pentru spalare de bani.Persoana care asigura sustinerea financiara si/sau sustinerea tehnica si profesionala va prezenta declaratia pe propria raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art. 180 din OUG nr. 34/2006 (formular nr. 2).Cerinta nr. 2Prezentarea declaratiei pe propria raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art. 181 din OUG nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare (formular nr. 3).In cazul in care in tara de origine sau in tara in care este stabilit ofertantul nu exista prevederi legale referitoare la declaratia pe propria raspundere, se accepta o declaratie autentica, data in fata unui notar, a unei autoritati administrative sau judiciare ori a unei asociatii profesionale care are competente in acest sens.Autoritatea contractanta are dreptul de a exclude dintr-o procedura pentru atribuirea contractului de achizitie publica orice ofertant care se afla in oricare dintre urmatoarele situatii: -a intrat in faliment ca urmare a hotararii pronuntate de judecatorul-sindic;
-nu si-a indeplinit obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor de asigurari sociale catre bugetele componente ale bugetului general consolidat, in conformitate cu prevederile legale in vigoare in Romania sau in tara in care este stabilit;
-in ultimii 2 ani nu si-a indeplinit sau si-a indeplinit in mod defectuos obligatiile contractuale, din motive imputabile ofertantului in cauza, fapt care a produs sau este de natura sa produca grave prejudicii beneficiarilor acestuia;
-a fost condamnat, in ultimii trei ani, prin hotararea definitiva a unei instante judecatoresti, pentru o fapta care a adus atingere eticii profesionale sau pentru comiterea unei greseli in materie profesionala;
-prezinta informatii false sau nu prezinta informatiile solicitate de catre autoritatea contractanta, in scopul demonstrarii indeplinirii criteriilor de calificare.Persoana care asigura sustinerea financiara si/sau sustinerea tehnica si profesionala va prezenta declaratia pe propria raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art. 181 din OUG nr. 34/2006, lit a), c) ind. 1 si d) (formular nr. 3).Cerinta nr. 3Indeplinirea obligatiilor de plata catre bugetul general consolidat si catre bugetul local.Se vor prezenta urmatoarele documente: -certificat de atestare fiscala (datorii la bugetul general consolidat);
-certificat de taxe si impozite locale (datorii la bugetele locale), care sa prezinte situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele, in conformitate cu prevederile legale in vigoare in Romania sau in tara in care este stabilit operatorul economic. Cerintele referitoare la obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor de asigurari sociale catre bugetele componente ale bugetului general consolidat sunt considerate ca fiind indeplinite in masura in care operatorii economici prezinta inlesniri la plata de genul esalonarilor sau compensarilor, aprobate de catre organele competente in domeniu.Cerinta nr. 4Prezentarea declaratiei pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 69 ind.1 (evitarea conflictului de interese) din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare (formular nr. 4). Incadrarea in situatia prevazuta la art. 69 ind. 1 din OUG nr. 34/2006 atrage excluderea ofertantului de la procedura pentru atribuirea contractului.Atat tertii sustinatori, cat si subcontractantii, vor prezenta declaratia pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 69 ind. 1 (evitarea conflictului de interese) din OUG nr. 34/2006 (formular nr. 4). In cazul in care in tara de origine sau in tara in care este stabilit ofertantul nu exista prevederi legale referitoare la declaratia pe propria raspundere, se accepta o declaratie autentica, data in fata unui notar, a unei autoritati administrative sau judiciare ori a unei asociatii profesionale care are competente in acest sens. Persoanele cu functie de decizie din cadrul autoritatii contractante, in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire sunt: I. Comisia de evaluare: -Doinita Botez? Serviciul Achizitii Publice ? presedinte cu drept de vot;
-Valentin Turculeasa ? Director Comercial ? membru;
-Gabriel Horvat ? Sef Serviciu Ad-tiv si Paza ? membru;
-Octavian Calin ? Sef Serviciu Sanatate si Securitate in Munca ? membru;
-Dana Nita ? Sef Serviciu Achizitii Publice ? membru;
-Violeta Badea ? Serviciul Achizitii Publice ? membru de rezerva;
-Lucica Gheorghe ? Serviciul Achizitii Publice ? membru de rezerva.II. Expert cooptat in cadrul comisiei de evaluare ? Gheorghe Ciuperca ? Serviciul Tehnic.III. Compartimentul intern specializat: Valeria Lupusor ? Consilier juridic Serviciul Achizitii Publice.IV. Persoana care aproba documentele emise in legatura cu sau pentru procedura de atribuire: Ion Voicu ? Director General Interimar.V. Persoanele care aproba bugetul aferent autoritatii contractante, necesar finantarii contractelor de achizitie publica: Ion Voicu ? Director General Interimar, Dan Mavrodin ? Director Economic.Cerinta nr. 5Prezentarea certificatului de participare cu oferta independenta, conform Ordinului nr. 314/2010 al presedintelui ANRMAP privind punerea in aplicare a certificatului de participare la licitatie cu oferta independenta (formular nr. 5).Prezentarea documentelor: Autoritatea contractanta permite depunerea documentelor in oricare dintre formele: original, copie legalizata, copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul".Sunt solicitate in forma originala acele acte emise de societati de asigurari, societati bancare sau alte institutii financiare acreditate, acte ce nu pot fi emise, si implicit, folosite decat in scopul demonstrarii anumitor cerinte legate de procedura de atribuire pentru care au fost solicitate;Toate documentele intocmite/emise de catre ofertant, cu scopul participarii la prezenta procedura initiata in vederea atribuirii contractului de achizitie publica/incheierii contractului de achizitie publica, se vor prezenta in original, inclusiv angajamentul ferm al tertului/tertilor sustinator(i). Cerinta nr. 1Prezentarea certificatului constatator emis de Oficiul National al Registrului Comertului din care sa rezulte obiectul de activitate al operatorului economic. Informatiile din certificatul constatator trebuie sa fie reale/actuale la data limita de depunere a ofertelor. Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator emis de ONRC. Persoanele juridice/fizice straine vor prezenta documente edificatoare care sa dovedeasca o forma de inregistrare ca persoana juridica sau de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident. In acest caz, documentele se vor prezenta insotite de traducerea autorizata a acestora in limba romana.In etapa evaluarii ofertelor, autoritatea contractanta va solicita ofertantului clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, sa prezinte pentru conformitate documentul in original/copie legalizata;Cerinta nr. 2Licenta eliberata deAutoritatea Nationala de Reglementare pentru Serviciile Comunitare de Utilitati Publice( A.N.R.S.C.);Actul normativ este: Legea nr.51/2006, art.33 alin. (1) si (5), art.39 alin. (1) si (2) coroborat cu Legea 101/2006 actualizata art.21, alin. (2).Cerinta nr. 3Autorizatie sanitara de functionare in conformitate cu prevederile Ordinului MSF nr.117/2002, emisa de Institutul de Sanatate Publica Bucuresti;Cerinta nr. 4Autorizatie pentruprestari servicii de dezinsectie/dezinfectie/deratizare pe teritoriul Municipiului Bucuresti;Actul normativ - In baza art.63 alin. (5) lit.g) din Legea nr.215/2001, actualizata in 2012.Cerinta nr. 5Autorizatie sanitar veterinaraemisa de Directia Sanitar Veterinara.Actul normativ este OUG nr. 42/2004 privind organizarea activitatii sanitar veterinare si pentru siguranta alimentelor, aprobata cu modificari si completari prin Legea nr.215/2004, cu modificarile si completarile ulterioare si ale normelor si masurilor sanitar veterinare in vigoare.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cerinta nr. 1Ultimul bilant contabilSe solicita prezentarea ultimului bilant contabil la data de 31.12.2012. In cazul in care, din motive obiective, justificate corespunzator, operatorul economic nu are posibilitatea de a prezenta documentul solicitat de autoritatea contractanta, acesta are dreptul de a-si demonstra situatia economica si financiara si prin prezentarea altor documente pe care autoritatea contractanta le poate considera edificatoare, in masura in care acestea reflecta o imagine fidela a situatiei economice si financiare a ofertantului.Prezentarea documentelor: - ultimul bilant contabil vizat si inregistrat la organele competente la data de 31.12.2012;
- alte documente pe care autoritatea contractanta le poate considera edificatoare, in masura in care acestea reflecta o imagine fidela a situatiei economice si financiare a ofertantului., Cerinta nr. 2Media cifrei de afaceri globala intr-o perioada anterioara care vizeaza ultimii 3 ani ? nivel minim necesar pentru evaluarea respectarii cerintei: 190.000 lei.Prezentarea documentelor: - formular nr. 6;
- formular nr. 8, daca este cazul.Cursulmediu de referinta ce va fi avut in vedere pentru echivalenta: cursul mediu anual comunicat de BNR aferent ultimilor 3 ani financiar incheiati.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Cerinta nr. 1Lista principalelor prestari de servicii efectuate in ultimii 3 ani continand valori, perioade de livrare, beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati sau clienti privati.Prezentarea documentului: - formular nr. 7 ?Lista principalelor prestari de servicii efectuate in ultimii 3 ani continand valori, perioade de prestare, beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati sau clienti privati., Cerinta nr. 2Experienta similara (prestari de servicii similare efectuate in ultimii 3 ani) ? nivel minim necesar pentru evaluarea respectarii cerintei: 95.000 lei.Prestarile de servicii se confirma prin prezentarea cel putin a unui certificat/document emis sau contrasemnat de o autoritate ori de catre clientul beneficiar, care sa confirme nivelul minim necesar pentru evaluarea respectarii cerintei.In cazul in care beneficiarul este un client privat si, din motive obiective, operatorul economic nu are posibilitatea obtinerii unei certificari/confirmari din partea acestuia, demonstrarea prestarii serviciilor se realizeaza printr-o declaratie a operatorului economic.Prezentarea documentelor: - formular nr. 7?;
- formular nr. 9, 10, 11, daca este cazul.Cursulmediu de referinta ce va fi avut in vedere pentru echivalenta: cursul mediu anual comunicat de BNR pentru fiecare an in parte. Numarul de ani solicitati in vederea demonstrarii experientei similare se va calcula prin raportare la data limita de depunere a ofertelor., Cerinta nr. 3Informatii referitoare la studiile, pregatirea profesionala si calificarea personalului de conducere, precum si ale persoanelor responsabile pentru indeplinirea acordului cadru (contractelor subsecvente)Prezentarea documentelor: - adeverinte de atestare a personalului operator eliberate de Directia Sanatate Publica.Actul normativ care impune aceste autorizatii este: Ordinul Ministerului Sanatatii Publice si al Ministerului Educatiei Cercetarii si Tineretului nr.1225/5031/2003., Cerinta nr. 5Informatii privind subcontractantiiPrezentarea documentului: - formular nr.16 Cerinta nr. 1Standard de asigurare a calitatii ISO 9001:2008 sau echivalentPrezentarea documentului: - certificat ISO 9001:2008 in domeniul calitatii sau echivalent.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Da
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: Documentatia de atribuire este atasat electronic la prezentul anunt. Cuantumul garantiei de participare este 3.800 lei.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 24.07.2013 09:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 24.07.2013 10:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 21.10.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 09.07.2013 12:38
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer