Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Achizitie servicii de dezvoltare platforma IT


Detaliu pentru invitatia numarul 335782
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: FUNDATIA POST PRIVATIZARE
Numar invitatie: 335782/19.09.2012
Denumire contract: Achizitie servicii de dezvoltare platforma IT
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialFUNDATIA POST PRIVATIZARECod fiscal: 9772837, Adresa: CALEA PLEVNEI, NR. 46-48, SECTOR 1, Bucuresti, Telefon: 0311000719, Fax: 0311000720
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: CALEA PLEVNEI, NR. 46-48, SECTOR 1, Bucuresti, Romania, cod postal: 010233, telefon: +40 311000719, fax: +40 311000720, persoana de contact: RALUCA OPRISAN
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: CALEA PLEVNEI, NR. 46-48, SECTOR 1, Bucuresti, Romania, cod postal: 010233
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Altele (Sprijin sector IMM)
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Achizitie servicii de dezvoltare platforma IT
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Achizitionarea unei platforme de mentorat deja existente si dezvoltarea acesteia cu un modul de e-learning, dezvoltare modul de prezentare si administrare a continutului, modul de gestiune a bazelor de date, adaptarea si configurarea platformei de mentorat si a modulelor conform proiectului, managementul continutului si al comunitatii, servicii de gazduire si servicii de mentenanta. Valoarea estimata a contractului initial, fara suplimentare, este 300.000 lei, fara TVA.
II.1.6) CPV: 72212517-6 - Servicii de dezvoltare de software IT (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 400, 038 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantum 5.900 lei Forma: Instrument de garantare emis de o societate bancara sau o societate de asigurari Virament bancar in urmatorul cont RO48 BTRL 0430 1205 L215 6208, deschis la Banca Transilvania, Sucursala Unirii; Perioada de valabilitate: 60 zile de la data limita de depunere a ofertelor Instrumentul de garantare trebuie sa prezinte toate situatiile in care garantia poate fi retinuta de autoritatea contractanta, respectiv ofertantul: - isi retrage oferta in perioada de valabilitate a acesteia;
- oferta sa fiind stabilita castigatoare, refuza sa semneze contractul de achizitie publica in perioada de valabilitate a ofertei;
- oferta sa fiind stabilita castigatoare, nu constituie garantia de buna executie in perioada de valabilitate a ofertei si, oricum, nu mai tarziu de 15 zile de la semnarea contractului; In masura in care CNSC respinge contestatia depusa de operatorul economic in cadrul procedurii de atribuire, autoritatea contractanta va retine din garantia de participare a ofertantului contestator 3.000 lei in conformitate cu dispozitiile legale. Instrumentul de garantare trebuie sa prezinte si aceasta situatie de retinere a garantiei de participare
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie: 10% din valoarea fara TVA a contractului. Modalitatea de constituire ? potrivit art. 90 din H.G nr. 925/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Cerinta nr. 1Ofertantul nu trebuie sa fi fost condamnat in ultimii 5 ani, printr-o hotarare definitiva si irevocabila, pentru frauda, coruptie, spalare de bani, activitati criminale.Prezentare declaratie pe propria raspundere, in conformitate cu art. 180 din OUG nr. 34/2006 - Se completeaza Formularul nr. 1Precizari: a. Aceasta declaratie nu se solicita eventualilor subcontractanti;b. In cazul depunerii unei oferte in asociere, fiecare asociat are obligatia de a demonstra indeplinirea cerintei.c. In cazul depunerii unei oferte individuale/comune sustinuta financiar si/sau tehnico-profesional de catre tert/terti sustinatori, fiecare sustinator are obligatia de a demonstra indeplinirea cerintei.In caz de neprezentare (lipsa) a oricarui document mentionat ca cerinta de calificare nu este permisa completarea ulterioara, neprezentarea avand ca efect respingerea ofertei ca inacceptabila, cu exceptia cazului in care ofertantul uzeaza de prevederile art., 11, al. 4 din HG 925/2006, Toate documentele depuse in copie vor fi semnate si stampilate pentru conformitatea cu originalul. Formularele completate cu ocazia participarii la prezenta procedura vor fi depuse in original.Cerinta nr. 2Ofertantul nu trebuie sa se afle in niciuna dintre situatiile de excludere prevazute de art. 181 din OUG nr. 34/2006Prezentare declaratie pe propria raspundere in conformitate cu Formularul nr.2;Precizari: a. In cazul in care in tara de origine sau in tara in care este stabilit operatorul economic, nu se emit documente de tipul celor solicitate sau acestea nu vizeaza toate situatiile cuprinse la art. 181 se accepta prezentarea unei declaratii pe proprie raspundere sau dupa caz, o declaratie autentica data in fata unui notar, a unei autoritati administrative sau judiciare sau a unei asociatii profesionale care are competente in acest sens.b. In cazul ofertantilor persoane juridice/fizice straine documentele vor fi transmise in limba in care au fost emise, in original, insotite de o traducere autorizata a acestora in limba romana.c. Cerintele formulate pentru situatiile prevazute la art.181 din ordonanta nu se solicita a fi indeplinite de catre eventualii subcontractanti.d. In cazul depunerii unei oferte in asociere, cerintele formulate pentru situatiile prevazute la art.181 din ordonanta vor fi demonstrate de fiecare asociat.e. Tertul sustinator nu trebuie sa se afle in situatiile prevazute de art. 181 lit. a), c1) si d) din OUG nr. 34/2006 si va depune o declaratie in acest sens.Cerinta 3Participare cu oferta independenta Se va depune Certificat de participare cu oferta independenta conform Ordinului presedintelui ANRMAP nr. 314/2010 ? Formular nr. 9In caz de neprezentare (lipsa) a oricarui document mentionat ca cerinta de calificare nu este permisa completarea ulterioara, neprezentarea avand ca efect respingerea ofertei ca inacceptabila, cu exceptia cazului in care ofertantul uzeaza de prevederile art., 11, al. 4 din HG 925/2006, Toate documentele depuse in copie vor fi semnate si stampilate pentru conformitatea cu originalul. Formularele completate cu ocazia participarii la prezenta procedura vor fi depuse in original.Cerinta 4Neincadrarea in prevederile art. 69indice 1din OUG nr. 34/2006 Declaratie potrivit art. 69 indice 1 din O.U.G. nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare. Persoana cu putere de decizie din cadrul Fundatiei este domnul Peter BARTA, avand functia de Director executiv Director Executiv, persoane cu functie de decizie din cadrul partenerilor: Prof. Univ. Dr. Mircea Dumitru - Rector, Prof Univ Dr. Atena Elena Simionescu - Rector, Mircea Razvan Negoiescu - Administrator special, Adrian Lotrean - practician in insolventa, Razvan Crisan - Director, Dragos Paslaru - Director, Liviu Chelcea ? Formular 10 - va fi depus si de asociat, subcontractant si tert sustinator.In caz de neprezentare (lipsa) a oricarui document mentionat ca cerinta de calificare nu este permisa completarea ulterioara, neprezentarea avand ca efect respingerea ofertei ca inacceptabila, cu exceptia cazului in care ofertantul uzeaza de prevederile art., 11, al. 4 din HG 925/2006, Toate documentele depuse in copie vor fi semnate si stampilate pentru conformitatea cu originalul. Formularele completate cu ocazia participarii la prezenta procedura vor fi depuse in original. Cerinta 1Ofertantul trebuie sa fie legal constituit, sa nu se afle in nicio situatie de anulare a constituirii sale, sa aiba dreptul de a desfasura activitatea economica respectiva, iar activitatea sa-i fie autorizata de autoritatile competente. Se va depune Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului (cu cel mult 30 de zile inainte de depunerea ofertei) din care sa rezulte ca: operatorul economic este legal constituit; domeniul de activitate al ofertantului corespunde obiectului procedurii, acesta este autorizat si nu sunt inscrise mentiuni cu privire la fapte aflate sub incidenta art. 21 lit. e)- h) din Legea nr. 26/1990, in forma valabila.In cazul in care oferta este depusa de catre o asociere, atunci fiecare operator economic trebuie sa fie autorizat sa desfasoare partea sa din contract.In cazul persoanelor juridice straine se solicita documente care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, conforme legii tarii de rezidenta a operatorului economicPrecizari: Documentele privind capacitatea de exercitare a activitatii profesionale nu pot fi prezentate in favoarea ofertantului de catre eventualii subcontractanti si/sau de catre tertul/tertii sustinator/sustinatori.In cazul depunerii unei oferte in asociere, fiecare asociat are obligatia de a demonstra indeplinirea cerintei.In cazul depunerii documentelor in copie simpla autoritatea contractanta isi rezerva dreptul de a verifica conformitatea cu originalul, printr-o solicitare adresata ulterior ofertantilor in cauza.In caz de neprezentare (lipsa) a oricarui document mentionat ca cerinta de calificare nu este permisa completarea ulterioara, neprezentarea avand ca efect respingerea ofertei ca inacceptabila, cu exceptia cazului in care ofertantul uzeaza de prevederile art., 11, al. 4 din HG 925/2006, Toate documentele depuse in copie vor fi semnate si stampilate pentru conformitatea cu originalul. Formularele completate cu ocazia participarii la prezenta procedura vor fi depuse in original.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Ofertantul trebuie sa aiba capacitatea economica si financiara de a incepe desfasurarea activitatilor care fac obiectul contractului si a indeplini obligatiile contractuale la termenele si standardele calitative asumate prin oferta si contract. Cifra de afaceri globala pe ultimii 3 ani financiari (2009, 2010, 2011), sa aiba o valoare de minim 600.000 lei.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Ofertantul trebuie sa faca dovada ca are experienta similara in prestarea serviciilor ce fac obiectul contractului, prin prestare de servicii similare, in maxim doua contracte, a caror valoare cumulata a fost de minim 300.000 lei, fara TVA. Serviciile trebuie sa fi fost prestate in ultimii 3 ani calculati in functie de data limita de depunere a ofertelor. Se va completa si se va depune Formularul nr. 4 -Declaratie privind principalele servicii prestate in ultimii 3 ani Certificate/documente emise sau contrasemnate de o autoritate ori de catre clientul privat beneficiar pentru dovedirea experientei similare., Declararea subcontractantilor, Ofertantul va face dovada ca pentru derularea contractului in bune conditiivor lucra persoane cu pregatirea solicitata de autoritatea contractanta.Vor fi nominalizate persoane pentru fiecare din posturile de mai jos si pentrufiecare vor fi depuse documentele solicitate.Ofertantul va depune o Declaratie privind nominalizarea personalului inconformitate cu Formularul nr. 6, Project Manager (lider de echipa) cu experienta in coordonarea echipei Experienta specifica min.3 ani. CV- Formular Europass, cu toate rubricile completate. Din acesta trebuie sa reiasa calificarile si experienta relevanta pentru pozitia solicitata, precum si documentele pe care le va depune la solicitarea achizitorului in probarea informatiilor declarate in CV. Se vor respecta intocmai Instructiunile de completare a CV-ului Europass care pot fi accesate la http: //europass.cedefop.europa.eu/ro/home. Declaratie de disponibilitate ? Formular nr. 7, Project Manager Tehnic (Expert tehnic coordonator) cu experienta in dezvoltare de proiecte de dezvoltare web complexeStudii superioare de lunga durata in domeniul tehnic IT. Experienta specifica min 3 ani. se va depune CV- Formular Europass, cu toate rubricile completate. Din acesta trebuie sa reiasa calificarile si experienta relevanta pentru pozitia solicitata, precum si documentele pe care le va depune la solicitarea achizitorului in probarea informatiilor declarate in CV. Se vor respecta intocmai Instructiunile de completare a CV-ului Europass care pot fi accesate la http: //europass.cedefop.europa.eu/ro/home. Declaratie de disponibilitate ? Formular nr. 7, Consultant Dezvoltare Platforma WebExperienta specifica min 3 ani in activitatea respectiva (dezvoltare platform web).Se va depune: CV- Formular Europass, cu toate rubricile completate. Din acesta trebuie sa reiasa calificarile si experienta relevanta pentru pozitia solicitata, precum si documentele pe care le va depune la solicitarea achizitorului in probarea informatiilor declarate in CV. Se vor respecta intocmai Instructiunile de completare a CV-ului Europass care pot fi accesate la http: //europass.cedefop.europa.eu/ro/home. Declaratie de disponibilitate ? Formular nr. 7, Manager de Comunitate VirtualaExperienta specifica min. 3 ani ca administrator de comunitatea virtualaCV- Formular Europass, cu toate rubricile completate. Din acesta trebuie sa reiasa calificarile si experienta relevanta pentru pozitia solicitata, precum si documentele pe care le va depune la solicitarea achizitorului in probarea informatiilor declarate in CV. Se vor respecta intocmai Instructiunile de completare a CV-ului Europass care pot fi accesate la http: //europass.cedefop.europa.eu/ro/home. Declaratie de disponibilitate ? Formular nr. 7, Designer cu experienta in web development Experienta specifica min 3 ani ca specialist in dezvoltare web. Se va depune: CV- Formular Europass, cu toate rubricile completate. Din acesta trebuie sa reiasa calificarile si experienta relevanta pentru pozitia solicitata, precum si documentele pe care le va depune la solicitarea achizitorului in probarea informatiilor declarate in CV. Se vor respecta intocmai Instructiunile de completare a CV-ului Europass care pot fi accesate la http: //europass.cedefop.europa.eu/ro/home. Declaratie de disponibilitate ? Formular nr. 7
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economic
Factori de evaluare
Denumire
Punctaj maxim
Pretul ofertei
90
Descriere: Componenta financiara - Pretul - 90%; Cel mai mic pret va primi 90 de puncte. Pentru celelalte preturi se va aplica formula: Pn=pretul cel mai mic/pretul ofertei evaluate*90 puncte
Durata de punere la dispozitie a platformei IT
10
Descriere: Durata de punere la dispozitie a platformi IT - 10%; Cea mai mica durata va primi 10 puncte. Pentru celelalte durate se va aplica formula: Dn=durata cea mai mica/durata ofertei evaluate*10 puncte Durata se va exprima in zile, ca numar intreg. Ofertele care vor oferta durata de punere la dispozitie a platformei IT sub o zi nu va fi punctata suplimentar. Termenul maxim este de 5 zile. Ofertele care vor oferta un termen peste termenul maxim de 5 zile vor fi declarate neconforme. Se vor oferta numai zile intregi.
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: Accesare in SEAP si/sau solicitare scrisa la adresa de contact
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 05.10.2012 09:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 05.10.2012 10:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Da
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri europeneFond european: Programul Operational Sectorial Dezvoltarea Resurselor Umane
Data expedierii prezentei invitatii: 19.09.2012 12:38
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer