Achizitie publica - Achizitie servicii de evaluare bunuri mobile si imobile sechestrate
Detaliu pentru invitatia numarul 330578
Tip legislatie: OG 34
Numar invitatie: 330578/27.06.2012
Denumire contract: Achizitie servicii de evaluare bunuri mobile si imobile sechestrate
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialMunicipiul CraiovaCod fiscal: 4417214, Adresa: Str. A.I.Cuza nr.7 Craiovajud. Dolj, Craiova, Telefon: 0251/415907 0722382962, Fax: 0251/411561
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Primaria Craiova, Str. A.I.Cuza nr.1, jud. Dolj, Craiova, Romania, cod postal: 200585.
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Primaria Craiova, Str. A.I.Cuza nr.1, sala de sedinte, parter, Craiova, jud. Dolj
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Achizitie servicii de evaluare bunuri mobile si imobile sechestrate
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Intocmire raport de evaluare pentru bunuri mobile si imobile sechestrate de la contribuabilii persoane fizice sau juridice in vederea recuperarii creantelor bugetare. Valoare prezentei proceduri: 25000 lei, iar posibilitatea de prelungire pe anul 2013 in functie de fondurile bugetare aprobate este 37500 lei (25000 lei pe anul 2012 + 50% adica 12500 lei pe anul 2013)
II.1.6) CPV: 79419000-4 - Servicii de consultanta in domeniul evaluarii (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 37, 500 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Garantia de participare este de 500 lei; perioada de valabilitate a garantiei de participare este de 90 zile de la data limita de depunere a ofertelor; garantia se constituie prin virament bancar sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, se prezinta in original, in cuantumul si pentru perioada prevazuta.Cand garantia se constituie prin virament bancar, aceasta se va vira in contul RO04TREZ2915006XXX000180, cod fiscal 4417214, deschis la Trezoreria Craiova.Retinerea garantiei de participare, in conditiile prevazute de art.278/1 din OUG 34/2006. Restituirea garantiei se va face in conformitate cu art. 88 al HG nr. 925/2006
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art.180 din OUG 34/2006-completare Anexa nr.10.2. Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art.181 din OUG 34/2006-completare Anexa nr.10.1. Declaratie privind calitatea de participant la procedura, completare Form.12C. Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta, completare Anexa-Certificat departicipare la licitatie cu oferta independenta.Declaratie privind neincadrarea intr-o situatie de conflict de interese cu urmatoarele persoane cu functii de decizie: -Antonie Solomon-Primar-Nicoleta Miulescu-Secretar-Nicolae Pascu-Director Executiv Directia Economico-Financiara-Georgeta Chiciu-Director Executiv Adjunct Directia Economico-Financiara-Sorin Marcu-Director Executiv Directia Impozite si Taxe; Giuroiu Silviu-Sef Serviciu; Cristian Geafir; Oprica Rudolf -Sabina Dumitru-Sef Serviciu Achizitii Publice; Cristina Cretu; Sorin Pena; Ileana Bica; Teodora Dole; Elena Ungureanu; Ramona Scaiceanu.Completare Formular nr.1Certificate de atestare fiscala privind indeplinirea obligatiilor de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor de asigurari sociale catre bugetele componente ale bugetului general consolidat, in conformitate cu prevederile legale in vigoare in Romania sau in tara in care este stabilit ofertantul-Persoanele juridice/fizice romane trebuie sa prezinte: a)certificate de atestare fiscala privind indeplinirea obligatiilor de plata a impozitelor si taxelor locale si alte venituri la bugetul local;b)certificate de atestare fiscala privind indeplinirea obligatiilor de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor de asigurari sociale la bugetul general consolidat.Certificatele trebuie sa prezinte situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele.Documentele se vor prezenta in oricare din formele: original, copie legalizata/autentificata sau copie lizibila cu mentiunea "conform cu originalul".-Persoanele juridice/fizice staine vor prezenta: a)Documente edificatoare, eliberate de autoritati ale tarii de origine(certificate, caziere fiscale, alte documente echivalente) prin care sa dovedeasca ca si-a indeplinit obligatiilor de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor catre bugetul de stat si bugetul local.Certificatele trebuie sa prezinte situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele.b)Documentele se vor prezenta in oricare din formele: original, copie legalizata/autentificata sau copie lizibila cu mentiunea "conform cu originalul", insotite, dupa caz, de traducerea autorizata a acestora in limba romana. Daca un grup de operatori economici depune oferta comuna, aceste cerinte trebuie indeplinite de fiecare membru al grupului. Documente care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional1.Pentru persoane juridice /fizice romaneCertificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului, in original sau copie legalizata/autentificata sau copie lizibila cu mentiunea , ,conform cu originalul?, emis cu cel mult 30 zile inainte de data de deschidere a ofertelor.Autorizatie, atestat sau certificat de membru ANEVAR, vizat pe anul 2012.Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator emis de ONRC.Daca un grup de operatori economici depune oferta comuna, aceasta cerinta trebuie indeplinita de fiecare membru al grupului.2.Pentru persoane juridice /fizice straineCerinta obligatorie: documente care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile din tara in care ofertantul este rezident, in limba in care au fost emise, insotite de o traducere autorizata a acestora in limba romana.-Documentele emise de autoritatile competente vor fi valabile la data deschiderii ofertelor. In cazul in care nu este prevazuta o perioada de valabilitate stabilita de lege, probarea inregistrarii trebuie sa fie cu cel mult 30 zile anterior datei deschiderii ofertelor.-Ofertantii-persoane juridice straine vor prezenta o declaratie pe propria raspundere, prin care, in cazul in care oferta este declarata castigatoare, isi asuma responsabilitatea pentru una dintre cele 2 optiuni: a)ca vor respecta conditiile impuse de art. 32, alin 7, din Legea nr. 273/2006 privind Finantele publice locale, cu modificarile si completarile ulterioare.b)ca inaintea incheierii contractului, in cazul asocierii cu persoane juridice romane, vor imputernici pe unul dintre asociatii inregistrati in Romania pentru indeplinirea obligatiilor ce ii revin fiecarui asociat, prin legalizarea asociatiei si inregistrarea asocierii la autoritatea fiscala competenta, conform prevederilor legislatiei fiscale din Romania in vigoare.Daca un grup de operatori economici depune oferta comuna, aceasta cerinta trebuie indeplinita de fiecare membru al grupului.Pentru ofertantii nerezidenti se vor aplica prevederile art. 182 din O.U.G. nr.34/2006 aprobata cu modificari si completari prin Legea nr. 337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare. Va fi exclus din procedura de atribuire a contractului de lucrari orice ofertant care se afla intr-una din situatiile prevazute la art. 180 si art. 181 din Ordonanta de Urgenta a Guvernului nr.34/2006 privind atribuirea contractelor de achizitie publica, a contractelor de concesiune de lucrari publice si a contractelor de concesiune de servicii, cu modificarile si completarile ulterioare.Nota: In cazul in care, ofertantul clasat pe primul loc, a prezentat in cadrul documentelor de calificare certificate, in copie, autoritatea contractanta va solicita acestuia, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, de a prezenta pentru confirmarea documentelor prezentate in copie, documentul in original sau copie legalizata.
Capacitatea economica si financiara
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: 1.Lista principalelor servicii prestatein ultimii 3 ani., 2.Experienta similara-ofertantul are obligatia de a face dovada prestarii in ultimii 3 ani de servicii similare cu obiectul contractului, duse la bun sfarsit, incluse in cadrul unui/unor contracte, care vor avea ca obiect servicii de consultanta in domeniul evaluarii cu o valoare >=25.000 lei(excl. TVA), reprez. 5.708, 81 Euro(1Euro= 4, 3792 lei la data de 23.04.2012)Contractul/contractele de servicii declara(e) ca experienta similara va/vor fi cuprins(e) obligatoriu in Anexa nr.15.-copii de pe partirelevante ale contract., cu mentiunea ?conform cu originalul?;
- proces verbal de receptie a serviciilor prestate aferente contract., in copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?;
- recomandare din partea beneficiarului sau certificat de indeplinire a obligatiilor contractuale, eliberat in conformitate cu prevederile art. 971 din HG nr. 925/2006, cu modif. si complet.ulterioare, in original, copie legalizata/autentificata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul, 3.Declaratie privind utilajele, instalatiile si echipamentele tehnice de care poate dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului de prestari servicii, in conformitate cu solicitarile din Caietul de sarcini.Nota: Comisia de evaluare are dreptul de a verifica cele declarate de ofertant, eventualele neconcordante intre cele declarate si ceea ce exista, putand duce la descalificarea ofertantului.In cazul in care un grup de operatori depune oferta comuna, fiecare membru al asocierii va prezenta Anexa nr. 13 din Sectiunea Formulare.- se vor prezenta documente care atesta detinerea (dotarea proprie/ inchirierea sau alte forme de punere la dispozie) utilajelor, instalatiilor, echipamentelor tehnice declarate., 4.Declaratie referitoare la efectivele medii anuale ale personalului angajat si al cadrelor de conducere in ultimii 3 ani.Declaratia va fi insotita de CV-urile personalului de conducere (Formular nr. 6 din Sectiunea Formulare)., 5.Informatii referitoare la personalul/ organismul tehnic de specialitate de care dispune sau al carui angajament de participare a fost obtinut de catre ofertant, in special pentru asigurarea controlului calitatii., 6.Informatii privind partea din contract pe care ofertantul are, eventual, intentia sa o subcontracteze.Atunci cand pentru indeplinirea contractului de lucrari nu este necesara subcontractarea, in cadrul formularului - Anexa nr. 18 se va face precizarea ?Nu este cazul?.In cazul in care unul sau mai multi subcontractanti urmeaza sa indeplineasca parti din contractul de achizitie publica, autoritatea contractanta va solicita la incheierea contractului, prezentarea contractelor incheiate intre viitorul contractant si subcontractantii nominalizati de acesta in oferta, care se constituie in anexa la contract.Daca un grup de operatori economici depune oferta comuna, fiecare membru al grupului are obligatia de a prezenta Anexa nr. 18 - Lista cu subcontractantii si specializarea acestora. 1.Informatii privind standarde de asigurare a calitatiiIn scopul asigurarii calitatii in conformitate cu standardele europene relevante, se solicita informatii privind asigurarea calitatii in conformitate cu standardele europene relevante care atesta certificarea sistemului propriu de management al calitatii ofertantului pentru activitatile care fac obiectul prezentei proceduri (ISO 9001:2008 sau echivalent). In cazul in care un grup de operatori economici depune oferta comuna, aceasta cerinta trebuie indeplinita de fiecare membru al grupului pentru partea din contract pe care acesta o realizeaza.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: Documentatia de atribuire este atasata prezentei invitatii in SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 11.07.2012 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 11.07.2012 12:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 26.06.2012 15:22