Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Achizitie servicii de evaluare tehnico-financiara


Detaliu pentru invitatia numarul 349030
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: Asociatia Grupul Local pentru Promovarea Dezvoltarii Integrate a Zonei Pescaresti a Jud. Braila
Numar invitatie: 349030/20.06.2013
Denumire contract: Achizitie servicii de evaluare tehnico-financiara
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialAsociatia Grupul Local pentru Promovarea Dezvoltarii Integrate a Zonei Pescaresti a Jud. BrailaCod fiscal: 28961840, Adresa: Str.Anghel Saligny, Nr.24, Braila, Telefon: +40 339401018, Fax: +40 339401017
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: In SEAP
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: In SEAP
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Altele (asistenta tehnica in domeniul politicii de dezvoltare integrata a pescuitului)
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Achizitie servicii de evaluare tehnico-financiara
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii acord-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Reluarea competitiei se va face in SEAP: Nu
Perioada previzionata pentru desfasurarea acordului cadru (in luni): 7
Acordul cadru urmeaza sa se incheie cu: un singur ofertant
II.1.5) Obiectul contractului: Evaluare tehnica si financiara pentru proiectele depuse in cadrul strategiei.Se depun proiecte in cadrul mai multor perioade de depunere si vor fi evaluate dupa incheierea fiecareia din cele 2 sau 3 perioade de depunere.Vor fi evaluate intre 9 si 60 de proiecte, in functie de depunerile aferente fiecarei sesiuni.
II.1.6) CPV: 79419000-4 - Servicii de consultanta in domeniul evaluarii (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 11, 800 - 78, 000 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
DAValoare: 1.500, 00 lei;Pentru echivalenta din euro in lei si din alte valute in lei se vor avea in vedere cursurile lei/euro si lei/valuta comunicate de BNR cu 5 zileinainte de data limita de depunere a ofertelor.Valabilitate: 60 zile de la termenul limita de depunere a ofertelor.CF - 28961840.Se poate constitui astfel: - Prin virament bancar in contul deschis la Raiffeisen Bank - Agentia Braila, cod IBAN RO93RZBR0000060013928404;
- sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, care se prezinta inoriginal, intr-un plic inchis, la sediul Asociatiei Grupul Local pentru Promovarea Dezvoltarii Integrate a Zonei Pescaresti a Judetului Braila, pana la data si ora limita de deschidere a ofertelor, indicate in invitatia de participare. (de ex.Scrisoare de garantie bancara ? Formularul K).- In conformitate cu art.86 din HG 925/2006.Dovada constituirii garantiei de participare se va prezenta in original la sediul autoritatii contractante cel tarziu pana la termenul limita deprimire a ofertelor, dar va fi incarcata si in SEAP.Din garantia de participare se va retine contestatorului caruia i-a fost respinsa contestatia, ca nefondata de catre CNSC, suma calculataconform prevederilor art.278, ind.1 din OUG 34/2006.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Cerinta nr.1: Declaratii privind situatia personala a operatorului economic.Cerinta obligatorie: Prezentare formular A, completat - original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.Incadrarea in situatia prevazuta la art. 180, respectiv 181 din OUG nr. 34/2006 atrage excluderea ofertantului din procedura aplicata pentruatribuirea contractului de achizitie publica.In cazul ofertei comune, prezentarea Formularului A este obligatorie pentru fiecare asociat.Prevederile art. 180, respectiv 181 din OUG nr. 34/2006 se aplica si pentru tert(i) sustinator(i), in ceea ce priveste art.181, tertii trebuie sadovedeasca neincadrarea la lit. a), c1) si d) ale respectivului art., cf. prevederilor art. 186, alin 2) si art. 190 alin 2) din OUG 34/2006.Cerinta nr.2: Certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata.Cerinta obligatorie: - Certificat de atestare fiscala privind plata obligatiilor catre bugetul general consolidat de stat eliberat de DGFP;
- Certificat privind plata obligatiilor catre bugetul local eliberat de catre directia de specialitate din cadrul Primariei in a carei raza teritorialaactiveaza ofertantul.Din cele doua certificate privind plata obligatiilor catre bugetul de stat, respectiv catre bugetul local trebuie sa reiasa faptul ca ofertantul nuare datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele si se vor prezenta in original/copie legalizata/copie lizibila cumentiunea ?conform cu originalul?.In cazul ofertei comune, prezentarea celor doua certificate este obligatorie pentru fiecare asociat.Cerinta nr.3: Declaratia privind neincadrarea in art. 69?1 din OUG 34/2006.Cerinta obligatorie: Se va prezenta Formularul B - original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?Prevederile art. 69?1 din OUG 34/2006 se aplica si pentru tert(i) sustinator(i) si subcontractant(i).Persoanele cu functie de decizie din cadrul autoritatii contractante, in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii deatribuire sunt: Gheorghe Bunea Stancu - PresedinteNeagu Florica ? ManagerHorjea Andrei ? Coordonator evaluare-monitorizareMiron Florica ? Sef birou ContabilitateNica Andreea Florentina - Referent ContabilitateIn cazul ofertei comune, prezentarea Formularului B este obligatorie pentru fiecare asociat.Cerinta nr.4: CERTIFICAT de participare la licitatie cu oferta independenta.Cerinta obligatorie: Se va completa Formularul J - original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul? Cerinta obligatorie: - Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului - datele din acest certificat sa fie reale/actuale la data limita de depunere aofertelor; prezentat in original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.In etapa evaluarii ofertelor, autoritatea contractanta va solicita ofertantului clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privindrezultatul procedurii de atribuire, de a prezenta pentru conformitate certificatul constatator in original/copie legalizata, la sediul autoritatiicontractante.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cerinta obligatorie: Fisa de informatii generale - formularul C1;Se impune ca cifra de afaceri medie anuala globala pe ultimii 3 ani, sa fiecel putin egala cu: 66.000, 00 lei.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: 1. Expert tehnic : ? Diploma universitara ;? CV din care sa reiasa implicarea in evaluarea de proiecte si in care a avut atributii privind: -verificarea aspectelor tehnice, verificareastudiilor de fezabilitate, verificarea analizelor cost-beneficiu, verificarea planurilor de afaceri, verificarea cererilor de finantare;
- analizarea privind dezvoltarea durabila, respectiv necesitatea proiectelor si capacitatea acestora de a satisface nevoile prezentului, de a fi duse la final si de a avea continuitate;
- analizarea privind respectarea cadrului institutional, legislativ si procedural, necesar redactarii unui proiect., 2. Expert economist / financiar: ? Diploma universitara in stiinte economice / management / finante sau un domeniu similar;? CV din care sa reiasa experienta profesionala de cel putin 3 ani dupa finalizarea studiilor universitare, in intocmirea/ analizarea aspectelor financiare ale proiectelor , inclusiv analiza cost-beneficiu si/sau elaborarea de planuri de afaceri., -Dovada presatarii de servicii similare celor care constituie obiectul contractului, in baza a cel putin 1 contract sau mai multe contracte, in valoare / valoare cumulata de minim: 33.000, 00lei, fara TVA ? formularul C2;
- Pentru a fi considerata indeplinita aceasta conditie, ofertantul va anexa o scurta descriere a serviciilor prestate in cadrul contractului/ contractelor, prezentate;
- Lista va fi insotita de cel putin un certificat/document/recomandare/ documentul constatator primar/final/parti relevante din contract/orice alt document emis sau contrasemnat de un beneficiar din care sa rezulte confirmarea livrarii in ultimii 3 ani a serviciilor similare obiectului contractului.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura online
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 09.07.2013 15:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: -
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 09.09.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Da
VI.1.2) Tip de finantare: Program / ProiectProgram / Proiect: Programul Operational pentru Pescuit - POP
Data expedierii prezentei invitatii: 20.06.2013 14:48
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer