Achizitie publica - Achizitie servicii de formare profesionala
Detaliu pentru invitatia numarul 342237
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Numar invitatie: 342237/31.01.2013
Denumire contract: Achizitie servicii de formare profesionala
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialCentrul Regional de Formare Profesionala a Adultilor ClujCod fiscal: 14436442, Adresa: Str. Fabricii de Zahar nr. 51, Cluj-Napoca, Telefon: 0264/448816, Fax: 0264/448816
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: In SEAP
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: In SEAP
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Altele (Educatie)
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Achizitie servicii de formare profesionala
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Serviciul solicitat are ca obiect asigurarea formatorilor/specialistilornecesari desfasurarii in bune conditii a programelor de formare profesionala organizate de catre CRFPA Cluj pe baza planului de formare profesionala pentru anul 2013 la solicitarea agentiilor judetene pentru ocuparea fortei de munca, a agentilor economici, a persoanelorfizice, precum si redactarea documentatiei necesare pentru autorizarea si derularea acestor programe pentru calificarile/ocupatiile care vor completa ANEXA 1, realizarea de instrumente de evaluare necesare pentru CRFPA Cluj ca Centru de Evaluare a CompetentelorProfesionale obtinute pe alte cai decat cele formale pentru calificarile/ocupatiile care vor completa ANEXA 1a, evaluarea propriu-zisa si alte servicii de consultanta in domeniul formarii profesionale. ANEXA 1a contine lista minimala a meseriilor/ocupatiilor pentru care CRFPA Cluj este autorizat sa efectueze evaluari de competente obtinute pe alte cai decat cele formale.
II.1.6) CPV: 80530000-8 - Servicii de formare profesionala (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 866, 799 - 1, 056, 886 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de participare este de: 5000 lei.Garantia pentru participare se va constitui sub forma Scrisorii de garantie bancara de participaresi va fi depusa scanata pe e-licitatie.ro sau cu OP in contul: RO46TREZ2165036XXX016639 deschis la Trezoreria Cluj , conform art. 86 alin. (1) din H.G. nr. 925/2006, pana cel mai tarziu la data si ora stabilite pentru deschiderea ofertelor.In cazul unei asocieri, Scrisoarea de garantie bancara de participare va fi emisa in numele si pentru Liderul Asocierii.Valabilitatea garantiei de participare va fi cel putin egala cu perioada de valabilitate a ofertelor.Autoritatea Contractanta poate solicitaextinderea perioadei de valabilitate a ofertei. In cazul in care ofertantul isi extinde perioada de valabilitate a ofertei, perioada de valabilitate a garantiei bancare de participare, va fi prelungita in mod corespunzator. In situatia in care ofertantul refuza extinderea valabilitatii, acesta va fi exclus din procedura.Nedepunerea in termen a garantiei bancare de participare conduce la respingerea ofertei.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Scanate : a) Declaratie in original sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?privind eligibilitatea ofertantului (conform modelului din ANEXA 3)b) Certificat constatator, in original, copia legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul? privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor la stat (formular tip eliberat de autoritatea competenta din localitatea in care ofertantul isi are sediul ) din care sa rezulte ca nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertelec) Certificat constatator, in original, copia legalizat sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul? , privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a taxelor si impozitelor locale (formular tip eliberate de autoritatea competenta din localitatea in care ofertantul isi are sediul ) din care sa rezulte ca nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun oferteled) Originalul, copia legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?dupa certificatul constatator conform Legii 26/1990, eliberat de OficiulRegistruluiComertului cu cel mult 10 zile lucratoare inainte de data depunerii ofertei, respectiv copia lizibila dupa certificatul de inregistrare fiscala cu mentiunea ?conform cu originalul?(in cazul ofertantilor care nu sunt inregistrati la Oficiul Registrului Comertului)!!! Neprezentarea tuturor documentelor solicitate mai sus implica descalificarea ofertantilor!!! Scanate: a) Copia legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?dupa certificatul de inregistrare si anexa la certificatul de inregistrare, emis de Oficiul Registrului Comertului sau, dupa caz, copia legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?dupa certificatul constatator conform Legii 359/2004, emis de Oficiul Registrului Comertului, din care sa rezulte ca este autorizat sa-si desfasoare activitatea conform Cod CAEN 7820 ?Activitati de contractare, pe baze temporare, a personalului? - situatie in care ofertantul trebuie sa prezintecopie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?dupa ?autorizatia?? eliberata de organul competent ca are dreptul sa desfasoare activitate ca agent de munca temporara sau conform cod CAEN 8559 ?Alte forme de invatamant? sau, pentru ofertantii care nu sunt inregistrati la Oficiul Registrului Comertului, sa prezinte copia legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?dupa sentinta judecatoreasca de infiintare si copie legalizatasau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul? dupa statut din care rezulta unul din codurile mentionate anterior.b)Originalul, copia legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?dupa actuldoveditorpentru spatiul in care ofertantulisi desfasoara activitatea, respectiv unul dintre urmatoarele acte: contract de inchiriere; contract de comodat; contract de cesiune; contract de vanzare ?cumparare; extras CF!!!Neprezentarea tuturor documentelor solicitate mai sus implica descalificarea ofertantilor!!!
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura online
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 18.02.2013 15:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: -
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 20.03.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 30.01.2013 10:44