Achizitie publica - Achizitie servicii de gesign si productie publicitara
Detaliu pentru invitatia numarul 303647
COMUNA SUCEVITA
Cod de identificare fiscala: 4441336
Adresa: localitatea Sucevita nr. 471, comuna Sucevita, judetul Suceava, Sucevita
Telefon: 0230-417.102
Fax: 0230-417.102
Denumire invitatie: Achizitie servicii de gesign si productie publicitara
Modalitate de desfasurare: Procedura offline
Criteriu de atribuire: Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economic
CPV: 79413000-2 - Servicii de consultanta in gestiune marketing (Rev.2)
Tip contract: Servicii
Obiectul contractului: Servicii de marketing ? concepere si executie materiale de promovare si publicitate pentruarealul turistic Sucevita in cadrulProiectului ?Sucevita ? traditie si istorie in turism?, Cod SMIS 15975, Finantare: Fonduri europene si buget local ? Program Operational Regional 2007 ? 2013, Contract de Finantare Nr. 1161/29.12.2010.- Creare sigla + logo proiect- Concepere si tiparire ghid turtistic- Concepere si tiparire harti turistice- concepere si realizare rollup- Crearea de pliante de promovare- Crearea unui film de prezentare- Realizarea a 4 bannere electronice si publicarea lor pe site-uri specializate- Crearea unui pliantsi distribuirea prin intermediul presei nationale
Stare procedura: In Desfasurare
Data publicarii: 08.07.2011 11:13
Data limita de depunere a ofertelor: 25.07.2011 12:00
Adresa la care se transmit ofertele: Sediul Primariei Sucevita, Localitatea Sucevita, comuna Sucevita, judetul Suceava, cod postal 727510
Data si ora deschiderii ofertelor: 25.07.2011 13:00
Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Sediul Primariei Sucevita, Localitatea Sucevita, comuna Sucevita, judetul Suceava, cod postal 727510
Limba de redactare a ofertei: Romana
Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Da
Tip de finantare: Fonduri europene
Fond european: Programul Operational Regionale
Tip Autoritate: Sectorial: Nu
Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
Valoare estimata: 438, 524.98 RON
Criterii de calificare:
Modul de obtinere a documentatiei de atribuire:
1.Declaratie privind eligibilitatea completata în conformitate cu Formularul A din Sectiunea Formulare2.Declaratie privind neîncadrarea în situatiile prevazute la art. 181 si Art. 69/1 din OUG 34/2006;3.Certificat de atestare fiscala emis de ANAF si Autoritatea locala4. Certificat constatator emis de ORC5. Declararea Cifrei medii de afaceri, minim 170.000 Euro6. Bilant contabil la 31.12.20107. Experienta similara - minim 85.000 Euro fara TVA (minim 1 , maxim 3 contracte)8. Declaratie privind resursele tehnice si de personal9. Declaratie privind conditiile de munca10. Declaratie privind subcontractantii
Descarcare de pe www.e-licitatie.ro Garantie de participare = 8.760 Lei, garantie de buna executie = 10% (5% ptr IMM) din valoarea contractului fara TVA
Factori de evaluare
Denumire
Punctaj maxim
Pretul ofertei
51
Descriere: Componenta financiara
2. Termenul de executie si predare a materialelor in format fizic si electronic
30
Descriere: a)oferta ce prezinta ca termen de realizare a contractului 2 luni va primi 30 puncteb)alte oferte vor primi un punctaj calculat astfel : oferta ce prezinta un termen de 3 luni = 20 puncteoferta ce prezinta un termen de 4 luni = 10 puncteoferta ce prezinta un termen de 5 luni = 0 punctec)ofertele ce prezinta un termen mai mare de 6 luni vor fi declarate inacceptabile.Termenul de executie se va prezenta in numere intregi (2, 3, 4 sau 5 luni).
Concepte de campanie realizate de ofertanti
19
Descriere: -Prezentarea unui film de promovare a unei zone turistice = 7 puncte-Prezentarea unui ghid turistic de promovare a unei zone = 5 puncte-Prezentarea uni banner electronic de promovare a unei zone turistice= 3 puncte-Prezentarea unei sigle + logo/slogan concepute in cadrul altor proiecte de promovare = 2 puncte-Prezentarea de afise si pliante de promovare a unei zone turistice = 2 puncte-Neprezentarea materialelor atrage dupa sine declararea ofertei ca neconforma.Punctajul pentru fiecare material de promovare prezentat va fi acordat individual de membrii comisieide la 0 pana la nivelul maxim de puncte alocat fiecarui factor in parte.Punctajul final pentru fiecare factor de puncatreva fi media aritmetica a punctajelor individuale alocate de membrii comisiei de evaluare.