Achizitie publica - Achizitie servicii de golire a puturilor de decantare sau a foselor septice
Detaliu pentru invitatia numarul 340886
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Numar invitatie: 340886/12.12.2012
Denumire contract: Achizitie servicii de golire a puturilor de decantare sau a foselor septice
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialDIRECTIA GENERALA DE ASISTENTA SOCIALA SI PROTECTIA COPILULUI VRANCEACod fiscal: 17101530, Adresa: Bd-ul Garii , Nr. 13, Focsani, Telefon: 0237230788, Fax: 0237230789
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Bd-ul Garii , Nr. 13, Focsani, Romania, cod postal: 620104, telefon: +40 237230788, fax: +40 237230789, persoana de contact: Sorin Neagu
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Sediul DGASPC Vrancea, B-dul. Garii, Nr. 13, Biroul Achizitii publice, cam. 26 .
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Protectie sociala
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Achizitie servicii de golire a puturilor de decantare sau a foselor septice
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii acord-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Reluarea competitiei se va face in SEAP: Nu
Perioada previzionata pentru desfasurarea acordului cadru (in luni): 24
Acordul cadru urmeaza sa se incheie cu: un singur ofertant
II.1.5) Obiectul contractului: Achizitie Servicii de golire a puturilor de decantare sau a foselor septice din centrele subordonate D.G.A.S.P.C. Vrancea , conform specificatiilor solicitate in caietul de sarcini .
II.1.6) CPV: 90460000-9 - Servicii de golire a puturilor de decantare sau a foselor septice (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 250, 560 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de participare - 5000 lei sau echivalentul in alta valuta.Echivalenta leu/alta valuta: la cursul de referinta BNR, valabil cu 3 zile inainte de data depunerii ofertelor .- Perioada de valabilitate a garantiei - 90 zile de la termenul limita de primire a ofertelor .Forma de constituire a gar. de part : -Instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari(formular 12) ;
-depunere numerar la casieria D.G.A.S.P.C.Vrancea ;
- O.P in contul D.G.A.S.P.C. Vrancea la Trez Focsani : RO42TREZ6915006XXX001565 (extras de cont vizat de trez.)Dovada constituirii gar. de part.trebuie sa fie prezenta cel mai tarziu la ora si data stabilita pentru deschiderea ofertelor; Orice instrument de garantare bancara trebuie sa contina urmatoarele elemente de conformitate: 1.scrisoarea trebuie prezentata in ORIGINAL si anexata/atasat in exterior 2.sa faca referire expresa la procedura organizata de aut. contr.; 3.sa contina in clar denumirea autoritatii contractante in favoarea careia s-a constituit 4.Val. garantiei sa corespunda sumei fixe solicitate prin documentatia de atribuire( se va constitui numai in lei) 5.sa aiba inscrisa valab. pt care a fost constituita care trebuie sa corespunda cu cea inscrisa in documentatie; 6. sa contina parafa lizibila a bancii emitente si/sau semnatura autorizata; 7.sa fie emisa pentru operatorul economic care a depus oferta; 8. garantia de participare nu poate fi emisa de catre subcontractanti; 9. ofertantului ce i se va respinge contestatia formulata catre CNSC i se va retine din garantia de participare :2500 lei , potrivit art.278^1 din OUG 34/2006.Gar. de part se returneaza la solicit ofetantilor, in term de 3 zile dupa semnarea contr de achiz. publica, dar nu mai tarziu de 3 zile lucratoare de la data expirarii per.de valab. a ofertei.
Garantie de buna executie
5% din valoarea fara TVA a fiecarui contract .Constituire: Un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari (ex.Scrisoare garantie bancara de buna executie) conform art.90 din HG nr. 925/2006, sau Retineri succesive in cuantum de 5% din valoarea facturilor partiale, cu conditia ca prima retinere sa fie mai mare de 0, 5% din valoarea contractului(potrivit prevederilor HG 1045/2011, contractantul are obligatia de a deschide la unitatea Trezoreriei Statului din cadrul organului fiscal competent in administrarea acestuia un cont de disponibil distinct la dispozitia autoritatii contractante).
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Declaratia privind eligibilitatea (formularul 3);Declaratia privind neincadrarea in preved. art.181 (formularul 4);Declaratia privind calitatea de participant la procedura (formularul 5);Certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata fata de bugetul de stat sibugetul local : Certificat de atestare fiscala in original, copie legalizata sau in copie lizibila cu mentiunea?conform cu originalul? cu privire la indeplinirea obligatiilor de plata catre bugetul general consolidat emis de autoritatea competenta , din care sa reiasa ca ofertantul/candidatul, nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele/candidaturile.Certificat fiscal privind impozitele si taxele locale in original, copie legalizata sau in copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul? eliberat de consiliul local teritorial din care sa reiasa ca ofertantul/candidatul, nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele/candidaturile.Declaratie pe proprie raspundere, in temeiul art. 69^1 din OUG 34/2006 (formularul 6).Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta-Ord. ANRMAP 314/2010 (formularul 7).Declaratie privind incadrarea in categ IMM ( Formular IMM );Declaratie privind partea/partile din contract care sunt indeplinite de subcontractanti si specializarea acestora ( Formularul 12). Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate : Pentru persoane juridice romane - Certificat constatator ONRC in copie lizibila conform cu originalul ; Pentru persoane juridice straine ? Documente edificatoare care sa dovedeasca o forma de inregistrare ca persoana juridica.Mentiune : Autoritatea contractanta are dreptul de a solicita ofertantului clasat pe primul loc prezentarea pentru conformitate a certificatului constatator emis de ONRC in original/copie legalizata, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire.Autorizatie de mediu pentru prestarea serviciului de vidanjare , emisa in favoarea operatorului economic de catre Agentia Nationala pentru Protectia Mediului conf. OUG 195/2005.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Fisa de informatii generale, in care se vor prezenta datele de identificare alefirmei si se va declara cifra medie de afaceri pe ultimii 3 ani(globala).Operatorul economic va demonstra o cifra de afaceri din ultimii 3 ani de minim125.000 lei - valoarea estimata a primului contract subsecvent .
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Licenta de transport si copii conforme pentru fiecare vehicol, Lista a principalelor servicii prestate in ultimii 3 ani, continand valori, perioade de prestare, beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati, insotita de recomandari siexperiente similare ., Experienta similara contracte (max. 3) cu o valoare minim cumulata de 125000 lei fara TVA . Recomandari de la clientii/beneficiarii respectivi, Declaratie privind utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice necesare pentru indeplinirea contractului Lista cu utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice, Prezentarea unei declaratii pe propria raspundere privind detinerea unui contract in derulare cu o statie de epurare, privind deversarea deseurilor apelor uzate menajere. In cazul in care este declarat castigator si anterior semnarii contractului de achizitie, ofertantul va prezenta contractul sus mentionat in original sau copie legalizata ., Declaratie referitoare a efectivele medii anuale ale personalului angajat si al cadrelor de conducere in ultimii 3 ani.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Da
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: SEAP sau de la sediul autoritatii contractante
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 27.12.2012 09:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 27.12.2012 10:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 11.12.2012 13:01