Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Achizitie servicii de interventii la inundatii


Detaliu pentru invitatia numarul 329544
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: Municipiul Craiova
Numar invitatie: 329544/15.06.2012
Denumire contract: Achizitie servicii de interventii la inundatii
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialMunicipiul CraiovaCod fiscal: 4417214, Adresa: Str. A.I.Cuza nr.7 Craiovajud. Dolj, Craiova, Telefon: 0251/415907 0722382962, Fax: 0251/411561
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Primaria Municipiului Craiova, str. A.I.Cuza nr. 1,
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Primaria Municipiului Craiova, str. A.I.Cuza nr. 1, sala de sedinte - parter
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Achizitie servicii de interventii la inundatii
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Achizitie servicii de interventii la inundatii. Conform caietului de sarcini nr. 41461/27.03.2012, intocmit de Directia Servicii Publice, Serviciul Administrare Servicii Publice din cadrul P.M. C. Valoarea estimata pe anul 2012 este de 100, 806.45 lei (exclusiv TVA).
II.1.6) CPV: 90410000-4 - Servicii de evacuare a apelor reziduale (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 100, 806.45 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
DaGarantia de participare 2000 lei; perioada de valabilitate a garantiei de participare 90 zile de la data limita de depunere a ofertelor; garantia de participare se constituie prin virament bancar sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, se prezinta in original, in cuantumul si pentru perioada prevazuta. Cand garantia se constituie prin virament bancar, aceasta se va vira in contul RO04TREZ2915006XXX000180, cod fiscal 4417214, deschis la Trezoreria Craiova. Retinerea garantiei de participare, in conditiile prevazute de art. 87, alin.1 din HG 925/2006 si in conditiile art.278/1 din OUG 34/2006.In cazul indeplinirii conditiilor prevazute de art.278/1 din OUG 34/2006, suma care va fi retinuta este 1008.06 lei. Restituirea garantiei se va face in conformitate cu art.88 al HG nr. 925/2006.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art.180 din OUG 34/2006-completare Anexa nr.10.2. Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art.181 din OUG 34/2006-completare Anexa nr.10.1. Declaratie privind calitatea de participant la procedura, completare Form.12C. Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta, completare Anexa-Certificat departicipare la licitatie cu oferta independenta.Declaratie privind neincadrarea intr-o situatie de conflict de interese cu urmatoarele persoane cu functii de decizie: -Antonie Solomon-Primar-Nicoleta Miulescu-Secretar-Nicolae Pascu-Director Executiv Directia Economico-Financiara-Georgeta Chiciu-Director Executiv Adjunct Directia Economico-Financiara-Adriana Motocu-Director Executiv Adjunct Directia Servicii Publice; Viorel Radu-Sef Serviciu; Gabriel Rosca;
-Sabina Dumitru-Sef Serviciu Achizitii Publice; Sorin Pena; Elena Ungureanu; Ramona Scaiceanu; Teodora Dole; Gabriela Mihalcea.Completare Formular nr.1Certificate de atestare fiscala privind indeplinirea obligatiilor de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor de asigurari sociale catre bugetele componente ale bugetului general consolidat, in conformitate cu prevederile legale in vigoare in Romania sau in tara in care este stabilitofertantul-Persoanele juridice/fizice romane trebuie sa prezinte: a)certificate de atestare fiscala privind indeplinirea obligatiilor de plata a impozitelor si taxelor locale si alte venituri la bugetul local;b)certificate de atestare fiscala privind indeplinirea obligatiilor de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor de asigurari sociale la bugetul general consolidat.Certificatele trebuie sa prezinte situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele.Documentele se vor prezenta in oricare din formele: original, copie legalizata/autentificata sau copie lizibila cu mentiunea "conform cu originalul".-Persoanele juridice/fizice staine vor prezenta: a)Documente edificatoare, eliberate de autoritati ale tarii de origine(certificate, caziere fiscale, alte documente echivalente) prin care sa dovedeasca ca si-a indeplinit obligatiilor de plata aimpozitelor, taxelor si contributiilor catre bugetul de stat si bugetul local.Certificatele trebuie sa prezinte situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele.b)Documentele se vor prezenta in oricare din formele: original, copie legalizata/autentificata sau copie lizibila cu mentiunea "conform cu originalul", insotite, dupa caz, de traducerea autorizata a acestora in limba romana.Daca un grup de operatori economici depune oferta comuna, aceste cerinte trebuie indeplinite de fiecare membru al grupului. Documente care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional1.Pentru persoane juridice /fizice romaneCertificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului, in original sau copie legalizata/autentificata sau copie lizibila cu mentiunea , ,conform cu originalul?, emis cu cel mult 30 zile inainte de data de deschidere a ofertelor.Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator emis de ONRC.Daca un grup de operatori economici depune oferta comuna, aceasta cerinta trebuie indeplinita de fiecare membru al grupului.2.Pentru persoane juridice /fizice straineCerinta obligatorie: documente care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile din tara in care ofertantul este rezident, in limba in care au fost emise, insotite de o traducere autorizata a acestora in limba romana.-Documentele emise de autoritatile competente vor fi valabile la data deschiderii ofertelor. In cazul in care nu este prevazuta o perioada de valabilitate stabilita de lege, probarea inregistrarii trebuie sa fie cu cel mult 30 zile anterior datei deschiderii ofertelor.-Ofertantii-persoane juridice straine vor prezenta o declaratie pe propria raspundere, prin care, in cazul in care oferta este declarata castigatoare, isi asuma responsabilitatea pentru una dintre cele 2 optiuni: a)ca vor respecta conditiile impuse de art. 32, alin 7, din Legea nr. 273/2006 privind Finantele publice locale, cu modificarile si completarile ulterioare.b)ca inaintea incheierii contractului, in cazul asocierii cu persoane juridice romane, vor imputernici pe unul dintre asociatii inregistrati in Romania pentru indeplinirea obligatiilor ce ii revin fiecarui asociat, prin legalizarea asociatiei si inregistrarea asocierii la autoritatea fiscala competenta, conform prevederilor legislatiei fiscale din Romania in vigoare.Daca un grup de operatori economici depune oferta comuna, aceasta cerinta trebuie indeplinita de fiecare membru al grupului.Pentru ofertantii nerezidenti se vor aplica prevederile art. 182 din O.U.G. nr.34/2006 aprobata cu modificari si completari prin Legea nr. 337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare. Va fi exclus din procedura de atribuire a contractului de lucrari orice ofertant care se afla intr-una din situatiile prevazute la art. 180 si art. 181 din Ordonanta de Urgenta a Guvernului nr.34/2006 privind atribuirea contractelor de achizitie publica, a contractelor de concesiune de lucrari publice si a contractelor de concesiune de servicii, cu modificarile si completarile ulterioare.Nota: In cazul in care, ofertantul clasat pe primul loc, a prezentat in cadrul documentelor de calificare certificate, in copie, autoritatea contractanta va solicita acestuia, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, de a prezenta pentru confirmarea documentelor prezentate in copie, documentul in original sau copie legalizata.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Ultimul Bilant contabil cu viza organelor in drept.In cazul in care un grup de operatori depune oferta comuna, acesta cerinta va fi indeplinita de fiecare membru al asocierii., Informatii generale cu declararea cifrei de afaceri pe ultimii 3 ani. Pentru demonstrarea performantei financiare a ofertantului si in concordanta cu prevederile art. 9 din HG 925/2006 cu modificarile si completarileulterioare se stabileste ca nivelul minim al cifrei medii de afaceri globala peultimii trei ani (2009, 2010, 2011) sa fie egal sau mai mare decat: 200.000 lei(excl. TVA), respectiv 45.023, 75 Euro (1 Euro= 4, 4421 lei la data de 18.05.2012), calculata astfel: Valoarea estimata a contractului pentru anul 2012, 100.806, 45 lei (exclusiv TVA) x 2 = 201.612, 90 lei, iar valoarea minima a cifrei medii de afaceri globala pe ultimii 3 ani se stabileste la 200.000 lei, excl.TVA.In cazul in care ofertantul face dovada ca se incadreaza in categoria I.M.M, in conformitate cu prevederile Legii nr.346/2004 privind stimularea infiintarii si dezvoltarii intreprinderilor mici si mijlocii, beneficiaza de reducerea cu 50% pentru criteriul legat de cifra
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Declaratie privind utilajele, instalatiile si echipamentele tehnice de care poate dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului de prestari servicii, respectiv: -motopompa: min 5 buc., debit: peste 50 mc/hconsum: 3, 6?4 l/h;
-tractor cu pompa centrifuga: min 2 buc., debit: peste 120 mc/h, consumvara: 3, 5?4, 5 l/h, consum iarna: 3, 85 ? 5 l/h;
-autovidanja: min. 6 buc., capacitate: 4?6 mc, consum vara: 5, 95?6, 5l/h, consum iarna: 6, 54? 7 l/h;
-autospeciala tip Woma: min. 4 buc., capacitate: 6?10 mc, consum vara: 6, 16?6, 8 l/h, consum iarna: 6, 75?7 l/h;
-autovehicule pentru transportarea motopompelor, min. 5 buc.;
-autovehicul pentru transport personal la interventie rapida, 1 buc.Comisia de evaluare are dreptul de a verifica cele declarate de ofertant, eventualele neconcordante intre cele declarate si ceea ce exista, putand duce la descalificarea ofertantului., Declaratie referitoare la efectivele medii anuale ale personalului angajat si al cadrelor de conducere in ultimii 3 ani.Intrucat pentru serviciile de interventii la inundatii este necesar ca operatorul economic sa detina utilajele necesare, iar deservirea se va face cu personalul care poate lucra si in schimburi personalul necesar este: pentru motopompa, nr. personal de deservire: 2/utilajpentru tractor echipat cu pompa centrifuga: 2/utilajpentru autovidanja: 2/utilajpentru autospeciala tip Woma: 3/utilajpentru autovehicule pentru transportarea motopompelor: 2/autovehiculpentru autovehicul pentru transport personal la interventie rapida: 2/autovehicul, Lista principalelor servicii prestate in ultimii 3 ani.Lista va contine valori, perioade, locul prestarii serviciilor si beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati.In scopul verificarii informatiilor declarate, autoritatea contractanta isirezerva dreptul de a solicita certificari/ documente emise sau contrasemnate de o autoritate ori de catre clientul privat beneficiar.In cazul in care un grup de operatori economici depune oferta comuna, fiecare membru al grupului are obligatia de a completa Anexa nr. 15 din Sectiunea Formulare., Experienta similara.Ofertantul are obligatia de a face dovada prestarii in ultimii 3 ani de serviciisimilare cu obiectul contractului, duse la bun sfarsit, incluse in cadrul unui/unor contracte, care vor avea ca obiect servicii de evacuare a apelor reziduale cu o valoare >= 100.000 lei (excl. TVA), reprez. 22.511, 88 Euro(1Euro = 4, 4421 lei la data de 18.05.2012)Contractul/contractele de servicii declara(e) ca experienta similara va/vor fi cuprins(e) obligatoriu in Anexa nr.15., Informatii referitoare la personalul/ organismul tehnic de specialitate de care dispune sau al carui angajament de participare a fost obtinut de catre ofertant, in special pentru asigurarea controlului calitatii., Informatii privind partea din contract pe care ofertantul are, eventual, intentia sa o subcontracteze.Atunci cand pentru indeplinirea contractului de lucrari nu este necesara subcontractarea, in cadrul formularului - Anexa nr. 18 se va face precizarea ?Nu este cazul?.In cazul in care unul sau mai multi subcontractanti urmeaza sa indeplineasca parti din contractul de achizitie publica, autoritatea contractanta va solicita la incheierea contractului, prezentarea contractelor incheiate intre viitorul contractant si subcontractantii nominalizati de acesta in oferta, care se constituie in anexa la contract.Daca un grup de operatori economici depune oferta comuna, fiecare membru al grupului are obligatia de a prezenta Anexa nr. 18 - Lista cu subcontractantii si specializarea acestora. Informatii privind standarde de asigurare a calitatiiIn scopul asigurarii calitatii in conform. cu standardele europene relevante, se solicita informatii privind asigurarea calitatii in conformitate cu standardele europene relevante care atesta certificarea sistemului propriu de management al calitatii ofertantului pentru activitatile care fac obiectul prezentei proceduri (ISO 9001:2008 sau echivalent). In cazul in care un grup de operatori economici depune oferta comuna, aceasta cerinta trebuie indeplinita de fiecare membru al grupului pentru partea din contract pe care acesta o realizeaza., Informatii privind masurile de protectie a mediuluiPentru a face dovada masurilor de protectie a mediului pe care le va aplica operatorul economicpentru indeplinirea corespunzatoare a contractului de servicii se solicita Informatii privind masurile de protectia mediului pe care operatorul economic le poate aplica in timpul indeplinirii contractului de servicii (ISO 14001 sau echivalent).
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: Documentatia de atribuire este atasata prezentei invitatii de participare
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 02.07.2012 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 02.07.2012 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 14.06.2012 08:46
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer