Achizitie publica - Achizitie servicii de interventii la inundatii
Detaliu pentru invitatia numarul 334962
Tip legislatie: OG 34
Numar invitatie: 334962/06.09.2012
Denumire contract: Achizitie servicii de interventii la inundatii
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialMunicipiul CraiovaCod fiscal: 4417214, Adresa: Str. A.I.Cuza nr.7 Craiovajud. Dolj, Craiova, Telefon: 0251/415907 0722382962, Fax: 0251/411561
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Primaria Muncipiului Craiova, Centrul de Informare pentru Cetateni, str. A.I.Cuza, nr.7, Craiova, Romania, cod postal: 200585, telefon: +40 251/416235, fax: +40 251/411561, in atentia : Serviciul Investitii si Achizitii
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Primaria Muncipiului Craiova, str. A.I.Cuza, nr.7, sala Gh. Chitu.
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Achizitie servicii de interventii la inundatii
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Servicii de interventii la inundatii - Conform caietului de sarcini nr. 103158/10.08.2012.
II.1.6) CPV: 90410000-4 - Servicii de evacuare a apelor reziduale (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 100, 806.45 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de participare: 1100 leiPerioada de valabilitate: cel putin egala cu perioada minima de valabilitate a ofertei, respectiv 120 zile de la data limita de primire a ofertelor.Modalitatea de constituire (conform prevederilor art. 86 alin (1) din HG nr. 925/2006, cu modificarile si completarile ulterioare): virament bancar/O.P. in contul RO04TREZ2915006XXX000180, cod fiscal 4417214, deschis la Trezoreria Craiova sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, care se prezinta in original (Formular 3 din Sectiunea Formulare).Nota: In cazul indeplinirii conditiilor prevazute de art. 278^1 din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare, suma care va fi retinuta de autoritatea contractanta din valoarea garantiei de participare este: 1008, 06 lei.Nota: Echivalenta unei garantii de participare depusa in euro se va face la cursul BNR din data anterioara datei limita de depunere a ofertelor cu 5 zile calendaristice.- Ofertantii tip I.M.M. care indeplinesc prevederile legislatiei in vigoare (Legea nr. 346/2004 privind stimularea infiintarii si dezvoltarii intreprinderilor mici si mijlocii, astfel cum a fost si completata ulterior) si doresc sa depuna 50% din valoarea garantiei de participare vor depune documente prin care dovedesc ca sunt I.M.M.- Ofertantii straini de tip IMM pot beneficia de reducere doar in conditiile in care vor prezenta documente edificatoare din tara respectiva din care sa reiasa faptul ca au un statut similar operatorilor economici de tip IMM din Romania. Operatorii economici trebuie sa faca dovada ca indeplinesc conditiile de IMM. In cazul in care un grup de operatori economici depune oferta comuna, sunt considerati ofertanti de tip IMM acei ofertanti pentru care toti membrii grupului detin calitatea de IMM.
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie: 5% din valoarea contractului (exclusiv TVA).Mod de constituire: conform prevederilor art. 90 din HG 925/2006 cu modificarile si completarile ulterioare.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1. Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 180 din OUG 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare: completare Anexa nr. 10.1 din Sectiunea Formulare;2. Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare: completare Anexa nr. 10.2 din Sectiunea Formulare;2. Declaratie privind calitatea de participant la procedura: Completare Formular nr. 12C din Sectiunea Formulare;3. Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta: Completare Anexa - Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta din Sectiunea Formulare;4. Declaratie privind neincadrarea intr-o situatie de conflict de interese: Completare Formularul nr. 1 din Sectiunea Formulare.a) Persoane cu functii de decizie din cadrul autoritatii contractante in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire sunt: Lia Olguta Vasilescu - Primar, Miulescu Nicoleta - Secretar, Pascu Nicolae - Director executiv economic, Stefan Lucia - Director executiv adjunct economic, Monica Nastasa ? Director Executiv Directia Servicii Publice, Cristina Cretu- Sef Serviciu Investitii si Achizitii, Cristinel Mustata ? Sef Serviciu Administrarea Servicii Publice, Florescu Vasile, Rosca Gabriel, Dumitru Sabina, Pena Sorin, Popescu Luiza, Bica Ileana, Chesoiu Vasile.b) Persoane cu functii de decizie (consilieri locali) care au aprobat/aproba bugetul autoritatii contractante sunt: Albastroiu Gheorghe, Badea Pavel, Boboc Virgil, Cherciu Dan Adrian, Dinca Marinica, Gheorghe Ana, Gidar Alexandru, Giurgiu Sabin, Lupulescu Ion, Magla Dan Iulius, Marinescu Dorel-Cosmin, Marinescu Nicolae Sidor, Margarit Dorin Constantin, Mincu Lucian, Nedelescu Gheorghe, Pirvuleasa Nicolae, Predescu Bianca Maria, Radu Marin, Radu Marin Traian, Raducanoiu Constantin, Sas Teodor Nicusor, Stefanescu Iulian, Stefarta Emilian, Tudor Florentin, Tui Niuri Radu Valentiu Ursu Constantin, Vasile Marian, Betiu Traian Alexandru Corneliu, Calangiu Cristina Mariana, Cilibiu Mihai, Cotescu Nicusor, Genoiu Mihail, Gheorghita Vasilica, Manda Marian Sorin, Pana Ionel, Pirvu Gheorghe, Popescu Nicoleta Laura, Socoteanu Razvan Florentin, Toader Vergil, Voicu Dorel, Dindirica Lucian, Stefanescu Silviu Dragota.5. Certificate de atestare fiscala privind indeplinirea obligatiilor de plata: -Persoanele juridice/fizice romane trebuie sa prezinte: a) certificate de atestare fiscala privind indeplinirea obligatiilor de plata a impozitelor si taxelor locale si alte venituri la bugetul local;b) certificate de atestare fiscala privind indeplinirea obligatiilor de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor de asigurari sociale la bugetul general consolidat.Certificatele trebuie sa prezinte situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele.Documentele vor fi prezentate in original, copie legalizata/autentificata sau copie lizibila cu mentiunea "conform cu originalul". Certificatele se vor prezenta pentru punctul/punctele de lucru implicate in derularea contractului.Persoanele juridice/fizice straine vor prezenta: -Documente edificatoare, eliberate de autoritati ale tarii de origine (certificate, caziere fiscale, alte documente echivalente) prin care sa dovedeasca ca si-a indeplinit obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor catre bugetul de stat si bugetul local.Certificatele trebuie sa prezinte situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele. Certificatele se vor prezenta pentru punctul/punctele de lucru implicate in derularea contractului.Documentele vor fi prezentate in original, copie legalizata/autentificata sau copie lizibila cu mentiunea , ,conform cu originalul?, insotite, dupa caz, de traducerea autorizata a acestora in limba romana.Daca un grup de operatori economici depune oferta comuna, aceste cerinte trebuie indeplinite de fiecare membru al asocierii. Documente care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional: - Pentru persoane juridice /fizice romane: Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului, in original sau copie legalizata/autentificata sau copie lizibila cu mentiunea , ,conform cu originalul?, emis cu cel mult 30 zile inainte de data de depunere a ofertelor.Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator emis de Oficiul Registrului Comertului.Daca un grup de operatori economici depune oferta comuna, aceasta cerinta trebuie indeplinita de fiecare membru al asocierii.- Pentru persoane juridice /fizice straine: documente care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile din tara in care ofertantul este rezident, in limba in care au fost emise, insotite de o traducere autorizata a acestora in limba romana.Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in domeniile de activitate inscrise in documentele prezentate. Documentele emise de autoritatile competente vor fi valabile la data depunerii ofertelor. In cazul in care nu este prevazuta o perioada de valabilitate stabilita de lege, probarea inregistrarii trebuie sa fie cu cel mult 30 zile anterior datei de depunere a ofertelor.Daca un grup de operatori economici depune oferta comuna, aceasta cerinta trebuie indeplinita de fiecare membru al asocierii.Autoritatea contractanta isi rezerva dreptul de a solicita ofertantului clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, de a prezenta pentru confirmarea documentelor prezentate in copie, documentul in original sau copie legalizata.
Capacitatea economica si financiara
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: 1. Lista principalelor servicii prestate in ultimii 3 aniLista va contine valori, perioade de prestare, beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati.Pentru confirmarea prestarii serviciilor, autoritatea contractanta poate solicita prezentarea unor certificate/documente emise saucontrasemnate de o autoritate ori de catre clientul privat beneficiar.Se va completa Anexa nr. 15 ? Declaratie privind lista principalelor prestari de serviciiin ultimii 3 ani din Sectiunea Formulare., 2.Experienta similara: Ofertantul are obligatia de a face dovadaprestarii in ultimii trei ani, de servicii similare cuobiectul contractului, duse la bun sfarsit, incluse in cadrul unui/unor contract(e), care vor avea ca obiect: servicii de evacuare a apelor reziduale cu o valoare >= 100.000 lei (exclusiv TVA), reprezezentand22.071, 64 Euro (1Euro = 4, 5307 lei la data de 13.08.2012)Pentru contractul/contractele de servicii similare declarate ca experienta similara, ofertantul are obligatia de a prezenta urmatoarele documente: -Formular nr. 5 ? Experienta similara din Sectiunea Formulare;
-copii de pe parti relevante ale contractului, cu mentiunea ?conform cu originalul?;
-recomandare din partea beneficiarului sau certificat de indeplinire a obligatiilor contractuale, eliberat in conformitate cu prevederile art. 971 din HG nr. 925/2006, cu modificarile si complet. ulterioare in original, copie legalizata/autentificata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul"., 3.Declaratie privind utilajele, instalatiile si echipamentele tehnice de care poate dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului de prestari servicii, respectiv: -motopompa: min 5 buc., debit: peste 50 mc/h;
-tractor cu pompa centrifuga: min 1 buc., debit: peste 120 mc/h;
-autovidanja: min. 6 buc., capacitate: 4?6 mc;
-autospeciala tip Woma: min. 4 buc., capacitate: 6?10 mc;
-autovehicule pentru transportarea motopompelor, min. 5 buc.;
-autovehicul pentru transport personal la interventie rapida, 1 buc.Se vor prezenta: - documentul/documentele care atesta detinerea (dotarea proprie/ inchirierea sau alte forme de punere la dispozitie) a utilajelor, instalatiilor, echipamentelor tehnice, pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului de lucrari.- Anexa nr. 13?Declaratie privind utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice din Sectiunea Formulare;, 4. Declaratie referitoare la efectivele medii anuale ale personalului angajat si al cadrelor de conducere in ultimii 3 ani. Cerinte minimeOfertantul are obligatia de a completa siprezenta: - Declaratie privind efectivul mediu anual al personalului angajat si al cadrelor de conducere in ultimii trei ani - Anexa nr. 14 ., 5.1 Informatii referitoare la studiile, pregatirea profesionala si calificarea personalului de conducere implicat in indeplinirea contractului, precum si ale persoanelor responsabile pentru prestarea serviciilor.Cerinte minimeOfertantul are obligatia de a completa siprezenta: - Anexa nr. 17- Informatii referitoare la personalul de conducere. Intrucat pentru serviciile de interventii la inundatii este necesar ca operatorul economic sa detina utilajele necesare, iar deservirea se va face cu personalul care poate lucra si in schimburi, obligatoriu in echipa de lucru trebuie sa fie inclus urmatorul personal: - pentru motopompa, nr. personal de deservire: 2/utilaj;
- pentru tractor echipat cu pompa centrifuga: 2/utilaj;
- pentru autovidanja: 2/utilaj;
- pentru autospeciala tip Woma: 3/utilaj;
- pentru autovehicule pentru transportarea motopompelor: 2/autovehicul;
- pentru autovehicul pentru transport personal la interventie rapida: 2/autovehicul., 5.2 Informatii referitoare la studiile, pregatirea profesionala si calificarea personalului de conducere implicat in indeplinirea contr., precum si ale persoanelor responsabile pentru prestarea serviciilor.Pentru personalul nominalizat cu indeplinirea contractului, se vor prezenta obligatoriu urmatoarele documente: - documente din care sa rezulte ca persoanele nominalizate sunt angajate ale ofertantului sau al carui angajament de participare a fost obtinut, - angajament de participare al persoanei/persoanelor responsabile pentru indeplinirea contractului (daca ofertantul nu are angajat/angajate astfel de persoana/persoane), in original, semnat si datat., 6. Informatii privind partea din contract pe care ofertantul are, eventual, intentia sa o subcontracteze.Atunci cand pentru indeplinirea contractului nu este necesara subcontractarea, in cadrul formularului - Anexa nr. 18 se va face precizarea ?Nu este cazul?.In cazul in care unul sau mai multi subcontractanti urmeaza sa indeplineasca parti din contractul de achizitie publica, autoritatea contractanta va solicita la incheierea contractului, prezentarea contractelor incheiate intre viitorul contractant si subcontractantii nominalizati de acesta in oferta, care se constituie in anexa la contract.- Se va completa Anexa nr. 18 ? Model declaratie subcontractanti din Sectiunea Formulare, cu subcontractantii si specializarea acestora.- subcontractantii declarati vor completa Formular nr.1- Declaratie privind neincadrarea intr-o situatie de conflict de interese din Sectiunea Formulare. 1. Informatii privind asigurarea calitatii in conformitate cu standardele europene relevante care atesta certificarea sistemului propriu de management al calitatii ofertantului pentru activitatile care fac obiectul prezentei proceduri (ISO 9001:2008 sau echivalent).- certificat, documente, alte dovezi., 2. Informatii privind masurile de protectia mediului pe care operatorul economic le poate aplica in timpul indeplinirii contractului de prestari servicii, care atesta certificarea sistemului de protectie a mediului pentru activitatile care face obiectul prezentei proceduri (ISO 14001 sau echivalent).- certificat (ISO 14001 sau echivalent), documente, alte dovezi.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: Din SEAP, atasata prezentei invitatii de participare.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 20.09.2012 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 20.09.2012 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 05.09.2012 09:37