Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Achizitie servicii de intretinere si mentenanta a echipamentului anestezie, monitorizare, ventilatie fototerapie incubatoare medicare de urgenta


Detaliu pentru invitatia numarul 350664
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: SPITALUL JUDETEAN RESITA
Numar invitatie: 350664/18.07.2013
Denumire contract: Achizitie servicii de intretinere si mentenanta a echipamentului anestezie, monitorizare, ventilatie fototerapie incubatoare medicare de urgenta
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialSPITALUL JUDETEAN RESITACod fiscal: 1061626, Adresa: Str.Fagarasului Nr.18, Resita, Telefon: +40 0255227830/106, Fax: +40 0255218760
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: seap
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: In SEAP
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Sanatate
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Achizitie servicii de intretinere si mentenanta a echipamentului anestezie, monitorizare, ventilatie fototerapie incubatoare medicare de urgenta
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii acord-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Da
Reluarea competitiei se va face in SEAP: Nu
Perioada previzionata pentru desfasurarea acordului cadru (in luni): 42
Acordul cadru urmeaza sa se incheie cu: mai multi ofertanti
II.1.5) Obiectul contractului: Achizitie servicii de intretinere si mentenanta a echipamentului anestezie, monitorizare, ventilatie fototerapie incubatoare medicare de urgenta
II.1.6) CPV: 50421000-2 - Servicii de reparare si de intretinere a echipamentului medical (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Da
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 7, 400.47 - 310, 820 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Dovada garantiei de participare se va depune in SEAP semnata cu semnatura electronica de emitent si se va depune in original, la sediul autoritatii contractante, pana la data limita de depunere a ofertelorCuantumul garantiei de participare prin raportare la fiecare lot se regaseste in anexa B -informatii privind loturile, precum si in caietul de sarcini.Cuantumul garantiei de participare si valoarea ce se retine este de 1% in conformitate cu art.43 indice 1 din OUG 34/2006 si se regasesc incaietul de sarcini.Perioada de valabilitate a garantiei de participare va fi cel putin egala cu perioada minima de valabilitate a ofertei, adica 90de zile de la data limita de depunere a ofertelor.Pentru IMM uri garantia de participare poate fi constituita in cunatum de 50% din valoareamentionata. In acest caz dovada constituirii garantiei de participare va fi insotita de Declaratia pe propria raspundere privind incadrarea incategoria IMM.Modul de constituire a garantiei de participare: 1. Virament bancar sau un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societatebancara ori de o societate de asigurari, instrument de garantare;2. Scrisoare de garantie bancara in favoarea autoritatiicontractante;3.Numerar la caseria unitatii(caz in care ofertantul va prezenta chitanta.;4. Ordin de plata vizat de banca sau filacec.Cont.RO48TREZ 1815006XXX003298 Trezoreria Resita.NOTA: Documentul care reprezinta garantia de participare se va scana si se va atasa in SEAP. In cazul respingerii unei contestatii depusela CNSC in conf.cu art.278^1 din OUG 34/2006, cu modif.ulterioare , se va retine din garantia de participare.Echivalenta leu/euro va fi ceadin data publicarii anuntului de participare, institutia bancara de referinta pentru cursul de schimb BNR. In cazul depunerii ofertelor pentru mai multe loturi se va completa un centralizator din care sa rezulte loturile pentru care s-a depus garantia de participare si valoarea totala a garantiei de participare.
Garantie de buna executie
Se va calcula in procent de 5% din valoarea fara TVA a contractelor subsecvente.Forma de constituire a garantiei de buna executie care va fi acceptata, conf. art.90 din HG 925/2006scrisoare de garantie bancara in favoarea autoritatii contractante , sau instrument de garantie emis de o societate de asigurari
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Declaratie privind eligibilitateaCerinta obligatorie: prezentare Declaratie conform Formular 5.1.A din Sectiunea IV; prezentare declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea ofertantului in prevederile art.69 ind.1 din OUG 34/2006; persoane ce detin functii de decizie in cadrul autoritatii contractante in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire: Manager -Dr.Secasan Dumitru, Director Financiar-Contabil- Ec.Turescu Alexandru, Compartiment Juridic-Cons.Jur.Belcea CatalinaComisia de evaluare este urmatoarea: Presedinte-ec.Rosu Andreia -Coordonator Compartiment Achizitii PubliceMembrii: ec. Marcu Mihaela , ec.Szucs Monica -Compartiment Achizitii PubliceMembrii supleanti: ec.Muresan Fiorela , ec.Munteanu Dana - Serviciul AprovizionareDeclaratie privind neincadrarea in prevederile art.181 din OUG 34/2006Cerinta obligatorie: 1.prezentare declaratie conf.Formularul 5.1 B din Sectiunea IV2.prezentare documente prin care sa reiasa ca ofertantul nu are datorii scadente privind impozitele si taxele, in luna anterioara celei in care se depun oferteleDeclaratie privind calitatea de participare la proceduraCerinta obligatorie: prezentare declaratie conform formularul 5.1.c Sectiunea IVDeclaratie participare la procedura cu oferta independenta Cerinta obligatorie: Declaratie conform Formularul 5.1.D din sectiunea IV 2 Documente privind inregistrarea : Persoane juridice/fizice romaneCerinta obligatorie: a). prezentare certificat constatator emis de ORC de pe langa tribunal cu date actualizate, astfel incat informatiile trebuie sa fie reale/actuale la data limita de depunere a ofertelor. Documente care dovedesc ca ofertantul beneficiaza de prevederile Legii nr.346/2004 privind stimularea infiintarii IMM (daca e cazul).Cerinta obligatorie - prezentare declaratie pe propria raspundere privind incadrarea intreprinderii in categoria IMM, conf.OG 27/2006 pt.modificarea si completarea Legii nr.346/2004Documente privind inregistrareaPersoane juridice/fizice straineCerinta obligatorie - prezentare documente care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Informatii privind cifra de afaceri globale care vizeaza activitatea din cel mult ultimii 3 aniPentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: -declaratie privind lista cu principalele prestari de servicii similare efectuatein ultimii 3 ani, Formularul 6.6.9Documente prin care ofertantul confirma/probeaza calificarea personaluluipropus pentru Repararea/montarea/instalarea echipamentelor respective. prezentare certificate emise de organisme independente prin care seconfirma certificarea sistemului integrat de urmarire a calitatii (SR EN ISO9001, sau echivalent) practicat de furnizor pentru activitatea de prestare de serviciiPentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura online
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 31.07.2013 15:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: -
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 30.10.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 17.07.2013 13:37
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer