Achizitie publica - ACHIZITIE SERVICII DE INTRETINERE SI REPARARE SISTEME DE ALARMA
Anunt de atribuire numarul 104362/02.04.2010
DIRECTIA GENERALA A FINANTELOR PUBLICE TULCEA
Adresa: STR. BABADAG NR. 163 BIS, Localitatea: Tulcea, Cod postal: 820033, Tulcea, Romania, Email: [email protected], Tel.: 0240/513639 INT. 135, Fax: 0240/514877
II.1) Denumire contract ACHIZITIE SERVICII DE INTRETINERE SI REPARARE SISTEME DE ALARMA
II.2) Obiectul contractului Servicii de intretinere si reparatii sisteme de alarma impotriva efractiei din dotatea ATCP-LOCUL PRESTATIILOR Trezoreria Babadag, Baia, Topolog, Macin, Isaccea, Sulina.
II.3) Tip contract Servicii
II.4) CPV 50343000-1 - Servicii de reparare si de intretinere a echipamentului video (Rev.2)
II.5) Criteriu de atribuire Pretul cel mai scazut
II.6) Invitatie de participare 237777/14.12.2009 15:44
III.1)Numar de oferte primite 3
Valoare estimata totala 8, 560 RON
III.2)Lista contracte
Contract
Valoare
164 / 06.01.2010
6, 444RON
Castigator
CUI
Adresa
SC PERFECT SRL
6574460
STR.GARII NR.12, TULCEA, 8800, Tulcea
Total (fara TVA): 6, 444RON
Ofertant castigator: SC PERFECT SRL
Valoare contract: 6444.00 RON