Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - ACHIZITIE SERVICII DE INTRETINERE SI REPARARE SISTEME DE ALARMA


Anunt de atribuire numarul 104362/02.04.2010
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
DIRECTIA GENERALA A FINANTELOR PUBLICE TULCEA
Adresa: STR. BABADAG NR. 163 BIS, Localitatea: Tulcea, Cod postal: 820033, Tulcea, Romania, Email: [email protected], Tel.: 0240/513639 INT. 135, Fax: 0240/514877
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI SI PROCEDURA
II.1) Denumire contract ACHIZITIE SERVICII DE INTRETINERE SI REPARARE SISTEME DE ALARMA
II.2) Obiectul contractului Servicii de intretinere si reparatii sisteme de alarma impotriva efractiei din dotatea ATCP-LOCUL PRESTATIILOR Trezoreria Babadag, Baia, Topolog, Macin, Isaccea, Sulina.
II.3) Tip contract Servicii
II.4) CPV 50343000-1 - Servicii de reparare si de intretinere a echipamentului video (Rev.2)
II.5) Criteriu de atribuire Pretul cel mai scazut
II.6) Invitatie de participare 237777/14.12.2009 15:44
Sectiunea III: ATRIBUIRE
III.1)Numar de oferte primite 3
Valoare estimata totala 8, 560 RON
III.2)Lista contracte
Contract
Valoare
164 / 06.01.2010
6, 444RON
Castigator
CUI
Adresa
SC PERFECT SRL
6574460
STR.GARII NR.12, TULCEA, 8800, Tulcea
Total (fara TVA): 6, 444RON
Informatii legate de castigator
Ofertant castigator: SC PERFECT SRL
Valoare contract: 6444.00 RON
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer