Achizitie publica - Achizitie servicii de intretinere si reparatii case de marcat - DSTimis
Detaliu pentru invitatia numarul 335362
Tip legislatie: OG 34
Numar invitatie: 335362/13.09.2012
Denumire contract: Achizitie servicii de intretinere si reparatii case de marcat - DSTimis
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialREGIA NATIONALA A PADURILOR - ROMSILVACod fiscal: RO1590120, Adresa: B-dul Magheru nr. 31, sect. 1, Bucuresti, Telefon: +40 213171005, Fax: +40 213169745
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Str. I. Nemoianu, nr. 7, 300011, Timisoara, Romania, cod postal: 300011, telefon: +40 256294255, fax: +40 256294265
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: sediul Directiei Silvice Timis
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Altele (silvicultura)
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Achizitie servicii de intretinere si reparatii case de marcat - DSTimis
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Achizitie servicii de intretinere si reparatii case de marcat
II.1.6) CPV: 50311400-2 - Repararea si intretinerea calculatoarelor si a masinilor contabile (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 9, 870 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
-Cuantumul garantiei de participare: - 100 lei;
- Perioada de valabilitate a garantiei: 60 zile de la data limita de depunere a ofertelor- Forma de constituire a garantiei de participare: -printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, care se prezinta in original, in cuantumul si pentru perioada prevazuta in documentatia de atribuire- depunere la casieria autoritatii contractante fie: ordin de plata cu conditia confirmarii acestuia de catre banca emitenta pana la data deschiderii ofertelor (cont RO69RZBR0000060007701145 ? Raiffeisen Bank Timisoara cont RO94BRDE360SV29158003600 ? BRD Timisoara) sau numerar .Dovada achitarii garantiei de participare, va fi prezentata in cadrul sedintei de deschidere, presedintelui comisiei de evaluare, la solicitarea acestuia. In cazul in care reprezentantul operatorului economic nu participa la sedinta de deschidere, documentul susmentionat va fi introdus intr-un plic exterior.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 28.09.2012 09:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 28.09.2012 10:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 12.09.2012 15:20