Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Achizitie SERVICII DE INTRETINERE, VERIFICARE SI REPARARE A APARATELOR DE AER CONDITIONAT


Detaliu pentru invitatia numarul 292273
Autoritate contractanta
Administratia Domeniului Public Pitesti
Cod de identificare fiscala: RO 4122213
Adresa: Str.Obor , Nr.3, Pitesti
Telefon: 0248223401
Fax: 0248218266
Detaliu invitatie
Denumire invitatie: Anvelope si camere auto
Modalitate de desfasurare: Procedura offline
Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
CPV: 19510000-4 - Produse din cauciuc (Rev.2)
Tip contract: Furnizare
Obiectul contractului: Achizitie anvelope si camere auto
Stare procedura: In Desfasurare
Data publicarii: 29.04.2011 12:50
Data limita de depunere a ofertelor: 12.05.2011 10:00
Adresa la care se transmit ofertele: Pitesti, strada Obor, nr. 3, judetul Arges
Data si ora deschiderii ofertelor: 12.05.2011 11:00
Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Sediul ADP Pitesti, strada Obor, nr. 3, judetul Arges
Limba de redactare a ofertei: Romana
Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
Tip Autoritate: Sectorial: Nu
Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
Valoare estimata: 127, 000 RON
Criterii de calificare:
Modul de obtinere a documentatiei de atribuire:
-Certif de participare la licitatie cu oferta independenta-Declaratie privind eligibilitatea-Declaratie privind neîncadrarea în prev art.181 din OUG nr.34/06-Certificat de atestare fiscala-Certificatul Constatator emis de ONRC-Certificatul de înregistrare eliberat de ONRC-Informatii generale -cifra medie de afaceri pe ultimii 3 ani-Certificat privind plata impozitelor si taxelor locale-Certificat privind plata impozitelor, taxelor si contributia la bugetul general consolidat-Lista principalelor livrari in ultimii 3 ani-Experienta similara: Executarea in ultimii 3 ani, cel putin a unui contract care a avut ca obiect furnizarea unor produse similare-Autorizarea privind livrarea produselor-Certificarea sistemului de management al calitatii-Declaratii de conf. a calitatii produselor-Se solicita: subcontractantii si specializarea acestora
Documentatia este atasata sub forma de fisier in SEAPCuantumul garantiei de participare: 2400 lei
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer