Achizitie publica - Achizitie SERVICII DE INTRETINERE, VERIFICARE SI REPARARE A ECHIPAMENTULUI RADIOLOGIC
Detaliu pentru invitatia numarul 330087
Tip legislatie: OG 34
Numar invitatie: 330087/21.06.2012
Denumire contract: Achizitie SERVICII DE INTRETINERE, VERIFICARE SI REPARARE A ECHIPAMENTULUI RADIOLOGIC
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialSPITALUL JUDETEAN DE URGENTA "SF. PANTELIMON" FOCSANICod fiscal: 4350505, Adresa: Str. Cuza Voda nr. 50-52, Focsani, Telefon: 0237625000/223 - 0237622257, Fax: 0237625191
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Str. Cuza Voda nr. 50-52, Focsani, Romania, cod postal: 620034, telefon: +40 237622257, fax: +40 237625191, persoana de contact: Stefan Chiriac
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: SPITALUL JUDETEAN DE URGENTA ?SF. PANTELIMON? FOCSANI, str. Cuza-Voda nr. 50-52, cod 620034, loc. Focsani, jud. Vrancea
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Sanatate
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Achizitie SERVICII DE INTRETINERE, VERIFICARE SI REPARARE A ECHIPAMENTULUI RADIOLOGIC
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Achizitie SERVICII DE INTRETINERE, VERIFICARE SI REPARARE A ECHIPAMENTULUI RADIOLOGIC, conform caietului de sarcini.Durata contractului este de 6 luni pana la 31.12.2012 cu posibilitate de prelungire inca 3 luni in temeiul art.6 din HG 925/2006.Valoarea estimata cumulata a achizitiei este de 25200 lei mentionand ca din aceasta ? 16800 lei reprezinta achizitia pentru anul 2012 si 8400 suplimentare in 2013.Important: Operatorii economici isi vor intocmi propunerea financiara in raport cu valoarea estimata pana la sfarsitul anului 2012, respectiv 16800 lei, fara Tva, nu raportat la valoarea estimata cumulata.
II.1.6) CPV: 50421200-4 - Servicii de reparare si de intretinere a echipamentului radiologic (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Da
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 25, 200 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
DA.Cuantumul garantiei de participare este de 1 % din val. estimata a lotului, respectiv 168 lei; Modul de constituire a garantiei de participare: - se constituie prin virament bancar in contul AC cont nr. RO67TREZ6915005XXX000098 Trezoreria Focsani, sau printr-un instrument de garantare emis in cond.legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, care se prezinta in original, in cuantumul si pentru perioada prevazuta in doc.de atribuire.Intrumentul de garantare va trebui sa faca referire expresa la cererea de oferta privind achizitionarea de Servicii de intretinere, verificare si reparare a echipamentului radiologic, cod CPV 50421200-4 , per. de val. a garantiei trebuind sa fie cel putin egala cu per. de val. a ofertei, respectiv 60 de zile.GP va fi executata de catre AC in urma.cazuri: a)castigatorul licitatiei refuza sa semneze contractul b)daca ofertantul isi retrage oferta in perioada de valabilitate a acesteia c) ofertantul depune contestatie iar CNSC respinge contestatia, AC va retine din garantia de participare in raport cu valoarea estimata a contractului sumele prevazute in conformitate cu art.2781 din OUG 34/2006. - GP constituita de ofertantul necastigator se restituie de autoritatea contractanta dupa semnarea contractului de achizitie publica cu ofertantul castigator, dar nu mai tarziu de 3 zile lucratoare de la data expirarii perioadei de valabilitate a ofertei.GP constituita de ofertantul castigator se restituie de AC in termen de 15 zile de la semnarea contractului de achizitie publica.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
- Autorizatie de manipulare emisa de CNCAN, cu toate anexele;
- Certificat de inregistrare a reprezentantului autorizat eliberat de MSP;
- Certificate de scolarizare a personalului tehnic de specialitate pentru echipamentele ce fac obiectul Caietului de sarcini sau alte documente eliberate de autoritati privind capacitatea de a efectua service la acestea;
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: -Declaratie privind dotarile specifice, utilajele, echipamentul tehnic, mijloacele de transport s.a. mijloace fixe pe care ofertantul se angajeaza sa le utilizeze pentru indeplinirea contractului, Declaratie privind lista principalelor prestari de servicii in ultimii 3 ani, Declaratie care contine informatii privind nr. mediu in ultimele 12 luni al personalului angajat, asigurarea cu personal de specialitate, nr. si pregatirea cadrelor de conducere, precum si a persoanelor responsabile direct de indeplinirea contractului
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: In SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 06.07.2012 09:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 06.07.2012 10:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 20.06.2012 11:31