Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Achizitie servicii de organizare de targuri


Detaliu pentru invitatia numarul 229303
Autoritate contractanta
Consiliul National al Intreprinderilor Private Mici si Mijlocii din Romania filiala Arad
Cod de identificare fiscala: 16156406
Adresa: Arad, Bd-ul Dragalina, nr.16, ap.15A, et.I, Arad
Telefon: 0257/253757
Fax: 0257/253757
Detaliu invitatie
Denumire invitatie: Achizitie servicii de organizare de targuri
Modalitate de desfasurare: Procedura offline
Criteriu de atribuire: Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economic
CPV: 79956000-0 - Servicii de organizare de targuri si expozitii (Rev.2)
Tip contract: Servicii
Obiectul contractului: Servicii de organizare de targuri si expozitii - organizarea unui targ transfrontalier de bunuri, servicii si oportunitati investitionale pentru zona de granita a Romaniei si Ungariei
Stare procedura: Atribuita
Data publicarii: 02.10.2009 11:58
Data limita de depunere a ofertelor: 12.10.2009 12:00
Adresa la care se transmit ofertele: Arad, Str. Nicolae Balcescu, nr. 5, ap. 2A, cod postal 310123, judetul Arad
Data si ora deschiderii ofertelor: 13.10.2009 10:00
Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Sediul CNIPMMR Arad din Str. Nicolae Balcescu, nr. 5, ap. 2A, cod postal 310123, Arad, judetul Arad.
Limba de redactare a ofertei: Romana
Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
Impartire pe loturi: Nu
Valoare estimata: 189, 315 RON
Criterii de calificare:
Modul de obtinere a documentatiei de atribuire:
A. Situatia economica: 1.Copie a situatiilor financiare anuale vizate de catre organele financiare pentru 2008;2. Declaratie privind cifra de afaceri globala pentru anul 2007, 2008 si cifra de afaceri aferenta activitatii pentruprimul trimestru al anului 2009;3.Alte declaratii/documente relevante in sustinerea capacitatii financiare.B. Capacitatea tehnica :1. Dovada detinerii unui spatiu expozitional in aria de implementare a proiectului2. Lista principalelor servicii prestate in ultimii 3 ani;3. Declaratie referitoare la echipamentele tehnice si la masurile aplicate in vederea asigurarii calitatii;4. Informatii referitoare la studiile, pregatirea profesionala si calificarea personalului de conducere, a persoanelor responsabile pentru indeplinirea contractului de servicii;5.Recomandari din partea beneficiarilor serviciilor
electronic: e-mail [email protected] suport hartie: Str. N Balcescu 5, ap. 2A, cod postal 310123, Aradtel./fax: 0257/253.757.
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer