Achizitie publica - Achizitie servicii de paza
Detaliu pentru invitatia numarul 351585
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Numar invitatie: 351585/31.07.2013
Denumire contract: Achizitie servicii de paza
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialDirectia Generala de Asistenta Sociala si Protectia CopiluluiCod fiscal: 9759188, Adresa: Aleea Trei Ape nr.4, Resita, Telefon: 0255/224302, Fax: 0255/224302
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Aleea Trei Ape nr.4, Resita, jud. Caras Severin, Romania, cod postal: 320191, telefon: +40 255/224302, fax: +40 255/217038, persoana de contact: Ciocu Elena
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Aleea Trei Ape nr.4, Resita, jud. Caras Severin, Romania, cod postal: 320191, telefon: +40 255/224302, fax: +40 255/217038.
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Protectie sociala
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Achizitie servicii de paza
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: - Valoarea minima a contractului este de 57.567 lei fara TVA, pentru perioada de la semnarea contractului pana la 31.12.2013 si reprezinta valoarea estimata a prezentei proceduri ( in functie de care se vor elabora si evalua ofertele); - Valoarea maxima a contractului este de 101.175 lei fara TVA si reprezinta valoarea estimata ce contine si valoarea eventualelor suplimentariOptiuni: Autoritatea contractanta opteaza pentru aplicarea art.6 din HG nr. 925/2006.
II.1.6) CPV: 79713000-5 - Servicii de paza (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 57, 567 - 101, 175 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Garantia de participare aferenta valorii estimate pana la 31.12.2013, este in cuantum de 576 lei, si se poate constitui prin : - scrisoare de garantie bancara, prezentata in original;
- ordin de plata sau fila cec, confirmate de catre banca emitenta;
- instrumente de garantare emise de societatile de asigurari;
- depunerea sumei in numerar la casieria unitatii;
- virament bancar in contul Directiei Generale de Asistenta Sociala si Protectia Copilului Caras Severin, nr. RO88TREZ1815006XXX000153 deschis la Trezoreria Resita. Perioada de valabilitate a garantiei de participare este de 90 de zile de la termenul limita de primire a ofertelor. Conform art.278^1 din OUG nr.34/2006, in masura in care Consiliul respinge contestatia ofertantului ca nefondata, autoritatea contractanta va retine contestatorului din garantia de participare suma de 576 lei.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Declaratie privind eligibilitatea;Declaratie privind neancadrarea in prevederile art.181 din OUG 34/2006; Declaratie privind neancadrarea in prevederile art.69^1 din OUG 34/2006; Persoanele care detin functii de decizie in cadrul autoritatii contractante sunt urmatoarele: Director executiv: Ana Vasile; Director executiv adjunct: Virgil Popa; Sef Serviciu Financiar -Contabil si Achizitii Publice: Elena Ciocu; Sef Serviciu Contencios: Daniela Milos. Certificat de participare cu oferta independenta; Certificate privind plata taxelor si impozitelor la bugetul de stat si local(se va prezenta si situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele). Certificatul constatator emis de ONRC din care sa rezulte obiectul de activitate precum si codul CAEN corespunzator serviciilor care fac obiectul contractului. Dupa finalizarea procesului de evaluare a ofertelor, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii, se va solicita ofertantului clasat pe primul loc, prezentarea pentru conformitate a documentului original sau copie legalizata.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Fisa de informatii generalePentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Lista privind serviciile prestate in ultimii 3 ani., Cel putin o recomandare din partea unui beneficiar., Declaratie referitoare la efectivele medii anuale ale personalului angajat si al cadrelor de conducere in ultimii 3 ani., Licenta de functionare a ofertantului eliberata de Ministerul Administratiei si Internelor, Inspectoratul General al Politiei Romane, Directia Politiei de Ordine Publica, pentru obiectul de activitate"paza si protectie bunuri si valori"(copie legalizata).Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 13.08.2013 16:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 14.08.2013 10:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 11.11.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 30.07.2013 15:05