Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Achizitie servicii de paza si de monitorizare a sistemului de alarma la sediul CJP Iasi


Detaliu pentru invitatia numarul 243955
Autoritate contractanta
CASA JUDETEANA DE PENSII IASI
Cod de identificare fiscala: 13590868
Adresa: STR. ANASTASIE PANU NR. 17-19 BL. GHICA VODA, Iasi
Telefon: 0232218540
Fax: 0232410092
Detaliu invitatie
Denumire invitatie: Achizitie servicii de paza si de monitorizare a sistemului de alarma la sediul CJP Iasi
Modalitate de desfasurare: Procedura offline
Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
Cu faza finala de licitatie electronica
CPV: 79713000-5 - Servicii de paza (Rev.2)
Tip contract: Servicii
Obiectul contractului: achizitia de servicii de paza si protectie si de monitorizare a sistemului de alarma la sediul CJP Iasi
Stare procedura: In desfasurare
Data publicarii: 15.03.2010 11:25
Data limita de depunere a ofertelor: 24.03.2010 12:00
Adresa la care se transmit ofertele: Iasi, str. Anastasie Panu, nr. 17-19, bloc Ghica Voda, nr. 2A-2B
Data si ora deschiderii ofertelor: 24.03.2010 12:00
Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Iasi, str. Anastasie Panu, nr. 17-19, bloc Ghica Voda, nr. 2A-2B
Limba de redactare a ofertei: Romana
Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
Valoare estimata: 56, 400 RON
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
Criterii de calificare:
Modul de obtinere a documentatiei de atribuire:
conform documentatiei de atribuire
documentatia de atribuire este disponibila in SEAP
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer