Achizitie publica - Achizitie servicii de preluare, transport, procesare si eliminare finala a deseurilor medicale periculoase
Detaliu pentru invitatia numarul 323343
Tip legislatie: OG 34
Numar invitatie: 323343/04.04.2012
Denumire contract: Achizitie servicii de preluare, transport, procesare si eliminare finala a deseurilor medicale periculoase
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialSPITALUL JUDETEAN RESITACod fiscal: 1061626, Adresa: Str.Fagarasului Nr.18, Resita, Telefon: 0255-227830 int.106, Fax: 0255-218760
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: SEAP
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: In SEAP
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Sanatate
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Achizitie servicii de preluare, transport, procesare si eliminare finala a deseurilor medicale periculoase
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii acord-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Reluarea competitiei se va face in SEAP: Nu
Perioada previzionata pentru desfasurarea acordului cadru (in luni): 36
Acordul cadru urmeaza sa se incheie cu: un singur ofertant
II.1.5) Obiectul contractului: Servicii de preluare, transport, procesare si eliminare finala a deseurilor medicale periculoase
II.1.6) CPV: 90520000-8 - Servicii privind deseurile radioactive, toxice, medicale si periculoase (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 361, 665 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
a) Cuantumul garantiei de participare: 3617 leib) Perioada de valabilitate a garantiei pentru participare va fi cel putin egalacu perioada de valabilitatea ofertei respectiv de 90 zile .c) Forma de constituire a garantiei de participare care va fi acceptata: ? scrisoare de garantie bancara in favoarea autoritatii contractante, eliberata de o banca din Romania sau, dupa caz, de o banca din strainatate, cu corespondent in Romania, sau? instrument de garantare emis de o societate de asigurari din Romania sau, dupa caz, de o societate de asigurari din strainatate, cu corespondent in Romania.? ordin de plata in contul autoritatii contractante confirmat de banca, sau? suma in numerar depusa la casieria unitatii
Garantie de buna executie
Se va calcula in procent de 5% din valoarea fara TVA a contractelor subsecventeForma de constituire a a garantiei de buna executie care va fi acceptata: scrisoare de garantie bancara in favoarea autoritatii contractante, eliberata de o banca din Romania sau, dupa caz, de o banca din strainatate, cu corespondent in Romania, sau? instrument de garantare emis de o societate de asigurari din Romania sau, dupa caz, de o societate de asigurari din strainatate, cu corespondent in Romania.? ordin de plata in contul autoritatii contractante confirmat de banca, sau? suma in numerar depusa la casieria unitatii
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Informatii privind cifra de afaceri, Situatii financiare
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: 1. lista principalelor presta?ii , in ultimii 3 ani, in baza unui contract/-e de servicii finalizat/-e sau aflat/-e in derulareFormularul 5.4.12. prezentarea a cel putin 1 recomandare din partea beneficiarilorr (din Lista principalelor prestari) Formularul 5.4.2, Declaratie care contine informatii privind dotarilespecifice, utilaje, echipament, mijloace de transport, laboratoare Formularul 5.4.3, Informatii privind personalul tehnic de specialitate si de asigurarea calitatiiprezentarea declaratiei pe proprie raspundere privind personal de specialitate responsabil direct de indeplinirea contractului Formularul 5.4.4, Autorizatia integrata de mediu, emisa de org.teritoriale de mediu pentru codurile CAENptr.procesarea /incinerarea deseurilor infectioase si anatomo-patologiceb)Aviz sanitar emis de Autoritatea de Sanatate Publica teritoriala ptr.procesarea /incinerarea deseurilor infectioase si anatomo-patologicec)Licentele si autorizatiile necesare desfasurarii activitatii de transport de deseuri medicale periculoased)Avizul de functionare emis de primaria teritorialae)Documentatia cu privire la tipurile de ambalaje folosite, care trebuie sa corespunda prevederilor Caietului de Sarcini ? se vor prezenta mostre din ambalajele ce vor fi furnizate pe durata contractului .
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura online
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: din SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 19.04.2012 15:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: -
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 21.07.2012
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 03.04.2012 10:01