Achizitie publica - Achizitie servicii de preparare a mancarii
Detaliu pentru invitatia numarul 328337
Tip legislatie: OG 34
Numar invitatie: 328337/30.05.2012
Denumire contract: Achizitie servicii de preparare a mancarii
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialSpital PneumoftiziologieConstantin AnastasatuCod fiscal: 2541878, Adresa: str. Principala, nr. 150, loc. Mihaesti, jud. Valcea, Mihaesti, Telefon: +40 0250768282, Fax: +40 0250768045
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: str. Principala, nr. 150, loc. Mihaesti, jud. Valcea, Mihaesti, Romania, cod postal: 247375, telefon: +04 250768282, fax: +04 0250768045, persoana de contact: Cornelia Vultur
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: str. Principala, nr. 150, loc. Mihaesti, jud. Valcea, Mihaesti, Romania, cod postal: 247375, telefon: +04 250768282, fax: +04 0250768045, persoana de contact: Cornelia Vultur
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Sanatate
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Achizitie servicii de preparare a mancarii
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Servicii catering (preparare hrana pacienti pentru pranz si cina si livrarea acesteia la sediul spitalului).Valoarea estimata minima a intervalului, de 127539.90 lei( corespunzatoare cantitatilor-portiilor minime si costurilor aditionale acestora), reprezinta valoarea estimata pana la 31 dec 2012 ( in functie de care se vor elabora si evalua ofertele), iar valoarea maxima de 159424, 88 lei reprezinta valoarea estimata globala ce cuprinde si valoarea posibilelor suplimentari cu maxim 25%(conform prevederi art.6, alin3, lit a la d, din HG925/2006).
II.1.6) CPV: 55321000-6 - Servicii de preparare a mancarii (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Da
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 159, 424.88 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Pentru toate loturile cuantumul este 1947, 50 lei, defalcat pe loturi anexa B la "5) Informatii suplimentare privind loturile" si in centralizatorul din atasamentul ?Formulare?.Se constituie pentru toate loturile .Valabilitate garantiei este cel putin egala cu perioada de valabilitate a ofertei.Modalitatea de constituire a garantiei de participare cf prev.art.86 din HG 925/2006: prin scrisoare de garantie bancara; numerar, prin depunere la casieria spitalului;prin ordin de plata in cont RO12TREZ6715041XXX007124 TREZORERIA RM.VALCEA, COD FISCAL 2541878;printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate de asigurari, societate bancara sau alta institutie financiara acreditata.De asemenea, ca urmare a art. 87 din HG 925/2006, alineat (1) autoritatea contractanta are dreptul de a retine garantia pentru participare, ofertantul pierzand astfel suma constituita, atunci cand acesta din urma se afla in oricare dintre situatiile prevazute la acest articol la literele a, b si c. Daca ofertantul face dovada ca este IMM garantia se constituie la jumatate din valoarea mentionata la fiecare lot.Se restituie cf prevederi art.88 din HG 925/2006.
Garantie de buna executie
10% din valoarea contractului fara TVA.Constituire cf.art.90, alin 1, 2 si 3 din HG925/2006.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1: declaratii privind neincadrarea in situatiile prevazute de art.180 si 181 din OUG34/2006(prezentate si de tertul sustinator daca este cazul)- se completeaza formularele nr.2 si 3 ;2: certificatele de sarcini fiscale privind situatia obligatiilor bugetare in original, copie legalizata sau copie lizibila certificata "conform cu originalul" eliberate de DGFP si Primaria pe a carei raza are sediul social, care sa ateste ca ofertantul nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele ;3: declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art.69^1 din OUG 34/2006 - se completeaza formularul nr.5;4: certificat participare cu oferta independenta- se completeaza formularul nr.4.Persoane cu functie de decizie: dr.C.Vultur-Manager, dr.C-tin Duta -Dir.medical, ec.E.Girleanu-Dir.fin.ctb, ec.D.Ceausescu-Sefserv.ATAP, farm.C.Bazavan-Farmacist sef, cons.jr.D.Pirvulescu. 1: certificat constatator emis de ORC de pe langa Tribunalul teritorial din care sa reiasa ca obiectul de activitate este similar obiectului procedurii, emis cu maxim 30 de zile inainte de data limita a depunerii ofertei- original, copie legalizata sau copie lizibila certificata "conform cu originalul" .2: autorizatia sanitara de functionare- se prezinta in xerocopie semnata si stampilata « conform cu originalul »;3: autorizatie sanitar veterinara - se prezinta in xerocopie semnata si stampilata « conform cu originalul »;
Capacitatea economica si financiara
Descriere: 1: bilant contabil 2010, 2: fisa de informatii generale
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: 1: documente constatatoare sau recomandari din partea beneficiarilor;, 2: fisa de informatii privind experienta similara (minim 3 ani) 1: certificat de calitate ISO 9001:2008 eliberat de organisme autorizate sau dovada ca este in procedura de obtinere a acestuia .
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Da
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: Gratuit si nerestrictionat de pe site-ul https: //www.e-licitatie.ro (atasata prezentei invitatii)
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 12.06.2012 10:30
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 12.06.2012 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 29.05.2012 20:48