Achizitie publica - achizitie servicii de proiectare constructie demisol + P + 2E, str. Parangului nr. 45B
Detaliu pentru invitatia numarul 321739
Tip legislatie: OG 34
Numar invitatie: 321739/12.03.2012
Denumire contract: achizitie servicii de proiectare constructie demisol + P + 2E, str. Parangului nr. 45B
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialDirectia Generala de Asistenta Sociala si Protectia Copilului DoljCod fiscal: 17104359, Adresa: Nicolae Titulescu nr. 22, Craiova, Craiova, Telefon: 0251416365, Fax: 0251417838
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Nicolae Titulescu nr. 22, Craiova, Craiova, Romania, cod postal: 200153, telefon: +40 251416365, fax: +40 251417838, persoana de contact: Daniela Irina Stamin
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Craiova, str. N. Titulescu nr. 22
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Protectie sociala
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: achizitie servicii de proiectare constructie demisol + P + 2E, str. Parangului nr. 45B
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: achizitia de servicii de proiectare pentru imobilul din Craiova, str. Parangului nr. 45 B, imobil aflat in administrarea autoritatii contrcatante, in vederea asigurarii conditiilor optime de locuit pentru persoanele institutionalizate
II.1.6) CPV: 71322000-1 - Servicii de proiectare tehnica pentru constructia de lucrari publice (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 306, 000 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
3060 RONsi se poate constitui prin: - scrisoare de garantie bancara, prezentata in original;
- instrumente de garantare emise de societatile de asigurari;
- ordin de plata sau fila cec, confirmate de catre banca emitenta;
- depunerea la casieria unitatii a sumei in numerar.Garantiei de participare este valabila 30 zile de la data limita de depunere a ofertelor;Garantia de participare va fi retinuta, in intregime, de catre AC, in oricare din urmatoarele situatii: -ofertantul isi retrage oferta in perioada de valabilitate a acesteia;
-ofertantul a carui oferta a fost stabilita castigatoare nu constituie garantia de buna executie in perioada de valabilitate a ofertei;
-oferta sa fiind stabilita castigatoare, ofertantul refuza sa semneze contractul de achizitie publica in perioada de valabilitate a ofertei;
-cand CNSC respinge contestatia ofertantului (conform art. 278^1 din O.U.G. 34/2006);Garantia de participare constituita de ofertanti se returneaza de catre autoritatea contractanta dupa semnarea contractului de achizitie publica cu ofertantul declarat castigator, dar nu mai tarziu de 3 zile lucratoare de la data expirarii perioadei de valabilitate a ofertei.In toate cazurile de constituire a garantiei de participare, dovada trebuie sa fie prezentata cel mai tarziu la data si ora stabilite pentru deschiderea ofertelor.In cazul ofertantilor din categoria intreprinderilor mici si mijlocii, care fac dovada in acest sens prin prezentarea documentelor prevazute in legea 346/2004, cu completarile si modificarile ulterioare, garantia de participare se constituie in procent de 50% din cuantum.Contulin care se va depune garantia de participare: RO76TREZ2915006XXX004413
Garantie de buna executie
Garantia de buna executie se constituie in cuantum de 10% din valoarea fara TVA a contractului, astfel: - printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari (conf. art. 90 alin. 1 din HG 925/2006) sau prin retineri succesive din plata cuvenita pentru facturile partiale. In acest caz, contractantul are obligatia de a deschide un cont la dispozitia autoritatii contractante, la Trezorerie, cf. H. 1045/2011. Suma initiala care se depune de catre contractant in contul astfel deschis nu trebuie sa fie mai mica de 0, 5% din pretul contractului. Pe parcursul indeplinirii contractului autoritatea contractanta va alimenta acest cont prin retineri succesive din sumele datorate.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: a) declaratie privind eligibilitateab) declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din O.U.G. 34/2006c) declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 69^1 din OUG 34/2006Persoanele ce detin functii de decizie in cadrul autoritatii contractante sunt urmatoarele: Director general: Florin StancuDirector general adjunct economic: Dumitru HerascuAvizeaza pentru legalitate: Nicoleta CretuSef Serviciu Achizitii Publice: Daniela StaminSef Serviciu Analize Tehnice: Laurentiu BeznaReferent Analize Tehnice: Dumitru SerbanescuInspector Analize Tehnice: Fanica Mitrand) certificat de participare la licitatie cu oferta independentae) certificate privind plata taxelor si impozitelor la bugetul de stat si local din care sa reiasa ca ofertantul nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele(original, copie legalizata sau copie pe care este mentionat pe fiecare pagina in parte "conform cu originalul" si este semnat si stampilat. a) certificat constatator emis de ONRC (obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator emis de ONRC)Urmare evaluarii ofertelor, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii, se va solicita ofertantului clasat pe primul loc prezentarea pentru conformitate a documentului in original sau copie legalizata.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: fisa de informatii generale
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: lista privind serviciile prestate in ultimii 3 ani, lista privind echipamentele tehnice necesare pentru indeplinirea contractului, recomandare, experienta similaraSe vor prezenta copii de pe parti relevante a cel putin unui contract prin care sa se confirme prestarea serviciilor in valoare de cel putin 300000 lei fara TVA. Pentru echivalenta se va tine cont de cursul mediu anual lei/valuta comunicat de BNR/BCE., declaratie referitoare la efectivele medii anuale ale personalului angajat si al cadrelor de conducere in ultimii 3 ani, lista privind personalul responsabil pentru serviciile prestate, informatii privind subcontractantii
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economic
Factori de evaluare
Denumire
Punctaj maxim
Pretul ofertei
70
Descriere: Componenta financiara
termenul de realizare al proiectului
30
Descriere: componenta tehnica
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: din SEAP sau de la sediul autoritatii contractante
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 30.03.2012 09:30
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 30.03.2012 10:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 12.03.2012 08:46