Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Achizitie servicii de proiectare in cadrul proiectului de investitii ?Modernizare drumuri agricole de exploatatie in Comuna Gheraesti, judetul Neamt?


Detaliu pentru invitatia numarul 337010
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: COMUNA GHERAESTI (Primaria Comunei Gheraesti)
Numar invitatie: 337010/09.10.2012
Denumire contract: Achizitie servicii de proiectare in cadrul proiectului de investitii ?Modernizare drumuri agricole de exploatatie in Comuna Gheraesti, judetul Neamt?
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialCOMUNA GHERAESTI (Primaria Comunei Gheraesti)Cod fiscal: 2613729, Adresa: str. VASILE ALECSANDRI, nr. 56, Gheraesti, Telefon: 0233746051, Fax: 0233746450
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: str. VASILE ALECSANDRI, nr. 56, Gheraesti, Romania, cod postal: 617205, telefon: +40 0233746051, fax: +40 0233746450, persoana de contact: Simona Bordianu
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Primaria comunei Gheraesti, judetul Neamt, str. Vasile Alecsandri, nr. 56 Gheraesti
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Achizitie servicii de proiectare in cadrul proiectului de investitii ?Modernizare drumuri agricole de exploatatie in Comuna Gheraesti, judetul Neamt?
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Servicii de proiectare in vederea realizarii proiectului tehnic, detalii de executie, caiete de sarcini, elaborare documentatie pentru avize, elaborare documentatie tehnica pentru obtinerea autorizatiei de construire, asistenta tehnica din partea proiectantului pentru proiectul de investitii: ?Modernizare drumuri agricole de exploatatie in Comuna Gheraesti, judetul Neamt?.
II.1.6) CPV: 71322000-1 - Servicii de proiectare tehnica pentru constructia de lucrari publice (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 76, 467 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Garantia de participareare o valoare de 1.529 lei, fiind valabila 90 de zile de la data limita stabilita pentru depunerea ofertei.Perioada de valabilitate a garantiei de participare este egala cu perioada de valabilitate a ofertei.Garantia de participare se exprima in lei si se va constitui prin: ? scrisoare de garantie bancara in favoarea autoritatii contractante ? se prezinta in original;? un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate de asigurari ? se prezinta in original;? virament bancar in contul autoritatii contractante RO24TREZ4925006XXX000162 deschis la Trezoreria Roman ? se va prezenta o copie lizibila dupa OP cu stampila bancii;? in numerar, la casieria autoritatii contractante.In masura in care Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor respinge contestatia depusa de un operator economic, autoritatea contractanta va retine contestatorului din garantia de participare in raport cu valoarea estimata a contractului, in conformitate cu art. 278 ind.1 din OUG 34/2006 modificata si completata.
Garantie de buna executie
GBE este in cuantum de 5% din valoarea fara TVA a contractului, conform art. 90, alin 1 din H.G. 925/2006 modificata si completata.GBE se constituie conform art.89 si 90 din HG 925/2006 modif. si completata. In cazul in care GBE se constituie prin retineri succesive din sumele datorate facturilor partiale, contractantul are obligatia de a deschide la dispozitia autoritatii contractante, un cont la unitatea Trezoreriei Statului. Suma initiala care se depune de catre contractant in contul de disponibil deschis nu trebuie sa fie mai mica de 0, 5% din pretul contractului. Pe parcursul contractului, autoritatea contractanta trebuie sa alimenteze contul de disponibil prin retineri succesive din sumele datorate si cuvenite contractantului pana la concurenta sumei stabilite drept GBE. Restituirea GBE conform art. 92, alin. 3 din HG 925/2006 modificata si completata.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Cerinta 1Operatorii economici nu trebuie sa se incadreze in prevederile art. 180 din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare.Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintei: - Prezentarea declaratiei pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 180 din OUG nr. 34/2006 in conformitate cu Formularul nr. 1 ? Declaratie privind situatia personala a operatorului economic, completat in original, datat, semnat, prin care sa se ateste faptul ca ofertantul in ultimii 5 ani de activitate nu a fost condamnat prin hotarare definitiva a unei instante judecatoresti pentru participare la activitati ale unei organizatii criminale, pentru coruptie, pentru frauda si/sau pentru spalare de bani.- Aceasta declaratie trebuie prezentata in mod obligatoriu, daca este cazul, si de tertul sustinator.Atentie! In cazul in care oferta este depusa de o asociere, fiecare asociat va prezenta documentul mentionat.Cerinta 2Operatorii economici nu trebuie sa se incadreze in prevederile art. 181 din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare.Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintei: ? Prezentarea declaratiei pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG nr. 34/2006 in conformitate cu Formularul nr. 1 ? Declaratie privind situatia personala a operatorului economic, completat in original, datat, semnat.? Autoritatea contractanta are dreptul de a exclude din procedura de atribuire a contractului de achizitie publica orice ofertant/candidat care se afla in oricare din urmatoarele situatii: - a intrat in faliment ca urmare a hotararii pronuntate de judecatorul sindic;
- nu si-a indeplinit obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor de asigurari sociale catre bugetele componente ale bugetului general consolidat, in conformitate cu prevederile legale in vigoare in Romania sau in tara in care este stabilit;
- in ultimii 2 ani nu si-a indeplinit sau si-a indeplinit in mod defectuos obligatiile contractuale, din motive imputabile ofertantului in cauza, fapt care a produs sau este de natura sa produca grave prejudicii beneficiarilor acestuia;
- a fost condamnat, in ultimii 3 ani, prin hotarare definitiva a unei instante judecatoresti, pentru o fapta care a adus atingere eticii profesionale sau pentru comiterea unei greseli in materie profesionala;
- prezinta informatii false sau nu prezinta informatiile solicitate de catre autoritatea contractanta, in scopul demonstrarii indeplinirii criteriilor de calificare si selectie.Documentele solicitate pentru neincadrarea in prevederile art. 181 lit. a), lit. c)1 si lit. d) din O.U.G. nr. 34/2006 vor fi depuse si de tertul sustinator, daca este cazul.Cerinta obligatorie: Certificat de atestare fiscala privind impozitele si taxele locale eliberat de autoritatile competente de pe langa Unitatile Administrativ Teritoriale de pe raza careia societatea are sediul social si punctul/punctele de lucru implicate in derularea contractului (formulare-tip eliberate de autoritatile competente din tara in care ofertantul este rezident, traduse in limba romana de traducator autorizat si legalizate), in original sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul? din care sa reiasa plata obligatiile scadente in luna anterioara celei in care se depune oferta.Cerinta obligatorie: Certificat de atestare fiscala eliberat de organul de administrare fiscala al unitatii administrativ teritoriale de pe raza careia societatea are sediul social privind plata obligatiilor la bugetul general consolidat (formulare-tip eliberate de autoritatile competente din tara in care ofertantul este rezident, traduse in limba romana de traducator autorizat, legalizate), in original sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul? din care sa reiasa plata obligatiile scadente in luna anterioara celei in care se depune oferta.Pentru persoanele juridice straine se solicita prezentarea certificatelor in original sau copie lizibila certificata ?conform cu originalul? semnata si stampilata, insotite de traducerea autorizata in limba romana.In cazul in care in tara de origine sau in tara in care este stabilit operatorul economic nu se emit astfel de documente sau acestea nu vizeaza toate situatiile, atunci ofertantul va redacta o declaratie pe propria raspundere prin care va specifica faptul ca nu se afla in nici una din situatiile de la punctul 2.Daca vor exista incertitudini referitoare la situatia personala a unui operator economic, autoritatea contractanta are dreptul de a solicita informatii direct de la autoritatile competente.Atentie! In cazul in care oferta este depusa de o asociere, fiecare asociat va prezenta documentele mentionate.Atentie! In cazul neprezentarii declaratiei si certificatelor ofertantul/candidatul/concurentul va fi declarat inacceptabil.Ofertantul va completa o declaratie pe propria raspundere in care va declara calitatea in care participa la procedura de achizitie in conformitate cu Formularul nr. 2 ? Declaratia privind calitatea de participant la procedura. completat in original, datat, semnat si stampilat.Atentie! In cazul in care oferta este depusa de o asociere fiecare asociat va prezenta documentul mentionat.Cerinta 3Atat operatorii economici ofertanti la procedura cat si tertii sustinatori nu trebuie sa se incadreze in prevederile articolului 691 din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare.In vederea dovedirii neincadrarii ofertantului in situatia de conflict de interese se comunica in cele ce urmeaza lista persoanelor cu functie de decizie din cadrul autoritatii contractante, in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire: -BeresoaieCarol? primar;
-Iliesi Aurel - viceprimar;
-Cocuti Antoaneta- contabil.Consilieri locali: Iliesi Aurel, Tancau Ioan, Farcas Adrian, Cobzariu Dan, Tihulca Cecilia Ana, Iliesi Otilia Oana, Matinica Ciprian Paul, Beresoaie Paul, Blaj Egbert, Bargaoanu Laura Daniela, Andries Petru, Ivanescu Mircea, Andrei Daniel, Anghel Vasile, Diac Marin.Modalitatea de indeplinire si aplicabilitate in cadrul procedurii: Toti operatorii economici participanti la procedura, indiferent de calitatea acestora (ofertant/ofertant candidat/ofertant asociat/subcontractant) vor trebui sa respecte art. 691 din OUG 34/2006 modificata si completata, conform caruia ?Ofertantul/Candidatul/Ofertantul asociat/Subcontractantul care are drept membri in cadrul consiliului de administratie/organ de conducere sau de supervizare si/sau are actionari ori asociati persoane care sunt sot/sotie, ruda sau afin pana la gradul al patrulea inclusiv sau care se afla in relatii comerciale, astfel cum sunt acestea prevazute la art. 69 lit. a), cu persoane ce detin functii de decizie in cadrul autoritatii contractante este exclus din procedura de atribuire.? In acest sens ofertantii vor completa Formularul nr. 3 ? Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 691 din Ordonanta de Urgenta a Guvernului nr. 34/2006 atasat prezentei.Cerinta 4Operatorii economici participanti la procedura trebuie sa completeze certificatul de participare la licitatie cu oferta independenta.Modalitatea de indeplinire si aplicabilitate in cadrul procedurii: Fiecare ofertant/candidat la procedura va prezenta certificatul de participare la licitatii cu oferta independenta, completat conform Ordinului 314/2010 emis de A.N.R.M.A.P si atasat prezentei (Formular nr. 4 - Certificat de participare la licitatii cu oferta independenta).Atentie! In cazul in care oferta este depusa de o asociere fiecare asociat va prezenta documentul mentionat. Operatorii economici ofertanti la procedura trebuie sa fie legal inregistrati si sa aiba dreptul de a presta serviciile ce fac obiectul prezentei proceduri de atribuire.In cazul in care oferta este depusa de o asociere, fiecare asociat (inclusiv liderul) va prezenta documentele si formularele mentionate mai jos.In cazul in care persoana care semneaza declaratiile/formularele solicitate nu este reprezentantul legal al operatorului economic (lider, asociat, subcontractor), se va atasa o imputernicire pentru acesta.Daca exista incertitudini referitoare la documentele prezentate de ofertanti, autoritatea contractanta isi rezerva dreptul de a solicita informatii direct de la autoritatile competente.Modalitati de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul procedurii: ? prezentarea Certificatului constatator emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunalul judetului in care este inregistrat operatorul economic, emis cu cel mult 30 de zile inainte de data depunerii ofertei, si valabil la data depunerii ofertei din care sa rezulte ca obiectul de activitate al ofertantului (codurile CAEN) ? cuprinde si activitati de tipul celor supuse procedurii de achizitie. Acesta se va prezenta in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.? documente care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional.Pentru persoanele juridice straine ? autoritatea contractanta stabileste ca cerinta minima obligativitatea prezentarii a oricaror documente care sa dovedeasca o forma de inregistrare/atestare sau apartenenta din punct de vedere profesional in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident.Documentele prezentate vor fi obligatoriu legalizate si traduse in limba romana de traducator autorizat, la data deschiderii ofertei.Ofertantii straini participanti la procedura trebuie sa fie legal inregistrati si trebuie sa desfasoare activitatea economica corespunzatoare codului CAEN 7112 ? activitati de inginerie si consultanta tehnica legate de acestea sau echivalentul acestuia raportat la tara in care isi desfasoara activitateaOfertantului clasat pe primul loc i se va solicita, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, pentru conformitate documentul emis de ORC in original sau copie legalizata.Atentie! In cazul in care oferta este depusa de o asociere fiecare asociat va prezenta documentele mentionate.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cerinta 1 (Polita de raspundere profesionala)Operatorii economici vor aduce dovezi privind asigurarea riscului profesional.Declaratie pe propria raspundereca in cazul in care este declarat castigator, ofertantul serviciilor de proiectare va incheia o asigurare de raspundere profesionala care sa demonstreze faptul ca are capacitatea de a acoperi prejudiciile provocate clientilor sai, cu care a incheiat un contract scris de prestari servicii, ca urmare a savarsirii unor fapte din culpa (omisiune, neglijenta, eroare).In cazul in care ofertantul este declarat castigator, acesta este obligat sa depuna la sediul autoritatii contractante dovada privind asigurarea riscului profesional., Cerinta2 (Cifra de afaceri)Operatorii economici vor prezenta cifra medie de afaceri globale pe ultimii trei ani care trebuie sa fie de minim 152.934 lei.Ofertantul va prezenta copii ale bilanturilor contabile pe ultimii 3 ani (2009, 2010, 2011), vizate si inregistrate.Pentru unitatile economice nou infiintate se va lua in calcul cifra de afaceri globale din ultimul an.Se va completa si de va depune, in original, Formularul nr. 5 - ?Informatii generale? si Anexa 5A.Pentru IMM-uri se va tine cont si de facilitatile oferite de legea 346/2004, inclusiv de art. 16 alin (2) (Intreprinderile mici si mijlocii beneficiaza de reduceri cu 50% pentru criteriile legate de cifra de afaceri, garantia pentru participare si garantia de buna executie cerute in achizitiile publice de produse, lucrari si servicii.) ? Formular nr. 6 - Declaratie IMM., Continuare cerinta 2 (cifra de afaceri)Cifra de afaceri globala se va calcula la cursul Euro mediu anual al BNR astfel: -in anul 2009, 1 euro=4, 2373 Ron;
-in anul 2010, 1 euro = 4, 2099 Ron;
-In anul 2011, 1 euro= 4, 2379 Ron.In cazul unei oferte comune, cerinta privind cifra de afaceri, poate fi indeplinita prin cumul de catre asociati.La evaluarea situatiei economico-financiare, nu se iau in considerare datele subcontractantilor.In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte atat fisele de Informatii generale si Identificare financiara cat si copii ale bilanturilor contabile;, Continuare cerinta 2 (cifra de afaceri)Daca, din motive obiective, justificate corespunzator, operatorul economic nu are posibilitatea de a prezenta documentele solicitate, acesta are dreptul de a-si demonstra situatia economica si financiara si prin prezentarea altor documente care sa prezinte o imagine fidela a situatiei economice si financiare.Ofertantii nerezidenti vor prezenta traduceri autorizate si legalizate ale documentelor solicitate mai sus.Atunci cand un grup de operatori economici depune oferta comuna, situatia economica si financiara se demonstreaza prin luarea in considerare a resurselor tuturor membrilor grupului.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Cerinta 1 (Experienta similara)Ofertantii trebuie sa faca dovada a minim un contract de servicii de proiectare similare cu cele care fac obiectul prezentei proceduri (servicii de proiectare drumuri), servicii duse la bun sfarsit (servicii receptionate partial sau servicii receptionate la sfarsitul prestarii (serviciul prestarii nu presupune expirarea perioadei de garantie))cu o valoare cel putin egala cu 76.467 lei, fara TVA.Ofertantul va completa si va depune in original - Formular 7 - ?Declaratia privind lista principalelor prestari de servicii in ultimii 3 ani? insotit de Anexa la Formular 7 ?Experienta similara? pentru fiecare contract prezentat ca experienta similara., Continuare Cerinta 1 (Experienta similara)Aceste liste trebuie sa fie insotite de: -certificate/documente emise sau contrasemnate de o autoritate ori de catre clientul privat beneficiar. In cazul in care beneficiarul este un client privat si, din motive obiective, operatorul economic nu are posibilitatea obtinerii unei certificari/confirmari din partea acestuia, demonstrarea prestarilor de servicii se realizeaza printr-o declaratie a operatorului economic;
-procesele verbale de predare?primire care sa contina prestatorul, beneficiarii, valorile, perioada si modul de indeplinire a obligatiilor.Nivelul experientei similare se va raporta la cursul euro mediu anual BNR astfel: -an 2009, 1 euro=4, 2373 Ron;
-an 2010, 1 euro=4, 2099 Ron;
-an 2011, 1 euro=4, 2379 Ron., Cerinta 2 (Echipamente necesare pentru executarea contractului)Operatorii economici trebuie sa prezinte o declaratie pe propria raspundere din care sa reiasa capacitatea tehnica a acestora.Operatorii economici trebuie sa detina in vederea prestarii serviciilor de proiectare ce fac obiectul prezentei proceduri de achizitie publica, urmatoarele echipamente IT si programe informatice: a. copiator A3;b. soft de desen tip CAD cu licenta;c. soft devize cu licenta;d. licenta proiectare drum;e. laptop+desktop.Atunci cand un grup de operatori economici depune oferta comuna, capacitatea tehnica si/sau profesionala se demonstreaza prin luarea in considerare a resurselor tuturor membrilor grupului.Ofertantul va completa si depune in original Formularul nr. 8 - Declaratie privind utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice din sectiunea Formulare precum si o declaratie pe propria raspundere din care sa reiasa capacitatea tehnica a acestora., Continuare Cerinta 2 (Echipamente necesare pentru executarea contractului)Pentru echipamentele IT si programele informatice in proprietate se vor anexa documentele de proprietate, respectiv facturi sau contracte de leasing, iar pentru cele asigurate de la terti, se vor prezenta documentele privind inchirierea.Daca ofertantul nu detine in proprietate un echipament IT si/sau program informatic, etc. trebuie sa prezinte un contract/precontract de inchiriere, un angajament ferm (Formularul nr. 22 ? Angajament privind sutinerea tehnica si profesionala a ofertantului/candidatului/grupului de operatori economici), completat si depus in original, prin care o terta persoana confirma ca va pune la dispozitia ofertantului echipamentele si programele necesare.Ofertantii nerezidenti vor prezenta traduceri autorizate si legalizate ale documentelor solicitate., Cerinta 3 (Personal de care dispune operatorul econonic in vederea derularii contractului)Se va face dovada asigurarii urmatorului personal de specialitate pentru serviciile de proiectare: - 1 sef proiect, inginer proiectant CFDP cu experienta profesionala generala in activitatea de proiectare CFDP de minim 5 ani;
- 1 inginer proiectant CFDP, cu experienta profesionala generala de minim 2 ani in activitatea de proiectare;
- 1 inginer autorizat topo pentru lucrari in sistemul de proiectie Stereografic. Actul normativ care impune sa fie autorizat este Ordinul nr. 107 din 29 martie 2010 pentru aprobarea Regulamentului privind autorizarea sau recunoasterea autorizarii persoanelor fizice si juridice romane, ale unui alt stat membru al Uniunii Europene sau ale unui stat care apartine Spatiului Economic European in vederea realizarii si verificarii lucrarilor de specialitate in domeniul cadastrului, al geodeziei si al cartografiei pe teritoriul Romaniei., Continuare Cerinta 3Operatorii economici vor completa Formularul nr. 9 - Declaratie privind efectivul mediu anual al personalului angajat si al cadrelor de conducere.Pentru personalul aferent contractului de servicii de proiectare trebuie prezentate urmatoarele documente: -CV-uri datate si semnate in original (Formular nr. 10);
-declaratii de disponibilitate semnate in original (Formular nr. 11);
-declaratie privind contractele de servicii aflate curs de derulare;
-diplome de studii din care sa reiasa specializarea solicitata;;
-prezentarea unei copii lizibile ?conform cu originalul? a autorizatiei emise de OCPI din care sa rezulte capacitatea inginerului autorizat topo de a realiza si verifica lucrari de specialitate in domeniile cadastrului pe teritoriul Romaniei., Continuare Cerinta 3Ofertantul clasat pe primul loc va face dovada, prin evidentierea graficului privind activitatile si timpul necesar, ca expertii ofertanti, chiar daca sunt implicati in alte proiecte, pot aloca timpul si resursele necesare ducerii la indeplinire a contractului in cauza.Operatorului economic clasat pe primul loc i se va solicita prezentarea de documente care sa ateste experien?a prezentata in CV-uri personalului propus pentru executia contractului supus prezentei proceduri de achizitie publica.Atunci cand un grup de operatori economici depune oferta comuna, capacitatea profesionala se demonstreaza prin luarea in considerare a resurselor tuturor membrilor grupului.Atentie! CV-urile si declaratiile de disponibilitate (Formularul nr. 11 ? Declaratie de exclusivitate si disponibilitate si Formular nr. 10 - CV) se vor prezenta cu semnatura in original.Prezentarea acestor documente reprez, Cerinta 4 - subcontractantiiDeclaratie privind partea/partile din contract care sunt indeplinite de subcontractanti, indiferent de ponderea si specializarea acestora, conf. cu Form. nr. 25 Declaratie privind partea/partile din contract care sunt indeplinite de subcontractant si specializarea acestora si anexa alaturata;Lista cuprinzand subcontractantii va fi insotita de acordurile de subcontractare (formular nr. 26 ? Model acord de subcontractare).Ofertantul a carui oferta a fost declarata castigatoare are obligatia de a prezenta contractele incheiate cu subcontractantii nominalizati in oferta, inaintea semnarii contractului de achizitie publica., Cerinta 5 - asociereaMai multi operatori economici au dreptul de a se asocia cu scopul de a depune oferta comuna.Conditiile asocierii: criteriile de calificare/selectie care se cumuleaza sunt: situatiaeconomico-financiara, capacitatea tehnica si/sau profesionala, garantie de participare; modul de prezentare a propunerii tehnice; modul de prezentare a propunerii financiare.Ofertantul, in cazul in care este format dintr-o asociatie la care participa mai multi operatori economici, va semna o declaratie prin care se obliga ca in cazul in care oferta sa este declarata castigatoare, va legaliza asocierea, iar contractul de asociere legalizat va fi prezentat Beneficiarului, inainte de data semnarii contractului - completarea Formularului nr. 19 - ?Acord de asociere? in vederea participarii la procedura de atribuire a contractului de achizitie publica?., Continuare cerinta 5Oferta trebuie sa cuprinda un acord sau o scrisoare preliminara de asociere in care sa se mentioneze ca toti asociatii isi asuma raspunderea colectiva si solidara pentru indeplinirea contractului, ca liderul asociatiei este imputernicit sa se oblige si sa primeasca instructiuni de la si in numele tuturor asociatilor, individual si colectiv, si ca membrii asociatiei sunt responsabili pentru indeplinirea contractului.Intelegerea trebuie sa stipuleze de asemenea ca toti asociatii din Asociatie/Consortiu sunt obligati sa ramana in Asociatie/Consortiu pe intreaga durata a contractului. Cerinta1SR EN ISO 9001 sau echivalentSe vor prezenta, in copie, certificate cu termen de valabilitate la zi, care sa ateste implementarea standardului de management al calitatii (SR EN ISO 9001 sau echivalent) corespunzatoare activitatilor aferente obiectului procedurii.In cazul unei oferte comune, standardele de asigurare a calitatii vor fi indeplinite prin cumul, cu mentiunea ca acele cerinte care vizeaza atributii in executarea viitorului contract trebuie indeplinite de acela dintre asociati, care, conform acordului de asociere a fost nominalizat pentru executarea respectivelor atributii.Nu se accepta ofertantii in curs de certificare.Daca operatorul nu detine certificatul de calitate, atunci se accepta orice alte probe sau dovezi prezentate de ofertant, daca prin aceste probe sau dovezi se confirma asigurarea unui nivel corespunzator al calitatii., SR EN ISO 14001 sau echivalentSe vor prezenta, in copie, certificate cu termen de valabilitate la zi, care sa ateste implementarea standardului de management al mediului (SR EN ISO 14001 sau echivalent) corespunzatoare activitatilor aferente obiectului procedurii.In cazul unei oferte comune, standardele de asigurare a managementului mediului vor fi indeplinite prin cumul, cu mentiunea ca acele cerinte care vizeaza atributii in executarea viitorului contract trebuie indeplinite de acela dintre asociati, care, conform acordului de asociere a fost nominalizat pentru executarea respectivelor atributii.Nu se accepta ofertantii in curs de certificare.Daca operatorul nu detine certificatul de mediu, atunci se accepta orice alte probe sau dovezi prezentate de ofertant, daca prin aceste probe sau dovezi se confirma asigurarea unui nivel corespunzator al protectiei mediului.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economic
Factori de evaluare
Denumire
Punctaj maxim
Pretul ofertei
55
Descriere: Componenta financiara. Algoritmul de calcul este prezentat in caietul de sarcini.
Durata de elaborare a proiectului
45
Descriere: Durata este exprimata in zile calendaristice. Durata maxima nu poate depasi (3luni);orice oferta care depaseste acest termen, va fi declarata neconforma.Durata minima este de 7 zile calendaristice, durata sub care ofertantul nu va fi punctat suplimentar.Algoritmul de calcul este prezentat in caietul de sarcini.
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 23.10.2012 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 23.10.2012 10:30
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Da
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri europeneFond european: Programul National de Dezvoltare Rurala
Data expedierii prezentei invitatii: 08.10.2012 12:48
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer