Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Achizitie servicii de proiectare si asistenta tehnica din partea proiectantului pentru obiectivul de investitii ?Modernizare drumuri agricole de exploatare DE281, DE282, DE291, DE 290 in comuna Rauseni?, judetul Botosani.


Detaliu pentru invitatia numarul 337915
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: Comuna Rauseni (Primaria Comunei Rauseni)
Numar invitatie: 337915/19.10.2012
Denumire contract: Achizitie servicii de proiectare si asistenta tehnica din parteaproiectantului pentru obiectivul de investitii ?Modernizare drumuri agricole de exploatare DE281, DE282, DE291, DE 290 in comuna Rauseni?, judetul Botosani.
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialComuna Rauseni (Primaria Comunei Rauseni)Cod fiscal: 3373373, Adresa: localitatea Rauseni, comuna Rauseni, judetul Botosani, Rauseni, Telefon: 0231/548137, Fax: 0231/548137
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: localitatea Rauseni, comuna Rauseni, judetul Botosani, Rauseni, Romania, cod postal: 710030, telefon: +40 231548137, fax: +40 231548137, persoana de contact: Nicoleta - Felicia Tarata
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: PRIMARIA COMUNEI RAUSENI, JUDETUL BOTOSANI
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Achizitie servicii de proiectare si asistenta tehnica din parteaproiectantului pentru obiectivul de investitii ?Modernizare drumuri agricole de exploatare DE281, DE282, DE291, DE 290 in comuna Rauseni?, judetul Botosani.
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Elaborare Proiect Tehnic, Detalii de executie, Caiete de sarcini pe specialitati, Documentatii tehnice pentru obtinerea avizelor si acordurilor, Documentatii tehnice pentru obtinerea autorizatiei de construire, Asigurarea asistentei tehnice din partea proiectantului pe percursul executiei investitiei pentru obiectivul de investitie ?Modernizare drumuri agricole de exploatare DE 281, DE 282, DE 291, DE 290 in comuna Rauseni?, judetul Botosani.
II.1.6) CPV: 71322500-6 - Servicii de proiectare tehnica pentru infrastructura de transport (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 80, 906 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de participare care va fi depusa de Ofertant este de: 1.000 LEI.Perioada de valabilitate a garantiei pentru participare: 90 zile de la data limita de depunere a ofertelor.Garantia de participare se constituie-fie prin virament bancar in contul autoritatii contractante : RO09TREZ1165006XXX000270 deschis la Trezoreria Botosani, C.U.I. 3373373, fie-printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societatebancara ori de o societate de asigurari care se prezinta in original in cuantumul si pentru perioada prevazuta in documentatia de atribuire(90 zile ).Garantia trebuie sa fie irevocabila. Instrumentul de garantare trebuie sa prevada daca plata garantiei se faceconditionat sau neconditionat.Ofertele care nu sunt insotite de garantia de participare in cuantum , forma , avand perioada de valabilitate solicitate in documentatia de atribuire vor fi respinde insedinta de deschidere aofertelor..
Garantie de buna executie
a) Cuantumul garantiei de buna executie a contractului: 10% din valoarea contractului, fara TVA.- printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, care se prezinta in original, in cuantumul si pentru perioada prevazuta in documentatia de atribuire ( cel putin egala cu durata contractului), si care devine anexa la contract.- prin retineri succesive din sumele datorate- Instrumentul de garantare trebuie sa prevada daca plata garantiei se va executa: i) conditionat, respectiv dupa constatarea culpei persoanei garantate, in conformitate cu contractul garantat; sauii) neconditionat, respectiv la prima cerere a beneficiarului, pe baza declaratiei acestuia cu privire la culpa persoanei garantate .
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e) (dupa caz): Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate: Cerinta nr. 1Declaratii privind calitatea de participant la proceduraOfertantul nu are dreptul: -sa depuna doua sau mai multe oferte individuale si/sau comune, sub sanctiunea excluderii din competitie a tuturor ofertelor in cauza;
-sa depuna oferta individuala/comuna si sa fie nominalizat ca subcontractant/tert sustinator in cadrul unei alte oferte, sub sanctiunea excluderii ofertei individuale sau, dupa caz, a celei in care este ofertant asociat.Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul procedurii: Ofertantul (operator economic, lider, asociat, tert sustinator) trebuie sa completeze Formularul nr.3Declaratie privind calitatea de participant la proceduradin Documentatia de atribuire - Sectiunea IV ? Formulare.Cerinta nr. 2Declaratie privind privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 180 din OUG nr. 34/2006Ofertantul/ofertantul asociat/liderul/tertul sustinator sa dovedeasca ca nu se afla in nici una din situatiile prevazute la articolul 180 din OUG 34/2006. Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul procedurii: Operatorul economic/fiecare membru al asocierii si sustinatorii ofertantilor (daca exista) vor depune urmatoarele: -Declaratie privind privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 180 din OUG nr. 34/2006- Formular nr.1 din Documentatia de atribuire - Sectiunea IV ? Formulare- Cazier judiciar al operatorului economic- Cazier fiscal al operatorului economicPentru statele in care nu se elibereaza astfel de documente (cazier) ofertantul va prezenta o declaratie pe propria raspundere in acest sens.Incadrarea in situatia prevazuta la art.180 din Ordonanata de Urgenta nr.34/2006, atrage excluderea ofertantului din procedura si respingerea ofertei.Cerinta nr.3Declaratii privind neincadrarea in prevederile art. 181 din ordonanta OUG 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioareOperatorul economic sa dovedeasca ca nu se afla in nici una din situatiile prevazute la articolul 181 din OUG 34/2006, modificat si completat ulterior .Operatorul economic/fiecare membru dintr-un grup de operatori economici trebuie sa dovedeasca indeplinirea obligatiilor de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor de asigurari sociale catre bugetele componente ale bugetului general consolidat, in conformitate cu prevederile legale in vigoare in Romania sau in tara in care este stabilit, exigibile in luna anterioara celei in care se depune oferta. Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul procedurii: Operatorul economic/fiecare membru din asociere va prezenta urmatoarele: -Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din OUG nr. 34/2006 ? Formular nr. 2 din Documentatia de atribuire - Sectiunea IV- Formulare.Tertii sustinatori (daca exista) vor prezenta Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 lit. a), c1), d) din OUG nr. 34/2006, cu modificarile si complertarile ulterioare -Formular nr.2' din Documentatia de atribuire - Sectiunea IV ? Formulare-Certificat de atestare fiscala (privind plata contributiilor la Bugetul consolidat general) eliberat de ANAF sau echivalent, din care sa reiasa situatia obligatiilor de plata exigibile in luna anterioara celei in care se depune oferta- Certificat privind plata contributiilor de asigurari sociale (pentru statele in care autoritatile fiscale nu colecteaza si contributiile de asigurari sociale) din care sa reiasa situatia obligatiilor de plata exigibilein luna anterioara celei in care se depune oferta.-Certificat de atestare fiscala privind plata impozitelor si taxelor locale, eliberat de administratia locala din zona administrativ-teritoriala in care operatorul / operatorii economici isi are / au sediul sau echivalent, din care sa reiasa situatia obligatiilor de plata exigibile in luna anterioara celei in care se depune oferta.In situatia in care operatorul economic se afla intr-una din situatiile prevazute de art.181 din OUG nr.34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare, acesta va fi exclus din procedura, oferta fiind respinsa.In situatia in care tertul sustinator se afla intr-una din situatiile prevazute de art. 181 lit. a), c1), d) din OUG nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare, acesta va fi exclus dinprocedura, oferta fiind respinsa.Cerinta nr.4Certificarea participarii la procedura in concordanta cu regulile de concurenta. Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul procedurii: Completarea, semnarea si prezentarea Declaratiei ?Certificat de participare la licitatii cu oferta independenta? (Formularul 4 din Sectiunea IV ? Formulare)Cerinta nr.5Evitarea conflictului de intereseOfertantul/ofertantul asociat/subcontractantul /tertul sustinator trebuie sa nu fie intr-o situatie de conflict de interese si/sau concurenta neloiala. Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul procedurii: Completarea, semnarea si prezentarea declaratiei privind evitarea conflictului de interese (Formularul 5 din sectiunea IV- Formulare).-prezentarea Extrasului din Registrul actionarilor/asociatilor certificat de administratorul societatii, pentru societatile pe actiuni.In cazul in care oferta este depusa de o asociere, fiecare asociat va prezenta documentele susmentionate. De asemenea, aceste documente trebuie prezentate si de catre fiecare subcontractant declarat prin oferta.Persoanele cu functii de decizie in cadrul Autoritatii contractante, in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii sunt : -Olaru Florin -Primar-Bejenaru Elena-Contabil-Tarata Nicoleta Felicia-Consilier administratie-Verestiuc Mihai-secretar-Baciu Ioan -inginer agricol-Rosu Neculai, viceprimar, consilier local ;
-Gradinariu Ioan, consilier-Marciuc Florin, consilier ;
-Simihai Ion, consilier local-Sirghi Corneliu-Liviu-Spaiuc Petru, consilier local;
-Balan Stefan, consilier loal;
-Oancea Elena, consilier local;Bulgaru Mihai, consilier local;Hrebenciuc Mihai, consilier local;Ghidus Neculai, consilier local;Danila Cristian, consilier local;Sirghi Constantin , consilier local;In situatia in care operatorul economic (ofertant/ofertant asociat/subcontractant/tert sustinator) se afla intr-una din situatiile prevazute de art .691 din OUG nr.34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare, acesta va fi exclus de la procedura de atribuire, oferta fiind respinsa.Neindeplinirea unuia din criteriile de mai sus vor conduce automat la excluderea Ofertantului si respingerea ofertei.Nota: In cazul in care in tara de origine sau in tara in care este stabilit Ofertantul, nu se emit astfel de documente sau acestea nu vizeaza toate situatiile, atunci vafi acceptata o declaratie autentica data in fata unui notar, a unei autoritati administrative sau judiciare, sau a unei asociatii profesionale care are competente in acest sens.Daca exista incertitudini referitoare la situatia personala a unui Ofertant, autoritatea contractanta poate solicita informatii direct de la autoritatile competente. Documentele care dovedesc indeplinirea cerintelor vor fi prezentate de operatorul economic individual si pentru fiecare dintre operatorii economici, in cazul unei asocieri/unui grup de operatori economici.Orice document solicitat trebuie si va fi prezentat in original sau copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul? cu semnatura si stampila. In cazul in care in tara de origine sau in tara in care este stabilit operatorul economic, in conformitate cu legislatia tarii, nu se utilizeaza stampila, se va accepta o declaratie pe propria raspundere din partea operatorului economic in acest sens.Documentele emise in alta limba decat romana trebuie sa fie insotite de traducere autorizata in limba romana.In cazul in care persoana care semneaza declaratiile/formularele solicitate nu este reprezentantul legal al operatorului economic, se va atasa o imputernicire pentru aceasta.Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e) (dupa caz): Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate: Cerinta nr. 1Persoane juridice/fizice romane : Sa dovedeasca forma de inregistrare ca persoana fizica sau juridica, iar obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator emis de ONRC.Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul proceduriiCertificat constatator eliberat de Oficiul Registrului Comertului.In cazul unui grup de operatori economici care depun oferta comuna, fiecare membru din grup trebuie sa dovedeasca ca pentru partea din contract pe care o realizeaza are corespondent in codul CAEN din certificatul constatator emis de ONRC.Autoritatea contractanta va solicita ca ofertantul clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, sa prezinte pentru conformitate documentul in original/copie legalizata.Persoane juridice/fizice straine : Sa dovedeasca forma de inregistrare ca persoana fizica sau juridica in conformitate cu prevederile din tara in care ofertantul este stabilit, iar obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din documentul care atesta obiectele de activitate ale operatorului economic. Document care dovedeste forma de inregistrare in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident.Document care atesta obiectele de activitate ale operatorului economic.In cazul unui grup de operatori economici care depun oferta comuna, fiecare membru din grup trebuie sa dovedeasca ca pentru partea din contract pe care o realizeaza are corespondent in codul CAEN din documentul care atesta obiectele de activitate ale operatorului economic.Autoritatea contractanta va solicita ca ofertantul clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, sa prezinte pentru conformitate documentul in original/copie legalizata.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cerinta nr. 1Media Cifrei de afaceri globala a ofertantului pe ultimii 3 ani financiari (2009, 2010si 2011), trebuie sa fie mai mare sau egala cu 160.000 LEI.Bilanturile contabile pe ultimii 3 ani.Documentele solicitate vor fi prezentate in original sau copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul? cu semnatura si stampila, cu exceptia documentelor intocmite/emise de catre ofertant cu scopul participarii la procedura initiata in vederea atribuirii contractului de servicii, care se vor prezenta in original. In cazul in care in tara de origine sau in tara in care este stabilit operatorul economic, in conformitate cu legislatia tarii, nu se utilizeaza stampila, se va accepta o declaratie pe propria raspundere din partea operatorului economic in acest sens.Angajamentul ferm al tertului/tertilor sustinator(i) se va prezenta in original, incheiat in forma autentica, in fata unui notar.Documentele emise in alta limba decat romana trebuie sa fie insot, de traducere autorizata in limba romana.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: alista a princserv prest in ultim 3 ani, in val de cel putin 80906 lei, perioadprest, benef, ind daca acestia sunt aut. contr. sau client priv.Prest de serv se confir prin prezent unor certif/doc emise sau contras de o aut ori de catre client privat benef. In cazul in care benef este un client privat si, din motive obiect, operat econ nu are posibobtunui certif/confir din partea acestuia, demons prest de servse realiz printr-o decl a oper econ, bo declaratie referitoare la echipamentele tehnice si la masurile aplicate in vederea asigurarii calitatii, precum si, daca este cazul, la resursele de studiu si cercetareOfertantul trebuie sa aiba in proprietate, in leasing sau in chirie dotarile necesare indeplinirii contractului de achizitie publica, urmatoarele utilaje, instalatii si echipamente tehnice: a. Calculator desktop sau laptop cu sistem de operare cu licenta ? minim 1 bucata;b.Soft specializat pentru proiectare de drumuri asistata de calculatorc.Autoturism ? minim 1 bucata., c informatii referitoare la personalul/organismul tehnic de specialitate de care dispune sau al carui angajament de participare a fost obtinut de catre candidat/ofertant, in special pentru asigurarea controlului calitatii;Ofertantul va trebui sa dispuna de resursele umane considerate necesare. Autoritatea contractanta ca fiind strict necesare indeplinirii in bune conditii a contractului: a) cel putin un inginer absolvent al unei facultati cu specializarea drumuri si poduri ? specializat in proiectarea infrastructurilor de transport, care sa fi participat la elaborarea a cel putin un proiect similar;b) cel putin un sef de proiect, absolvent al unei facultati cu specializarea drumuri si poduri ? specializat in proiectarea infrastructurilor de transport, care sa fi detinut aceasta pozitie in celputin un proiect similar ., dinformatii referitoare la studiile, pregatirea profesionala si calificarea personalului de conducere, precum si ale persoanelor responsabile pentru indeplinirea contractului de servicii;Se vor prezenta in mod obligatoriu: Lista cu expertii principali, Lista cu expertii secundari si CV-urile atasatePentru fiecare expert principal si secundar propus ofertantul va depune: a) Curriculum Vitaeb) copii ale diplomelor si certificatelor profesionale obtinute din care sa reiasa indeplinirea cerintelor de calificare;c) copii ale certificatelor sau referinte emise de beneficiaridin care sa reiasa participarea la un contract similar;CV-urile expertilor, altii decat cei principali, nu vor fi examinate anterior semnarii Contractului, dar Prestatorul ii va selecta si angaja conform cerintelor si necesitatilor identificate in metodologia si organizarea implementarii Contractului, asa cum va fi intocmita de Prestator.d) Declaratii de disponibilitate semnate in orig. de fiecareexp, edecl ref la efec mediuanual al persangaj si al cadr de cond in ultim 3 ani;, fdaca este caz, inform priv mas de prot a med pe care oper econ le poate aplic in timp indepl contrac de serv, ginformreferitla util, instalat, echipam tehn de care poate disp operatl econ pentru indepl coresp a contr de serv, hinform privpartea din contr pe care operat econ are, event, intent sa o subcont (lit modif prin art. I pct. 9 din O.U.G. nr. 72/2009, in vig de la 23 iun 2009) Cerinta nr. 1Standard de Asigurare a Calitatii ISO 9001 sau echivalentOperatorul economic trebuie sa dovedeasca faptul ca este certificat in conformitate cu Standardul de Asigurare a Calitatii ? ISO 9001 sau echivalent (standarde transpuse in legislatia tarii de origine a ofertantului),
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economic
Factori de evaluare
Denumire
Punctaj maxim
Pretul ofertei
70
Descriere: Pentru oferta cu pretul cel mai mic se va acorda punctajul maxim alocat acestuia70 puncte
Durata de realizare a serviciului
30
Descriere: Pentru cea mai scurta durata dintre duratele de elaborarese acorda punctaj maxim , adica 30 puncte. Pentru o alta durata decat cea prevazuta la punctul 1 punctajul se acorda astfel Pn =(durata minima/durata (n) x 30 puncte Nota Durata minima ce poate fi ofertata este de 10 zile (sub care oferta nu va fi punctata suplimentar ) iar durata maxima ce poate fi ofertata este de 35 zile calendaristice (peste care oferta va fi declarata neconforma ) Criteriu de atribuire se aplica numnai ofertelor admisibile
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: DIN SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 07.11.2012 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 07.11.2012 12:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Da
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri europeneFond european: Programul National de Dezvoltare Rurala
Data expedierii prezentei invitatii: 19.10.2012 15:42
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer