Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Achizitie servicii de proiectare si executie lucrari in cadrul proiectului de investitii ?Refacerea si modernizarea infrastructurii rutiere afectate de inundatii in anul 2010 in comuna Curtesti, DC56A Baiceni-Balta Arsa, judetul Botosani?


Detaliu pentru invitatia numarul 330707
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: Comuna Curtesti (Primaria Curtesti Jud Botosani)
Numar invitatie: 330707/28.06.2012
Denumire contract: Achizitie servicii de proiectare si executie lucrari in cadrul proiectului de investitii ?Refacerea si modernizarea infrastructurii rutiere afectate de inundatii in anul 2010 in comuna Curtesti, DC56A Baiceni-Balta Arsa, judetul Botosani?
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialComuna Curtesti (Primaria Curtesti Jud Botosani)Cod fiscal: 3433866, Adresa: sos principala, Curtesti, Telefon: 0231/584001, Fax: 0231/584001
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: sos principala, Curtesti, Romania, cod postal: 717110, telefon: +40 231584001, fax: +40 231584001, persoana de contact: Costel Cretu
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Primaria comunei Curtesti, comuna Curtesti, judetul Botosani
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Achizitie servicii de proiectare si executie lucrari in cadrul proiectului de investitii ?Refacerea si modernizarea infrastructurii rutiere afectate de inundatii in anul 2010 in comuna Curtesti, DC56A Baiceni-Balta Arsa, judetul Botosani?
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Servicii de proiectare in vederea realizarii proiectului tehnic, detalii de executie, caiete de sarcini, elaborare documentatie pentru avize, elaborare documentatie tehnica pentru obtinerea autorizatiei de construire, asistenta tehnica din partea proiectantului si executie lucrari pentru proiectul de investitii: ?Refacerea si modernizarea infrastructurii rutiere afectate de inundatii in anul 2010 in comuna Curtesti, DC56A Baiceni-Balta Arsa, judetul Botosani?
II.1.6) CPV: 45233120-6 - Lucrari de constructii de drumuri (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 4, 352, 351 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Garantia de participareare o valoare de 75.000 lei, fiind valabila 90 de zile de la data limita stabilita pentru depunerea ofertei.Perioada de valabilitate a garantiei de participare este egala cu perioada de valabilitate a ofertei.Garantia de participare se exprima in lei si se va constitui prin: - scrisoare de garantie bancara in favoarea autoritatii contractante ? se prezinta in original;
- un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate de asigurari ? se prezinta in original;
- virament bancar in contul autoritatii contractante RO41TREZ1165006XXX000276 deschis la Trezoreria orasului BOTOSANI ? se va prezenta o copie lizibila dupa OP cu stampila bancii.In masura in care Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor respinge contestatia depusa de un operator economic, autoritatea contractanta va retine contestatorului din garantia de participare in raport cu valoarea estimata a contractului, in conformitate cu art. 278 ind.1 din OUG 34/2006 modificata si completata.
Garantie de buna executie
Garantia de buna executie se constituie de catre contractant in scopul asigurarii autoritatii contractante de indeplinirea cantitativa, calitativa si in perioada convenita a contractului.GBE se constituie in cuantum de 5% din valoarea fara TVA a contractului, conform art. 90, alin 1 din H.G. 925/2006 modificata si completata.GBE se poate constitui si prin retineri succesive din sumele datorate facturilor partiale. In acest caz, contractantul are obligatia de a deschide la dispozitia autoritatii contractante, un cont la unitatea Trezoreriei Statului. Suma initiala care se depune de catre contractant in contul de disponibil deschis nu trebuie sa fie mai mica de 0, 5% din pretul contractului. Pe parcursul contractului, autoritatea contractanta trebuie sa alimenteze contul de disponibil prin retineri succesive din sumele datorate si cuvenite contractantului pana la concurenta sumei stabilite drept GBE. Restituirea GBE conform art. 92, alin. 3 din HG 925/2006 modificata si completata.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Cerinta 1Operatorii economici nu trebuie sa se incadreze in prevederile art. 180 din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare.Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintei: - Prezentarea declaratiei pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 180 din OUG nr. 34/2006 in conformitate cu Formularul nr. 1 ? Declaratie privind situatia personala a operatorului economic, completat in original, datat, semnat, prin care sa se ateste faptul ca ofertantul in ultimii 5 ani de activitate nu a fost condamnat prin hotarare definitiva a unei instante judecatoresti pentru participare la activitati ale unei organizatii criminale, pentru coruptie, pentru frauda si/sau pentru spalare de bani.- Aceasta declaratie trebuie prezentata in mod obligatoriu, daca este cazul, si de tertul sustinator.Atentie! In cazul in care oferta este depusa de o asociere fiecare asociat va prezenta documentul mentionat.Cerinta 2Operatorii economici nu trebuie sa se incadreze in prevederile art. 181 din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare.Informatii ?i formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintei: - Prezentarea declaratiei pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG nr. 34/2006 in conformitate cu Formularul nr. 1 ? Declaratie privind situatia personala a operatorului economic, completat in original, datat, semnat.Autoritatea contractanta are dreptul de a exclude din procedura de atribuire a contractului de achizitie publica orice ofertant/candidat care se afla in oricare din urmatoarele situatii: - a intrat in faliment ca urmare a hotararii pronuntate de judecatorul sindic;
- nu si-a indeplinit obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor de asigurari sociale catre bugetele componente ale bugetului general consolidat, in conformitate cu prevederile legale in vigoare in Romania sau in tara in care este stabilit;
- in ultimii 2 ani nu si-a indeplinit sau si-a indeplinit in mod defectuos obligatiile contractuale, din motive imputabile ofertantului in cauza, fapt care a produs sau este de natura sa produca grave prejudicii beneficiarilor acestuia;
- a fost condamnat, in ultimii 3 ani, prin hotarare definitiva a unei instante judecatoresti, pentru o fapta care a adus atingere eticii profesionale sau pentru comiterea unei greseli in materie profesionala;
- prezinta informatii false sau nu prezinta informatiile solicitate de catre autoritatea contractanta, in scopul demonstrarii indeplinirii criteriilor de calificare si selectie.- Documentele solicitate pentru neincadrarea in prevederile art. 181 lit. a), lit. c)1 si lit. d) din O.U.G. nr. 34/2006 vor fi depuse si de tertul sustinator, daca este cazul.Cerinta obligatorie: Cazier fiscal (original) al societatii in termen de valabilitate la data deschiderii ofertelor.Cerinta obligatorie: Certificat de atestare fiscala privind impozitele si taxele locale eliberat de autoritatile competente de pe langa Unitatile Administrativ Teritoriale de pe raza careia societatea are sediul social si punctul/punctele de lucru implicate in derularea contractului (formulare-tip eliberate de autoritatile competente din tara in care ofertantul este rezident, traduse in limba romana de traducator autorizat si legalizate), in original sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul? din care sa reiasa plata obligatiile scadente in luna anterioara celei in care se depune oferta.Cerinta obligatorie: Certificat de atestare fiscala eliberat de organul de administrare fiscala al unitatii administrativ teritoriale de pe raza careia societatea are sediul social privind plata obligatiilor la bugetul general consolidat (formulare-tip eliberate de autoritatile competente din tara in care ofertantul este rezident, traduse in limba romana de traducator autorizat, legalizate), in original sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul? din care sa reiasa plata obligatiile scadente in luna anterioara celei in care se depune oferta.Pentru persoanele juridice straine se solicita prezentarea certificatelor in original sau copie lizibila certificata ?conform cu originalul? semnata si stampilata, insotite de traducerea autorizata in limba romana.In cazul in care in tara de origine sau in tara in care este stabilit operatorul economic nu se emit astfel de documente sau acestea nu vizeaza toate situatiile, atunci ofertantul va redacta o declaratie pe propria raspundere prin care va specifica faptul ca nu se afla in nici una din situatiile de la punctul 2.Daca vor exista incertitudini referitoare la situatia personala a unui operator economic, autoritatea contractanta are dreptul de a solicita informatii direct de la autoritatile competente.Atentie! In cazul in care oferta este depusa de o asociere, fiecare asociat va prezenta documentele mentionate.Atentie! In cazul neprezentarii declaratiei si certificatelor ofertantul/candidatul/concurentul va fi declarat inacceptabil.Ofertantul va completa o declaratie pe propria raspundere in care va declara calitatea in care participa la procedura de achizitie in conformitate cu Formularul nr. 2 ? Declaratia privind calitatea de participant la procedura. completat in original, datat, semnat si stampilat.Atentie! In cazul in care oferta este depusa de o asociere fiecare asociat va prezenta documentul mentionat.Cerinta 3Operatorii economici ofertanti la procedura nu trebuie sa se incadreze in prevederile articolului 69 indice 1 din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare.In vederea dovedirii neincadrarii ofertantului in situatia de conflict de interese se comunica in cele ce urmeaza lista persoanelor cu functie de decizie din cadrul autoritatii contractante, in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire: - Vitel Dumitru ? primar;
- Maricel Anton - viceprimar;
- Valeria Chelaru ? contabil;
- Doru Socianu - secretar comuna.Consilierii locali: ANTON MARICEL, AZAMFIRII TOADER, STRACHINARU PETREA, AIONITOAIE ADRIAN, HOBJILA GHIORGHI, AVIERITEI DUMITRU, PLIAN FLORIN, LUPANCU NARCIS, VASILACHI VASILE, BOTEZATU DORICA, NITURA SIDONIA EUGENIA, FROICU CEZAR ?i AIONITOAIE VICTOR FLORENTINBugetul aferent autorita?ii contractante, necesar finan?arii contractelor de achizi?ie public se aproba de catre urmatoarele personae: Primar ? DUMITRU VITEL, avizat Secretar comuna ? DORU SOCIANU, Contabil ? VALERIA CHELARU ?i consilierul desemnat in cadrul ?edin?ei de Consiliu Local.Modalitatea de indeplinire si aplicabilitate in cadrul procedurii: - Toti operatorii economici participanti la procedura indiferent de calitatea acestora (ofertant/ofertant candidat/ofertant asociat/subcontractant) vor trebui sa respecte art. 691 din OUG 34/2006 modificata si completata, conform caruia ?Ofertantul/Candidatul/Ofertantul asociat/ Subcontractantul care are drept membri in cadrul consiliului de administratie/organ de conducere sau de supervizare si/sau are actionari ori asociati persoane care sunt sot/sotie, ruda sau afin pana la gradul al patrulea inclusiv sau care se afla in relatii comerciale, astfel cum sunt acestea prevazute la art. 69 lit. a), cu persoane ce detin functii de decizie in cadrul autoritatii contractante este exclus din procedura de atribuire.? In acest sens ofertantii vor completa Formularul nr. 4 ? Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 691 din Ordonanta de Urgenta a Guvernului nr. 34/2006 atasat prezentei.Cerinta 4Operatorii economici participanti la procedura trebuie sa completeze certificatul de participare la licitatie cu oferta independenta.Modalitatea de indeplinire si aplicabilitate in cadrul procedurii: Fiecare ofertant/candidat la procedura va prezenta certificatul de participare la licitatii cu oferta independenta, completat conform Ordinului 314/2010 emis de A.N.R.M.A.P si atasat prezentei (Formular nr. 3).Atentie! In cazul in care oferta este depusa de o asociere fiecare asociat va prezenta documentul mentionat. Informatii si formalitasi necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate: Operatorii economici ofertanti la procedura trebuie sa fie legal inregistrati si sa aiba dreptul de a presta serviciile si de a executa lucrarile ce fac obiectul prezentei proceduri de atribuire.In cazul in care oferta este depusa de o asociere, fiecare asociat (inclusiv liderul) va prezenta documentele si formularele mentionate mai jos.In cazul in care persoana care semneaza declaratiile/formularele solicitate nu este reprezentantul legal al operatorului economic (lider, asociat, subcontractor), se va atasa o imputernicire pentru acesta.Daca exista incertitudini referitoare la documentele prezentate de ofertanti, autoritatea contractanta isi rezerva dreptul de a solicita informatii direct de la autoritatile competente.Modalitati de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul procedurii: - Prezentarea Certificatului constatator emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunalul judetului in care este inregistrat operatorul economic, emis cu cel mult 30 de zile inainte de data depunerii ofertei, si valabil la data depunerii ofertei din care sa rezulte ca obiectul de activitate al ofertantului (codurile CAEN) ? cuprinde si activitati de tipul celor supuse procedurii de achizitie. Acesta se va prezenta in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.- Documente care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional.- Pentru persoanele juridice straine ? autoritatea contractanta stabileste ca cerinta minima obligativitatea prezentarii a oricaror documente care sa dovedeasca o forma de inregistrare/atestare sau apartenenta din punct de vedere profesional in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident.Documentele prezentate vor fi obligatoriu legalizate si traduse in limba romana de traducator autorizat, la data deschiderii ofertei.Ofertantii straini participanti la procedura trebuie sa fie legal inregistrati si trebuie sa desfasoare activitatea economica corespunzatoare codului CAEN 4211 (Rev. 2) ? lucrari de constructie a drumurilor si autostrazilor, respectiv codului CAEN 7112 ? activitati de inginerie si consultanta tehnica legate de acestea sau echivalentul acestora raportat la tara in care isi desfasoara activitateaOfertantului clasat pe primul loc i se va solicita, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, pentru conformitate documentul emis de ORC in original sau copie legalizata.Atentie! In cazul in care oferta este depusa de o asociere fiecare asociat va prezenta documentele mentionate.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cerinta 1: Operatorii economici vor prezenta cifra medie de afaceri globale pe ultimii trei ani care trebuie sa fie de minim 8.700.000 lei.Pentru unitatile economice nou infiintate se va lua in calcul cifra de afaceri globala din ultimul an. Pentru IMM-uri se va tine cont si de facilitatile oferite de legea 346/2004, inclusiv de Art. 16 alin (2) (Intreprinderile mici si mijlocii beneficiaza de reduceri cu 50% pentru criteriile legate de cifra de afaceri, garantia pentru participare si garantia de buna executie cerute in achizitiile publice de produse, lucrari si servicii.) ? Formular nr. 6 - Declaratie IMM.Ofertantul va prezenta copii ale bilanturilor contabile pe ultimii 3 ani (2009, 2010, 2011), vizate si inregistrate. Pentru anul 2011 se accepta bilant sau balanta de verificare.Cifra de afaceri globala se va calcula la cursul Euro mediu anual al BNR astfel: - in anul 2009, 1 euro=4, 2373 Ron;
- in anul 2010, 1 euro = 4, 2099 Ron;
- In anul 2011, 1 euro= 4, 2379 Ron., Continuare cerinta 1In cazul unei oferte comune cerinta privind cifra de afaceri, poate fi indeplinita prin cumul de catre asociati. La evaluarea situatiei economic-financiare nu se iau in considerare datele subcontractantilor.In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte fisa de Informatii generale si de Identificare financiara cat si copii ale bilanturilor contabile;Daca, din motive obiective, justificate corespunzator, operatorul economic nu are posibilitatea de a prezenta documentele solicitate, acesta are dreptul de a-si demonstra situatia economica si financiara si prin prezentarea altor documente care sa prezinte o imagine fidela a situatiei economice si financiare.Ofertantii nerezidenti vor prezenta traduceri autorizate si legalizate ale documentelor solicitate mai sus.Atunci cand un grup de operatori economici depune oferta comuna, situatia economica si financiara se demonstreaza prin luarea in considerare a resurselor tuturor membrilor grupului.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Cerinta 6: Personal necesar indeplinirii contractului de executie lucrari: - 1 manager proiect, inginer CFDP cu experienta generala in domeniul lucrarilor de drumuri si poduri de minim 5 ani;
- 1 sef santier Cai Ferate Drumuri si Poduri, cu experienta generala in domeniul lucrarilor de drumuri si poduri de minim 5 ani;
- 2 ingineri CFDP ? sefi punct de lucru, cu experienta in domeniul lucrarilor de drumuri si poduri de minim 3 ani;
- 1 Responsabil Tehnic Executie;
- 1 Responsabil Asigurare Calitate, inginer CFDP, cu minim 5 ani experienta profesionala generala in domeniul infrastructurii rutiere si minim 3ani de experienta specifica in asigurarea calitatii in pozitie de responsabil Asigurare Calitate.Operatorii economici ofertanti vor completa Formularul nr. 10 ?Declaratie privind efectivul mediu anual al personalului angajat si al cadrelor de conducere?., Continuare cerinta 6Pentru personalul solicitat trebuie prezentate urmatoarele: - CV-uri datate si semnate in original (Formular 32);
- declaratii de disponibilitate semnate in original (Formular 11);
- copii dupa partile relevante din contractul/ele de munca vizate de ITM si/sau din cartea de munca si/sau contract de colaborare in cazul persoana fizica autorizata din care sa reiasa experienta in domeniu solicitata pentru personalul solicitat;
- copii dupa partile relevante din contractele de colaborare pentru persoanele care nu sunt angajati permanenti ai firmei;
- copie lizibila conform cu originalul dupa diplome de studii din care sa reiasa specializarea solicitata pentru personalul de specialitate, copie lizibila cu stampila ?conform cu originalul?;
- decizii interne de numire din partea angajatorului pentru a desfasura activitatea de responsabil cu controlul tehnic de calitate in constructii., Continuare cerinta 6Pentru responsabilul tehnic cu executia se va prezenta copie lizibila cu stampila ?conform cu originalul? dupa certificatul de atestare tehnico-profesionala.Pentru responsabilul cu verificarea calitatii se admite si prezentarea deciziei interne de numire in aceasta functie, conform legislatiei in vigoare.Pentru persoanele propuse a ocupa celelalte posturi, experienta va fi calculata pe baza datelor din cartile de munca respectiv contracte de munca. Atunci cand un grup de operatori economici depune oferta comuna, capacitatea profesionala se demonstreaza prin luarea in considerare a resurselor tuturor membrilor grupului., Cerinta 7De asemenea se solicita urmatorul personal pentru asigurarea securitatii muncii, managementului calitatii si al mediului in executia lucrarilor de constructii: - 1 responsabil atestat ca manager al sistemului privind managementul securitatii si sanatatii muncii si evaluare a riscurilor de imbolnaviri profesionale;
- 1 responsabil atestat ca manager al sistemului privind managementul calitatii;
- 1 responsabil atestat ca manager al sistemului privind managementul mediului.Pentru personalul solicitat trebuie prezentate urmatoarele: - CV-uri datate si semnate in original (Formular 32);
- declaratii de disponibilitate semnate in original (Formular 11);
- atestate sau certificate conform legislatiei in vigoare - copii lizibile cu stampila ?conform cu originalul?.Atunci cand un grup de operatori economici depune oferta comuna, capacitatea profesionala se demonstreaza prin luarea in considerare a resurselor tuturor membrilor grupului., Cerinta 1Se va prezenta o declaratie insotita de lista principalelor contracte de servicii prestate in ultimii 3 ani.Operatorii economici trebuie sa faca dovada a minim un contract de servicii de proiectare similare cu cele care fac obiectul prezentei proceduri, servicii receptionate la sfarsitul prestarii (sfarsitul prestarii nu presupune expirarea perioadei de garantie) cu o valoare cel putin egala cu 53.000 lei, fara TVA.Ofertantul va completa si va depune in original - Formularul 7 - ?Declaratia privind lista principalelor prestari de servicii in ultimii 3 ani?. Ofertantul are obligatia de a prezenta si completa Anexa la Formular 7 ?Experienta similara? pentru fiecare contract prezentat ca experienta similara.Aceste liste trebuie sa fie insotite de: - copii dupa partile relevante din contractele de prestare servicii;
- procesele verbale de predare?primire care sa contina prestatorul, beneficiarii, valorile, perioada si modul de indeplinire a obligatiilor., Cerinta 2Operatorii economici trebuie sa prezinte o declaratie insotita de o lista a lucrarilor executate in ultimii 5 ani, valoarea, perioada in care au fost executate si daca s-au respectat normele profesionale din domeniu.Ofertantii trebuie sa faca dovada experientei de lucrari similare prin prezentarea a minim un contract de lucrari receptionate insotit de proces verbal la terminarea lucrarilor, de natura si complexitate similara lucrarilor ce fac obiectul procedurii in valoare de minim4.290.000 lei, fara TVA., Continuare cerinta 2Ofertantul va completa si va depune in original - Formularul 8 - ?Declaratia privind lista principalelor lucrarilor executate in ultimii 5 ani?.Ofertantul are obligatia de a prezenta si completa Anexa la Formular 8 ?Experienta similara? pentru fiecare contract prezentat ca experienta similara.Aceste liste trebuie sa fie insotite de: - copie dupa informatiile relevante din contract cu care se va face dovada experientei similare;
- copie proces-verbal de receptie la terminarea lucrarilor;
- documente doveditoare din care sa reiasa valoarea lucrarilor executate, valoarea finala in lei si principalele tipuri de lucrari.Nivelul experientei similare se va raporta la cursul euro mediu anual BNR astfel: - in anul 2009, 1 euro=4, 2373 Ron;
- in anul 2010, 1 euro = 4, 2099 Ron;
- in anul 2011, 1 euro= 4, 2379 Ron., Cerinta 3Cerintele 1 si 2 pot fi indeplinite si prin prezentarea a cel putin un contract care sa cuprinda si proiectare si executie in valoare de 4.343.000 lei fara TVA, din care: - 53.000 lei fara TVA ? servicii de proiectare similare cu cele care fac obiectul preyentei proceduri, servicii receptionate la sfarsitul prestarii (sfarsitul prestarii nu presupune expirarea perioadei de garantie);
- 4.290.000 lei fara TVA ? lucrari receptionate insotite de proces verbal la terminarea lucrarilor, de natura si complexitate similara lucrarilor ce fac obiectul procedurii., Continuare cerinta 3Ofertantul va completa si va depune in original - Formularul 8 - ?Declaratia privind lista principalelor lucrari executate in ultimii 5 ani?.Ofertantul are obligatia de a prezenta si completa Anexa la Formular 8 ?Experienta similara? pentru fiecare contract prezentat ca experienta similara.Aceste liste trebuie sa fie insotite de: - copie dupa informatiile relevante din contract cu care se va face dovada experientei similare;
- copie proces-verbal de receptie la terminarea lucrarilor;
- procesele verbale de predare?primire care sa contina prestatorul, beneficiarii, valorile, perioada si modul de indeplinire a obligatiilor;
- documente doveditoare din care sa reiasa valoarea lucrarilor executate si principalele tipuri de lucrari , valoarea serviciilor de proiectare prestate in lei.Nivelul experientei similare se va raporta la cursul euro mediu anual BNR astfel: in anul 2009, 1 euro=4, 2373 Ron;in anul 2010, 1 euro = 4, 2099 Ron;in anul 2011, 1 euro= 4, 2379, Cerinta 4Operatorii economici trebuie sa prezinte o declaratie pe propria raspundere din care sa reiasa capacitatea tehnica a acestora.Operatorii economici trebuie sa detina in vederea prestarii serviciilor de proiectare urmatoarele echipamentele IT si programele informatice: - copiator A3;
- soft de desen tip CAD cu licenta;
- soft devize cu licenta;
- laptop+desktop cu licen?e program operare ?i pachet office., Continuare cerinta 4Ofertantul sau, dupa caz, tertul sustinator este obligat sa demonstreze ca detine sau ca are acces nelimitat pe toata durata derularii contractului de executie lucrari de constructii rutiere la urmatoarele utilaje/ echipamente/instalatii: - statie de preparare mixturi asfaltice cu certificat atestare tehnica in termen (organism independent) -1 buc;
- excavator?1 buc;
- buldoexcavator cu picon-1 buc;
- cilindru vibrator terasier?1 buc;
- masina de taiat rosturi?1 buc;
- utilaj de colmatare rosturi?1 buc;
- buldozer?1 buc;
- autobasculante?1 buc;
- incarcator frontal?1 buc;
- repartizator/finisor asfalt cu certificat atestare tehnica in termen (organism independent) ?1 buc;
- autobetoniera?1 buc;
- autogreder?1 buc;
- laborator de min. gradul II cu profile corespunzatoare pentru lucrari de infrastructura transport rutier., Continuare cerinta 4Atunci cand un grup de operatori economici depune oferta comuna, cap. tehnica si/sau profesionala se demonstreaza prin luarea in considerare a resurselor tuturor membrilor grupului.Ofertantul va completa si depune in original formularul 9 - Declaratie privind utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice din sectiunea Formulare precum si o declaratie pe propria raspundere din care sa reiasa capacitatea tehnica a acestora.Pentru echipamentele IT si programele informatice in proprietate se vor anexa documentele de proprietate, respectiv facturi sau contracte de leasing, iar pentru cele asigurate de la terti se vor prezenta documentele privind inchirierea.Ofertantii nerezidenti vor prezenta traduceri autorizate si legalizate ale documentelor solicitate.Atunci cand un grup de operatori economici depune oferta comuna, capacitatea tehnica si/sau profesionala se demonstreaza prin luarea in considerare a resurselor tuturor membrilor grupului., Continuare cerinta 4Ofertantul va prezenta documente care sa atesteca utilajele prezentate fac parte din patrimoniul firmei sau ca acesta are drept de folosinta asupra lor.Daca ofertantul nu detine in proprietate un utilaj/echipament/laborator, etc., trebuie sa prezinte un contract/precontract de inchiriere, un angajament(Form.nr.30)prin care o terta persoana confirma ca va pune la dispozitia ofertantului utilajele/echipamentele necesare.Se vor prezenta: dovada detinerii unui laborator de incercari gradulII sau contractul de colaborare incheiat intre ofertant si laboratorul respectiv si autorizatia laboratorului, care trebuie sa fie in vigoare la data deschiderii ofertelor-copie conform cu originalul.Referitor la laborator, daca ofertantul nu de?ine in proprietate un utilaj/echip./laborator, etc., pe langa posibilitatea prezentarii unui contract/precontract de inchiriere, se permite ?i prezentarea unui angajament.Ptr. statia de asfalt se va prezenta autorizatie mediu in valabilitate, Cerinta 5Se va face dovada asigurarii personalului de specialitate pentru serviciile de proiectare: - 1 inginer proiectant CFDP (Cai Ferate, Drumuri si Poduri), cu experienta profesionala in activitatea de proiectare CFDP de minim 3 ani;
- 1 inginer autorizat topo pentru lucrari in sistemul de proiectie Stereografic de minim 3 ani.Operatorii economici ofertanti vor completa Formularul nr. 10 ?Declaratie privind efectivul mediu anual al personalului angajat si al cadrelor de conducere?., Continuare cerinta 5Pentru personalul aferent serviciilor de proiectarese vor prezenta: - CV-uri datate si semnate in original;
- declaratii de disponibilitate semnate in original;
- copii dupa partile relevante din contractul/ele de munca vizate de ITM si/sau din carte de munca si/sau contract de colaborare in cazul PFA (persoana fizica autorizata) din care sa reiasa experienta solicitata;
- copie lizibila ?conform cu originalul? dupa diplome de studii pentru personalul de specialitate propus din care sa reiasa specializarea solicitata;
- prezentarea unei copii lizibile ?conform cu originalul? a autorizatiei emise de OCPI din care sa rezulte capacitatea inginerului autorizat topo de a realiza si verifica lucrari de specialitate in domeniile cadastrului pe teritoriul Romaniei.Atunci cand un grup de operatori economici depune oferta comuna, capacitatea profesionala se demonstreaza prin luarea in considerare a resurselor tuturor membrilor grupului. Cerinta nr. 1Se vor prezenta, in copie, certificate cu termen de valabilitate la zi, care sa ateste implementarea standardului de management al calitatii (SR EN ISO 9001 sau echivalent) corespunzatoare activitatilor aferente obiectului procedurii.In cazul unei oferte comune, standardele de asigurare a calitatii vor fi indeplinite prin cumul, cu mentiunea ca acele cerinte care vizeaza atributii in executarea viitorului contract trebuie indeplinite de acela dintre asociati, care, conform acordului de asociere a fost nominalizat pentru executarea respectivelor atributii.Nu se accepta ofertantii in curs de certificareDaca operatorul nu detine certificatul de calitate, atunci se accepta orice alte probe sau dovezi prezentate de ofertant, daca prin aceste probe sau dovezi se confirma asigurarea unui nivel corespunzator al calitatii., Cerinta nr. 2Se vor prezenta, in copie, certificate cu termen de valabilitate la zi, care sa ateste implementarea standardului de management al mediului (SR EN ISO 14001 sau echivalent) corespunzatoare activitatilor aferente obiectului procedurii.In cazul unei oferte comune, standardele de asigurare a managementului mediului vor fi indeplinite prin cumul, cu mentiunea ca acele cerinte care vizeaza atributii in executarea viitorului contract trebuie indeplinite de acela dintre asociati, care, conform acordului de asociere a fost nominalizat pentru executarea respectivelor atributii.Nu se accepta ofertantii in curs de certificare.Daca operatorul nu detine certificatul de mediu, atunci se accepta orice alte probe sau dovezi prezentate de ofertant, daca prin aceste probe sau dovezi se confirma asigurarea unui nivel corespunzator al protectiei mediului.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economic
Factori de evaluare
Denumire
Punctaj maxim
Pretul ofertei
40
Descriere: Componenta financiara
Termen de prestare a proiectarii
25
Descriere: Componenta tehnica
Termen de executie a lucrarilor
35
Descriere: Componenta tehnica
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 16.07.2012 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 16.07.2012 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Da
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri europeneFond european: Programul National de Dezvoltare Rurala
Data expedierii prezentei invitatii: 27.06.2012 17:01
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer