Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Achizitie servicii de proiectare si executie lucrari pentru realizarea investitiei AMENAJARE TROTUARE IN ORASUL FIERBINTI


Detaliu pentru invitatia numarul 326237
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: ORAS FIERBINTI TARG
Numar invitatie: 326237/10.05.2012
Denumire contract: Achizitie servicii de proiectare si executie lucrari pentru realizarea investitiei AMENAJARE TROTUAREIN ORASUL FIERBINTI
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialORAS FIERBINTI TARGCod fiscal: 4428060, Adresa: FIERBINTI TARG calea Bucuresti nr. 56, Fierbinti-Targ, Telefon: 0243280038, Fax: 0243280005
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: FIERBINTI TARG calea Bucuresti nr. 18, Fierbinti-Targ, Romania, cod postal: 927115, telefon: +40 243280038, fax: +40 243280005, persoana de contact: IUSEIN IUKSEL
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: FIERBINTI TARG calea Bucuresti nr. 18, Fierbinti-Targ, Romania, cod postal: 927115, telefon: +40 243280038, fax: +40 243280005, persoana de contact: IUSEIN IUKSEL
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Achizitie servicii de proiectare si executie lucrari pentru realizarea investitiei AMENAJARE TROTUAREIN ORASUL FIERBINTI
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: PROIECTARE SI EXECUTIE TROTUARE, CONFORM CAIET DE SARCINI
II.1.6) CPV: 45233161-5 - Lucrari de constructii de trotuare (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 1, 371, 000 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de participare este de 27.000 lei.Perioada de valabilitate a garantiei :90 zile de latermenul LIMITA de primire a ofertelorGarantia de participare se constituie: - prin virament bancar sau printr-uninstrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, care se prezinta in original, in cuantumul si pentru perioada prevazuta in documentatia de atribuire;
- prin depunerea la casieria autoritatii contractante: a) a unui ordin de plata sau a unei file cec, in contul RO80TREZ3935006XXX001412 deschis la Trezoreria Urziceni -Ialomita cod fiscal4428060, cu conditia confirmarii acestora de catre banca pana la data deschiderii ofertelor;b) a unei sume in numerar.In orice situatie, dovada constituirii garantiei de participare trebuie sa fie prezentata cel mai tarziu la data si ora stabilite pentru deschiderea ofertelor.Documentul de constituire a garantiei de participare se prezinta in original conform modelului anexat in Sectiunea Formulare.Autoritatea contractanta are dreptul de a retine garantia pentru participare, conform prevederilor art. 87 din H.G. nr. 925/2006 actualizata si a art. 278^1 din OUG nr. 34/2006.Garantia de participare se restituie de catre autoritatea contractanta conform prevederilor art. 88 din H.G. nr. 925/2006 actualizata.Autoritatea contractanta are dreptul de a solicita prelungirea perioadei de valabilitate a garantiei de participare, in scris.Ofertantul care nu este de acord cu prelungirea perioadei respective se considera ca si-aretras oferta, fara ca acest fapt sa atraga pierderea garantiei de participare.
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie :5 % din pretul contractului, fara TVA;Garantia de buna executie se poate constitui prin una din variantele: - printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, care devine anexa la contract ? Formularul nr. 19;
- prin retineri succesive din platile partiale, conform art. 90 alin. (3) din H.G. nr. 925/2006 modificat conform H.G. nr. 1045/2011.- prin depunerea la casierie a sumei in numerar.Garantia de buna executie se va elibera conform art. 92 din H.G. nr.925/2006 actualizata.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Cerinta nr. 1Declaratie privind eligibilitateaSe va completaFormularul 4.Cerinta nr. 2Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181din O.U.G. nr. 34/2006Se va completa Formularul 5- Certificat de atestare fiscala privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor catre bugetul consolidat de stat;
- Certificat de atestare fiscala privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor locale, acolo unde ofertantul isi are sediul social.Certificatele de atestare fiscala trebuie sa prezinte situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele.Certificatele de atestare fiscala se vor prezenta in original, copie legalizata sau copie lizibila semnata si stampilata , , coform cu originalul??.Documentele solicitate pentru neincadrarea in prevederile art. 180 si art. 181 lit. a), lit. c)1 si lit. d) din O.U.G. nr. 34/2006 vor fi depuse si de tertul sustinator, daca este cazul.Cerinta nr. 3Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 69^1 din O.U.G. nr. 34/2006Se va completa Formularul 16.Persoanele care detin functii de decizie in cadrul Primariei Fierbinti-Targ sunt: - D-nul IUSEIN IUKSEL - primar- D-na CONSTANTINESCU MARIA - viceprimar- D-nul MATACHE AUREL ? secretar.-D-na TANASESCU ECATERINA? presedinte comisie evaluareCerinta nr. 4Certificat de participare la procedura cu oferta independenta conform Ordinului 314/2010 -Se va completa Formularul 15.Persoane juridice straine: Operatorii economici nerezidenti (straini) au dreptul de a prezenta declaratiile si orice documente edificatoare pentru demonstrarea faptului ca si-au indeplinit obligatiile de plata catre bugetul de stat si cel local, eliberate de autoritatile competente ale tarii de origine. Documentele se vor prezenta insotite de traducerea autorizata si legalizata a acestora in limba romana. Cerinta nr. 1Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului/autorizatie de functionare/ altele echivalente emise cu cel mult 30 zile inainte de depunerea ofertelor.Din certificatul constatator emis de ORC sa rezulte obiectul de activitate al respectivului operator economic. Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator emis de ORC.Documentul se va prezenta in original, copie legalizata sau copie lizibila semnata si stampilata , , conform cu originalul?? cu precizarea ca inaintea transmiterii comunicarilor privind rezultatul procedurii, ofertantului declarat castigator i se va solicita transmiterea acestui document in original sau copie legalizata.Cerinta nr. 2Persoane juridice/fizice straine: Documente edificatoare care sa dovedeasca o forma de inregistrare ca persoana juridica, precum si obiectele de activitate.Documente care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional vor fiinsotite de traduceri autorizate in limba romana.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cerinta nr. 1Bilanturile contabile pe ultimii trei ani inregistrate la organele competente, in conformitate cu prevederile legale in vigoare - copii cu mentiunea ?conform cu originalul?., Cerinta nr. 2Cifra de afaceri medie globala pe ultimii trei ani sa fie de minim: 2.700.000
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Cerinta nr. 1Lista cu principalele lucrari din ultimii 5 ani, insotita de certificari de buna executie., Cerinta nr. 2Lista principalelor servicii de proiectare prestate in ultimii 3 ani, Cerinta nr. 3Experienta similara1. Se solicita prezentarea a maxim doua contracte de lucrari din care sa rezulte ca s-au executat categoriile de lucrari similare obiectului contractului, in valoare cumulata de minim 1.300.000 lei.Copie dupa parti relevante ale contractelor si a proceselor verbale de predare primire si proces verbal de finalizarea a lucrarilor, Cerinta nr. 4Experienta similara2. Se solicita prezentarea a maxim doua contracte de serviciidin care sa rezulte ca s-au prestat servicii de proiectare similare obiectului contractului, in valoare cumulata de minim 40.000 lei.Copie dupa parti relevante ale contractelor si a proceselor verbale de predare primire si proces verbal de finalizarea a serviciilor de proiectare., Cerinta nr. 4Informatii referitoare la personalul tehnic de specialitate de care dispune sau al carui angajament de participare a fost obtinut de catre ofertant.Ofertantul are obligatia implicarii cel putin a urmatorilor experti principali, dupa cum urmeaza: - responsabil tehnic cu calitatea ? inginer, absolvent al unei facultati cu profil tehnic;
- responsabil tehnic cu executia in domeniul ce face obiectul contractului, atestat conform legilatiei in vigoare.- responsabil cu protectia muncii.Pe langa personalul specializatpot fi pusi la dispozitie si alti experti principali pe care ofertantul ii considera necesari pentru atingerea scopului contractului, Cerinta nr. 4Informatii referitoare la studiile, pregatirea profesionala si calificarea personalului de conducere, precum si ale persoanelor responsabile pentru executia lucrarilor- CV?urile - acestea vor purta numele si prenumele clar, semnatura inoriginal a persoanei respective, vor fi datate si vor avea inscrisa mentiunea ?Declar pe propria raspundere cunoscand prevederile codului penal, ca datele cuprinse in prezentul CV sunt corecte si corespundrealitatii?, - copii dupa partile relevante ale contractelor de munca/colaborare/contracte prestari servicii, angajament de disponibilitate;
- copii ale diplomelor/ certificatelor/ atestatelor de specialitate, Cerinta nr. 5Declaratie referitoare la efectivele medii anuale ale personalului angajat si al cadrelor de conducere in ultimii 3 ani, Cerinta nr. 6O declaratie referitoare la utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice de care poate dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului de lucrari., Cerinta nr. 7Informatii privind subcontractantii Cerinta nr. 1Certificat de management al calitatii in conformitate cu ISO 9001/2008 , pentru activitati similare., Cerinta nr. 2Informatii privind masurile de protectie a mediuluiISO 14001/2001 pentru activitati similarePentru persoanele juridice straine : Se pot prezenta certificate echivalente emise de organisme stabilite in alte state ale Uniunii Europene, pentru aceleasi categorii de lucrari.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: GRATUIT DIN SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 25.05.2012 09:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 25.05.2012 10:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 09.05.2012 13:46
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer