Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Achizitie servicii de proiectare si executie lucrari pentru realizarea investitiei AMENAJARE ?I MODERNIZARE TROTUARE COM.JILAVELE, JUD. IALOMI?A


Detaliu pentru invitatia numarul 352862
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: COMUNA (PRIMARIA JILAVELE)
Numar invitatie: 352862/21.08.2013
Denumire contract: Achizitie servicii de proiectare si executie lucrari pentru realizarea investitiei AMENAJARE ?I MODERNIZARE TROTUARE COM.JILAVELE, JUD. IALOMI?A
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialCOMUNA (PRIMARIA JILAVELE)Cod fiscal: 4365174, Adresa: COMUNA JILAVELE, IALOMITA, Jilavele, Telefon: 0243/288001, Fax: 0243/288001
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: COMUNA JILAVELE, IALOMITA, Jilavele, Romania, cod postal: 927155, telefon: +40 243288001, fax: +40 243288001, persoana de contact: NICOLAE STOENE
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: COMUNA JILAVELE, IALOMITA, Jilavele, Romania, cod postal: 927155, telefon: +40 243288001, fax: +40 243288001, persoana de contact: NICOLAE STOENE
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Achizitie servicii de proiectare si executie lucrari pentru realizarea investitiei AMENAJARE ?I MODERNIZARE TROTUARE COM.JILAVELE, JUD. IALOMI?A
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: CONFORM CAIETULUI DE SARCINI;VALOAREA ESTIMATA CONTINE LUCRARI DE EXECUTIE , SERVICII DE PROIESCTARE AI CAPITOLUL DIVERSE SI NEPREVAZUTE. LA ACEST CAPITOL SUMA ESTE DE 46607 LEI, REPREZENTAND 5% DIN INTREAGA VALOARE FARA TVA.
II.1.6) CPV: 45233161-5 - Lucrari de constructii de trotuare (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 932, 149 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de participare este de 17700 lei.Perioada de valabilitate a garantiei :90 zile de la data stabilita pentru primirea ofertelor.Garantia de participare se constituie: - prin virament bancar sau printr-uninstrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, care se prezinta in original, in cuantumul si pentru perioada prevazuta in documentatia de atribuire;
- prin depunerea la casieria autoritatii contractante: a) a unui ordin de plata sau a unei file cec, in contul RO10TREZ3935006XXX000053 deschis la Trezoreria Urziceni -Ialomita cod fiscal4365174, cu conditia confirmarii acestora de catre banca pana la data deschiderii ofertelor;b) a unei sume in numerar.In orice situatie, dovada constituirii garantiei de participare trebuie sa fie prezentata cel mai tarziu la data si ora stabilite pentru deschiderea ofertelor.Documentul de constituire a garantiei de participare se prezinta in original conform modelului anexat in Sectiunea Formulare.Autoritatea contractanta are dreptul de a retine garantia pentru participare, conform prevederilor art. 87 din H.G. nr. 925/2006 actualizata si a art. 278^1 din OUG nr. 34/2006.Garantia de participare se restituie de catre autoritatea contractanta conform prevederilor art. 88 din H.G. nr. 925/2006 actualizata.Autoritatea contractanta are dreptul de a solicita prelungirea perioadei de valabilitate a garantiei de participare, in scris.Ofertantul care nu este de acord cu prelungirea perioadei respective se considera ca si-aretras oferta, fara ca acest fapt sa atraga pierderea garantiei de participare.echivalenta leu/alta valuta se va face la cursul BNR la data constituirii garantiei
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie :5 % din pretul contractului, fara TVA;Garantia de buna executie se poate constitui prin una din variantele: - printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, care devine anexa la contract ? Formularul nr. 19;
- prin retineri succesive din platile partiale, conform art. 90 alin. (3) din H.G. nr. 925/2006 modificat conform H.G. nr. 1045/2011.- prin depunerea la casierie a sumei in numerar.Garantia de buna executie se va elibera conform art. 92 din H.G. nr.925/2006 actualizata.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Cerinta nr. 1Declaratie privind eligibilitateaSe va completaFormularul 4.Cerinta nr. 2Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181din O.U.G. nr. 34/2006Se va completa Formularul 5- Certificat de atestare fiscala privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor catre bugetul consolidat de stat;
- Certificat de atestare fiscala privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor locale, acolo unde ofertantul isi are sediul social.Certificatele de atestare fiscala trebuie sa prezinte situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele.Certificatele de atestare fiscala se vor prezenta in original, copie legalizata sau copie lizibila semnata si stampilata , , coform cu originalul??.Documentele solicitate pentru neincadrarea in prevederile art. 180 si art. 181 lit. a), lit. c)1 si lit. d) din O.U.G. nr. 34/2006 vor fi depuse si de tertul sustinator, daca este cazul.Cerinta nr. 3Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 69^1 din O.U.G. nr. 34/2006Se va completa Formularul 16.Persoanele care detin functii de decizie in cadrul Primariei sunt: - D-nul STOENE NICOLAE - primar- D-nul ENE MILOIEVICI PETRE - viceprimar- D-nul STANIMIR ION ? secretar.-D-nul ANGHEL ION? presedinte comisie evaluareCerinta nr. 4Certificat de participare la procedura cu oferta independenta conform Ordinului 314/2010 -Se va completa Formularul 15.Persoane juridice straine: Operatorii economici nerezidenti (straini) au dreptul de a prezenta declaratiile si orice documente edificatoare pentru demonstrarea faptului ca si-au indeplinit obligatiile de plata catre bugetul de stat si cel local, eliberate de autoritatile competente ale tarii de origine. Documentele se vor prezenta insotite de traducerea autorizata si legalizata a acestora in limba romana. III.2.1.b) Capacitatea de exercitare a activitatii profesionaleInforma?ii ?i formalita?i necesare pentru evaluarea respectarii cerin?elor men?ionate: Cerinta nr. 1Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului/autorizatie de functionare/ altele echivalente .Informatiile cuprinse trebuie sa fie reale si valide la data limita de depunre a ofertelor.Din certificatul constatator emis de ORC sa rezulte obiectul de activitate al respectivului operator economic. Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator emis de ORC.Documentul se va prezenta in original, copie legalizata sau copie lizibila semnata si stampilata , , conform cu originalul?? cu precizarea ca inaintea transmiterii comunicarilor privind rezultatul procedurii, ofertantului declarat castigator i se va solicita transmiterea acestui document in original sau copie legalizata.Cerinta nr. 2Persoane juridice/fizice straine: Documente edificatoare care sa dovedeasca o forma de inregistrare ca persoana juridica, precum si obiectele de activitate.Documente care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional vor fiinsotite de traduceri autorizate in limba romana.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Bilanturile contabile pe ultimii trei ani inregistrate la organele competente, in conformitate cu prevederile legale in vigoare - copii cu mentiunea ?conform cu originalul?., Cerinta nr. 2Cifra de afaceri medie globala pe ultimii trei ani sa fie de minim: 177000Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Lista cu principalele lucrari din ultimii 5 ani, insotita de certificari de buna executie., Lista principalelor servicii de proiectare prestate in ultimii 3 aniSe va prezenta lista principalelor servicii de proiectare prestate in ultimii trei ani, continand valori, perioade de prestare, beneficiari indiferent daca acestia sunt autoritati contractante sau clienti privati. In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte aceasta lista., Cerinta nr. 3Experienta similara1. Se solicita prezentarea a maxim doua contracte de lucrari , in valoare cumulata de minim 840000 leiprin prezentarea de ?certificari de buna executie pentru cele mai importantelucrari. Respectivele certificari indica beneficiarii, indiferent daca acestia sunt autoritati contractante sau clienti privati, valoarea, perioada si loculexecutiei lucrarilor si precizeaza daca au fost efectuate in conformitate cu normele profesionale din domeniu si daca au fost duse la bun sfarsit.Se va completa Formular 9.Convertirea in lei /alta valuta , pentru ofertantii romani si straini, se va realiza la cursul mediu anual comunicat de BNR/BCE pentru fiecare an in parte, Cerinta nr. 4Informatii referitoare la personalul tehnic de specialitate de care dispune sau al carui angajament de participare a fost obtinut de catre ofertant.Ofertantul are obligatia implicarii cel putin a urmatorilor experti principali, dupa cum urmeaza: - responsabil tehnic cu calitatea ? inginer, absolvent al unei facultati cu profil tehnic;
- responsabil tehnic cu executia in domeniul ce face obiectul contractului, atestat conform legilatiei in vigoare.- responsabil cu protectia muncii.Pe langa personalul specializatpot fi pusi la dispozitie si alti experti principali pe care ofertantul ii considera necesari pentru atingerea scopului contractului, Declaratie pe propria raspundere a ofertantului prin care confirma asigurarea cu personal de specialitate considerat strict necesar pentru indeplinirea contractului si mentionarea personalului responsabil privind realizarea contractului.Ofertantul are obligatia implicarii cel putin a urmatorilor experti principali, dupa cum urmeaza: - responsabil tehnic cu calitatea;
- responsabil tehnic cu executia in domeniul lucrarii .Pe langa personalul specializatpot fi pusi la dispozitie si alti experti principali pe care ofertantul ii considera necesari pentru atingerea scopului contractului.Pentru responsabilul tehnic cu executia se solicita prezentarea in copie conform cu originalul a atestatului profesionalPentru responsabilul tehnic cu calitatea si pentru alti expertii cheiepropusi pentru derularea contractului, s-a solicitat depunerea urmatoarele documente: - CV?urile - acestea vor purta numele si prenumele clar, semnatura inoriginal a persoanei respective, vor fi datate si vor avea inscrisa mentiunea ?Declar pe propria raspundere cunoscand prevederile codului penal, ca datele cuprinse in prezentul CV sunt corecte si corespundrealitatii?, - copii dupa partile relevante ale contractelor de munca / colaborare/contracte prestari servicii;
- copii ale diplomelor/certificatelor/atestatelor de specialitate., Cerinta nr. 5Declaratie referitoare la efectivele medii anuale ale personalului angajat si al cadrelor de conducere in ultimii 3 ani, Cerinta nr. 6O declaratie referitoare la utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice de care poate dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului de lucrari. Certificat de management al calitatii in conformitate cu ISO 9001/2008 (sau echivalent), pentru activitati similare., Cerinta nr. 2Informatii privind masurile de protectie a mediuluiISO 14001/2001(sau achivalent) pentru activitati similarePentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economic
Factori de evaluare
Denumire
Punctaj maxim
Pretul ofertei
80
Descriere: Componenta financiara
GARANTIA ACORDATA LUCRARII
20
Descriere: Garantia acordatalucrarii executate este de: minim1 ani? maxim 5 ani.
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 11.09.2013 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 11.09.2013 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 20.08.2013 10:57
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer